NFLpicks på tv2 MOL's privatliga


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spock: Ja så det godt, da jeg undrede mig over du ikke var placeret højere..! At gætte forkert på samtlige kampe, er alligevel nok ikke muligt! :wink:

Syntes den næste runde har nogle lidt svære kampe.. :blink:

Falcons - Vikings (En halvskadet Vick og et Vikings mandskab i omdrejninger)

Patriots - Chargers (Tror ikke pats kan blive ved på 3/4 af deres secondary ude mod et potent Chargers angreb)

Redskins - Seahawks (Mon Redskins bye week hart været positiv eller negativ?)

Men hey, det er jo alt sammen med til at gøre NFL spændende! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige en reminder til alle..! Hvis ikke i har deltaget i alle 3 prøverunder, samt meldt jer som aktive i ligaen inden kl 15 søndag, vil i blive fjernet fra ligaen, for at vi kan deltage i liga konkurrencen. Er der bare én der ikke sætter sine picks en enkelt uge, ryger vi desværre ud af konkurrencen... :blink:

Spock: Jeg går ud fra du deltager? Men husk nu at sætte picks, som du selv skriver, du glemte det sidst..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lige en reminder til alle..! Hvis ikke i har deltaget i alle 3 prøverunder, samt meldt jer som aktive i ligaen inden kl 15 søndag, vil i blive fjernet fra ligaen, for at vi kan deltage i liga konkurrencen. Er der bare én der ikke sætter sine picks en enkelt uge, ryger vi desværre ud af konkurrencen... :blink:

Spock: Jeg går ud fra du deltager? Men husk nu at sætte picks, som du selv skriver, du glemte det sidst..! :wink:

Klart jeg deltager!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okay, jeg er vist pænt ringe til at tælle..! :blush:

Stillingen efter 2 runder:

1/ offi92 (903 Point)

Hold Manager: offi92

pixel.gif

2/ admiral-prehn (880 Point)

Hold Manager: admiral-prehn

pixel.gif

3/ donprehn (867 Point)

Hold Manager: donprehn

pixel.gif

4/ anders_l_holm (840 Point)

Hold Manager: anders_l_holm

pixel.gif

5/ vernerlohals (828 Point)

Hold Manager: vernerlohals

pixel.gif

6/ kessek (821 Point)

Hold Manager: kessek

pixel.gif

7/ kalak_gbp (802 Point)

Hold Manager: kalak_gbp

pixel.gif

8/ mrfreeze (750 Point)

Hold Manager: mrfreeze

9/ rglud (750 Point)

Hold Manager: rglud

pixel.gif

10/ thepaintrain (632 Point)

Hold Manager: thepaintrain

pixel.gif

11/ huz (593 Point)

Hold Manager: huz

pixel.gif

12/ spockie (450 Point)

Hold Manager: spockie

Link to comment
Share on other sites

tror jeg komemr stærkt igen i denne runde. der mangler 1 kamp og indtil videre har jeg kun misset 1 kamp i hele runden. jeg havde taget steelers over jacksonville, men heldigvis havde jeg den ikke forfærdeligt høt oppe. Nu skal Colts bare slamme Rams. Det er tilgengæld en af mine 100 points kampe.

Link to comment
Share on other sites

Allerede da de tidlige kampe var spillet havde jeg næsten flere point end jeg fik i sidste runde :tongue:

Troede dog at Steelers kunne vinde uden Roethliesberger og Hines Ward. Nåede dog ikke at se at de ikke startede, inden jeg satte mine picks. Den gik jo også i overtid, men det var da ikke imponerende stats Steeles angreb smed af sig.

Man må sige at al den hurlumhej der er i Vikings helt klart påvirker holdet præstationer. Fra en god sæson sidste år og forhåbninger om noget større i år, er de fuldstændigt knækket sammen.

Men med Colts forventede sejr i aften kommer jeg også over 550 points i denne runde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så er 6. spilleuge overstået, med nogle højtscorende deltagere i MOL's liga..! :bigsmile:

Havde selv overset min 30 points kamp da jeg talte sammen, så ender ikke på 600 alligevel... :dry:

1/ offi92 (1493 Point)

2/ admiral-prehn (1490 Point)

3/ donprehn (1481 Point)

4/ vernerlohals (1425 Point)

5/ anders_l_holm (1410 Point)

6/ kalak_gbp (1364 Point)

7/ mrfreeze (1308 Point)

8/ rglud (1229 Point)

9/ kessek (1189 Point)

10/ thepaintrain (1159 Point)

11/ huz (1085 Point)

12/ spockie (853 Point)

Det ligger stadig tæt i toppen.. Havde dog håbet på at hente lidt ind denne gang, men desværre..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis i har sat picks før weekenden så check lige, at i ikke har smidt en masse point efter Dolphins vs. Chiefs. Den blev nemlig spillet fredag pga. orkanen, og den tæller derfor ikke med i denne uge. Så ret jeres picks og sats så lidt som muligt på den kamp, da den som sagt slet ikke tæller med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share