min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Jeg er ikke ovenpå... faktisk nærmere på vej længere ned :cry:

:cry: Nu sørger du vel for at få noget hjælp :blink: var du ikke startet på de piller ? ved ikke lige hvad jeg skal skrive jeg håber dog du hurtig kommer ind i kampen igen :superman: har selv lige været til lægen da jeg i et stykke tid har været træt som et alderdoms hjem og svaret var at det var det manglende lys :smile: træner du stadigvæk ?

Op med humøret :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvilket er rigtigt trist at høre. :unhappy::unhappy:

Jeg håber at du enten ved egen eller andres hjælp kan samle dig selv op igen.

Man kan nemt savne din ubetingede personlige ærlighed og dit iøvrigt dejligt skæve syn på mange ting.

God bedring ...

Var det en kompliment ? :blink::laugh: kunne også opfattes modsat.... men vælger at tro det er positivt....

Jeg har det bedre idag... det har taget lidt tid at komme op af hullet igen.

Jeg tager ingen medicin lige pt. hoppede af pga bivirkninger :crazy: øv troede lige de var noget til mig..jeg må videre i min jagt på noget der virker uden at bivirke for meget :wink:

Jeg har ikke nogen der sådan kan samle mig op... jeg prøver selv med ro og hvile i de dage hvor det er sværest. Jeg træner stadig, men kun 1 gang om ugen lige nu, da jeg ikke rigtig kan finde gejsten :blink:

Jeg vil ned og træne lørdag morgen... det vil jeg :bigsmile:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Helt klart og uden tvivl en kompliment !! :w00t:

Ærgeligt at kemien gav for store bivirkninger.

Som Britone er inde var det jo nok ikke så dårlig en ide med noget hjælp i din situation da det, formoder jeg , kan være en ret tung ting at gå og tumle med alene.

Held og lykke med jagten og god fornøjelse på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Helt klart og uden tvivl en kompliment !! :w00t:

Ærgeligt at kemien gav for store bivirkninger.

Som Britone er inde var det jo nok ikke så dårlig en ide med noget hjælp i din situation da det, formoder jeg , kan være en ret tung ting at gå og tumle med alene.

Held og lykke med jagten og god fornøjelse på lørdag!

Hej

Jeg er i torsdags begyndt på en helt ny form for medicin, som jeg sætter min lid til skal være min "redning" i det her show..... :smile: det går indtil videre uden bivirkninger....

Derudover ser jeg en psykiater til samtaler og er henvist til Risskov hvor jeg skal til forsamtale i januar... så der er da lidt gang i tingene.. det sker bare at jeg ryger helt ned i kælderen i perioder.. og der er det svært at komme op igen, men tusind tak for de opmuntrende ord herinde :4thumbup: det varmer at komme herind og læse.

:wink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Glemte iøvrigt lige denne her lille beretning.

Når jeg går i bad så tager jeg gerne en masse sæbeskum i hovedet og stiller mig foran spejlet og råber af mine lungers fulde kraft med min mest nørdede stemme: "Jeg er den uskyelige snemand!" Det er ret sjovt. (og jeg ved godt, det hedder den afskyelige snemand... Men det ville jo ikke være en skid sjovt .. Nhø!)

Jeg har opdaget en metode, der gør det nemmere at håndtere små ting, der går galt i hverdagen.

For ikke lang tid siden proppede jeg en vaskemaskine med alt mit sorte tøj. Ligeså snart maskinen var sat igang, opdagede jeg en enkelt sort strømpe i mit soveværelse, som jeg ikke havde fået med. Jeg ærgede mig simpelthen så pisse meget over den éne strømpe, at jeg udbrød: "Åh Jeg ulykkelige menneske" med min mest sørgelige stemme. Dette fik mig omgående til at indse, at det der var sket, måske ikke var helt så slemt endda.

Jeg har faktisk konsekvent gjort det lige siden, med stor succes. Hvis jeg smadrer et glas, låser mig ude eller slår min tå, udbryder jeg straks i vild klage: "Åh jeg stakkels, arme, fortabte sjæl, hvorfor skal livet være så ondt, hvad skal der dog blive af mig". Og straks får jeg et kæmpe grineflip og er helt fokuseret på, hvor skønt mit liv egentlig er.

