KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Og så lige hjem og blande en proteinshake. Marianne spørger om ikke jeg gider skifte Anders. Det bliver så til et dobbelt bleskifte. For da jeg får ham pakket op er det en ble med det hele. Fint nok. Jeg gør ham ren, og lige som jeg er ved at være færdig så pisser han. :laugh: Nå, han pisser. Jeg tørrer op og gør ham ren igen. Får smidt en ble på. Og mens jeg knapper hans bodystocking lyder der nogle grumme lyde dernedefra. :laugh: x 2. Oh well. Jeg afventer et par minutter indtil krigen er overstået dernede, og kan så pænt pakke endnu en gave op. Væk med den, gør rent og en ny på. Velkommen til den nye verdensorden, Kent. :w00t:

:laugh::laugh::laugh:

Bleskifte > Kent...

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Bleskifte > Kent...

Nej, sgu. Jeg er slet ikke så dum til det. Det er overraskende nemt. Havde ikke skiftet én eneste ble før knægten kom, helt bevidst. Men det er ikke hjernekirurgi. Det er ligetil og hurtigt overstået... ja, sidstnævnte afhænger så lidt af hvad barnet har tænkt sig at 'lave' mens operationen pågår. :tongue:

Hvordan går det ellers med knægten? Er han begyndt at vise tegn på ondskab :tongue:?

Ikke så meget endnu. Jeg har gransket hovedbunden efter mistænkelige modersmærker, men der synes ikke at være nogle djævelske tegn... endnu! :devil:

Og det går fremad. Indtil videre gør han jo stadig ikke meget andet end spise hos mor, så sover han og bagefter gør vi det hele om igen. Han er dog mere og mere vågen og nysgerrig, men der er stadig ingen direkte øjenkontakt. Men det kommer. Sundhedsplejersken har været her, han tager på og det hele fungerer. Så vi lader bare tiden arbejde for os. :smile:

Hvad så KongKent. ER du tit i Aalborg og rocke i MetalGrotten?? :tongue:

Jeg ved ellers ikke hvor man kan rocke i det nordjydske :dry:

Jeg er ofte i Aalborg, men det er ikke for at gå på 1000Fryd og lege 'MetalGrotten'. Jeg kender godt til det månedlige arrangement derinde, men har aldrig været der. Billederne fra hvert arrangement på hjemmesiden bekræfter hver gang mine værste anelser, så jeg holder mig væk. Og min pladesamling herhjemme er alligevel 666 gange bedre end nogen DJ nogensinde vil kunne stable på benene derinde, så det vil på alle måder være en skuffelse hvis jeg gjorde. :laugh:

Og ja, du har gættet rigtigt. Jeg er vanvittigt arrogant hvad metal angår. Jeg går meget gerne til så mange koncerter som jeg kan komme i nærheden af. Men jeg må også erkende, at en alarmerende stor procentdel af dem der lytter til metal er nogle være bonghoveder, og dem gider jeg ikke spilde min fritid på. Så jeg undgår 'MetalGrotten'. :tongue:

'MetalGrotten' er dog nok det eneste rigtige metalsted. Der er naturligvis RockCaféen i Jomfru Ane Gade som spiller metal hver aften/nat når der er gang i den i 'Gaden, men ellers ikke rigtig noget. Det er kun når der er langhårede koncerter der er gang i rocken i Nordjylland, men dem er der heldigvis også en del af, og her er jeg som regel fast inventar. Så lidt får vi da rocket. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 14. februar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

BB Rows:

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

Cable Front Pulldown:

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

EZ-Bar Curl:

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

10 @ 33 kg

+ protshake

Træningstid: 60 min. (11.00 - 12.00) Forsøgte mig med 4x10 i bænk i dag i stedet for 5x5 og kørte derfor lidt lettere. Det virkede fint. Det var mere lungerne der blev forpustet en patværket der gav op. Skulderne er stadig (af uvisse årsager) lidt mærkede, men fik da høvlet fire sæt af. Det blev også lidt til ryggen, og så sluttede jeg af med noget disko til biceps.

