KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Ang. hård hud i hænderne, kan du bruge en pimpsten til at slibe det værste hårde hud væk, og gør så dig selv den tjeneste at bruge en god hånd lotion, om ikke andet så når du går på køjen.

Ved godt det ikke er så macho... men du vil takke dig selv.. tro mig.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Når jeg bruger magnesium til træningen udtørrer det altid min hud helt ekstremt - og kombineret med nogen (relativt :tongue: ) tunge løft, så er det altså også noget der sætter sine spor i poterne.

Men jeg fandt noget creme der hedder "Decubal". En creme man nok ikke liiiige skal smøre i ansigtet medmindre man skal til fastelavnsfest som pizza, men den er rigtig god til hænderne :smile:

Og som Michael H siger > pimpsten er god til at slibe det væk

Link to comment
Share on other sites

Tak for de gode råd. Pimpsten må blive min næste investering, og så vil jeg til at bruge min hudcreme til fingrene oxo. Købte én i Matas til huden i ansigtet når jeg har barberet mig, da en creme er noget mere venlig overfor den sarte hud end barbersprit. Så den kan jeg da begynde at smøre mig ind i... macho? Nej. Effektivt. Yes, sir! :bigsmile:

Og så fik jeg lige i dag en mail der siger, at jeg skal til jobsamtale i Herning mandag d. 7. november kl. 13.45. Det er faaaaa'me dejligt. Forhåbentlig er 3. gang lykkens gang. Nu vil jeg bare have en stilling dernede i fuckin' midtjylland. Herning er jo også en dejlig stor by, så der er der rigelig mulighed for at finde et godt træningscenter.

Link to comment
Share on other sites

Det var så dén træning, eller... ja, mandag/tirsdag blev sgu droppet i denne uge. Mandag havde jeg fri og tilbragte den i Grindsted med kæresten (dejlig forlænget weekend) og i dag stod jeg op kl. 4 (i Grindsted), kørte 2½ time på arbejde og da jeg kom hjem var batterierne tomme. Heldigvis havde jeg en aftale med moar om at hjælpe hende med deres surroundanlæg, så af sted til dem og sørme om ikke der var lavet aftensmad. Et godt gammeldags farsbrød med kartofler og grøntsager til, krydret med et glas cola light. Det røg lige i skidesækken! :4mewantfood:

I morgen står den dog på træning. Mit 2-split program kører jeg jo normalt to gange om ugen, men i denne uge bliver det så altså kun én gennemgang. Det går nok også.

For i weekenden står den på Aalborg Metal Festival 2005 og her er jeg til stede både fredag og lørdag, da jeg skal anmelde og fotografere derfra. Og ja, jeg har en fræk aftale med en gammel kending. Hende min elskerinde jeg holder hemmeligt: Jomfru Ane. Hun er sgu en herlig tøs, og hun skal prygles i alle leder og kanter både fredag og lørdag aften/nat. Så ka' hun lær' det! :beerchug: :4drunk:

Derefter er det opladning til mandagens jobsamtale. :blush:

Link to comment
Share on other sites

For i weekenden står den på Aalborg Metal Festival 2005 og her er jeg til stede både fredag og lørdag, da jeg skal anmelde og fotografere derfra.

Hvilket magasin/blad skal du anmelde for?

Jeg skulle egentlig selv have været afsted, men det blev desværre ændret pga noget arbejde. Havde personligt set rigtig meget frem til Six Feet Under og Hatesphere, men sådan skulle det ikke blive. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hehe...det er næsten som et trip down memorylane at se den bandliste der :4thumbup: Jeg vidste ikke at Peter T. stadig havde gang i Hypocrisy. Og Deicide....damn, jeg har kun de to første skiver, så det er dælme også mange år siden de sidst var i afspilleren. Jeg har i øvrigt et ret fed optagelse af Deicide, fra da de spillede i Pumpehuset tilbage i '93 hvis jeg husker rigtigt.

Tjah...time flies :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvilket magasin/blad skal du anmelde for?

Jeg skulle egentlig selv have været afsted, men det blev desværre ændret pga noget arbejde. Havde personligt set rigtig meget frem til Six Feet Under og Hatesphere, men sådan skulle det ikke blive. :unhappy:

Det er HeavyJam.dk, som er et ugentligt e-zine hvor jeg anmelder skiver og koncerter, primært død og black. Og jeg ser da også personligt frem til SFU og Hatesphere. Har ikke set SFU før, så det bliver cool. Også The Haunted bliver første gang for mig, så alt i alt en fed blanding af 'nyt' musik for mit vedkommende og en røvfuld bands jeg har set adskillige gange før. Det bliver cool!!

Hehe...det er næsten som et trip down memorylane at se den bandliste der :4thumbup: Jeg vidste ikke at Peter T. stadig havde gang i Hypocrisy. Og Deicide....damn, jeg har kun de to første skiver, så det er dælme også mange år siden de sidst var i afspilleren. Jeg har i øvrigt et ret fed optagelse af Deicide, fra da de spillede i Pumpehuset tilbage i '93 hvis jeg husker rigtigt.

Tjah...time flies :smile:

Hypocrisy har netop udsendt en skive med navnet "Virus" her i oktober måned 2005. Der er en bonus-DVD derpå med et helt show fra deres 2004-turné, så jo, Peter Tägtgren har så sandelig stadig gang i butikken. Glæder mig meget til at gense det svenske dødsmetal. Det holder sgu.

Ang. Deicide: Det er mit yndlingsband. Satser på at skulle interviewe Glen Benton og/eller Steve Asheim i løbet af fredagen, og så skal der altså også svinges noget langt garn til deres koncert. Det bliver højdepunktet for mit vedkommende. Deicide var bare de største da dødsmetallen hærgede, og det glæder mig de stadig eksisterer.

Den optagelse af Deicide fra Pumpehuset i '93? Er det video eller "bare" lyd? Og uanset hvad, er det noget du kunne tænke dig at dele? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hej KongKent

Det er skam en rigtig videooptagelse og så vidt jeg husker er lyden faktisk overraskende god, hvis man tager i betragtning, at det er 'homevideo'. Det er fra deres Europaturné efter udgivelsen af Legion. Èn jeg gik i gymnasiet med havde en storebror, der vistnok arbejdede i Pumpehuset og selv var stor Deicide fan. Det er ham der har optaget det. Problemet er at det er et VHS-bånd, og jeg har ingen videoafspiller (og da slet ikke to). Jeg tror båndet ligger hjemme hos mine forældre, da det er mange år siden jeg sidst har set det, men jeg kan da ikke forestille mig at de har overspillet det.

Vent et øjeblik...jeg har sgu da sådan et fjernsyn med indbygget video oppe på loftet, men så mangler der stadig én førend jeg kan overspille det... Ellers må du vente til jeg eventuelt en dag køber en kombineret DVD/VHS player, sådan en fætter kan vel optage fra det ene medie til det andet (?)

Jeg vil prøve at kigge efter båndet næste gang jeg besøger mine forældre, så kan jeg evt. sende det til dig, og så må du selv finde ud af hvordan du vil overspille det.

Heavy metal is the law !!!

Mvh.

Clayman

Link to comment
Share on other sites

Hej KongKent

Jeg vil prøve at kigge efter båndet næste gang jeg besøger mine forældre, så kan jeg evt. sende det til dig, og så må du selv finde ud af hvordan du vil overspille det.

Heavy metal is the law !!!

Mvh.

Clayman

Det lyder rigtig, rigtig godt. Hvis (læs: NÅR! :devil::devil: ) du finder båndet, så skriver du bare en PM til mig, så får du adresse osv. Jeg skal nok betale porto frem og tilbage etc., for det kunne da være råddensejt at få det show på video. Så dem selv for første gang i 1995 (Århus, 'Huset) da de turnerede med "Once Upon The Cross" skiven, og har længe ledt efter tidligere shows end det. Har da fundet noget på nettet i .mp3, men det er jo ikke så sjovt. Det her rykker noget mere.

Og skulle du ønske lidt "nyere" Deicide musik, så kan jeg sikkert godt kompilere en skive med lidt blandet fra bolsjefabrikken i returpakken når du skal have dit bånd tilbage. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dropper al træning i denne uge. Har ikke hverken energi eller overskud til at daffe op i centeret. For mange ting omkring ørerne... dårlig moral, I know, men jeg orker det simpelthen bare ikke.

Skal til jobsamtale i Herning mandag kl. 13.45, og eftersom der i løbet af november og december skal ansættes hele fire (4!!) af min slags, burde der endelig være mulighed for at få hul på bylden. Efter samtale skal jeg så ud og shoppe motionscentre. Skal da lige se hvad de har at byde på i det midtjyske, og så ender det nok med jeg tager en træningstime ét af stederne...

