For meget cardio?


Edu
 Share

Recommended Posts

Jeg styrketræner fullbody HST tre gange om ugen, men spiller basket på mine restitutionsdage.

Ofte i to timer, og virkelig så svedet løber. Spiller også ca en halv time som opvarmning.

Jeg prøver at spise ca 3500/4000kcal om dagen, mest protein og kulhydrat... får højst 50g fedt, men ca 200g protein og resten kulhydrat på en dag.

Hvor stor betydning har det på mine gains når jeg bare sørger for at spise en masse?

Jeg vejer kun 65 så regner med at det er rigeligt jeg spiser....

Men hvor meget betyder det i det lange løb?

Link to comment
Share on other sites

er der ingen der har noget at sige?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan kun svare for mig selv og når jeg gainer så er det nul cardio/minimalt .. ellers skal jeg æde alt for meget for at gaine .. nu skriver du også 50g fedt .. hvorfor så fedt forskrækket ? :poking: Fedt er altså ikke så slemt så længe du sørger for at det er af det gode fedt. pt gainer jeg på 3200KCAL (tager ca 100-200g på om ugen hvilket er fint nok for mig) med en fordeling der hedder 30 protein/40 carb/30 fedt det fungerer fint for mig.

men hvis du gerne vil al den cardio så spis noget mere .. så gainer du :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Så længe du spiser nok, er der ingen problemer med at gaine. Dyrker selv cardio ved siden af vægttræning, så taler af egen erfaring. Overvej om du måske skal spise mere de dage du dyrker cadio for at opnå det samme overskud hver dag.

Edited by zulore
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share