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17. februar 2008

Styrketræning:

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 65

10 @ 65

10 @ 65

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

8 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

EZ-Bar Curl:

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

Fransk Pres EZ-Bar:

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 12,5 kg

Hanging Leg Raises: (stiff-legged)

2 x 10

+ protshake

Træningstid: 55 min. (11.10 - 12.05) Lørdagens træning skudt til søndag pga. tre timers arbejde i laden i går, hvor ryg og ben blev slidt godt igennem af x antal læsning og kørsel med trillebør. :superman: Dagens træning startede fint nok ud, men første sæt i skråbænk med 27,5'erne blev en tvivlsom affære. Jeg fik nemlig ondt i højre håndled. En seneskedehindebetændelse jeg fik på slagteriet da jeg var slagteriarbejder, og som i ny og næ titter frem. Jeg valgte dog at fortsætte træningen, og det gik også fint nok, jeg skulle bare lige passe på. Derfor ingen tunge øvelser med BB. Tog i stedet lidt til armene med den krøllede. Fransk Pres blev SS'et med Laterals. Til sidst et par sæt til maven. Resten af mavetræningen får jeg i morgen til baskettræning.

Nu lige en pause, og så i eftermiddag videre med arbejdet ude i laden. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 18. februar

Basketball @ BBK70

90 min. træning. God skud- og kamptræning. Fik brugt kroppen under kurven. Dejligt.

Onsdagstræningen er aflyst pga. træningskamp, så ikke mere basketball i denne uge. Derfor styrketræning tirsdag, torsdag og lørdag.

Dagens kost bestod af følgende:

Havregryn + letmælk til morgenmad. 1 skive rugbrød + banan til middag, plus letmælk. Fire skiver rugbrød med varm leverpostej til aftensmad, plus letmælk. Appelsin før træning. Og her inden jeg går i seng; en banan og en appelsin. Og selvfølgelig iskold vand fra vandhanen ad libitum hele dagen. Ikke verdens bedste kost, hvorfor der står ris og kylling på menuen i morgen aften, men programmet blev lidt hastet i dag pga. flytning af halm og andre projekter ved huset. Om ikke andet, så taber jeg mig hvis jeg fortsætter sådan her. :laugh:

Fik udover træningen også gået en god tur på en lille times tid. Anders skulle luftes, så vi kylede ham ind i barnevognen og så trillede jeg en tur i det gode vejr mens mor fik sig et tiltrængt hvil derhjemme. :smile: Jeg tager nok endnu en omgang "cardio" igen i morgen. Den tur har jeg efterhånden gået nogle gange, og den er mindst lige så god for mig som for drengen. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

KK med en double-double!

Desværre ikke. Jeg blev ikke udtaget. Det hold der spillede i søndags var så overlegne, at de nu vil prøve mod et 3. divisionshold for at se hvor stærke de reelt er. Og til sådanne udfordringer er der ikke plads til forsøg. Men jeg håber da, at træneren snart tør tage chancen med mig i en kamp. Det begynder at krible i fingrene, selvfølgelig fordi jeg selv synes jeg bliver bedre og bedre for hver træning der går. :bigsmile:

HomeGym UPDATE:

I torsdags var jeg inde og styrketræne, og jeg bemærkede at der var blevet skiftet en del håndvægte ud. Derfor spurgte jeg centerlederen om hvor de gamle håndvægte var blevet af, og om jeg måtte købe dem. De lå inde på depotet, og dem måtte jeg godt købe. Han skulle bare lige finde en pris. I dag gik jeg så derind igen, og den anden centerleder begyndte at snakke om, at han også havde lovet dem væk til en anden, men at han godt vidste jeg også var blevet lovet dem. Men jeg holdt fast og fik talt med den centerleder jeg havde talt med, og han gav mig dem med det samme. 1500 danske kroner skulle jeg bøde. Ser man på hvad jeg skulle have givet i nypris for tilsvarende, så var det en rigtig, rigtig god handel for mig, hvilket centerlederen også udmærket vidste. Men de er hjemmelavede, af manden selv, så han syntes ikke han ville tage mere end det.

Jeg bakkede bilen op mod centerets hovedindgang og vi fik slæbt håndvægtene ind bag i bilen. På vej derfra lignede det, at begge støddæmpere og fjedre bagi var gået sig en tur. :laugh:

Nok om det. Følgende ligger nu ude bag i bilen, som første spæde skridt på vejen mod et fuldt udstyret hjemmetræningscenter:

2 x 15 kg håndvægte

2 x 17,5 kg håndvægte

2 x 20 kg håndvægte

2 x 22,5 kg håndvægte

2 x 25 kg håndvægte

2 x 30 kg håndvægte

2 x 35 kg håndvægte

Nu mangler der en justérbar bænk, et rack, en stang og nogle kiks. Så er den i vinkel. Bevares, jeg vil også gerne have et sæt 12,5 og måske også 32,5 , 40 og 45 , men den tid, den sorg (rent økonomisk!). Indtil videre vil jeg bare glæde mig over, at de vægte er hjemme nu. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det var en betragtelig stabel vægte.

