min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Ja, idag var så første dag med flyttekasser og pakken.... har udskudt det igen og igen, men idag havde jeg fri og så måtte jeg hellere komme i gang :crazy:

Lige nu holder jeg "kaffe-pause" og ville lige kigge ind på MOL... men jeg må hellere snart i gang igen. Jeg kan både pakke og ikke pakke.... sådan, "det skal vi bruge lidt endnu" og "det her kan vi godt pakke ned"... svært at sige når der stadig er 3 uger til vi skal flytte ind :wink: men det må gå så godt som det kan...

Imorgen vil jeg igang med pump igen... det har været lagt lidt på hylden fra marts, da jeg ville koncentrære mig om spinning op til marathon, så jeg er slet ikke kommet med over i nr 57 endnu :blink: så imorgen er det et nyt program for mig og et gaaaamelt et for de andre... og om 1 måned kommer der jo et nyt, så jeg når lige at kende det hér :4thumbup: jeg håber det er godt og at musikken er fed :w00t:

Baby, ind og find dine pump-handsker og sko frem - du skal til pump ! :superman:

Hej PB!

Det lyder da rigtig hyggeligt med pakkeriet - glæder mig til det bliver min tur, selv om der nok ikke bliver så meget, som du står med, da jeg jo kun er mig og kun har et lille værelse med ting her.

Puha... PUMP... Det er godt nok også mange uger siden jeg har været til det... Kunne også være jeg skulle sparke mig selv ind til sådan en time en dag... Det er fedt, når man kender programmet og kan mærke syren og smerten dagen efter (den skal der helt sikkert nok blive meget af efter første gang i lang tid). Rigtig god fornøjelse med det i hvert fald - også med pakkeriet. Jeg må hellere tilbage til min "dejlige" opgave! Rigtig god weekend til dig!

//AM

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej PB!

Det lyder da rigtig hyggeligt med pakkeriet - glæder mig til det bliver min tur, selv om der nok ikke bliver så meget, som du står med, da jeg jo kun er mig og kun har et lille værelse med ting her.

Puha... PUMP... Det er godt nok også mange uger siden jeg har været til det... Kunne også være jeg skulle sparke mig selv ind til sådan en time en dag... Det er fedt, når man kender programmet og kan mærke syren og smerten dagen efter (den skal der helt sikkert nok blive meget af efter første gang i lang tid). Rigtig god fornøjelse med det i hvert fald - også med pakkeriet. Jeg må hellere tilbage til min "dejlige" opgave! Rigtig god weekend til dig!

//AM

Tak og i lige måde...

Jeg fik da pakket 4 kasser.... så lidt skete der da idag.. jeg glæder mig til pump imorgen og ikke mindst til spinningen først, for min super-instrutør Søren R skal køre den imorgen... :w00t: Det bliver en sej time ! Håber vi skal køre til Darude Sandstorm som vi plejer, så skal pulsen op i rødt område ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg her igen, denne gang med referat af lørdagens træning :bigsmile:

Maxburner v. Søren Rosenkilde 56 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 82 %

Kcal: 540

Dejlig time, som jeg havde forudsagt..... og selvfølgelig sluttede vi af med Sandstorm udsat for det sædvanlige... nemlig at tempoet stiger med 16 % fra start til slut..... :w00t:

Body Pump v. Søren Rosenkilde 56 min.

Max puls: 88 %

Avg puls: 71 %

Kcal: 409

Skøøøønt at være til pump igen... :w00t::w00t::w00t:

og sikke en fed musik der er på Pump 57 ! Når Garbage i bryst synger "push it...." ja så går vi til den :devil:

Jeg prøvede at køre med de samme vægtskiver på, som før jeg holdte for 1½-2 måneder siden, så straffen kommer nok imorgen...... av mine inder-basser ! :crazy: men det er fedt når ømheden skyldes træning....

