Sign in to follow this  
Followers 0
Baggårdspumaen

Puma still pressing

103 posts in this topic

Hej Klaus! Tak for sidst, og tillykke med resultatet igår, det var sgu godt løftet :4thumbup:

- Vi ses i klubben :smile:

Edited by Power Clauer

Det ser squ godt ud PUMBA, så er du ved at værer på banen igen... :superman::w00t:

Ja det var ikke helt dumt :smile: og når bænken spiller igen skal det nok blive sjovt :smile:

Tillykke med resultatet. To personlige rekorder er flot :smile:

Mange tak :smile:

Tillykke med PR's. Det ser sgu godt ud. December har vist budt på noget god mad Mr. 104,4 kg's :superman:

Jamen det har den da :smile: men åd nok også en smule for meget dagen før :wink:

Hej Klaus! Tak for sidst, og tillykke med resultatet igår, det var sgu godt løftet :4thumbup:

- Vi ses i klubben :smile:

Jamen tak og i lige måde :smile: ses mandag

godt løftet :4thumbup:

Takker :smile:

Tillykke med PR's. Det ser sgu godt ud. December har vist budt på noget god mad Mr. 104,4 kg's :superman:

Insuerer du at jeg er fee' :nonono::chopper:

Insuerer du at jeg er fee' :nonono::chopper:

Næhhhhhhhhhhh det tror jeg ikke han gør, men vi andre ved det jo :cry:

Næhhhhhhhhhhh det tror jeg ikke han gør, men vi andre ved det jo :cry:

Hov hov nu ikke personlig :tongue: hvem var det nu der sad til julefrokost og fyldte sig imens andre knoklede i lørdags :rudolph:

Edited by Baggårdspumaen

Insuerer du at jeg er fee'

Det er vist ikke nødvendigt :tongue: hehe fang mig hvis du kan... mip mip :laugh:

Det er vist ikke nødvendigt :tongue: hehe fang mig hvis du kan... mip mip :laugh:

Vidste du ikke at vortesvin har en imponerende spurt og et ondt temperement :devil: det er vist godt at du er i langå din bandit :tongue: har du planer om et besøg forbi Aab i den nærmeste fremtid?

Hov hov nu ikke personlig :tongue: hvem var det nu der sad til julefrokost og fyldte sig imens andre knoklede i lørdags :rudolph:

ØHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, spiste kun RIS og GULERØDDER :blink::wink:

ØHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, spiste kun RIS og GULERØDDER :blink::wink:

Sikkert :nissetunge: men så spiste du sikkert rigtig rigtig meget :nissegrin:

hvornår er du i Aask igen?

Sikkert :nissetunge: men så spiste du sikkert rigtig rigtig meget :nissegrin:

hvornår er du i Aask igen?

Det ve jeg ikk rigtig, er der noget du gerne vil :innocent: , du er da osse velkommen hos os i KÆLDEREN vi er der jo altid Man-Ons-Fredag fra ca 15-1730 tiden der er gratis KAFFE..

Kan du knokle? :blink:

Jeg kommer måske op engang mellem jul og nytår, men det afhænger lidt af hvor tosset det bliver med diverse familie julefrokoster osv.

God Jul :4mewantfood: :tongue:

Jeg kommer måske op engang mellem jul og nytår, men det afhænger lidt af hvor tosset det bliver med diverse familie julefrokoster osv.

God Jul :4mewantfood: :tongue:

jamen god jul til dig også

:nissecool:

træning d. 27-12-05

Bænk med semi-greb:

en masse afsluttet med ny pr. på 150 :w00t:

dejligt at styrken er ved at være tilbage :smile:

træning d. 27-12-05

Bænk med semi-greb:

en masse afsluttet med ny pr. på 150 :w00t:

dejligt at styrken er ved at være tilbage :smile:

Hej med dig :rudolph:

Se godt ud, det begynder at ligne noget grufuldt :sneaky2: , kommer du til kaffe imorgen eller måske på fredag, vi er i kælderen ca kl 1500..

Jan

Hej med dig :rudolph:

Se godt ud, det begynder at ligne noget grufuldt :sneaky2: , kommer du til kaffe imorgen eller måske på fredag, vi er i kælderen ca kl 1500..

Jan

Ved det ikke, regner med at skulle træne i morgen ved 15 tiden sammen med flemming i aask. Jeg skriver lige til dig når jeg finder ud af det :smile:

Ved det ikke, regner med at skulle træne i morgen ved 15 tiden sammen med flemming i aask. Jeg skriver lige til dig når jeg finder ud af det :smile:

Ok, vi snakkes..

Ok, vi snakkes..

Hejsa CasperT og mig kigger op til jer i kælderen på fredag ved 15 tiden, skal i træne eller skal i bare drikke kaffe :smile:

Hejsa CasperT og mig kigger op til jer i kælderen på fredag ved 15 tiden, skal i træne eller skal i bare drikke kaffe :smile:

Vi ordner begge del, vi er jo dybt seriøse :blush::rudolph: , først lidt kaffe, så træning....glæder os til at se jer. :superman:

Vi ordner begge del, vi er jo dybt seriøse :blush::rudolph: , først lidt kaffe, så træning....glæder os til at se jer. :superman:

Det lyder godt :smile: så får dødløften sgu en skalle på fredag :devil: ...... men først efter lidt kaffe :wink:

:rudolph: Det lyder meget fornuftigt, skal Casper også giv den lidt gas :superman: , eller er han bare med for sjov? :santa2:

Her er grunden så til hvorfor ØL skummer, prøv at lukke din øjene og forstil dig hvad der sker når hun sætter i bevægelse

Edited by Titan/inzer

Her er grunden så til hvorfor ØL skummer, prøv at lukke din øjene og forstil dig hvad der sker når hun sætter i bevægelse

så yndigt så yndigt :wub:

Gårsdagens træning i motionskælderen.

Dødløft fra skive:

3x3@185

3@195

alm. dødløft:

3@205

3@215

.............. og en masse kaffe, tak til gutterne i motionskælderen for skænken og godt nytår til alle :smile: