min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Dette var så min sidste vejning inden jul.

Endnu 2,8 kg var faldet af på knap 4 uger :nissegrin: . Det giver et samlet resultat på 6,3 kg på 14 uger. Det er ikke vildt hurtigt, men dog den rigtige vej. Det er ikke på noget tidspunkt gået opad... kun stået stille i perioder. :xmas:

Jeg skal vejes igen den 1. februar.

:wink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nej desværre.. jeg har det ikke bedre.. jeg har det ad helvede til for at være ærlig... men dette forum handler jo om træning og vægttab, så derfor er det mest det jeg skriver om herinde...

Hey Du

Måske du skulle ændre din opfattelse lidt og bruge din log til at smide dine tanker og det du ellers går at slås med måske var der en herinde der havde prøvet det samme som dig :wink:

ellers vil jeg bare ønske dig og dine en fantastisk rar og varm jul samt et rigtig godt nytår :nissecool:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Åh, jeg synes det er svært at tage stilling til hvor meget jeg skal skrive herinde om hvordan jeg har det... jeg er ikke vant til at dele mine tanker og følelser med andre mennesker, hverken familie eller venner, men går som regel med dem alene. :blink:

Det er jo heller ikke altid lige "pæne" tanker jeg har, forstået på den måde at de til tider er rigtig grimme og forfærdentlige. Det er jo heller ikke lige det her forum jeg har set andre skrive om depressioner og selvmord, men som Kenn siger kan det jo være der sidder andre og har det som mig :wink: men som ikke siger noget.

På den anden side er jeg ikke flov over min situation så hvis der er noget der vækker nysgerrighed så spørg endelig. Hvis jeg kan være med til at hjælpe, er min situation da ikke helt forgæves :4nope:

Heri aften har jeg taget en oxapax til at slappe af på. Tankemylderet har ræst afsted i mit hoved hele dagen nu og jeg orker det ikke mere nu og må have ro...

Baby

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Hvilken fred der har været i mit hoved idag..... :bigsmile: men jeg bed også i det sure æble og tog 2 oxapax'er da jeg stod op kl. 7. For dem der ikke ved hvad oxapax er, er det et benzodiazepin ligesom stesolid fx.

Det er afsindig vanedannende, så derfor tager jeg det også kun når lokummet virkelig brænder, og når jeg trænger til 100 % ro.

"Straffen" kommer op af dagen hvor trætheden melder sig :blink: jeg sov fra kl. 14-17 ups :blush:

Men pyt... min krop slapper af og jeg har ro på, det er det vigtigste.... pillerne er lagt tilbage i medicinskabet og bliver sansynligvis liggende til på den anden side af nytår, hvis ikke det går helt galt igen. :xmas:

Der har været stille siden jeg skrev igår.. lykkedes det alligevel at skræmme jer væk ?

Dagen idag har på trods af pillernes beroligende virkning været meget præget af tanker om selvskade... tanker om at skære og se blodet løbe... men jeg har indtil nu formået at holde mig beskæftiget med noget andet, så det ikke er sket. Men tankerne er der da.

Baby

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Nu' det jul igen, og hvad rager det mig, mit liv er i sit efterår, og der et gnavesår på vej. Min guldtand er knækket, og så det ikke skide skægt at skide, når man har en hemorride, som et hønseæg.

Og jeg har liggesår, bodegrad, og nyrresvigt, skrumpe-lever, gule tænder, hjertefejl, og ledgigt.

Jeg har et marridt, hvor min hund rotter kunne spørger en spillemand, om den må få mig med i himlen når den dør.

Så hey lillemor, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spil af tid, så snup en stesolid, for problemer er der nok af, hvorend man kigger hen, men hvad rager det mig, nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Nu det jul igen, men det skider jeg da på, min hue er så snavset, at den selv kan gå, og jeg skylder 1000 kr, til en fyr der går med lædervest, min krop er ligeså plettet som en straffeatest.

