KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Tak til Classic73, A_R, Krumborg, Thorhauge, Fru Erik, Paven, AndersHolm, Spinningsilden, Nillepige25, Anita Rye, jarvig13, LarsB, Garrish, Oksen fra Århus N, Hr. Kirchebrandt, Gnuen, Till, eatsam, Clark Kent og Fozzy. Det er rart nogen bemærker begivenheden. :bigsmile:

Og specielt til AndersHolm og Gnuen > Jeg er så stor fan af jer, at han ikke kunne hedde andet. :wub:

:tongue:

Dagen i dag var lidt hektisk. Op og fodre heste. Morgenmad der blev kastet ned. Hurtigt videre til hospitalet. Her gik formiddagen alt for hurtigt, for pludselig var klokken 12, og så skal alle ud indtil kl. 14, inklusiv fædre. Så jeg kørte hjem til de gamle, snakkede lidt med far der havde middagspause og fik så ordnet nogle småting derefter, bl.a. at få postet fødselsanmeldelsen inkl. kopier af vielsesattesten og vores dåbsattester, samt fik kørt i THansen og hentet nye vinduesviskere til min gamle Toyota. Det er også kun tre år siden jeg gjorde det sidst. :laugh: Derefter op til M og Anders igen og aflaste hende lidt. Sad med knægten mens hans eneste sæt oldeforældre (mine bedsteforældre) kom på visit. Kørte så 19.10, for så nåede jeg lige til basketballtræning i 1½ time inden jeg kom hjem her 21.20, fik fodret heste og katte, og nu her kl. 22.00 kan jeg så endelig slappe lidt af. Der skal lige kværnes en liter mælk, en bid brød ned og så på hovedet i seng. Badet må vente til i morgen tidlig inden jeg igen kører mod barselsafdelingen i Hjørring.

Styrketræningen sløjfes indtil Marianne er hjemme igen. For vil helst være deroppe. Det er dog lidt underligt, for jeg tror ikke det er helt gået op for mig endnu. Jeg tager jo hjem hver aften. Så det er lidt far på halvtid. Jeg er der, men er ikke helt med. Virkeligheden banker nok først rigtig på døren når knægten bliver sat i autostolen første gang torsdag eller fredag, og jeg kører ham hjem. Men så skal det nok også blive rigtig virkeligt. :w00t:

Dagens fredsommelige billede:

MOL-1.jpg

Og så ikke flere babybilleder i denne omgang.

Link to comment
Share on other sites

Din log var så stærkt trafikeret igår at MOL blev ved med at gå ned hver gang jeg trykkede på din Log. Respekt :laugh:

Anyway, så stort tillykke her fra. Du er jo ved at blive en helt normal mand , med kone, og barn (Toyota, heste, katte og et landsted). Hvornår ryget manken?

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Gregers TF og Christian B > Tak. :smile: Indtil videre en nem baby. Mon ikke det ændrer sig? :devil:

Nicolai > Min log er i forvejen blandt de tre sejeste på MOL, så da Kongen sikrede arvefølgen var det ventet, at siden ville bryde ned pga. trafik. :superman::tongue:

Og nu må vi se angående håret. Jeg har jo i mange år proklameret, at den dag jeg skal hente barnet i dagpleje/børnehave, og de andre børn er gamle nok til at forstå, at man kan drille et andet barn med, at dets far er enten overvægtig, beskidt, lugter, er langhåret eller noget helt fjerde, så ville jeg blive klippet dagen før det kunne ske. Der er ingen grund til at give børn mere kasteskyts end de i forvejen selv evner at opfinde. Det betyder, at jeg kan holde håret langt i nogle år endnu, men jeg ved ikke rigtig. Efter 10+ år med længere hår end 95% af befolkningen, så er jeg faktisk klar til at smide håndklædet i ringen og slutte mig til den grå, ligegyldige masse. For et bad tager jo 15 minutter for mig pga. shampoo, balsam og en masse vandsjask derimellem og bagefter. :laugh: For at gøre det kort; er sgu selv ved at være lidt træt af det. Så det ryger nok indenfor en overskuelige tidshorisont. Måske til efteråret, måske til nytår. Jeg tror i hvert fald ikke det ser sommeren '09.

Og så er jeg for alvor gennemsnitlig. :crazy: :4thumbup:

I dag fandt vi desuden ud af, at vi ingen billeder havde af far og søn. Det fik vi rodet nogenlunde bod på. M var så 'venlig' at tage et billede hvor jeg ligger og sover i hospitalssengen mens jeg burde holde øje med knægten. Hun nappede heldigvis også et andet hvor jeg forsøgte at bære rundt på ham, mens han sov. Jeg havde lige givet ham hans første bad nogensinde, hvilket han faktisk ikke var specielt utilfreds med, så dagen i dag var som den skulle være; en nyfødt sover 90% af tiden og spiser i de resterende 10. Vi har vist stadig tilgode at se ham folde sig ud. :w00t:

MOL-2.jpg

I morgen endnu en dag på hospitalet, dog smutter jeg tidligere således jeg kan komme til baskettræning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

BadAssJones > Takker. :smile:

Onsdag d. 30. januar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. god træning. Fik skudt nogle gode skud og arbejdet lidt under kurven. En nogenlunde godkendt indsats.

Hospitalet var dog en blandet fornøjelse. Marianne var syg og havde ikke sovet hele natten, så hun lignede noget der var løgn. Sygeplejerskerne tog Anders i nogle timer mens M fik sovet, og jeg driblede bare rundt på må og få i Hjørring om omegn. Kom tilbage lidt senere, fik serveret noget mad for M samt kørt lidt rundt med knægten mens jeg fik taget hul på bog nummer to deroppe. Forhåbentlig tager vi hjem fra hospitalet i morgen når den obligatoriske hørescreening og et stik i hælen er overstået. Så tror jeg M falder mere til ro, når hun er i vante omgivelser og jeg ikke er væk halvdelen af tiden.

Link to comment
Share on other sites

Gregers TF og Christian B > Tak. :smile: Indtil videre en nem baby. Mon ikke det ændrer sig? :devil:

Nicolai > Min log er i forvejen blandt de tre sejeste på MOL, så da Kongen sikrede arvefølgen var det ventet, at siden ville bryde ned pga. trafik. :superman::tongue:

Og nu må vi se angående håret. Jeg har jo i mange år proklameret, at den dag jeg skal hente barnet i dagpleje/børnehave, og de andre børn er gamle nok til at forstå, at man kan drille et andet barn med, at dets far er enten overvægtig, beskidt, lugter, er langhåret eller noget helt fjerde, så ville jeg blive klippet dagen før det kunne ske. Der er ingen grund til at give børn mere kasteskyts end de i forvejen selv evner at opfinde. Det betyder, at jeg kan holde håret langt i nogle år endnu, men jeg ved ikke rigtig. Efter 10+ år med længere hår end 95% af befolkningen, så er jeg faktisk klar til at smide håndklædet i ringen og slutte mig til den grå, ligegyldige masse. For et bad tager jo 15 minutter for mig pga. shampoo, balsam og en masse vandsjask derimellem og bagefter. :laugh: For at gøre det kort; er sgu selv ved at være lidt træt af det. Så det ryger nok indenfor en overskuelige tidshorisont. Måske til efteråret, måske til nytår. Jeg tror i hvert fald ikke det ser sommeren '09.