Jeg skal til spin og pump igen imorgen, søndag, så det skal nok blive godt :devil::w00t:

PowerBaby..... eeeeeeeeeeeeelsker sin træning !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Søndagens træning:

Maxburner v. Søren R 55 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 80 %

Kcal: 503

Av, kunne godt mærke tyngden i benene da jeg satte mig på cyklen, men det skal spinnes væk skal det ! :devil: Vi kørte til den samme musik/koreografi som den time Søren kørte fra 11-12 søndag i marathon weekenden... dejlig time med mange spurter og god puls ! :w00t:

ABS (mavetræning) v. Søren R 25 min.

Max puls: 74 %

Avg puls: 62 %

Kcal: 141

Av av av av av av av :crazy::devil:

BodyPump v. Søren R 55 min.

Max puls: 86 %

Avg puls: 66 %

Kcal: 362

Av, hvor var jeg øm fra igår.... det gjorde at jeg kunne give den knap så meget gas i pump idag....men det er bare indtil jeg er ovenpå igen... så gir vi den gas ! :w00t: jeg er vild med pump....

Søren var alene ved roret idag, så han har da fået lavet lidt i denne weekend... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op PB. Wauw. Du er godtnok kommet igen i stor, flot stil.... :4thumbup: :4thumbup: Dejligt at mærke energien, der strømmer fra din log...og dejligt at flytningen også er godt igang (eller måske endda overstået)

Ha en dejlig søndag aften...

Julie :cool:

Jeg har også virkelig nydt denne weekend med al den træning.... sådan burde det altid være.

Flytningen er langt fra færdig... jeg e jo kun ved at pakke. Vi får først nøglen om 3 uger.... :wink:

Også god søndag til dig Julie...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Maxburner v. Søren Rasmussen 52 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 84 %

Kcal: 512

Sidst jeg køret med Søren rasmussen var til marathon kl. 02 om natten og det var en fed time så jeg glædede mig til idag :4thumbup: og idag blev også en fed time ! :w00t: Jeg tror jeg skal til at køre mere med ham. han kører mange spurter, løb og intervaller og det er fedt når mange af de andre jeg kører med er mere til tunge klatringer op ad bakke :devil:

Timen er fra 19.15 og en time frem, så det er lidt sent jeg er hjemme, men på den anden side, den bedre halvdel er i tyskland og knægten er hos sin mor så jeg forsømmer ingenting... :bigsmile:

Der var simpelthen så varmt i lokalet idag. Solen havde stået på hele eftermiddagen og vi kan ikke åbne vinduerne, så det var lige i overkanten.... frygter for sommeren.... så skal vi jo til at køre i bikini...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Så kommer jeg lige ind og poster mine træningsresultater for tirsdagen... jeg var for træt igår til at tænke pc, og ville bare hjem og smide stængerne op :wink:

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Søren R 1 time.

Max puls: 91 %

Avg puls: 78 %

Kcal: 541

Dejlig time... jeg svedte som en hest og ved times slutning var mit tøj så det kunne vrides ! :w00t: Dejligt at mærke kroppen give sig 96 %.... næsten 100 % af hvad den kan og middagsmaden sad flere gange oppe i halsen.... fedt ! :4thumbup:

Spin Basis v. Søren R 44 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 79 %

Kcal: 397

Jeg fik ikke skiftet tøj fra forrige time så denne blev startet i drivvådt tøj... adr hvor er det svært at komme af med varmen når tøjet allerede er vådt :crazy: men timen gik dog fint. Mine ben begyndte dog efterhånden at gøre mig opmærksom på at de kørte på den 8. træningstime på 4 dage :innocent: så de var ikke nær så villige som jeg kunne ønske mig... men de var dog med på ideen på at spurte som en gal til slut :w00t::superman:

Idag har jeg træningfri... skal have pakket noget mere og på job lidt senere....men lige nu skal jeg ned i kælderen og hente tøj... træningtøj fra de sidste par dage - det stank ! :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige et smut inde for at poste mine resultater i weekenden.... jeg har malet siden fredag eftermiddag, kun afbrudt af de to timers træning lørdag, så derfor den meget lave aktivitet herinde :wink:

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda Andreasen 57 min.

