min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

:surrender: Ja, så ligger jeg her altså igen.... på sofaen med kvalme, hovedpine og den forbandede STRESS :4ranting: Jeg havde en elendig dag på arbejdet og tiden føltes bare så lang.... skulle have været nede til de 2 spinningtimer jeg plejer om tirsdagen, men måtte overgive mig og luske hjem i stedet.... øv..

Jeg troede lige det gik bedre... havde ikke taget piller siden igår eftermiddag, men det var nok en smule for optimistisk :gal: har lige taget én igen nu og må nok berede mig på at fortsætte i påsken...

Imorgen formiddag skal jeg ned til min psyk... det er nok meget godt sådan som jeg har det for tiden... det er svært for min bedre halvdel at forstå hvordan jeg har det og det har givet anledning til diskussioner de sidste dage - han er i Tyskland nu :wub: - vil snakke med psyk om det imorgen.

Hvor er det mærkeligt og kedeligt ikke at være til spin idag.... :blink:

Op med humøret PowerBaby :flowers:

Lad være med at slå dig selv oveni hovedet med at du ikke kom til spinning, det gør det kun værre. Det er helt i orden at tage en off-day engang imellem, hvis man trænger til det :smile:

Edited by rih
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spammer lige lidt Powerbaby - Håber det er ok. :smile:

Jeg har det lidt lige som Powerbaby. Det går lidt op og ned og når jeg er inde i en travl periode på jobbet eller hjemmefronten er jeg ikke særlig god til at få opdateret nogetsomhelst :unhappy:

En log forpligter lissom lidt. Der er jo ingen der gider følge en log hvor der i perioder ikke sker noget :smile:

:spam: du bare rih, det er ok, vi er her for at hjælpe og støtte hinanden og du må gerne låne min log hvis du har behov for at :blahblah:

:4thumbup:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg ligget syg hele dagen... :ill: dvs med det samme som igår... stress, men jeg fik da vasket lidt tøj. Jeg kom hverken til psyk eller noget... øv hvor træls... :blink:

Jeg er lidt nervøs for hvordan jeg har det imorgen... om jeg er ovre det og klar på en tur i SATS. Nu har jeg glædet mig så meget så det ville være ærgerligt hvis det ikke blev :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg ligget syg hele dagen... :ill: dvs med det samme som igår... stress, men jeg fik da vasket lidt tøj. Jeg kom hverken til psyk eller noget... øv hvor træls... :blink:

Jeg er lidt nervøs for hvordan jeg har det imorgen... om jeg er ovre det og klar på en tur i SATS. Nu har jeg glædet mig så meget så det ville være ærgerligt hvis det ikke blev :smile:

Jeg håber da, at du bliver klar, men ellers så kører alto baby derned igen, når du er klar :smile: Det vigtigste er at helbredet er med :blush: (siger jeg og humper rundt haha :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber da, at du bliver klar, men ellers så kører alto baby derned igen, når du er klar :smile: Det vigtigste er at helbredet er med :blush: (siger jeg og humper rundt haha :w00t: )

Ja det blev så ikke rigtig til det forventede idag :nonono: hovedet ville gerne med kroppen sagde fra..

Jeg havde sådan glædet mig til en hyggedag med dig Julie, men vi må satse på en dag hvor jeg har det bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg ikke kom til Århus idag, kom jeg alligevel ned og træne lidt. Jeg havde det ok da jeg stod op, så da jeg kunne se at mit center havde en time kl 9.30 med Jette, tog jeg den :4thumbup: midt inde i timen kom kroppens reaktion og jeg måtte løsne op for belastningen og slappe den lidt indtil svimmelheden gik væk igen... det tog ca. 10 min så kæmpede jeg med igen og alt i alt blev det til en god time alligevel :w00t:

Dagens træning:

Maxburner 55 min. v. Jette Rosenkilde

max puls: 93 %

Avg puls: 82 %

Kcal: 525

Dejlig time med god fart og masser af sved :devil: jeg håber Jette skal til at køre nogle flere timer jeg kan komme til....

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg ikke kom til Århus idag, kom jeg alligevel ned og træne lidt. Jeg havde det ok da jeg stod op, så da jeg kunne se at mit center havde en time kl 9.30 med Jette, tog jeg den :4thumbup: midt inde i timen kom kroppens reaktion og jeg måtte løsne op for belastningen og slappe den lidt indtil svimmelheden gik væk igen... det tog ca. 10 min så kæmpede jeg med igen og alt i alt blev det til en god time alligevel :w00t:

Dagens træning:

Maxburner 55 min. v. Jette Rosenkilde

max puls: 93 %

Avg puls: 82 %

Kcal: 525

Dejlig time med god fart og masser af sved :devil: jeg håber Jette skal til at køre nogle flere timer jeg kan komme til....

Hej Powerbaby

Det ser godt ud med humøret og alt den træning du får fyret af...har været lidt væk men er ved at være klar til lidt mol og hygge igen..og så faldt min vej selvfølgelig forbi din spændende log...

Kommer snart igen :smile:

Ha en dejlig påske

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hej Powerbaby

Det ser godt ud med humøret og alt den træning du får fyret af...har været lidt væk men er ved at være klar til lidt mol og hygge igen..og så faldt min vej selvfølgelig forbi din spændende log...

Kommer snart igen :smile:

Ha en dejlig påske

Kenn

I lige måde Britone... dejligt at se dig herinde igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda Andreasen 56 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 79 %

Kcal: 510

En dejlig time... Linda kørte efter sit program til marathon for 14 dage siden og det var super :w00t: jeg kørte ikke med hende til marathon så det var godt at prøve musikken/programmet.

Jeg lagde mærke til at jeg er begyndt at svede meget igen... det var ellers stilnet lidt af, men jeg skal lige love for at det er kommt igen nu :devil: derudover opfører pulsen sig godt for tiden, og benene gør som de får besked på :superman: dejlig fornemmelse når det bare flyver.

Jeg havde det fint til morgen... og frem til midt på eftermiddagen, men så kom hovedpinen og kvalmen igen :nonono: øv, men det går da i den rigtige retning. Jeg har sagt fra til ALT selskabeligt samvær med familie og venner i påsken, simpelthen for at få slappet af :blink: nogle har rynket lidt på panden, men jeg har besluttet mig. Jeg er nødt til at få den ro jeg trænger til, og det ville jo ikke være muligt, hvis jeg samtidig skulle afsted til den ene frokost efter den anden.... så basta bum !

Jeg vil lige ønske alle der kigger forbi en god påske...

Link to comment
Share on other sites

Hej PB!

SUPER, du ser det fra den positive side, der kunne også have stået nul, nul, nul!

Lidt er bedre end ingenting! :4thumbup:

//AM

Ja det er rigtigt...

Nu er det jo heller ikke motionen der er den primære faktor i et vægttab, bare et supplement. Alle undersøgelser viser at det at sætte ind på kosten er det der giver vægttabet. Vægttab via motion alene er næsten umuligt....

Jeg bruger meget tid på at få kosten til at fungere... og så må motionen give det sidste :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er rigtigt...

Nu er det jo heller ikke motionen der er den primære faktor i et vægttab, bare et supplement. Alle undersøgelser viser at det at sætte ind på kosten er det der giver vægttabet. Vægttab via motion alene er næsten umuligt....

Jeg bruger meget tid på at få kosten til at fungere... og så må motionen give det sidste :w00t:

Ja! Det er helt sikkert rigtigt! Hvordan har jeg ellers taget alle de kilo på, selv om jeg har trænet flere gange om ugen - jo, det skyldes alt for meget usund kost, som nu er pillet helt ud af mit liv!

Hvor stort energiindtag ligger du ca. på dagligt?

//AM

Link to comment
Share on other sites

Ja! Det er helt sikkert rigtigt! Hvordan har jeg ellers taget alle de kilo på, selv om jeg har trænet flere gange om ugen - jo, det skyldes alt for meget usund kost, som nu er pillet helt ud af mit liv!

Hvor stort energiindtag ligger du ca. på dagligt?

//AM

Jeg ved ikke hvad mit kalorieindtag er per dag, men jeg tager ikke på så enten er det ligevægt eller mindre end jeg bruger :4thumbup: og sådan har det været et stykke tid nu. Jeg tæller ikke kalorier, jeg spiser efter nogle principer som gør at der er nogle ting jeg aldrig spiser, nogle ting som er "neutrale" for mig og nogle ting som er gavnlige for mig :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Så blev det onsdag... og jeg skal til tandlægen her om kort tid... :crazy: men inden da vil jeg lige poste mine resultater fra igår tirsdag.

Tirsdagens træning:

Spinning v. Jette Rosenkilde 57 min.

Max puls: 96 % :devil:

Avg puls: 80 %

Kcal: 524

Dejlig time... du skal have nogle flere timer Jette ! :4thumbup: mine ben var rigtig gode og min puls gjorde bare sin pligt.... :w00t:

Idag bliver der ikke tid til træning.. tandlægen kalder og jeg har tandlægeskræk.. så måske overlever jeg slet ikke :blink::unhappy:

Baby - vender måske tilbage :crazy:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Venter spændt på at se om du kommer tilbage :tongue::laugh:

Ha en dejlig dag :4thumbup:

Kenn

ps. fedt at se du før fyret noget sejt træning af

:alright: ja jeg kom tilbage... overlevede.... det var faktisk en sød tandlæge (vidste slet ikke de fandtes :blink: ) og hun gav mig musik i ørerne mens hun borede :music: så det gik rigtig fint. Jeg havde 2 huller... øv øv.... men hun lavede kun det ene idag, da hun godt kunne mærke min nervøsitet, så hun synes vi skulle vente til den 10 maj med det næste, så jeg skal på den igen :gal:

Det absolut mest ærgerlige ved at gå til tandlæge er det stykke papir man får stukket i hånden inden man går :4signme: nemlig regningen...de ville have 680 kr.... uha da da, godt jeg er medlem af "danmark" og får lidt igen... men nu er det heldigvis overstået... :clap:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Godt du overlevede :smile:

Jeg var ved tandlægen igår og jeg havde 1 hul :crybaby:. Jeg har fået en tid til at få det lavet d. 8. maj og jeg er bare så pissebange :freaked:

jeg kan, efter min relativt positive besøg idag, berolige dig med at det ikke er så slemt.... du skal bare bede om lokalbedøvelse :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, idag var så første dag med flyttekasser og pakken.... har udskudt det igen og igen, men idag havde jeg fri og så måtte jeg hellere komme i gang :crazy:

Lige nu holder jeg "kaffe-pause" og ville lige kigge ind på MOL... men jeg må hellere snart i gang igen. Jeg kan både pakke og ikke pakke.... sådan, "det skal vi bruge lidt endnu" og "det her kan vi godt pakke ned"... svært at sige når der stadig er 3 uger til vi skal flytte ind :wink: men det må gå så godt som det kan...

Imorgen vil jeg igang med pump igen... det har været lagt lidt på hylden fra marts, da jeg ville koncentrære mig om spinning op til marathon, så jeg er slet ikke kommet med over i nr 57 endnu :blink: så imorgen er det et nyt program for mig og et gaaaamelt et for de andre... og om 1 måned kommer der jo et nyt, så jeg når lige at kende det hér :4thumbup: jeg håber det er godt og at musikken er fed :w00t:

Baby, ind og find dine pump-handsker og sko frem - du skal til pump ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share