:tongue: Genialt. Nej det er desværre ikke undertegnet men ANDEN, der har taget fat i et par genkendelige fænomener fra hverdagen. Håber det gav et lille smil, som det gjorde ved mig. Den med sokken kendte jeg selv. :laugh::smile:

Link to comment
Share on other sites

:tongue: Genialt. Nej det er desværre ikke undertegnet men ANDEN, der har taget fat i et par genkendelige fænomener fra hverdagen. Håber det gav et lille smil, som det gjorde ved mig. Den med sokken kendte jeg selv. :laugh::smile:

Jo tak den med sokken kender jeg også godt... :blush: dig og ANDEN har nu for altid ændret det at vaske kulørt... :laugh: tak skal du have.. det er altid dejligt at få grinet. og lige nu er overskuddet der til at gøre det. Jeg håber det bliver der i lang tid denne gang :wink:

Britone: Hmm.. det er desværre ikke kun pga julahalløjet jeg går ned. Jeg har en personlighedsforstyrelse der får mig til at svinge voldsomt i perioder, også helt uden grundt at hænge det op på :cry: ... så jeg skal lære at takle det og få det bedste ud af de gener jeg er blevet givet for jeg kommer aldrig af med sådan en fætter igen, desværre, men jeg kan lære at leve med den. Det er bla. det jeg skal lære i Risskov. :smile:

Men hvor er i søde alle sammen... det er dejligt at komme herind og se i har skrevet igen.... bliver helt rørt :cry3: på den gode måde...

:wink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Jo tak den med sokken kender jeg også godt... :blush: dig og ANDEN har nu for altid ændret det at vaske kulørt... :laugh: tak skal du have.. det er altid dejligt at få grinet. og lige nu er overskuddet der til at gøre det. Jeg håber det bliver der i lang tid denne gang :wink:

Britone: Hmm.. det er desværre ikke kun pga julahalløjet jeg går ned. Jeg har en personlighedsforstyrelse der får mig til at svinge voldsomt i perioder, også helt uden grundt at hænge det op på :cry: ... så jeg skal lære at takle det og få det bedste ud af de gener jeg er blevet givet for jeg kommer aldrig af med sådan en fætter igen, desværre, men jeg kan lære at leve med den. Det er bla. det jeg skal lære i Risskov. :smile:

Men hvor er i søde alle sammen... det er dejligt at komme herind og se i har skrevet igen.... bliver helt rørt :cry3: på den gode måde...

:wink:

Herfra et.......og op med humøret :superman:

KKK.....KKK.....NNN.............NNN.....UUU.........UUU...... SSSSSSSSSS

KKK....KKK......NNNN.... ......NNN.....UUU.........UUU..... SSSSSSSSSS

KKK...KKK.......NNNNN........NNN.....UUU.........UUU.... SSS........

KKK..KKK........NNNNNN......NNN.....UUU.........UUU.... SSS........

KKK.KKK.........NNN.NNN.....NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS

KKKKKK..........NNN...NNN...NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS

KKK.KKK.........NNN....NNN..NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS.

KKK..KKK........NNN......NNNNNN.....UUU.........UUU...................SSS

KKK...KKK.......NNN........NNNNN.....UUU.........UUU....................SSS

KKK....KKK......NNN..........NNNN......UUUUUUUUU.....SSSSSSSSSS.

KKK.....KKK.....NNN............NNN........UUUUUUU..........SSSSSSSSS..

*,,,,,(>¤<

*,,,,,( ’o’ )

*==(,,)=(,,)==

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Jette 55 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 544

Fedt: 35 %

:crazy: Der var dømt gummiben idag ! :crazy: Sådan rigtig for alvor.... pyha.. og Jette var i humør til interval og tunge ben, hvilket bestemt ikke gjorde det lettere.... :gal:

Jeg overlede med nød og næppe... men kune fordi jeg glædede mig sådan til at komme ned og se de nye lokaler centret flytter ned i til januar. Wow det er stort og det bliver godt nok stort :4thumbup: nu glæder jeg mig endnu mere til at komme i centret efter nytår..

:wink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Hej

MOL spinning den 20 januar ? Hvor er den henne ? Weekenden ser umiddelbart fri ud, men det kommer lidt an på hvor i landet det bliver holdt :smile:

Hvad læser du til ?

Det går stadig ok med medicinen... (epilepsi medicinen)

:wink:

Hej igen.

Det bliver et sted i Kbh. Tråden er pinned, mener det er under kredsløb.