Og så er jeg for alvor gennemsnitlig. :crazy: :4thumbup:

I dag fandt vi desuden ud af, at vi ingen billeder havde af far og søn. Det fik vi rodet nogenlunde bod på. M var så 'venlig' at tage et billede hvor jeg ligger og sover i hospitalssengen mens jeg burde holde øje med knægten. Hun nappede heldigvis også et andet hvor jeg forsøgte at bære rundt på ham, mens han sov. Jeg havde lige givet ham hans første bad nogensinde, hvilket han faktisk ikke var specielt utilfreds med, så dagen i dag var som den skulle være; en nyfødt sover 90% af tiden og spiser i de resterende 10. Vi har vist stadig tilgode at se ham folde sig ud. :w00t:

MOL-2.jpg

I morgen endnu en dag på hospitalet, dog smutter jeg tidligere således jeg kan komme til baskettræning. :smile:

Det er sgu et smukt billede, KK.

Jeg prøvede på at kommentere det yderligere, men jeg vil lade være. Mine ord slår ikke til, selv om jeg lever af at arbejde med sproget.

Bliver helt rørt på dine vegne nu!

Link to comment
Share on other sites

Okse > Der er heller ikke så meget at sige. Det er bare fedt han endelig er her. :smile:

Lørdag d. 2. februar 2008

Styrketræning:

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 10 - Dynamisk

10 @ 51 kg

15 x 1 @ 101 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

8 @ 30 kg

8 @ 27,5 kg

8 @ 27,5 kg

EZ-Bar Curl:

10 @ 38 kg

9 @ 38 kg

9 @ 38 kg

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

+ protshake og banan

Træningstid: 45 min. (13.15 - 14.00) Efter en fin gåtur i det gode, blæsende solskinsvejr mens Anders sov, kom vi hjem og Marianne fik givet ham noget at spise. Det kan jeg ikke rigtig hjælpe med endnu, så der var lige en time hvor jeg sagtens kunne undværes. Jeg fik placeret Marianne med en dvd på anlægget og en fjernbetjening, og så kunne jeg lige smutte til træning. Det var rart at komme af sted og få rørt kroppen, selvom jeg godt kan mærke det er et stykke tid siden sidst. Jeg var i hvert fald ikke så stærk i den skrå bænk som jeg selv havde troet. :blush: Dødløft SS'et med pulldowns. Biceps SS'et med laterals.

Her i den næste måned burde jeg egentlig godt kunne få trænet regelmæssigt. Jeg skal ikke på job, og der er masser af tid på dagen hvor der kun behøves én forælder til at se efter ham; for han sover godt nok meget. :smile: Men når jeg skal på job igen, og skal hjælpe Marianne med at aflaste lidt når jeg kommer hjem, så kan jeg sagtens se at der måske ikke bliver så meget tid til styrketræning hver og hveranden dag. Den tid, den sorg. Lige nu vil jeg nyde det gode vejr og det faktum, at vores lille dreng er utrolig nem og næsten sover igennem fra 23 - 7, og det fra første nat han var hjemme. :bigsmile:

Dagens billede: En køretur i det gode vejr. Far med lang hale. :tongue:

babywalk.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 5. februar 2008

Styrketræning

Dødløft: TJ singlecyklus, Uge 10 - Løft

10 @ 51 kg

10 x 1 @ 101 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 65

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Incline Crunch:

12

12

12

12

Fransk Pres EZ-Bar:

8 @ 33 kg

8 @ 33 kg

8 @ 33 kg

+ protshake og banan

Træningstid: 55 min. (17.10 - 18.05) Fin træning. Sidste pas i TJ-cyklen i dødløft, så torsdag eller fredag dribler jeg ned og forsøger et max-løft. Håber på 160 kg, men vi må se. Barnet og en halv uge med sygdom i kroppen har jo gjort, at cyklussen er blevet trukket og der har været lidt længere pauser end efter programmet, men jeg prøver alligevel og så må vi se hvad det kan blive til. Træningen i dag gik fint. Masser af overskud og lyst til at lege. Fedt med lidt tung bænk. :bigsmile:

I morgen aften er det basketball. :smile:

Nu er det derimod først fodring af heste, og derefter fodring af resten af familien. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det derimod først fodring af heste, og derefter fodring af resten af familien. :4mewantfood:

Den hestehale passer slet ikke ind i det billede der længere..

