Hva æder I om aftenen?


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Det er jo sån at jeg helst vil undgå alle de kulh om aftenen og dermed vil jeg hente de sidst kcal fra protein hvis muligt... Hvordan gør I dette? Man ku jo selvfølgelig æde 3 dåser tun, men hvor sundt er det lig jo...

Evt en rugbrød med makrelfilet i tomat.. Mmm.. men det blir ret dyrt! Før tog jeg bare en spand havregryn, men de er jo proppet med kulhydrater og da jeg har læst, at protein har sværer ved at sætte sig som fedt, ku det jo være optimalt at æde dette..

Link to comment
Share on other sites

I går:

En ordentlig omgang salat med agurker og tomater fra drivhuset.

Heri en ordentlig gang rejer købt i Netto til næsten ingen penge (50kr for et kg) og en håndfuld oliven...bare fordi jeg elsker oliven. Billigt og godt

Ellers spaghetti m. kødsovs uden spaghetti! Med en ordentlig omgang revet gulerod og champignon i. Evt en håndfuld hvedeklid i for at få nogle fibre - det smages ikke. Mums

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ik lige, om spørgeren mener `Hvad spiser I til aftensmad kl. 18 eller deromkring? Eller `Hvad spiser I ud på aftenen? Til aften vil jeg gerne have noget godt kød, og nogen gange fisk. Og ellers må jeg tilstå, at jeg har en lille uvane med at snuppe et par chokoladekiks ud på aftenen. Det burde jeg ikke, men det skal sq heller ik være alt for surt.

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak allesammen, men måske jeg ikk forklarede mit spørgsmåll korrekt.. mener mere som en snack.. altså om aftenen.. sån ved 20 tiden... :wink:

For tit er jeg efter aftensmaden ca 500 kcal fra mit ønsket indtag.. og mangler jo derfor at æde lidt... er det bare et spørgsmål om at æde mere i løbet af dagen og så om aftenen, 20-21 tiden, at tage en proteinshake???

Link to comment
Share on other sites

Det er jo sån at jeg helst vil undgå alle de kulh om aftenen og dermed vil jeg hente de sidst kcal fra protein hvis muligt... Hvordan gør I dette? Man ku jo selvfølgelig æde 3 dåser tun, men hvor sundt er det lig jo...

Evt en rugbrød med makrelfilet i tomat.. Mmm.. men det blir ret dyrt! Før tog jeg bare en spand havregryn, men de er jo proppet med kulhydrater og da jeg har læst, at protein har sværer ved at sætte sig som fedt, ku det jo være optimalt at æde dette..

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg spiser en proteinbar til 10.-, og så drikker jeg lidt mælk til, før drak jeg en shake inden jeg gik i seng, men så skulle jeg på wc mindst en gang om natten :blink:

Almindeligt hygge tv mad, er som regel fiberknækbrød med rejeost eller hvad vi nu har, dem fra wasa, er der stort set ingen energi i. men en del fibre som os protein spisere godt kan savne i kosten.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share