KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Nu sidder jeg så her, mutters alene med et afslag der fylder det hele. Gider ikke æde, gider ikke fjernsyn, gider ingenting. Burde egentlig skrive en artikel jeg har lovet, men det gider jeg heller ikke!! Er bare pissetræt af det hele, for nu er der igen lange udsigter til jeg får en definitiv afgørelse på hvornår jeg kan flytte ned til min kæreste (som jeg er faldet pladask for og egentlig ikke rigtig kan undvære!), og må desværre sande at de realistiske prognoser siger vinter/forår 2006 nu, i stedet for 1. november '05 hvis jeg havde fået det job. Det er godt nok møg'fuckin'irriterende.

Spis en kiks, tør øjene og tænk på om det ikke er en smule positivt i dette afsnit af loggen...

:wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Spis en kiks, tør øjene og tænk på om det ikke er en smule positivt i dette afsnit af loggen...

:wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Gu' der så! Jeg kom over 10 reps i dips i dag. 20 here we come!! :wink:

Og jeg skal også bare lige falde ned... så skal KONGEN nok komme ovenpå igen. På lørdag kan det slet ikke ses jeg har været vred og pissed i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var så ikke det job.. og godt det samme. De ved slet ikke hvilken guldklump de smed på gaden og være sikker på du finder noget langt bedre end de kunne tilbyde dig.

Jeg gider ikke stik dig tudekiks, ej heller ynk! Jeg gider godt spark dig i måsen og sige fat mod og kom igang med at se efter de mange muligheder der ligger sikkert foran dig i samme by som din alle kæreste eje bor.

Du skal ikke hænge med mulen, heller ej være gal.. heller glæde dig over der er færre timer til du ses med din skønne kæreste end der var imorges.

Smil for det det er dælme i glæden man finder muligheder og ikke mindst den positiv energi du skal bruge i denne tid.

Op på dupperne jeg ved du kan....

Mange varme tanker til jer begge to

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 27. september 2005

Barbell Squat:

11 @ 50 kg

11 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft:

11 @ 60 kg

10 @ 70 kg

11 @ 70 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 55 kg

11 @ 55 kg

12 @ 55 kg

Cable Seated Row:

10 @ 60 kg

11 @ 65 kg

12 @ 65 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

Overskuddet i dag var til at få øje på. Havde egentlig planlagt at gøre noget mere ud af det, men jeg orkede ingenting og skød mig derfor bare igennem de fem planlagte øvelser uden at pifte det op med små svinkeærinder hist og pist. Egentlig lidt vattet, for jeg ville have løbet 20 min. på båndet også til at slutte af med, men motivationen var helt væk. Mange mennesker kombineret med træthed efter at have været spændt sådan op i en uges venten på at få svar på den jobsamtale og nogle søvnløse nætter gjorde, at jeg i dag valgte at springe over hvor gærdet var lavest. Det skal der også være plads til. :wink:

Nu står den på computer, West Wing (DVD) og afslapning. :cooldance:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 28. september 2005

Barbell Bench Press:

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

2 @ 65 kg *

Dips:

10 @ BW

9 @ BW

9 @ BW

Dumbbell Shoulder Press:

10 @ 13 kg

10 @ 13 kg

11 @ 13 kg

Barbell Incline Bench Press:

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Dumbbell Front Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Lever Triceps Dip:

12 @ 65 kg

9 @ 70 kg

9 @ 70 kg

* De sidste 2 v. 65 kg. var til sidst lige inden jeg smuttede i bad. Var totalt brændt af i triceps, men ville alligevel lige prøve eftersom jeg uden problemer nappede 3x10x60kg i starten af sættet i bænkpres. Meeeen, træerne gror ikke ind i himmelen og efter 60 min. standardtræning i skuldre, patter og hestesko var der altså ikke til andet end 2 gentagelser og så måtte jeg bukke mig i støvet og erkende min grænse. :sneaky2: "Vi må hå'w det bli'r bi'er i måren..." :w00t::w00t:

Nu skal den stå på millionbøf og ris. Skal op og lege kok om 10 minutter, og det til anlægget for fuld udblæsning til noget ond, ond black-metal!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29. september 2005

Barbell Squat:

11 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

Dødløft:

12 @ 60 kg

11 @ 70 kg

11 @ 70 kg

Cable Front Pulldown:

11 @ 55 kg

12 @ 55 kg

10 @ 60 kg

Cable Seated Row:

11 @ 60 kg

11 @ 65 kg

10 @ 70 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg *

Incline Crunch

16 @ BW

16 @ BW

17 @ BW

Cardio:

20 min. løb @ 8,8km/t = 2,91 km. og 265 kcal (ifølge Technogym løbebånd)

Det sidste sæt biceps curl var efter cardio. Skulle lige hive lidt mere ud af biceps, og gik derefter over i et tårn og hev nogle sæt ud hvor jeg brugte begge arme samtidig. Så fik jeg lige brændt det sidste af i guns og svedt lidt af, for går man direkte i bad efter 70 min. træning og 20 min. løb så sveder man altså også som et svin efter bad, og det er ligesom ikke meningen. :dry:

Ellers fin lille afsluttende træning. Så er der weekend. Nu skal arbejdsdagen i morgen bare overstås, og så direkte til Grindsted og se kæresten. Det glæder jeg mig afsindigt til! Skal desuden heppe lidt på SaintPauli på lørdag. Billetterne til Finalen er i hus, så nu skal der sgu tælles chins!! :devil: (Ved ikke hvor gode pladser jeg har, og om min linse er god nok derfra til at tage nogle hæderlige billeder. Hvis ikke, too bad.)

Nu skal der ædes det sidste millionbøf m. ris fra i går. Kroppen skriger "FEED ME!!" :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det der startede som en rigtig god fredag har udviklet sig til at jeg er blevet lettere irriteret. Møder ind på arbejde, og har lavet en aftale med én af de andre om at jeg godt lige kan snige mig ud en times tid før, så jeg kan begynde min 2t40min køretur til Grindsted (til kæresten!!) lidt før end planlagt. En god måde at starte weekenden på, ikke? :smile:

NEJ! :mad:

For 4 minutter før opstart er der en kælling der ringer og melder sig syg. På en fredag?!! :dry:

Nå, så ryger jeg ned på dennes plads og skal så være her til 15.30, uden den mindste mulighed for at komme herfra før tid. Så bliver Kongen fan'me sur.

Når jeg en dag får min egen virksomhed bliver der aldrig ansat én eneste kælling. De er syge og vil have barsel. De skulle dæleme aldrig have haft stemmeret, endsige have lov til at bevæge sig udenfor køkkenet medmindre det var med en støvsuger i hånden! Ej heller mennesker med tvivlsomt helbred (læs: mere end én sygedag pr. 10 år!) skulle ansættes. Disse svage mennesker forpurrer alle små dejlige weekendplaner om at overraske sin kæreste med at ankomme tidligere end planlagt. :mad::mad::mad:

Gid Dolph virkelig var Gud! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mere end 6 fod fra køkkenet er fangeflugt! :devil:

U bet your ass! :laugh::laugh:

Hej Kent,

Jeg hørte lige lidt sladder om, at endnu een var blevet taget for AS nede i Helsecentret. :laugh: Noget du har set/hørt?

Hr. K

Det er mig! Kan du ikke se det på mine store guns? :w00t::w00t::w00t:

Seriøst: Nej, jeg har ikke hørt om det. For et stykke tid siden var jeg til et foredrag om netop AS og her fortalte foredragsholderen godt nok om Helsestudiets blakkede fortid som en ren krudthule med telefonvagter ved døren osv., men sådan er det jo langt fra i dag. Men bevares, i de sidste 3 - 4 måneder er der godt nok kommet nogle nye medlemmer der har foruroligende store kroppe, og når man går i bad samtidig har jeg spottet et par stykker der har nogle sjove acne-ar etc. omkring lænd, røv og øverst på ryggen. Det er forsøgt maskeret flere steder med store, mørke tribal-tuscher, men det lugter godt nok langt væk... og de flytter sgu nogle seriøse kilo i bænkpres etc. Puha... bliver træt i armene af bare at se på dem. :blush:

Heldigvis er der kun nogle ganske få af slagsen, men de er der jo så også hver dag (sjovt nok :blush: ). Jeg har dog ikke selv hørt noget, og fik selv grønt lys tilbage i april måned (mener jeg det var) da jeg blev fanget og skulle pisse på kommando. :w00t:

EDIT: Hvordan pokker kan det være at 'almindelige' AS-misbrugere får bumser osv.? De store pro's som Ronnie, Cutler osv. ser jo helt fine ud til konkurrencer osv. Får de nogle seriøse hudbehandlinger i månederne op til konkurrencerne for at blive fine igen, eller bruger de bare noget krudt der ikke giver bumser osv.? Me is confused, og skal på ingen måde tolkes som en diskret forespørgsel på at få noget AS der ikke efterlader synlige, fysiske spor! Bare en strøtanke...