Se nu at få den klippet af, så jeg kan være den med det længste hår igen.. :tongue:

mirror on the wall

who has the longes hair off us all

when the King is cutting his tail of in the fall ..

Kæft det rimer godt... *LOL* :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Niller > Ja ja, din lille, poetiske valkyrie. :tongue: Du får først det længste hår når jeg bestemmer mig for det! :devil:

Onsdag d. 6. februar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning. Solid træning med masser af godt arbejde under kurven og gode skud udefra. Lige som det skal være.

Styrketræning i morgen aften hvis hjemmefronten tillader det. Ellers fredag formiddag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 7. februar 2008

Styrketræning:

Dødløft: 1RM ATTEMPT!

10 @ 51 kg

3 @ 91 kg

1 @ 131 kg

1 @ 161 kg PR!!

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 65

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

EZ-Bar Curl:

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

+ protshake og banan :4flex:

Træningstid: 65 min. (19.20 - 20.25) Det var i dag slaget skulle stå. Efter 10 uger (+ det løse) med en TJ singlecyklus var det tid at prøve kræfter med det tunge pis. Så det var bare på med et par tyvere, så en tyver mere på og tre hurtige reps, en tyver mere på og lige en enkelt single, og så til sidst de resterende 30 kilo på i alt. Det sidste løft blev grindet op, da jeg har et sticking point sådan lidt over halvvejs oppe, men der blev brølet en smule og så nåede jeg skam lockout. :smile: Resten af træningen bar præg af lidt for meget snak med nogle af de andre dernede, da TV2 Nord var der og filme et par kvinder der 'trænede', men jeg fik da kørt nogle øvelser. :bigsmile:

I morgen er det off-day, og den bruges på bl.a. at høre Mayhem, Illdisposed og Spectral Mortuary i Århus. Måske der bliver tid til en brænder lørdag eftermiddag. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR! :4thumbup:

Det er altid en helt speciel fornemmelse at sætte en ny PR.

Jeg havde netop tænkt på, om du skulle til det der metal noget nede i Voxhall. God fornøjelse med det. Jeg skal nok holde udkig efter én, der ligner en langhåret konge! :tongue:

Men du bliver jo næppe den eneste langhårede, der går til/fra Voxhall denne weekend.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Kongen er stærk og sej! :dumbbell_lift:

Sej, ja. Stærk? Njarh... i MOL-regi er man vel først 'stærk' når man er på 200 i dødløften, er man ikke? Og jeg fortsætter kampen. Skal nok blive stærk en dag! :devil:

Tillykke med PR! :4thumbup:

Det er altid en helt speciel fornemmelse at sætte en ny PR.

Jeg havde netop tænkt på, om du skulle til det der metal noget nede i Voxhall. God fornøjelse med det. Jeg skal nok holde udkig efter én, der ligner en langhåret konge! :tongue:

Men du bliver jo næppe den eneste langhårede, der går til/fra Voxhall denne weekend.

Tak for det, Okse. En PR er altid rar. Det viser jo, at ens træning har båret frugt. Så nu skal der bare knokles videre.

Men først en off-day i morgen, og naturligvis er jeg tilstede når der er metal. Jeg bliver nok ikke nem at spotte, da der er mange langhårede til sådan en begivenhed, men du kan bare troppe op og spørge hver eneste der går ind på Voxhall "Whaaa... ka' du dødløfte 160 kg?". Jeg vil gætte på, at du kun får en håndfuld positive tilkendegivelser, og derefter burde jeg være nem at pille ud af det line-up. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fuld fart over feltet med baby og træningen. God stil KongKent. :superman:

Takker. :smile:

Og det gælder bare med at have styr på sine prioriteter. Når jeg går herhjemme er det jo nemt nok at kunne klare både baby og træning i hverdagen. Det bliver først mere spændende når jeg starter op på arbejde igen i starten af marts måned. Men, prioritering er nøglen. Jeg vil have tid til træning.

