min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm... Den opmærksomme læser, er der nogen ? , vi kunne se jeg ikke kom til mine to spinningtimer i tirsdags :blush: Forklaringen er min lille mis... altså hende den langhårede... altså hende med 4 ben og en hale :tongue: sorry... :blush:

Hun var til dyrlæge og bedøvet så jeg sad hos hende tirsdag eftermiddag/aften til hun var så meget sig selv at hun kunne holde balancen når hun gik rundt....

Imorgen skal jeg afsted til spin og pump. Overvejede idag også men timerne bliver aldrig til noget om morgenen i hverdagene...

Nu kan det virke underligt at jeg hellere ville sidde med missen.. men hun var faktisk ret syg og var holdt op med at spise... hun har nyreproblemer og skal have noget specielt foder resten af sit liv.. og idag har hun det godt og hopper rundt som hun plejer :4thumbup:

Er der andre katte-gale mennesker herinde ? :wink:

Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆlsker katte. Men har ingen og skal heller ikke have som jeg lever lige nu, det ville være synd.

Da jeg boede hjemme hos miine forældre havde vi ret mange - over tyve på et tidspunkt.

Tid til en snack:

post-12-1083618520.jpg

- og et par søvninge af slagsen:

post-12-1083618605.jpg

Fortsat god bedring med den lille.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

ÆÆÆÆlsker katte. Men har ingen og skal heller ikke have som jeg lever lige nu, det ville være synd.

Fortsat god bedring med den lille.

Tak :smile:

Hun er mit et og alt... jeg har haft hende i lidt over 9 år (hun er 10) og hun har fulgt mig i tykt og tyndt... jeg bor i lejlighed, men hun trives fint med det (har aldrig prøvet andet).

Jeg har ikke et billede på pc kun af hende.... :wink: jeg er også med på dem jeg har, så jeg må vente med at flashe hende til jeg har fået taget et...

Det var godtnok en ordentlig bunke misser i havde hjemme hva ? :crazy: hold da op... men de er dejligt...

Hun har det bedre idag (og igår) hun er sit gamle jeg igen.... solo og alting på hendes premisser... ja så kender vi hende igen :laugh:

Jeg kigger lige ind i din log en tur... vi ses !

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda (har kun data for 40 min)

Max puls: 94 %

Avg puls: 85 %

Kcal: 414

Fedt: 30 %

Mit pulsur strejkede efter 15 min.. :crazy: .. så jeg måtte lige have det resettet og så igang igen... så jeg har kun data for de sidste 40 min af timen... som forøvrigt var rigtig god...

BodyPump59 v. Linda 58 min.

Max puls: 84 %

Avg puls: 66 %

Kcal: 378

fedt: 55 %

En god time... har haft lidt problemer med ryggen i squat, men det gik fint idag... :bigsmile:

Så fik jeg trænet lidt igen. Det var dejligt.

Næste weekend skal jeg til messen i Herning "Feelgood" og kigge lidt... så jeg tager nok kun spin på næste lørdag ellers går hele dagen jo med træning og jeg kommer for sent til messe.

Hmm... resten af idag skal stå i familiens tegn... hygge og afslapning. Jeg har godt nok en del træningstøj der skal vaskes, men jge gider ikke... det løber jo ingen steder, desværre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Linda 54 min.

Max puls: 97 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 535

Fedt: 35 %

Det blev ikke til mere idag... blev hentet af den bedre halvdel som kørte os til Feelgood2006 messen i Herning.

Jeg vil sige det var en ok messe. Dog lidt lille efter min mening. Det kan da ikke passe at der kun er 2-3 leverandører til fitnessbranchen ? :nonono: For så trænger der fandme til fornyelse !

det synes jeg nu også jeg så lidt af. Bla. de nye Spinning R NXT og Elite cykler :w00t: Sådan én vil jeg osse ha ! :w00t: Den var fed.... wow !

Jeg var også meget imponeret af standen med AMOKKA kaffe.... :4thumbup: nej pjat, men det er bare super at rende ind i sådan en stand.... jeg eeeeeeelsker kaffe !!!! :devil:

Af andre spændende ting så jeg den nye BODY BIKE, vandmassage (hmm..... :4thumbup: ), Frosh drikke... dem skal jeg ha nogle af ! og nogle spin cykler til mountain bike træning indendørs.

Alt i alt en ok messe, omænd noget lille....

Link to comment
Share on other sites

En lille update: ADVARSEL !!!

Den kaffe jeg købte fra AMOKKA Weekend Blanding til stempelkande den er ikke god :nonono:

For det første tror jeg den er alt for fin malet til stempel, for den er simpelthen så bitter....

For det andet er den bare ikke pengene værd (125 g - 45 kr.) Jeg er normalt ikke bange for at betale for en god kaffe.... uha da nej, men den her lever absolut ikke op til forventningerne... :dry:

Andre der er ligeså glad for kaffe som mig ? :wub:

Link to comment
Share on other sites

Spinning cykler til mountain bike træning indendørs ??

