Center i Århus?


kr0oZe
 Share

Recommended Posts

(personligt vil jeg også bruge AUS, men det lader vi ligge)

Men hvis du vil ind i et pengesluger center, som optimere på deres udstyr og træner uddannelse for at tjene penge. Det vil sige til hr og fru jensen (det er jo dem der er flest af), så vil jeg bruge equinox på nørrebrogade. De har håndvægte til 42 kilo, og mulighed for frivægtsøvelserne (de 3 store og hvad du ellers begærer). Her er også masser af maskiner (både cardio og styrke), hold og sukkermåse - hvis du er til den slags :wink:

Hvis du vil ind i centre hvor medlemmerens mål i højere grad er styrke/masse så vil jeg bruge

Dansk Helsesport

Olympic

Måske AAK (hvis du vil være styrkeløfter)

Men her er der færre maskiner og sukkermåse :mad:

Slutteligt vil jeg tilføje at hvis du vil have kompetent rådgivning, så skal du opsøge det på nettet (f.esk MOL), for der er virkeligt mange dårligt uddannede instruktører, som er mestre i at dyrke diverse myter. Men det handler om hvad dit mål er, og hvor seriøs en tilgang du har til tingene.

Jeg er selv igang med at overveje hvilket center, jeg skal benytte i Århus indtil, jeg igen kan stille mig i kø til AUS medlemskab - for det er bedst til prisen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad dælen Stegger, rykker du tilbaws til Århus? -så må du da endelig kigge forbi centeret (læs AUS, det eneste rigtige :laugh: )

<{POST_SNAPBACK}>

Foodman og Fist begynder dernede igen, så jeg regner med en del gæstetræning, også melder jeg mig ind til årsskiftet... indtil da finder jeg en bokseklub, som forhåbentlig har lidt vægte.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, stegger.. lige den hjælp jeg har brug for :) hvad med dansk helsesport?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er godt center (faktisk et af de første hvor man begyndte på bodybuilding i DK tilbage i de glade 70'ere). Der er en del molboer, og der er mange som er utroligt seriøse (også ikke molboer). Jeg mener ikke de har hold, men det regner jeg ikke med, at du bruger. De gange jeg har trænet der, har der været god stemning, og folk var generelt snakkesalige.

Link to comment
Share on other sites

Mange tak, stegger.. lige den hjælp jeg har brug for :) hvad med dansk helsesport?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er godt center (faktisk et af de første hvor man begyndte på bodybuilding i DK tilbage i de glade 70'ere). Der er en del molboer, og der er mange som er utroligt seriøse (også ikke molboer). Jeg mener ikke de har hold, men det regner jeg ikke med, at du bruger. De gange jeg har trænet der, har der været god stemning, og folk var generelt snakkesalige.

<{POST_SNAPBACK}>

De har ikke nogen form for hold-træning i DHS, men som du siger er stemningen dernede altid go.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share