Så må alt andet end familie og arbejde vige pladsen. :devil:

... og nu til Royal Metal Fest i Århus... :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 9. februar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

BB Rows (Yates):

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

+ protshake

Træningstid: 30 min. (13.35 - 14.05) Dårlig omgang. Startede ellers godt ud, men mistede pusten totalt under rows. For lidt nattesøvn kombineret med for lidt mad det seneste døgn giver ikke nogen god træning. Kom hjem alt for sent. Kom endnu senere i seng pga. babyen og samtidig billedbehandling af de billeder jeg tog til koncerten. Stod for tidligt op, spiste for lidt og så går den ikke. :blush:

Nu op med stængerne og nyde resten af weekenden. Mandag er det igen basketball, og så skulle der gerne være tanket op inden næste styrkepas på tirsdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 11. februar 2008

Basketball @ BBK70

90 minutters herlig træning. Fire hold á 4 v. 4. Der var mange mødt op, så vi spillede mod hinanden på to baner. Mit hold vandt de første tre kampe, og to af dem endda med stor margin. Jeg fik markeret mig kraftigt under kurven, mens mine skud udefra savnede lidt inspiration, hvorfor jeg bare fortsatte mine kampe under kurven. Det gik rigtig godt. Måske den bedste træning indtil videre. :smile:

NY PLAN!

Fra og med i morgen starter jeg op med at være lidt stringent med mine kostvaner. Der skal skæres ned. Med andre ord; Kongen går på diæt. Det er tidligt nok til, at jeg burde kunne fremvise synlige mavemuskler når sommeren står for døren. En typisk dag vil se således ud:

Morgenmad:

Havregryn med letmælk + olier/vitaminer

Formiddag:

Frugt og grønt

Middag:

Rugbrød med pålæg + mælk

Eftermiddag:

Frugt og grønt

Aftensmad:

Kød og grønt, samt pasta, ris eller kartofler + olier/vitaminer

Natmad:

Frugt og grønt + olier/vitaminer

"Frugt og grønt" dækker over frugtskålen som altid er bestykket med bananer, æbler, pærer og/eller andre frugter. Derudover vil jeg hver eftermiddag skrælle en masse gulerødder. Snitte dem i en skål, presse lidt citron henover dem og vende nogle rosiner deri. Det bliver en stor portion hver dag, som jeg så bare kan gå i køleskabet og spise af når lysten til mad melder sig. Derudover de tre faste familiemåltider med kone og barn. De dage jeg styrketræner bliver morgenmaden en smule større end træningsfri dage, og så ryger der en proteinshake med, blandet i mælk, som "ekstramåltid" efter træning. Jeg har fået lidt hjælp herpå MOL til hvilke olier, vitaminer og mineraler jeg skal sørge for at få indkøbt, så jeg føler mig godt rustet til projektet.

Kæresten er med i det. Vi rydder huset for slik og søde sager, og så bruger vi begge gulerodsbøtten som sutteklud! :laugh:

Jeg vil gætte på, at min kropsvægt ligger på omkring 91 - 93 kilo. Som jeg ser det, så skal jeg smide omkring 10 kilo før det begynder at kunne ses, så projektet er i hvert fald 15 - 20 uger før jeg stopper op og evaluerer for alvor. Tjekker naturligvis vægt og kost hver uge, mens jeg sikkert står og hiver og slider i flæsket foran spejlet HVER morgen for at se om der kan anes abs i dag. :4thumbup:

Det er nu eller aldrig! :superman:

Link to comment
Share on other sites

NY PLAN!