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Athletic Fitness 2005 - my account!

Netop hjemvendt fra en dejlig weekend i Grindsted med min kæreste, og heri også en tur til DM i Athletic Fitness, BodyFitness og BB. Et godt arrangeret stævne som jeg nød at være tilskuer til.

Deltagerne har min ypperste respekt. At stille sig derop og lade sig vurdere af både lægmand, ekspert, dommer og konkurrenter kræver nosser af stål. Godt nok er jeg en hård knægt, men jeg bliver aldrig hård nok til at turde stille mig derop!

Som tilskuer var det dog ganske morsomt. Min kæreste og jeg fik sgu tunet os ret godt ind på hvem der var favoritter i de enkelte discipliner, og det glæder mig meget at vi allerede fra start kunne se at det var nr. 57 (kan ikke huske hendes navn) og 62 (Angel) der blev de to bedste i deres serie. Min kæreste vidste ikke hvem Conscience (Sune ?) var, og jeg sagde ikke noget da han gik på scenen første gang, og alligevel var hendes reaktion med det samme: Tror du ikke også han vinder? Jo, sagde jeg. Men han fik fortjent kamp til stregen af den gut der blev 2'er, som saftsuseme også så godt ud! Det var så dem jeg sådan 'kender' (kender dem jo overhovedet ikke, men læser deres logbøger herinde :smile: ).

Det vigtigste for mig den dag var dog klart Pauli. Det var ham jeg var taget derned for at se, for at heppe på og for at tage lidt billeder af, og det der følger nu er min helt egen, personlige udlægning af hans præstation:

Min kæreste og jeg nåede frem lige til start om morgenen. Vi fik forbedømmelsen at se i Paulis klasse, og det så egentlig ret lovende ud. Er jo på ingen måde ekspert på området, men kunne godt se at han lå lunt i feltet. På ingen måder faldt han igennem (i mine øjne, husk det!) så jeg var fortrøstningsfuld. Så glippede jeg desværre chins/dips osv. om eftermiddagen pga. ELENDIG!!!!!!!!!! tids-research hos undertegnedes egen side, og jeg var vanvittigt sur da jeg fandt ud af vi kom en ½ time for sent til den disciplin. Det var nemlig afgjort det jeg allerhelst ville se. Så da var jeg klar til at sælge mine Finale-billetter. Det gjorde jeg heldigvis ikke, for det der fulgte var jo fænomenalt. Pauli og resten af hans klasse kom ind og gav en sidste posering og jeg knipsede løs (i et elendigt lys. Jeg hader sorte haller!!) for at få et par hæderlige skud af Pauli, hvoraf de bedste forhåbentlig finder vej til hans logbog. (Om eftermiddagen havde jeg så hørt Paulis kæreste sige hvor skuffet han selv var også sin præstation under chins/dips og hvordan forventningerne var dalet en anelse. Det tog jeg til efterretning og fortsatte så med at tæve et par fadbamser på et nærliggende værtshus mens Man United spillede på storskærmen). Da de så kom ind på scenen igen til præmieoverrækkelsen var jeg derfor glad da han ikke fik femtepladsen. Da fjerdepladsen heller ikke gik til ham kiggede jeg tilbage på min kæreste (stod selv nede ved dommerne og knipsede løs med digi-fætteren) og hun smilede også stort. Thumps Up - han får sgu medalje!! Men det var ikke nok. Fan'me om ikke også bronze gik hans næse forbi. STORT! Med dips-historien i mente troede jeg dog ikke i min vildeste fantasi at han ville vinde, og det gjorde han da heller ikke. Men sølv?! Hold da k*ft. Det er sgu da fantastisk. Jeg tordnede løs med kameraet og klappede derimellem af min kammerat. Der går så en times tid eller to mens han er nede og pisse i glas, og vi ser nogle andre discipliner (hvor atlet nummer 41 fortjent vinder sin serie. Han havde overraskende lidt bruncreme på i forhold til alle de andre, men UHA han så skåret og tør ud. Han var sgu EVIL! :devil: ) og så kommer Pauli pludselig ud fra back-stage. Jeg får kontakt med ham og så kommer han bare valsende med en pegefinger i vejret: "Jeg blev nummer 1 efter omtælling!" Så står jeg bare der *WHUUUUAT?!!!* Hold da kæft. Jeg troede næsten ikke mine egne ører, og jeg ved ikke hvor mange gange jeg sad i bilen på vej fra Herning til Grindsted (ca 30 min. og 40 km.) og sagde "Det var fan'me da helt vildt flot af Pauli", hvorefter kæresten nikker og samtykker. Gentog mig selv alt for mange gange. Syntes bare det var så flot go så stort. Pauli, læser du dette: Du har min dybeste respekt. Ikke bare fordi du vandt, men det var nu også stort nok for pokker!!, men fordi dit pattøj var fuldt på højde med nogle af BB-atleterne. Tror pokker dommerne syntes din symmetri fortjente anerkendelse. Din disciplin er umenneskelig, en cadeau der går til de fleste af deltagerne - for den moral og selvopofrelse får jeg aldrig.