Men ikke i denne uge. Færdig finito. Kom aldrig i gang. Fuck jeg hader mig selv, men det må gå... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Kunne alligevel ikke holde mig væk fra træningen. Bankede lige en træning af i dag fra 12.50 - 14.50. To timer, fullbody. Nedenfor følger øvelserne. Gider ikke lave links til ExRx.

Bænkpres: 10x60kg, 10x65kg, 10x65kg

Dips: 12xBW, 12xBW, 10xBW

Dumbbell Lateral Raise: 7x11kg, 8x9kg, 8x9kg

Incline bænkpres: 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg

Squat: 10x50kg, 10x50kg, 10x50kg (sparer stadig mit ømme knæ!)

Dødløft: 12x60kg, 10x70kg, 6x80kg (nu med skumgummi i næverne som gør grebet svagere!)

Dumbbell hammercurl: 7x18kg, 9x16kg, 10x16kg

Cable Front Pulldown: 10x55kg, 10x55kg, 10x55kg

Lever Triceps Dip: 12x65kg, 12x70kg, 12x75kg

Lever Seated Row: 12x35kg, 10x40kg, 10x40kg

Incline crunch: 20xBW, 10xBW+10kg, 10xBW+10kg

Standing Calf Raise: 12x30kg, 12x35kg, 12x40kg

... og nu er jeg træt. Det segner lidt for øjnene lige nu, er ved at gå totalt sukkerkold. Skal lige have lidt at spise inden jeg drager til 9000 Aalborg for at se metal to dage i træk. Mine ben ryster helt, og fingrene vil ikke helt som jeg vil her på tastaturet. En 2-timers fullbody er mere end jeg kan holde til uden ordentlig mad hele dagen... :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hjørring

Når jeg ikke orker et eller andet, så tænker jeg altid på dette og så er motivationen straks på et højere niveau:

Constantly strive to increase order and discipline in your life. Discipline usually means doing the opposite of what you feel like doing. Life is easy if you play it the hard way and hard if you try to play it the easy way.

Lær den udenad :wink:

Ellers fin træning du fik fyret af idag, pæn volumen! :4thumbup:

Den sætning lyder ikke så tåbelig endda. Må jeg lære mig selv at sige til spejlet hver morgen. :wink:

Og ja, der blev rykket for alvor igennem i dag. Måtte lige smide mig på sengen i 20 minutter efter jeg havde skrevet indlægget. Havde både kvalme, stjerner for øjnene når jeg rejste mig for hurtigt og rysten i arme og ben. Var totalt brændt ned. Men en rolig tur på sengen og lukkede øjne i et stykke tid, efterfulgt af et dejligt varmt bad har gjort mig klar igen. Nu er jeg frisk til 2 dages metal og bajere. Det bliver så nok også årets sidste druktur, da jeg ikke gider det alkohol mere. Det ødelægger træningen, og jeg VIL altså have lidt sixpack og striwer på pattøjet til sommer.

Og hellere starte i dag end i morgen med den flommefede sæk jeg har under patterne! :w00t:

God weekend til jer alle! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jobsamtale i Herning...

Har lige været til en kort jobsamtale som jeg følte gik over middel. 4 ansøgere til 2 stillinger. Jeg burde altså snart være blandt de heldige når der ringes op efterfølgende, hvilket i dette tilfælde kommer til at ske i aften eller i morgen. Ventetiden er derfor ikke så længe denne gang, men alligevel ulidelig.

Da jeg alligevel var i Herning tjekkede jeg lige et center ud; Equinox. Ikke det mindste imponeret over faciliteterne, men de var nu heller ikke på nogen måde dårlige. Standardcenter. Kan være det bliver der jeg ligger min træning hvis jeg får stillingen, kan også være jeg vælger et af de andre steder jeg endnu ikke har været og tjekke ud. Vi får se...

Lige nu sidder jeg på et offentligt bibliotek og tjekker min mail, og ville lige opdatere loggen efter en vel overstået Aalborg Metal Festival. Desværre var mine idoler, DEICIDE, brølstive da de gik på scenen så de var en anelse pinlige at se/høre på, hvorfor jeg var slemt skuffet med dem. Havde forventet meget mere. Heldigvis var der mange andre positive overraskelser og store oplevelser, så alt i alt en feeeeeed festival jeg absolut skal være en del af igen næste år!! :4thumbup:

Nu skal jeg bare have det opkald... CALL ME FFS!! :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mojn i loggen, jeg fik vist hilst på dig i en flodhestebrandert på rockcafeen efter festivalen, jeg havde gået i to dage og synes jeg kunne genkende det fjæs et eller andet sted fra....