Fra og med i morgen starter jeg op med at være lidt stringent med mine kostvaner. Der skal skæres ned. Med andre ord; Kongen går på diæt. Det er tidligt nok til, at jeg burde kunne fremvise synlige mavemuskler når sommeren står for døren. En typisk dag vil se således ud:

Morgenmad:

Havregryn med letmælk + olier/vitaminer

Formiddag:

Frugt og grønt

Middag:

Rugbrød med pålæg + mælk

Eftermiddag:

Frugt og grønt

Aftensmad:

Kød og grønt, samt pasta, ris eller kartofler + olier/vitaminer

Natmad:

Frugt og grønt + olier/vitaminer

"Frugt og grønt" dækker over frugtskålen som altid er bestykket med bananer, æbler, pærer og/eller andre frugter. Derudover vil jeg hver eftermiddag skrælle en masse gulerødder. Snitte dem i en skål, presse lidt citron henover dem og vende nogle rosiner deri. Det bliver en stor portion hver dag, som jeg så bare kan gå i køleskabet og spise af når lysten til mad melder sig. Derudover de tre faste familiemåltider med kone og barn. De dage jeg styrketræner bliver morgenmaden en smule større end træningsfri dage, og så ryger der en proteinshake med, blandet i mælk, som "ekstramåltid" efter træning. Jeg har fået lidt hjælp herpå MOL til hvilke olier, vitaminer og mineraler jeg skal sørge for at få indkøbt, så jeg føler mig godt rustet til projektet.

Kæresten er med i det. Vi rydder huset for slik og søde sager, og så bruger vi begge gulerodsbøtten som sutteklud! :laugh:

Jeg vil gætte på, at min kropsvægt ligger på omkring 91 - 93 kilo. Som jeg ser det, så skal jeg smide omkring 10 kilo før det begynder at kunne ses, så projektet er i hvert fald 15 - 20 uger før jeg stopper op og evaluerer for alvor. Tjekker naturligvis vægt og kost hver uge, mens jeg sikkert står og hiver og slider i flæsket foran spejlet HVER morgen for at se om der kan anes abs i dag. :4thumbup:

Det er nu eller aldrig! :superman:

:w00t:

Det er godt du har fået gemalen med på det, det er immervæk nemmere når der ikke findes alt muligt 'forbudt' i huset.. :smile:

Måske du skal prøve at få noget protein med i dit sidste måltid også... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders > Ja, det er fint hun er med på den. I dag bliver sidste hyggeaften, hvor det sidste 'affald' køres ned. Der er heldigvis ikke så meget, så det er ikke noget der ødelægger noget på lang sigt. :laugh:

Tirsdag d. 12. februar 2008

Styrketræning

Dødløft:

10 @ 51 kg

5 @ 101 kg

5 @ 101 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

CG Pulldown:

10 @ 50

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

Fransk Pres EZ-Bar:

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

10 @ 30,5 kg

+ protshake

Træningstid: 50 min. (10.40 - 11.30) En rolig træning. Jeg må have ligget forkert på min højre skulder i nat, for allerede da jeg i morges var ude og fodre heste kunne jeg mærke, at den var øm og det føles som om den nærmest 'sover'. Den var i hvert fald ikke tilfreds under hverken skråbænk eller dødløft, så jeg skrottede alle planer om laterals og tunge løft derefter. Kørte bare lidt let support til ryg og triceps, da de ikke involverer skulderen så direkte som andre øvelser gør. Nu skal jeg først træne basket i morgen aften, og styrketræning en gang torsdag over middag, måske torsdag aften, så forhåbentlig er den færdig med at være tosset til den tid. :smile:

Og så lige hjem og blande en proteinshake. Marianne spørger om ikke jeg gider skifte Anders. Det bliver så til et dobbelt bleskifte. For da jeg får ham pakket op er det en ble med det hele. Fint nok. Jeg gør ham ren, og lige som jeg er ved at være færdig så pisser han. :laugh: Nå, han pisser. Jeg tørrer op og gør ham ren igen. Får smidt en ble på. Og mens jeg knapper hans bodystocking lyder der nogle grumme lyde dernedefra. :laugh: x 2. Oh well. Jeg afventer et par minutter indtil krigen er overstået dernede, og kan så pænt pakke endnu en gave op. Væk med den, gør rent og en ny på. Velkommen til den nye verdensorden, Kent. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share