Kan ikke sige andet end at dagen gik rigtig godt. Fabelagtig afslutning da vi fandt ud af Pauli havde vundet. Suverænt. Lidt ærgerligt der var dommerfejl således han ikke fik folkets hyldest. Det havde du sgu fortjent! Men fuck det. Vi ved alle hvem der var bedst nu! :wink:

Og sidste note:

Det var en fornøjelse at sidde deriblandt publikum under de frie programmer. AC/DC, Def Leppard, Clawfinger osv. osv. Herlig lyttervenlig metal-tråd. Lidt cheasy (Def Leppard eksempelvis), men fan'me om så ikke også der var én der samplede lidt fra det århusianske dødsmetal-orkester Illdisposed?! Jovist. Fra den nye (FANTASTISKE PLADE!!!!!!!) "1-800-Vindication" - HERLIGT. Og lad det være en lektie til alle de pumpere der lytter til disco-dasko og flødepop: Hvis I vil frem her i livet skal der altså tung tråd i cd-afspilleren. Drop det tøsepjat og få dine hængselhåndled skiftet ud med nogle ordentlige guns!! Tung tråd er den eneste vej til tunge vægte!!! :devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg først kom hjem i seng kl. 00.35 i går og skulle op igen 05.30 her til morgen har jeg valgt at droppe dagens træning. Er for træt efter arbejde, og skal iøvrigt spille billard (fri carambole for hold) i aften kl. 19, så det ville blive svært at få det presset ind i tidsplanen.

Så i morgen tager jeg et ryk triceps/pecs/delts, holder fri onsdag (løber nok en tur med tøsen) og prøver så et motionscenter af i Grindsted torsdag hvor jeg forhåbentlig får hevet en ben/ryg/biceps ud af kroppen. Så bliver det kun til én gennemgang i denne uge, men med et presset program og træthede i kroppen vælger jeg ikke at få dårlig samvittighed over det. Klør bare på igen i næste uge med fire træninger.

For lysten til at træne er på et all-time high lige p.t. Motivationen har fået et spark bagi efter turen til DM i Herning. Kan jo se hvilke resultater det giver at yde en tand ekstra. Ikke at jeg nogensinde kommer i nærheden af den scene, men hvis jeg også giver mig selv lidt ekstra, så bliver det da i hvert fald ikke ringere end det er nu.

Iøvrigt var der vist en BB-disciplin hvor der kun var én der stillede op. Mener det var 80+ klassen eller noget. Jeg tror fan'me jeg stiller op i den næste år. Er 187 og vil sagtens kunne veje over 80 men under 85/90 alt efter hvor grænsen går, og så er den sølvmedalje jo lettjent. Men det behøver knægten jo ikke få at vide når han om 15 år spørger farmand: "Har du vundet sølv ved BB mesterskaberne i 2006?", og så kan jeg snige den største røver af og fremstå som en sand Adonis! :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Kald mig udspekuleret, men at hoppe over hvor gærdet er lavest har nu sin charme! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så godt du rendte rundt med dit kamera :4thumbup:

Kunne fandme genkende dig ud fra dit avatar :laugh:

Haha... det ligner sgu også meget godt. Har stadig mit neanderthal-skæg. Det kræver kæresten! :blush:

Og trøjen var også en Samsøe, for det ikke skal være løwn. Så jeg ligner sgu meget godt på billedet *LOL*

(PS: Ikke nævne for de andre herinde at mine guns er på tykkelse med spaghetti!! :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. oktober 2005

Barbell Bench Press:

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Dips:

12 @ BW

9 @ BW

10 @ BW

Dumbbell Shoulder Press:

10 @ 13 kg

10 @ 13 kg

11 @ 13 kg

Barbell Incline Bench Press:

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Dumbbell Front Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Lever Triceps Dip:

10 @ 65 kg

10 @ 70 kg

12 @ 75 kg

Incline Crunch

18 @ BW

18 @ BW

20 @ BW

Det begynder at ligne noget med den maveøvelse. Når jeg kan udføre 3 x 20 rimelig hurtigt efter hinanden skal der sgu et 10kg's lod på mavsen!! :bigsmile:

Ellers en rimelig afslappet træning. Gider ikke rigtig forcere lige nu, men bare have nogle reps og sæt på rygraden. Løb iøvrigt ind i et par store gutter i centret i dag der begge kom over til mig og sagde: "Tillykke med din kammerat", en klar henvisning til Paulis fornemme indsats ved DM i lørdags. De vidste ikke han bagefter var blevet nummer 1, men det skyndte jeg mig da lige at fortælle dem! :w00t: De syntes også det var et godt program, men de var sgu trætte af at se på alt det atletisk dips, chins og alle de kællinger. De var kun kommet for at se store muskler... ta' den! :blink: Så står jeg der med mine 84 kg. fordelt på 187 cm. og går hen til min bænk med 2 blå skiver på (ialt 60 kg) og går i gang, mens den ene går over til den anden bænk, lige overfor, der har 3 blå skiver... på hver side!! :sneaky2::sneaky2::sneaky2: Så føler jeg mig rigtig stor! :innocent:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

bvah... Nu skal du sq høre en historie fra det virkelige liv !

Vi startede vores tur fra Frederiksværk i Nordsjælland til Herning, en tur på godt 4 timer. I bilen sad Morten "Mus" som vandt DM sidste år, samt hand træningspartner - + to der begge bænker over 120... og så mig på bagsædet! Kan love dig for man for en mindre skulderskade når man sidder på bagsæde med de to gutter og ville give sin højre arm for at kunne lav en mindre latspread. :innocent:

Men jeg synes nu også det der atletik pjank høre til et andet sted.. "En kvart til højre... En kvart til højre... En kvart til højre"... kedeligt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11. oktober 2005

Barbell Bench Press:

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

5 @ 65 kg

6 @ 65 kg

Dips:

11 @ BW

10 @ BW

9 @ BW

Dumbbell Shoulder Press:

10 @ 13 kg

10 @ 13 kg

11 @ 13 kg

Barbell Incline Bench Press:

8 @ 45 kg

8 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Dumbbell Front Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Lever Triceps Dip:

12 @ 65 kg

9 @ 70 kg

9 @ 75 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Trænede bare let, for jeg skulle hurtigt ud af døren igen og køre til Grindsted, hvor jeg sidder nu. Skal til jobsamtale i området i morgen formiddag, og kæresten ved ikke jeg p.t. sidder på hendes arbejdsplads og skriver dette indlæg i min log. For jeg kan lige så godt overnatte hernede, og få lidt ud af natten! :wink: Så bliver hun også så glad... forhåbentlig. :w00t:

Og en lille reminder til mig selv:

Kent skal ikke diskutere religion på internettet. Det skal du skrive på tavlen 100 gange. Det kommer der intet godt ud af, for du gider jo ikke diskutere alligevel, men vil bare spraymale diverse fora med din foragt for det åndelige selvbedrag så mange millioner deltager i hver dag. HOLD OP, Kent! Du spilder din tid på det ligegyldige pladder. Lad være med at lade dig drage mod debatten. Den fører intet med sig. Intet. Lær det, din tykhovede nordjyde. Du behøver den ikke. Debatten er nonsens. Du gider alligevel ikke omvendes, ej heller omvende nogen. Lad det fjolleri ligge. Tiltrækningskraften kan være stor når de religiøse fanatikere folder sig ud i diverse tåbeligheder, men lad nu være, Kent! Du er for stor til den slags. :mad:

Nå, hvis jeg falder igennem igen må jeg vel bare straffe mig selv hårdt og brutalt. Hvorledes? Læse Koranen eller noget... :w00t:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Og en lille reminder til mig selv:

Kent skal ikke diskutere religion på internettet. Det skal du skrive på tavlen 100 gange. Det kommer der intet godt ud af, for du gider jo ikke diskutere alligevel, men vil bare spraymale diverse fora med din foragt for det åndelige selvbedrag så mange millioner deltager i hver dag. HOLD OP, Kent! Du spilder din tid på det ligegyldige pladder. Lad være med at lade dig drage mod debatten. Den fører intet med sig. Intet. Lær det, din tykhovede nordjyde. Du behøver den ikke. Debatten er nonsens. Du gider alligevel ikke omvendes, ej heller omvende nogen. Lad det fjolleri ligge. Tiltrækningskraften kan være stor når de religiøse fanatikere folder sig ud i diverse tåbeligheder, men lad nu være, Kent! Du er for stor til den slags. :mad:

Nå, hvis jeg falder igennem igen må jeg vel bare straffe mig selv hårdt og brutalt. Hvorledes? Læse Koranen eller noget... :w00t:

:w00t::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok det underligste jeg nogensinde har prøvet. Mødte op til jobsamtalen kl. 11 og kom ind til tillidsmand, chef og én fra hovedkontoret. Vi snakker sammen i 20 minutter, hvorefter jeg går ud igen og udfylder et skema ang. refundering af kørselsudgifter osv. I kantinen sidder der så en anden uden uniform, og så ved jeg godt hvad klokken er slået. Chefen fortalte nemlig der var to ansøgere, så lige nu er han inde til samtale, hvorefter vi sammen skal spise frokost med samtaleudvalget, og bagefter hånd i hånd skal på rundvisning på virksomheden.

Det er fan'me underligt at sidde og snakke med én der søger samme stilling som én selv. Man gider jo ikke se på manden, for han er en konkurrent. :sneaky2:

Oh well, det må blive et spørgsmål om ikke jeg skal byde ham op til en 'posedown battle' som Tunen og Conscience gjorde så flot til DM i Herning. :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2:

Det var også i sådan et tilfælde, det kunne have været rigtig fedt at kunne bugtale :w00t:

Ja for s*tan. Men sådan gik det nu ikke. Det endte meget fredeligt, og jeg er egentlig lidt 'so and so' med at få jobbet. Det ligger alligevel 80 km. fra det sted hvor min kæreste bor, så det bliver ca. 1 times kørsel hver vej hver dag. Det holder ikke i længden.

Har i stedet sendt en ansøgning til Herning, der kun ligger 48 km. fra Grindsted. Det er noget færre kilometre hver dag, og afgjort noget jeg hellere vil have. Min kæreste talte med chefen i går, mens jeg et par dage forinden havde sendt en uopfordret ansøgning ned til ham, og tog i dag selv telefonisk kontakt til manden. Desværre forventer han mellem 20 - 30 ansøgninger til den stilling der bliver, så det er ikke godt at vide om det er nogen fordel at han kender min kæreste og at jeg har været tidligst ude med at vise interesse, eller om han bare kører den fuldstændig efter bogen og vægter alle ansøgninger lige... Nu får vi se. Håbet lever stadig, men det er fan'me hårdt hele tiden at fare landet rundt i bil til alle mulige jobsamtaler, hele tiden brygge på de næste ansøgninger og poste dem af sted, holde sig til ilden og samtidig forsøge at opretholde en facade på jobbet, få tid til styrketræning og kæreste, sætte hus til salg, gøre dette salgsklart osv... glæder mig til der kommer noget afklaring på job-fronten. :dry:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2:

Det var også i sådan et tilfælde, det kunne have været rigtig fedt at kunne bugtale :w00t:

:4thumbup: præcis !

Lyder lidt ekstremt kongkent - fandme ikke noget jeg havde lyst til at rode rundt med i længere tid. Ellers må dig og din kæreste vil flytte med jobbet - kan da ikke være rigtig at du skal indordne alting efter hende.

Edited by Phindborg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share