Tillykke med dem!

Jeg håber da ikke, at du svinder ind til en ren kridtstreg, når der sådan bliver skåret ned på føden. :laugh:

Vi skal jo også støtte slagteri-branchen lidt! :4mewantfood:

Vi to bliver nok nogle af de sidste, der bukker under for det vegetar-tyranni, der desværre begynder at vise sig i visse kredse. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kent

Fedt med de vægte! Sådan skal det være, lidt pressen på og så får man en god handel. For det er da det det er, billigt for så mange skiver. Så kan det godt være de er hjemmelavede, men hvis de bare er gode at holde på gør det da ikke det fjerneste.

Lyder spændende med homegym, det er alletiders maskuline hobbyprojekt. Klø på!

/Stig

Link to comment
Share on other sites

Okse > Bare rolig. Jeg forsvinder ikke ind til ingenting. Og de vægte bliver kylet rundt, og energien kommer naturligvis fra frisklavede bøffer! :devil:

Stig > Ja, det var ikke så dum en handel. Lidt af et scoop. Har allerede kig på en bænk med indstillelig ryg. Så kommer der smæk på hjemmefra. :superman:

Tirsdag d. 19. februar 2008

Styrketræning

Dødløft:

10 @ 51 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

DB Skulderpres:

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

9 @ 22,5 kg

+ protshake og banan :4eat:

Træningstid: 45 min. (18.15 - 19.00) Fin træning med de to basisøvelser i fokus. Derefter lidt support til lats og delts. Næste træning er torsdag, hvor der er fokus på øvre bryst, triceps og biceps, samt lidt ryg.

Og så et lille S/E K800i skud af dagens indkøb. 330 kg jern til 1500 DKR. Det skal nok blive løftet nogle gange. :dumbbell_lift:

db-mol.jpg

Kyllingen er allerede i ovnen, og den herlige duft af karry breder sig i hytten. Et hurtigt bad, risene over og så burde jeg være klar til sen aftensmad om en times tid, og derefter klar til at ryge på hovedet i seng. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21. februar 2008

Styrketræning:

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 65

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

9 @ 30 kg

8 @ 27,5 kg

7 @ 27,5 kg

BB Rows: (Yates)

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

10 @ 71 kg

DB Laterals:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 12,5 kg

8 @ 12,5 kg

EZ-Bar Curl:

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

8 @ 38 kg

Triceps Cable Pushdown:

10 @ 60

10 @ 70

10 @ 70

+ protshake og banan

Træningstid: 55 min. (16.20 - 17.15) Elendig træning. Var slap. Ingen energi til den skrå bænk, og lirede efterfølgende bare resten af træningen af. Sølle. Har dog allerede undskyldningen klar; jeg cutter. :rolleyes:

Næste træning er lørdag formiddag. ughwavey.gif

Link to comment
Share on other sites

The Storm Attacks!

Her fredag aften sidder jeg trygt og roligt i sofaen med min kone og min søn og nyder lidt dvd. Så pludselig giver det nogle underlige brag udenfor. Vi har håndværkere på besøg der reparerer murværk og en gammel stormskade på taget, og troede derfor det måske var nogle af deres tomme murerbaljer der blev trillet rundt af vinden. Marianne går ud og ser efter, men finder så ud af, at det er det ikke. De står godt nok i læ.

Det er derimod en 120 år gammel poppel der er væltet. Træet var i forvejen skævt og skrånede indover en lille vej. Træet stod på højre side af denne vej, mens vores ene hestefold er på venstre side af vejen. Heldigt for efterskolen der ejer træet, væltede træet så indover vejen og ind på vores fold. Ellers havde det resulteret i en knust bygning. Som det er nu, er det blot en spærret vej og et par knækkede hegnstråde. For som det ene billede viser, så ramte træet lige akkurat ved siden af en af vores hegnspæle. :w00t:

Og da jeg får og ser nyheden, skynder jeg mig selvfølgelig at afsætte knægten, trækker i vindjakken og suser derned med kamera. :superman:

tree1.jpg

En træstub der viser, at det kæmpe træ er rykket op helt nede ved, og under jorden! :devil:

tree2.jpg

Lidt tættere på. Kameraet kunne ikke autofokusere, så det blev manuelt i bælgragendes mørke, så bær over med kvaliteten. :bigsmile:

tree3.jpg

Uskarpt, men viser hvordan træet er knækket flere steder i faldet.

tree4.jpg

Vejen spærret.

tree5.jpg

Et splintret træ.

tree6.jpg

Vores hegnspæl kan lige akkurat skimtes lidt ude til venstre. Står stadig rank! :4thumbup:

tree7.jpg

Modsat side af træstubben i forhold til de første par billeder. Træet ligger stadig lidt i spænd.

De fire lys ude til venstre er udendørs belysning på vores ene længe, og man kan svagt ane lys i vinduerne over træet. Det er vores stuevinduer.

tree8.jpg

... og som man kan se, skolens ene bygning ligger lige akkurat bag træet. Vindretningen reddede den.

Jeg ringede prompte til skolens vicevært, der også er en god nabo og ven af huset, og han har allerede været og sætte milestrimmel op som afspærring. Jeg står op i morgen tidlig og forsøger at skyde nogle skarpe billeder af synet, inden det bliver fjernet. Det er nu lidt imponerende når så mange tons træ lige pludselig vælger at knase sammen. Jeg ved ikke præcist hvor stort det var, men to voksne mænd kunne ikke nå hinanden hvis de valgte at give træet en krammer, så der har været lidt kræfter på spil. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Seje billeder, konge. :superman:

Hvad skal der gøres ved alt det træ? Poppel er vel næppe optimalt at fyre med?

Vi mennesker har vist godt af at blive mindet om naturens kræfter, af og til.

Når jeg fortæller folk her i Århus, at Vesterhavet kan flytte rundt på 5 tons tunge høfdeblokke, når det virkelig går løs, så tror de slet ikke på mig.

Link to comment
Share on other sites

Paven > Knægten lå og sov trygt i sin fars arme. Så han må være udstyret med telekinese! :devil:

Okse > Jeg ved ikke hvad de gør ved det. Men i morges kl. 9 gik de i gang med motorsaven, og det er næsten væk nu. En flok bønder med hver deres trailer kommer susende, så der er nok en mafia her i byen der lige får sneget lidt træ hjem til brændeovnen. Det kan dog først bruges om et års tid. Selvom poppel måske ikke er verdens bedste fyringstræ (aner faktisk ikke hvad der er bedst og hvad der er dårligst), så er det jo gratis. Og det der er gratis, det ka' jyderne li'. :laugh:

Lørdag d. 23. februar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

BB Rows: (Yates)

10 @ 71 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

DB Skulderpres:

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 20 kg

CG Cable Pulldown:

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

Fransk Pres EZ-Bar:

10 @ 33 kg

10 @ 33 kg

8 @ 33 kg

DB Curl:

10 @ 17,5 kg

10 @ 17,5 kg

& two sets of Coleman Cable Curls for teh pump! :4flex:

+ protshake

Træningstid: 60 min. (10.40 - 11.40) God træning hvor der var overskud i bænk. Lidt træk til ryggen, og skuldrene fik lov at prøve næste håndvægt i rækken i de første tre sæt. Derefter lidt support til vinger og arme.

Næste træning er mandag hvor den står på basketball, og så styrketræning igen på tirsdag. Dødløft og skråbænk FTW! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 25. februar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. basketball. Elendig træning. Var uoplagt og dårlig. Blev helt i dårligt humør over at være så ringe. :mad:

I morgen er der fagligt møde for vores fagforening angående overenskomsten 2008. Vi skal ned og have krigsmaling på. Forhåbentlig får jeg trænet i morgen aften, selvom jeg skal køre to timer hver vej. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 26. februar 2008

Styrketræning:

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

Dødløft:

10 @ 51 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

DB Laterals:

10 @ 12,5 kg

10 @ 12,5 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

EZ-Bar Curl:

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

+ protshake

Træningstid: 55 min. (18.40 - 19.35) Fin lille træning efter en dag på farten + fagligt møde. Ingen nævneværdige højdepunkter i træningen, bare en håndfuld øvelser og så hjem igen. Hjem til et hus der dufter, fordi konen har smidt en hjemmelavet lasagne i ovnen i mellemtiden. :wub:

I morgen er det basket, og så en gang styrketræning igen torsdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 27. februar 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning. Bedre end i onsdags. Trådte desværre over i starten, men det var heldigvis ikke alvorligt. Fem minutter på måsen ude bag baglinjen, og så kunne jeg spille med igen resten af træningen. Anklen er dog noget øm nu, så den skal lige have ro i nogle dage.