Og ja jeg tror alle Deicide fans var slemt skuffet over den tåbelige opførsel Glen Benton lagde for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Mojn i loggen, jeg fik vist hilst på dig i en flodhestebrandert på rockcafeen efter festivalen, jeg havde gået i to dage og synes jeg kunne genkende det fjæs et eller andet sted fra....

Og ja jeg tror alle Deicide fans var slemt skuffet over den tåbelige opførsel Glen Benton lagde for dagen.

Jovist. Vi hilste da lige på hinanden på RC. Du sagde bare "Hey, du. Jeg kender dig!" hvor jeg så bare kunne stå der og ligne jordens største spørgsmålstegn, hehe... men du løftede jo hurtigt sløret for hvor du kendte mig fra, så det var hyggeligt nok lige at hilse på endnu en MOL-bo. Jeg var selv deroppe og hive stifter ned med bl.a. "SaintPauli" herinde fra. Og det trak ud på de sene nattetimer førend jeg fandt en sovepose i Ll. Kongensgade i 9000... :4drunk: :ill:

Men nu er det hverdag igen... og i morgen skal der igen løftes tungt! :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

FUCKIN' AWESOME - ENDELIG!!

Så skete det endelig! Jeg fik et job i nærheden af Grindsted, hvor min kæreste bor. I går var jeg til jobsamtale i Herning på Danish Crown slagteriet. Fik talt med chefembedsdyrlægen samt tillidsrepræsentanterne for dyrlægerne samt tilsynsteknikerne. Samtalen gik fint, og chefen sagde han ville ringe i går eller i dag. Da jeg så siden i går eftermiddags kl. 15.30 og frem til i aften kl. 19.40 havde ventet utålmodigt ved telefonen valgte jeg at tage sagen i egen hånd. Ringede til hans arbejdsnummer, dernæst privat fastnetnummer og til sidst mobilnummer. Ingen reaktion... :sneaky2: Så ringede jeg hjem til tillidsrepræsentanten for tilsynsteknikerne, og hun tog telefonen. Hun bekræftede at de havde taget deres beslutning tidligere på dagen og var meget overrasket over han endnu ikke havde ringet til mig, for hun kunne godt her til aften sige at de havde valgt mig. Fan'fuckin'tastic!! :w00t::w00t::w00t:

Derfor skal jeg i morgen sige min stilling op i Veterinærkontrollen på Danish Crown i Sæby, og forhåbentlig nå at starte i Herning inden nytår. Huset sættes til salg i løbet af næste uge, da jeg i morgen kontakter både EDC, Home, Nybolig m.fl. for at høre hvad de forskellige mæglere kunne forestille hytten kunne ryge for. Kæresten er allerede instrueret i at tage hendes tomme flyttekasser med til Hjørring i kommende weekend, og når hun så kører retur er bagagerummet fyldt op i hendes Nissan Kingcab. Fyldt med mine ting. For vi kan lige så godt komme i sving.

Farvel 9800 Hjørring, good morning 7200 Grindsted og DC i 7400 Herning. Bliver midtjyde. Ved ikke helt hvordan jeg har det med det, men én ting er sikkert: Jeg skifter aldrig fra AaB til de tandløse ulve i FCM. Så vild er jeg heller ikke med det flade stykke jord de kalder Midtjylland! :tongue:

P.t. satser jeg på at holde træningen vedlige under alt det her, men det er godt nok som om der er kommet fokus andetsteds. Derfor; bliver træningen ikke opdateret så ofte som den burde, så vær venlig at bær over med mig. Der skal nok komme styr på det igen når jeg er kommet permanent til Grindsted/Herning. Der er styrkecenter på selve slagteriet, så det kan jo være det bliver dér jeg skal slå mine folder, ellers har de forhåbentlig andre velassorterede centre i Midtjylland. :smile:

Men FUCK hvor var det dejligt at få det job. Så kan vi for alvor begynde at planlægge fremtiden... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Yeah! :4thumbup:

Fedt at læse det gik denne gang! Stort tillykke herfra!