Max puls: 94 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 530

Som sædvanlig en dejlig time med Linda... :4thumbup:

Body Pump v. Søren R. 1 time.

Max puls: 81 %

Avg puls: 62 %

Kcal: 335

Hmmm.... super... :w00t:

Ugens resultat:

:strat:

Tid: 4 timer, 33 min.

Kcal: 2315

God uge med et fint træningsresultat..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Sikke en weekend... jeg sidder nu midt i arbejdsdagen og funderer over den meget oplevelsesrige weekend jeg lige har været igennem..... vi har malet alt det vi skulle i denne omgang (der venter en 2. omgang senere i maj) og det er dejligt med alt det færdigt... min spinbuddy Thun gav den lige hele armen i weekenden med maling og snak :blahblah: og det var dejligt - men alligevel gik det grueligt galt lørdag middag. Jeg var lige kommet hjem fra træning og skulle til at i gang med maling igen, men lige pludselig var alting for meget og jeg fik gjort nogle ting jeg ikke skulle, gjort min bedre halvdel ked af det og rystet mig selv voldsomt, så jeg kom først igang med maling igen sidst på eftermiddagen... min krop rystede, jeg frøs og kvalmen trangte sig på... jeg er slet ikke cut out til det her stress jeg går gennem lige for tiden :cry: og som har været mit åg de sidste 1½-2 år... godt jeg snart har en tid hos min psyk igen (den. 10) Min bedre halvdel vil med derned og det må han såmænd også gerne.... så vi får se.

Det var nu heller ikke meningen at jeg ville bebyrde herinde....

Jeg skal videre i teksten med arbejdet.... og senere skal jeg ned og spinne med Thun, den dejlige pige ! :flowers: til dig Thun, hvis du kommer forbi herinde !

Link to comment
Share on other sites

Det går mildt sagt ikke særlig godt med humøret for tiden....men her er mine resultater af træning idag.

Maxburner v. Lasse Sommer 53 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 73 %

Kcal: 416

50 % fedtforbrænding.

Kunne ikke rigtig samle motivationen til hverken denne eller den følgende time.... der er så meget i mit hoved.

Spin Basis v. Lasse Sommer 43 min.

Max puls: 83 %

Avg puls: 74 %

Kcal: 344

45 % fedtforbrænding.

Ja, jeg var der da.... og jeg sad på cyklen, men jeg havde flere gange mest lyst til at stige af og gå hjem ! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda A 55 min.

Max puls: 95 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 533

Fedtforbrænding: 35 %

Body Pump v. Jette Rosenkilde 1 time 5 min.

Max puls: 81 %

Avg puls: 63 %

Kcal: 368

Fedtforbrænding: 55 %

Jette havde forberedt en blandet time med et mix af Pump53, 54 og 57 :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Søren R 56 min.

Max puls: 100 % :devil:

Avg puls: 82 %

Kcal: 530

Fedtforbrænding: 35 %

Spin Basis v. Jette R 47 min.

Max puls: 92 %

Avg puls: 84 %

Kcal: 469

Fedtforbrænding: 30 %

Body Pump v. Søren R 1 time 4 min.

Max puls: 89 % :devil:

Avg puls: 69 %

Kcal: 455

Fedtforbrænding: 50 %

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda A 55 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 86 %

Kcal: 566

Fedtforbrænding: 30 %

Mine ben og puls gør bare som de får besked på for tiden.... :w00t:

Body Pump v. Jette R 55 min.

Max puls: 78 %

Avg puls: 61 %

Kcal: 300

Fedtforbrænding: 55 %

En god blanding af 57 og vist nok nogle fra 40érne... fedt at prøve.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share