I morgen er det styrketræning.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 28. februar 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

BB Rows: (Yates)

10 @ 71 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

DB Skulderpres:

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 20 kg

CG Cable Pulldown:

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

10 @ 55

DB Bænk:

10 @ 25 kg

10 @ 27,5 kg

+ protshake

Træningstid: 60 min. (15.10 - 16.10) God træning med overskud i bænk. Rows kørte også fint. Efter lidt til skulder og mere lats prøvede jeg en "ny" øvelse jeg aldrig har kørt før. Med mine nyindkøbte håndvægte in mente må jeg hellere få implementeret lidt flere håndvægtsøvelser, og de to lette sæt gik uden problemer. Lidt teknik, og så burde jeg snart kunne vride reps ud af de tungeste håndvægte i centeret. :4flex:

I morgen er off-day. Lørdag er styrketræning med fokus på arme, og lidt tekniktræning i den 'flat db press'. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 1. marts 2008

Styrketræning:

BB Rows:

10 @ 71 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

10 @ 81 kg

Skrå DB Bænk:

10 @ 20 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 27,5 kg

10 @ 27,5 kg

EZ-Bar Curl:

12 @ 33 kg

12 @ 33 kg

12 @ 33 kg

12 @ 33 kg

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

DB Bænk:

10 @ 27,5 kg

7 @ 32,5 kg

9 @ 32,5 kg

+ protshake

Træningstid: 60 min. (13.20 - 14.20) God lørdagstræning. Kunne mærke lidt overanstrengelse i biceps i går (senevedhæftningen i albueleddet), og det kunne også mærkes i træningen i dag i rows, hvorfor jeg tog lidt mindre kilo på i curls. Forsøgte så også for første gang med lidt bænkpres med håndvægte. Der skal jeg lige finde rytmen, og så bliver det et godt alternativ/supplement til almindelig bænk. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3. marts 2008

Basketball @ BBK70

90 min. træning. Fik pudsigt nok intet til at fungere i dag. :laugh: Men jeg fik da svedt en anelse. Er forhåbentlig mere koncentreret onsdag.

I dag var første arbejdsdag efter endt barsel og afspadsering. Efter fem ugers fri (to ugers barsel, tre ugers afspadsering) skal jeg lige vænne mig til at stå op kl. 5.20, og først være hjemme kl. 16. Heldigvis mødte jeg ind til en positiv overraskelse. Havde troet jeg havde fået brugt al min afspadsering, men det viser sig, at jeg stadig har lige omkring 70 timer stående + 16 timer 'særlige feriefridage'. Så jeg fik lige booket mig ind på to ugers afspadsering i juni måned, således min sommerferie i år hedder uge 24, 25, 26 og 30, 31. Fem uger. Lækkert. :devil:

Nu på hovedet i seng. Konen og barnet er gået til ro, og hvis jeg skal kunne dødløfte og bænke i morgen aften efter arbejde, så må jeg også hellere få hentet lidt søvn i nat. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4. marts 2008

Styrketræning

Bænk:

20 @ 11 kg

10 @ 51 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

5 @ 81 kg

6 @ 81 kg

Dødløft:

10 @ 51 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

5 @ 111 kg

DB Skulderpres:

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

8 @ 22,5 kg

10 @ 20 kg

Cable Front Pulldown: (spadegreb)

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

EZ-Bar Curl:

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

10 @ 38 kg

Rope Pushdown:

10 @ 40

10 @ 50

10 @ 50

+ protshake :beer:

Træningstid: 60 min. (19.50 - 20.50) God runde i bænk med overskud. Tog lige en ekstra rep i sidste sæt uden problemer. Dødløft gik også fint, så der skal snart mere på i begge øvelser. Gik underligt nok lidt kold i skuldrene, men fortsatte så bare videre i programmet og gav armene en let omgang til sidst.

Basketball i morgen, onsdag. Styrketræning igen torsdag formiddag. :4flex:

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share