NFLpicks på tv2 MOL's privatliga


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Jeps, til alles information, er der nu oprettet en privatliga i nflpicks på tv2 til MOL's glade NFL freaks..! Alle kan deltage, aner faktisk ikke hvor mange pladser der er i sådan en liga, men stopper først når grænsen er nået! :4thumbup:

Så skynd dig.

Send en PM til mig med din email og jeg sender en tilmeldings email tilbage..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja men deadline er da først på søndag kl 19.00, da åbningskampen ikke er med i førsye runde af picks (hvilket er mærkeligt synes jeg)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, jeg ved det..! Underligt ja..! Men det var også mest for at lokke folk til, vi er vist kun 6, og jo flere jo bedre..! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Naturligvis, vi var da også flere sidste år så vidt jeg husker.

Link to comment
Share on other sites

Ja men deadline er da først på søndag kl 19.00, da åbningskampen ikke er med i førsye runde af picks (hvilket er mærkeligt synes jeg)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, jeg ved det..! Underligt ja..! Men det var også mest for at lokke folk til, vi er vist kun 6, og jo flere jo bedre..! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Naturligvis, vi var da også flere sidste år så vidt jeg husker.

<{POST_SNAPBACK}>

Var desværre ikke med sidste år..! :raisebrow: Men det bli'r en kanon sæson i år..! Selvom mit hold (GB), ifølge de fleste eksperter ikke når playoffs.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Ehm.. Anders er det ikke dig der skal melde mig til ligaen?

Jeg er jo oprettet derinde; men kan ikke lige se hvor jeg knytter mig til Motion-Online ligaen. Kan kun se jer 5 bavianer er der  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal udfylde dine Picks først. Når du har udfyldt rundens picks kan du melde dig til ligaen, det brugte jeg også selv langtid på at finde ud af.

Link to comment
Share on other sites

Ehm.. Anders er det ikke dig der skal melde mig til ligaen?

Jeg er jo oprettet derinde; men kan ikke lige se hvor jeg knytter mig til Motion-Online ligaen. Kan kun se jer 5 bavianer er der  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Så snart jeg får jeres mail, tilmelder jeg jer ligaen. dvs i får en mail hvori i kan se hvordan og hvorledes. :bigsmile: Aner ikke om dine picks skal oprettes først...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share