Tak for det, 'Nut. Og ja, det var faaaa'me dejligt det faldt i hak denne gang. Nu skal 'da business' bare afvikles heroppe nordpå, og så er jeg den der er skredet til Grindsted. :smile:

Kan slet ikke får armene ned. Når først man har fundet den tøs det skal være, så skal alle sejl sættes til. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med jobbet makker! :cooldance:

Tak for det, kammi! Lige et par stemningsbilleder fra Aalborg Metal Festival 2005. Du var jo i hopla med en dejlig posering, som fortjener anerkendelse. :w00t::w00t:

post-7010-1131545232_thumb.jpg

Fredag var dog det helt store. Kong Kent fik hilst på sine idoler i Deicide. Glen Benton var for stiv til at posere med Kongen, men trommeslager Steve Asheim var cool nok. Ham snakkede vi lidt med, mens han røg på sin lille fniseurt (som dog er strategisk gemt af vejen bag min ryg da billedet blev taget. Han er åbenbart old-school hvad den slags angår! :wink: ).

post-7010-1131545273_thumb.jpg

Nu skal hussalget bare overstås. Home og Nybolig kommer og vurderer i morgen, mens EDC har tjansen på fredag. Så ser vi hvad der er mest lukrativt af de tilbud de kommer med, og så skal den hytte bare fyres af ASAP! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med jobbet!

HSMK ligger lige på den modsatte side af vejen i forhold til Kvickly Extra. Bortset fra magnesium forbud og lidt for mange store bb'ere (og dårlig musik), så virker det ok.

Hvad er det for noget creme, du har fundet til din hud?

Da jeg var i Matas blev jeg lokket på noget til over 200 kr. pr. tube (meget lille tube)

(Da jeg solgte hus, var der 400.000 kr. i forskel på vurderingen fra Nybolig og fra EDC. Jeg valgte EDC (højeste vurdering) og fik solgt med omkring 5.000 kr. i afslag. Efter den tid har jeg rystet opgivende på hovedet af enhver reklame for Nybolig)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med jobbet!

HSMK ligger lige på den modsatte side af vejen i forhold til Kvickly Extra. Bortset fra magnesium forbud og lidt for mange store bb'ere (og dårlig musik), så virker det ok.

Hvad er det for noget creme, du har fundet til din hud?

Da jeg var i Matas blev jeg lokket på noget til over 200 kr. pr. tube (meget lille tube)

(Da jeg solgte hus, var der 400.000 kr. i forskel på vurderingen fra Nybolig og fra EDC. Jeg valgte EDC (højeste vurdering) og fik solgt med omkring 5.000 kr. i afslag. Efter den tid har jeg rystet opgivende på hovedet af enhver reklame for Nybolig)

Træner du i HSMK? Er det okay med vægtstænger, frie vægte og stativ til squat, dødløft, bænkpres, chins, dips osv.? For cykler og alt det andet gejl er jeg ikke så interesseret i. Det skal bare være standard old school styrketræning. :smile: Aner iøvrigt ikke hvor Kvickly Extra ligger i Herning endnu, men mon ikke jeg finder ud af det i løbet af ganske få uger... jeg tror det. :wink:

Fandt iøvrigt ikke noget creme. Valgte skumgummiløsningen, og træner alligevel ikke så tungt at jeg skal bruge magnesium. Der går lige nogle år endnu før jeg kommer op i den liga. :blush:

Nu får vi torsdag og fredag se hvorvidt EDC, Nybolig eller Home løber med enterprisen. Det vigtigste for mig er, at mægleren sætter en realistisk pris således huset ikke står til salg i over 6 mdr., og at nettosummen (salgspris fratukket mæglerens salær) er så høj som mulig (naturligvis). Aner intet om hvor let/svært det er at sælge huse i 9800 Hjørring, så vi får se... håber én af mæglerne har en køber i kartoteket. Det kunne faaa'me være dejligt. Så ville jeg nemlig også være til at snakke med ang. hurtig handel og afslag, for jeg skal bare til Grindsted så hurtigt som muligt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsan KK

Det er fandme godt at høre du fik jobbet. Tillykke med det :smile:

Det var ellers trist med Deicide. Jeg hader når bands gør sådan noget, altså er stangstive til et show; pisse uprofessionelt! Fik du så intet interview i kassen?

Ja, Morten og jeg fik talt lidt med de tre andre medlemmer af bandet (de to nye guitarister og trommeslageren, som billedet også antyder). Så der blev da lidt Deicide over det. Fangede da også Glen Benton tidligt på dagen mens han stadig var til at komme i almindelig kontakt med, og fik heldigvis hans autograf på "Once Upon The Cross" cd-coveret, og Steve signerede det også. Så det var cool nok alt i alt. Bare en skam han var så plakat-fuld til showet...

Og ja, det var faaaa'me dejligt at få det job. Nu kan det kun gå fremad! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share