Selvom det ikke lige er rundt om hjørnet, kunne det da være hyggeligt :bigsmile:

Blev iøvrigt færdig som socialrådgiver i juni, du kan læse om mine frustrationer i min log :tongue: herom

Link to comment
Share on other sites

Hej igen.

Det bliver et sted i Kbh. Tråden er pinned, mener det er under kredsløb.

Selvom det ikke lige er rundt om hjørnet, kunne det da være hyggeligt :bigsmile:

Blev iøvrigt færdig som socialrådgiver i juni, du kan læse om mine frustrationer i min log :tongue: herom

Jeg synes nu det er lidt en lang togtur for 4-5 timers spinning :blink: det kunne helt sikkert være hyggeligt, ingen tvivl om det, men det center jeg træner i, holder i forvejen mini marathon i januar (3-4 timers spinning), så det er tvivlsomt om jeg kommer...

Jeg vil lige tænke over det.

Jeg kan godt forstå hvis du er frustreret over din uddanelse... én tig er hvad de lærer dig på skolen, noget andet er hvordan virkeligheden er... :blink: de to ting passer jo slet ikke sammen.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Mugge 54 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 511

Fedt: 35 %

Det gik egentlig nogenlunde men jeg havde ikke indtaget andet et én enkelt rugbrød over hele dagen, og timen er kl 16.15 aå jeg var bådesvimmel og utilpas da jeg satte mig på cyklen... :blink:

Spin Basis v. Søren 39min.

Max puls: 86 %

Avg puls: 76 %

Kcal: 334

Fedt: 45 %

I den her time gik det så helt galt,men jeg var der da... :crazy: jegkan slet ikke finde ud af at spise for tiden... har slet ikke lyst til mad og føler ikke sult.. spiser først når jeg har så meget kvalme og er så svimmel at jeg bliver dårlig...

Hele min sindsstemning er nede igen... jeg kan ikke rigtig få tingene til at hænge sammen, derfor også alt det kaos med maden. Lysten forsinder simpelthen. Lysten til at leve og lysten til at spise...tankerne myldrer og forstyrrer mit hoved og bare det at sætte mig foran pc kan være en kraftanstrængelse.. alle de informationer der pludselig vælter frem foran mig :unhappy:

Lort at det skulle vælte så hurtigt igen !

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Så søde mennesker det er her inn, hvor lang tid har det vel ikke tatt å lave denne her :

KKK.....KKK.....NNN.............NNN.....UUU.........UUU...... SSSSSSSSSS

KKK....KKK......NNNN.... ......NNN.....UUU.........UUU..... SSSSSSSSSS

KKK...KKK.......NNNNN........NNN.....UUU.........UUU.... SSS........

KKK..KKK........NNNNNN......NNN.....UUU.........UUU.... SSS........

KKK.KKK.........NNN.NNN.....NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS

KKKKKK..........NNN...NNN...NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS

KKK.KKK.........NNN....NNN..NNN.....UUU.........UUU.......SSSSSSS.

KKK..KKK........NNN......NNNNNN.....UUU.........UUU...................SSS

KKK...KKK.......NNN........NNNNN.....UUU.........UUU....................SSS

KKK....KKK......NNN..........NNNN......UUUUUUUUU.....SSSSSSSSSS.

KKK.....KKK.....NNN............NNN........UUUUUUU..........SSSSSSSSS..

*,,,,,(>¤<

*,,,,,( ’o’ )

*==(,,)=(,,)==

Kenn

leit å lese hvordan du har det... hva heter medicinen du går på nå? Bra du går til psykiater, viktig å få hjelp! Hvem andre har du rundt deg, har du venner, familie i nærheten? Til syvende og sist er det kun seg selv en kan stole på, så dette er noe du må få kontroll på selv, men det er også viktig at ikke ensomhets-følelsen blir for stor midt oppi det her. Derfor jeg spurte om du har folk du stoler på rundt deg!?

Ang.dårlig matlyst: dersom du sliter med kvalme hele tiden, har legen noe medicin som hjelper på kvalme. Lurt å ta de hvis du ikke får i deg mat pga kvalme... Hvis ikke det er noe problem, er jo det topp!! :) MEN, kjære lille søde.. når du har så dårlig matlyst som du har i perioder, så skal du bare kjøpe junk-food eller annen usunn mat du eeeelsker, bare for å få fylt på med noe energi. Så får det heller være at maten er usund i perioder, det er bedre enn å fucke opp forbrenningen ved å ikke spise noen ting... Når du da har gode perioder og kan spise mad uten problem, så kan du gi gazz med kostholdet :superman::smile:

Vet det er TUNGT, men prøv å gå tur hver dag når det er lyst ute (her i nordpolen-land er det jo faen meg bare grått og trist men..), og når du er hjemme: prøv å gjøre det koselig rundt deg ved å tenne stearinlys, høre på god musikk, se noe bra på tv, lei en morsom film, få noen til å komme bort med noe god mat eller slikkerier, lag deg en god kopp te............ Hva gjør du i hverdagen?

Edited by fly or die
Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Mugge 54 min.

Max puls: 93 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 511

Fedt: 35 %

Det gik egentlig nogenlunde men jeg havde ikke indtaget andet et én enkelt rugbrød over hele dagen, og timen er kl 16.15 aå jeg var bådesvimmel og utilpas da jeg satte mig på cyklen... :blink:

Spin Basis v. Søren 39min.

Max puls: 86 %

Avg puls: 76 %

Kcal: 334

Fedt: 45 %

I den her time gik det så helt galt,men jeg var der da... :crazy: jegkan slet ikke finde ud af at spise for tiden... har slet ikke lyst til mad og føler ikke sult.. spiser først når jeg har så meget kvalme og er så svimmel at jeg bliver dårlig...

Hele min sindsstemning er nede igen... jeg kan ikke rigtig få tingene til at hænge sammen, derfor også alt det kaos med maden. Lysten forsinder simpelthen. Lysten til at leve og lysten til at spise...tankerne myldrer og forstyrrer mit hoved og bare det at sætte mig foran pc kan være en kraftanstrængelse.. alle de informationer der pludselig vælter frem foran mig :unhappy:

Lort at det skulle vælte så hurtigt igen !

:blush: Tror det er på tide du får kontaktet din læge og kommer videre med dit kæmpe projekt ikke mindst for din egen skyld :wink: tror ikke du kan klare denne krise der dukker op igen og igen med piller. om ikke andet må du sørge for at få en henvisning til en der i behandlings systemet kan hjælpe dig videre. og husk der er intet svagt i at vise svaghed for i bund og grund er det jo netop de rigtige svage der bare kører derudaf og ikke lægger mærke til kroppens signaler og så pludselig slet ikke kan styre deres liv og går helt til grunde. og da du selv er klar over dit problem er du faktisk på vej til at komme en løsning meget nærmere. og sidst men ikke mindst så husk på at din angst er som et barn giver du den lov til at begrænse dit liv bliver det værre og værre derfor er det vigtig at du hele tiden kæmper imod og ikke lader dig holde tilbage for den forbandet angst. du kan prøve at sætte en elastik på din højre arm og når du så får dine angst tanker trækker du i elastikken så vil du lægge mærke til at du ikke længere tænker så meget på din angst men da du mærker noget på kroppe(armen) sker der et fokus skift. har en meget tæt på mig der i mange år efter en trafik ulykke har lidt af panik angst og er kommet meget langt men den størtste del af projektet skal man selv stå for. har netop talt med personen og spurgt om hvad der har hjulpet hende med at komme videre og hun fortalte at hun har gået til en psykolog og fået nogle værktøjer som hun har brugt for at komme videre men at det dagligt er en lille kamp at holde styr på angsten. i lang tid fik hun de såkaldte lykkepiller men de havde så mange bivirkninger at der ikke var meget lykke over dem. så dem er hun stoppet med igen :wink: Håber du kan bruge dette her til noget og har du brug for det kan jeg godt(send mig en pm) få hende til at skrive lidt til dig om hvordan hun er kommet videre. for jeg tror man skal have prøvet dette her på egen krop for at vide hvad man taler om.

til sidst håber jeg for dig at du snart er på vej op igen. følger med i din log så ser frem til at følge dine sejre :superman:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens træning:

Maxburner v. Jette 52 min.

Max puls: 95 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 493

Fedt: 35 %

Nå ja... jeg var der da... :xmas: havde ike spist morgenmad, så det var svært at køre op i max puls....

Hej Powerbaby :bigsmile:

Din træning ser godt ud, det er en go omgang kalorier du får fyret af på 52 min :4thumbup:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share