Går i fucking jokkingset, jeg har sår på mine knoer, når jeg ikke sidder inde, bor jeg hos min far og mor. Og det er vinter, det forvirre mig, med alt det der sne, forleden dag, forsøgte jeg at sniffe Frederiksberg allé, så hey moar, (GÅ VÆK) har du nedtur (GÅ VÆÆÆK), spild af tid, så snup en stesolid, for det et hundeliv at leve som en hund, eller det der, men det skider jeg da på, for nu det jul igen!

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Alt ka' ske når det er jul, og selvom vores sne er gul, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), Nu er det jul på Vesterbro! Byen over alle by'er, og selvom kærlighed er dyr, så der her (hey), det er bedst at bo (hoo), NU er det jul på Vesterbro.

Overhovedet ikke du har skræmt os væk. Rigtig glædelig jul

:nissecool::nissegrin::nissetunge::Mrs_Claus: :4band: :4drunk: :newyear:

Link to comment
Share on other sites

Imorgen er der 4 timers mini marathon i det center jeg træner... jeg er selvfølgelig meldt på, og jeg ved det nok skal blive godt, men min motivation og lyst ligger på et ret lille sted lige pt. :unhappy:

Det gik ellers rimeligt med humøret mellem jul og nytår og faktisk også frem til i tirsdags, men så skal jeg love for det gik ned af bakke igen. Jeg har ikke kunne sove om natten og mine tanker har kredset omkring selvskade og selvmord 24/7 lige siden. Det er så udmattende at være i, så jeg bare har mest lyst til at slukke på kontakten for at få ro i mit hoved !

Når jeg vågner om morgenen starter tankerne og de kredser omkring hvornår apoteket åbner så jeg kan hente 200 panodiler og tage dem. ½ time senere tænker jeg på at jeg skal have købt barberblade og så skal jeg også have fundet ud af hvornår jeg er alene så der ikke er nogen der er hjemme ved mig når jeg gør det... samtidig kører mine facader 100 % så ingen opdager jeg har disse tanker... :blink:

Det er et uværdigt liv at leve og jeg ville ønske jeg ikke var her ! Jeg gider heller ikke spise mere...

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Imorgen er der 4 timers mini marathon i det center jeg træner... jeg er selvfølgelig meldt på, og jeg ved det nok skal blive godt, men min motivation og lyst ligger på et ret lille sted lige pt. :unhappy:

Det gik ellers rimeligt med humøret mellem jul og nytår og faktisk også frem til i tirsdags, men så skal jeg love for det gik ned af bakke igen. Jeg har ikke kunne sove om natten og mine tanker har kredset omkring selvskade og selvmord 24/7 lige siden. Det er så udmattende at være i, så jeg bare har mest lyst til at slukke på kontakten for at få ro i mit hoved !

Når jeg vågner om morgenen starter tankerne og de kredser omkring hvornår apoteket åbner så jeg kan hente 200 panodiler og tage dem. ½ time senere tænker jeg på at jeg skal have købt barberblade og så skal jeg også have fundet ud af hvornår jeg er alene så der ikke er nogen der er hjemme ved mig når jeg gør det... samtidig kører mine facader 100 % så ingen opdager jeg har disse tanker... :blink:

Det er et uværdigt liv at leve og jeg ville ønske jeg ikke var her ! Jeg gider heller ikke spise mere...

Sådan må du ikke tænke søde PB. Du har ligeså meget ret til at have et godt liv som alle andre.... Jeg kan håbe og krydse fingre for, at du snart ser solen igen.... får mod på livet ...du får ihvertfald ikke lov til at forlade os, før det virkelig er din tid.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 6. januar 2007.

Jeg var til mini marathon idag.. kørte 4 timer hvoraf de 2 var med Tommy og de 2 andre med Jette.

Jeg har data fra timerne opdelt 2 timer af gangen.

Marathon m. Tommy 1 time 51 min.

