min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

:cooldance: Selv smileyen her cykler (det ligner det i hvert tilfælde....)

Jeg er bidt af en gal spinningcykel og vil gennem det, kombineret med styrketræning, gerne opnå en mere tonet krop, bedre kondition, færre cm og gerne lidt kg af badevægten :4thumbup:

Jeg ved vejen bliver hård og derfor kunne jeg godt bruge lidt opbakning og gode råd fra alle jer herinde, der har trænet i mere eller mindre lang tid og som har en del mere erfaring end mig...(jeg har trænet i ca. 4 md. i denne omgang.. mest løB)

Jeg er uddannet indenfor sundhed, så jeg mener at vide en smule om kroppens fysiologi, men jeg kan altid lære mere :smile:

Idag er det søndag - den eneste dag hvor der IKKE er spinning i centret :raisebrow: - så jeg har holdt "hviledag"... ha ha.... igår stod den på en maxburner i 55 minutter... svede svede svede....

Jeg håber i vil kommentere min træning og at det kan være med til at motivere mig til at komme af med de her ekstra kilo - vejer ca. 8 kg for meget :blink:

Jeg er hermed åben for ideer...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja.. så er dagens træning slut for idag... :innocent:

Idag har jeg været på hold: pump og spinning... det var dejligt at give så meget idag, efter en weekend hvor maden ikke altid har været i top :blush: Jeg har syndet lidt, men regner med det bliver"kastet" af i løbet af et par dage..

Jeg skal til at på arbejde nu... kigger nok ind lidt senere..

Forresten, hvad vil i anbefale at spise efter spinning ? Både lige efter, men også fx. her til frokost hvor det skal mætte til jeg har fri og kan spise igen kl. 19.00.

Powerbaby * tager energien med på arbejde *

Link to comment
Share on other sites