Den må jeg lige have forklaret nærmere..... Hvad er det for en størrelse?

mvh

Lars

Ja nu er det ikke mine ord, men CreaveOn der omtaler den således... men jeg kan prøve at poste et billede af den:

post-8384-1159796630_thumb.jpg

Kender du den ?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Nej jeg kender den ikke. Jeg har bare meget svært ved at se hvordan man skulle kunne efterligne den kørsel og de påvirkninger man udsættes for i terrænet. Mountain bike kørsel handler meget om teknik på både op og nedkørsler, samtidigt med at det i højgrad udfordrer ens evne til at træde i mærkelige stillinger ( som aldrig bør efterlignes på en spinningcykel ) og balance evne.

Det virker som en salgs ting og ikke som noget reelt mountainbike agtigt.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som en salgs ting og ikke som noget reelt mountainbike agtigt.

Det har du nok ret i. Den er konstrueret således at styret kan vippe til siderne og den funktion kan justeres efter hvor stærk man er og hvor meget man vejer så der er lidt at arbejde med.

Jeg kan heller ikke forestille mig at den kan være noget nær det man oplever ude i den virkelige verden på MTB, men de skal jo sælge... :wink:

Her er et link til hjemmesiden.

http://www.x-biking.dk/

Link to comment
Share on other sites

Her er den cykel jeg blev mest inponeret af til messen i weekenden:

post-8384-1159870586_thumb.jpg

Den gad jeg godt at eje... og min bedre halvdel er med på den :w00t: den koster vist nok omkring 7.500 kr. når den købes brugt. Den har så været brugt til event en enkelt gang. Ellers koster den vist 2000 kr. mere.

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Hmm.. jeg har allerede fri nu... det var en kort arbejdsdag, må man sige.

Jeg har så tid til at sidde lidt stille her foran puteren og drikke kaffe og få fuldt op på de løse ender.

Jeg skal være med til et lille mini-maraton i mit center på lørdag, i anledning af deres 2 års fødselsdag. Der er ikke så mange af dem eg normalt sykler med der skal med (pudsigt har alle lige pludselig en masse de skal nå :wink: ) men jeg skal da med. :yo:

Jeg har ellers ikke været helt så flink til at få trænet siden juni. Har holdt den lidt kørende over sommeren med en enkelt time om ugen :nonono: men det er jo intet i forhold til de 4-6 timer jeg kørte førhen. Tiden har ikke passet - både mht at nå det i hverdagen og hvordan jeg har haft det psykisk :hehe:

Jeg "sprang" jo ud som borderliner eup for noget tid siden... nu kunne jeg lige så godt få det fortalt. Der var jo ikke nogen grund til at holde det hemmeligt, selvom det stadig er lidt underligt at sætte det ord på mig selv... men sådan er det jo. Jeg kan ikke lave det om, jeg kan ikke blive "helbredt" men jeg kan lære at leve med det - eller prøve på det i hvert tilfælde :bigsmile: jeg har ikke lyst til at det skal fylde hele mit liv endsige ødelægge mine muligheder.

Idag er der ikke træning.. dvs jeg kan ikke få det til at passe for spinning timen ligger først ved syv tiden og der er jeg til fodbold træning med pap-sønnen. :tongue: havde der bare været en spinning her onsdag formiddag...

Forresten var der en ting der slog mig her på messen, ja faktisk havde jeg lagt mærke til det allerede inden men så det først rigtig dér... der er meget skarpe grænser mellem de forskellige centre, instruktører, leverandører osv :blink: hvis nogle fra ét firma laver noget fedt udstyr, ja så gider de andre ikke engang se på det "for det er jo nok ikke noget" og "vi kan ikke li dit og dat" hvad er det for en indstilling hos voksne mennesker ? :dry:

Jeg snakkede meget om det maraton i Horsens i sommer, da jeg troede jeg skulle med. Da jeg så snakkede om det nede i mit center hed det sig...:Er i nu sikker på i overhovedet får noget at spise... Equinox plejer ike at osv osv" og "vi kommer ikke til deres maraton for de kommer ikke til vores" :nonono: hvor gammel er man så ?!

Er det sådan i alle centre ? Hvad er jeres erfaring og hvad mener i om den tendens ? :blink:

Nå jeg må ud og hente mere kaffe... kig endelig indenfor en anden gang ! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Her er den cykel jeg blev mest inponeret af til messen i weekenden:

post-8384-1159870586_thumb.jpg

Den gad jeg godt at eje... og min bedre halvdel er med på den :w00t: den koster vist nok omkring 7.500 kr. når den købes brugt. Den har så været brugt til event en enkelt gang. Ellers koster den vist 2000 kr. mere.

Hej Powerbaby :4thumbup:

Kikkede lige forbi din log og så du har skrevet om denne fede spinnings cykel. har købt en jeg har stående i mit sommerhus og kan varmt anbefale den til jer. :4thumbup: er selv snart tilbage på mol

Hygge :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. jeg har allerede fri nu... det var en kort arbejdsdag, må man sige.

Jeg har så tid til at sidde lidt stille her foran puteren og drikke kaffe og få fuldt op på de løse ender.