Max puls: 97 % :devil:

Avg puls: 81 %

Kcal: 1024

Fedt: 35 %

5 min tisse-pause og så :superman: (totalt unødvendigt, da vandet jeg drak blev svedt ud lige med det samme igen...)

Marathon m. Jette 1 time 53 min.

Max puls: 95 % :devil:

Avg puls: 83 %

Kcal: 1097

Fedt: 35 %

Det var dejligt at komme afsted. Når jeg spinner kan jeg slå hjernen fra og så tænker jeg ikke på andet end min cykel og det er så dejligt befriende :smile:

Gid hver dag kunne være sådan....

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Sådan må du ikke tænke søde PB. Du har ligeså meget ret til at have et godt liv som alle andre.... Jeg kan håbe og krydse fingre for, at du snart ser solen igen.... får mod på livet ...du får ihvertfald ikke lov til at forlade os, før det virkelig er din tid.

Julie

Hvor er du sød Julie

Jeg hader de dage...og der er bare rigtig mange af dem i den her tid. Det har der faktisk været i det sidste 3/4 år. :unhappy:

Et lyspunkt i det hele er, at centret holder 24 timers marathon den 31. marts-1. april 2007, så i kommer vel ? Vi er ved at lave hold... :wink:

Baby

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du sød Julie

Jeg hader de dage...og der er bare rigtig mange af dem i den her tid. Det har der faktisk været i det sidste 3/4 år. :unhappy:

Et lyspunkt i det hele er, at centret holder 24 timers marathon den 31. marts-1. april 2007, så i kommer vel ? Vi er ved at lave hold... :wink:

Baby

Jeg tror sagtens, du kan regne med at vi vender tilbage til en omgang 24 timers i marts :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag fik jeg mine officielle diagnoser:

F60.31 Emotionel ustabil personlighedsforstyrrelse af borderlinetype.

F60.6 Evasiv personlighedsforstyrrelse.

F60.8 Anden specifik forstyrrelse med passive, agressive, depressive og paranoide træk.

F60.5 Tvangspræget personlighedsforstyrrelse.

Velbekomme siger jeg bare.."værsågod at gå hjem...vi kontakter dig når vi har plads i vores behandingstilbud. Du skal regne med ca. 1 års ventetid"... :crazy:

Hele dagen onsdag kunne jeg slet ikke tænke klart... jeg ved stadig ikke idag hvad jeg skal stille op med mig selv....spiser ikke rigtig noget og det er som om min hjerne står på stand by. :blink:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning:

Maxburner v. Søren 56 min.

Max puls: 97 %

Avg puls: 83 %

Kcal: 545

Fedt: 35 %

Senior Spin v. Søren 51 min.

Max puls: 89 %

Avg puls: 80 %

Kcal: 466

Fedt: 40

Hmm... jeg trængte simpelthen til at komme ned at træne. Det er ellers lang tid siden jeg har været afsted om fredagen, men mit hoved har været tomt ovenpå den her uge... det er som om træningen giver mig noget luft. Det giver et frirum og et sted hvor jeg for et kort øjeblik føler mig ligeværdig med alle de andre :wink:

Det var nogle gode timer... og senior spinning var der ikke meget senior over.... :laugh:

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Tommy 57 min.

Max puls: 97 %

Avg puls: 82 %

Kcal: 543

Fedt: 35 %

Spin Basis v Søren 41 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 79 %

Kcal 363 :nonono:

Fedt: 40 %

Dejligt at komme afsted igår.

Mine tanker er ved at falde nogenlunde på plads efter samtalerne i sidste uge... jeg kan jo ikke lave så meget om på det. Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Idag fik jeg papirerne fra Århus Universitetshospital med diagnoserne... det er underligt at de sit navn på samme papirsom sådan en bunke underlige diagnoser :blink: men det er jo mig og jeg er jo ikke blevet en anden på den uge der er gået... jeg har bare fået sat navn på det jeg fejler...