Jeg skal være med til et lille mini-maraton i mit center på lørdag, i anledning af deres 2 års fødselsdag. Der er ikke så mange af dem eg normalt sykler med der skal med (pudsigt har alle lige pludselig en masse de skal nå :wink: ) men jeg skal da med. :yo:

Jeg har ellers ikke været helt så flink til at få trænet siden juni. Har holdt den lidt kørende over sommeren med en enkelt time om ugen :nonono: men det er jo intet i forhold til de 4-6 timer jeg kørte førhen. Tiden har ikke passet - både mht at nå det i hverdagen og hvordan jeg har haft det psykisk :hehe:

Jeg "sprang" jo ud som borderliner eup for noget tid siden... nu kunne jeg lige så godt få det fortalt. Der var jo ikke nogen grund til at holde det hemmeligt, selvom det stadig er lidt underligt at sætte det ord på mig selv... men sådan er det jo. Jeg kan ikke lave det om, jeg kan ikke blive "helbredt" men jeg kan lære at leve med det - eller prøve på det i hvert tilfælde :bigsmile: jeg har ikke lyst til at det skal fylde hele mit liv endsige ødelægge mine muligheder.

Idag er der ikke træning.. dvs jeg kan ikke få det til at passe for spinning timen ligger først ved syv tiden og der er jeg til fodbold træning med pap-sønnen. :tongue: havde der bare været en spinning her onsdag formiddag...

Forresten var der en ting der slog mig her på messen, ja faktisk havde jeg lagt mærke til det allerede inden men så det først rigtig dér... der er meget skarpe grænser mellem de forskellige centre, instruktører, leverandører osv :blink: hvis nogle fra ét firma laver noget fedt udstyr, ja så gider de andre ikke engang se på det "for det er jo nok ikke noget" og "vi kan ikke li dit og dat" hvad er det for en indstilling hos voksne mennesker ? :dry:

Jeg snakkede meget om det maraton i Horsens i sommer, da jeg troede jeg skulle med. Da jeg så snakkede om det nede i mit center hed det sig...:Er i nu sikker på i overhovedet får noget at spise... Equinox plejer ike at osv osv" og "vi kommer ikke til deres maraton for de kommer ikke til vores" :nonono: hvor gammel er man så ?!

Er det sådan i alle centre ? Hvad er jeres erfaring og hvad mener i om den tendens ? :blink:

Nå jeg må ud og hente mere kaffe... kig endelig indenfor en anden gang ! :4thumbup:

Meget har ændret sig og da jeg var med til Horsens maraton, ja der var der skam folk fra ALLE centre (og masser af lækker mad) . Jeg sys afgjort det er fedest, når man kan lave noget i fællesskab :wub: Det er ærgerligt med al den konkurrence men desværre er det uundgåeligt indenfor visse områder.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Spinning Maraton v. Søren R 2 timer 54 min. :devil:

Max puls: 93 %

Avg puls: 81%

Kcal: 1631

Fedt: 35 %

Så var det idag der var mini-maraton i anledning af FitnessX´ 2 års fødselsdag på mandag den 9 oktober.

Det var et dejligt arrangement og vi kørte 3 timer med Søren idag. Det var meget varierede timer, musikken var dog lidt :dry: men det vidste han godt.. . han grinet bare.

Bagefter var der Marabou-kage.. puha den var tung, men god. Jeg var så heldig at få lidt med hjem, inden jeg gik :4thumbup: så bliver det spændende hvor længe det kommer til at holde.... :innocent:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Meget har ændret sig og da jeg var med til Horsens maraton, ja der var der skam folk fra ALLE centre (og masser af lækker mad) . Jeg sys afgjort det er fedest, når man kan lave noget i fællesskab :wub: Det er ærgerligt med al den konkurrence men desværre er det uundgåeligt indenfor visse områder.

Det er da dejlligt at høre at det forhåbentlig bliver bedre mellem centrene.... :smile: uanset hvilken branche man er i, er der jo ikke nogen grund til at konkurrere så meget at man taler ned om de andre. Alle centre er forskellige, og det er en styrke, ikke en svaghed. I stedet for at bekrige hinanden burde centrene være bedre til at profilere sig selv og så lade kunderne vælge selv - uden negativ omtale af de andre centre. Sådan er det i min branche.. jeg kunne aldrig finde på at tale ned om mine konkurrenter :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er da dejlligt at høre at det forhåbentlig bliver bedre mellem centrene.... :smile: uanset hvilken branche man er i, er der jo ikke nogen grund til at konkurrere så meget at man taler ned om de andre. Alle centre er forskellige, og det er en styrke, ikke en svaghed. I stedet for at bekrige hinanden burde centrene være bedre til at profilere sig selv og så lade kunderne vælge selv - uden negativ omtale af de andre centre. Sådan er det i min branche.. jeg kunne aldrig finde på at tale ned om mine konkurrenter :wink:

Godt ord igen. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bagefter var der Marabou-kage.. puha den var tung, men god. Jeg var så heldig at få lidt med hjem, inden jeg gik så bliver det spændende hvor længe det kommer til at holde....

Holder den endnu :blush: eller måtte du lade den stå fordi den var for tung :tongue::smile:

Keep Spinning :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share