Der er så meget tabu ved det her med at være psykisk syg, og det vil jeg nok også komme til at møde ved at være så ærlig omkring det herinde som jeg er... men de må jeg tage med. Jeg er den samme som jeg altid har været..... er der så nogen der ikke kan tage det må de jo falde fra, sørgeligt men sandt.. :wink:

Men jeg håber da i der plejer at frekventere min log stadig er her....jeg er jo hverken øksemorder eller noget... :innocent:

Baby :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

Maxburner v. Tommy 57 min.

Max puls: 97 %

Avg puls: 82 %

Kcal: 543

Fedt: 35 %

Spin Basis v Søren 41 min.

Max puls: 96 %

Avg puls: 79 %

Kcal 363 :nonono:

Fedt: 40 %

Dejligt at komme afsted igår.

Mine tanker er ved at falde nogenlunde på plads efter samtalerne i sidste uge... jeg kan jo ikke lave så meget om på det. Jeg må væbne mig med tålmodighed.

Idag fik jeg papirerne fra Århus Universitetshospital med diagnoserne... det er underligt at de sit navn på samme papirsom sådan en bunke underlige diagnoser :blink: men det er jo mig og jeg er jo ikke blevet en anden på den uge der er gået... jeg har bare fået sat navn på det jeg fejler...

Der er så meget tabu ved det her med at være psykisk syg, og det vil jeg nok også komme til at møde ved at være så ærlig omkring det herinde som jeg er... men de må jeg tage med. Jeg er den samme som jeg altid har været..... er der så nogen der ikke kan tage det må de jo falde fra, sørgeligt men sandt.. :wink:

Men jeg håber da i der plejer at frekventere min log stadig er her....jeg er jo hverken øksemorder eller noget... :innocent:

Baby :laugh:

Det er nemlig rigtigt. Du er jo ikke blevet til en diagnose, du er bare en pige som oplever nogle ting "man" har puttet i en kasse og givet et navn/diagnose. Du er jo ikke forandret.

Godt at se, at du stadig giver den gas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig rigtigt. Du er jo ikke blevet til en diagnose, du er bare en pige som oplever nogle ting "man" har puttet i en kasse og givet et navn/diagnose. Du er jo ikke forandret.

Godt at se, at du stadig giver den gas :superman:

Hej Mettehelena

Ja, jeg hænger i så godt det lader sig gøre. Lige pt. giver træningen mig noget adspredelse og det tror jeg er godt. Det er lidt hårdt at se sig selv på et stykke papir og så lige 4 diagnoser ved siden af :4signme: . Det skal lige sluges... min psykiater siger det er en god ting at jeg kom derud og fik dem. Så har vi noget at bygge videre på og et sted at starte... :blahblah: men det er jo bare ord... det er mig der skal leve i mit hoved.... :wacko:

Jeg må lære at tage det som det kommer.... men det er ikke nemt..

Men tak fordi du læser med.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Mettehelena

Ja, jeg hænger i så godt det lader sig gøre. Lige pt. giver træningen mig noget adspredelse og det tror jeg er godt. Det er lidt hårdt at se sig selv på et stykke papir og så lige 4 diagnoser ved siden af :4signme: . Det skal lige sluges... min psykiater siger det er en god ting at jeg kom derud og fik dem. Så har vi noget at bygge videre på og et sted at starte... :blahblah: men det er jo bare ord... det er mig der skal leve i mit hoved.... :wacko:

Jeg må lære at tage det som det kommer.... men det er ikke nemt..

Men tak fordi du læser med.. :wink:

Hey Søde PB :4thumbup:

Tror ikke folk falder fra pga. at man lider af den ene eller sygdom :wink: men det er da godt de har fundet ud af hvad det er så du kan komme videre med behandling for det lyder ihvertfald ikke morsomt det du går og slås med :wink: håber du må få de mørke skyer til at gå væk så solen igen kan skinne i dit sind :wink:

godt at se du stadigvæk får trænet :superman:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hey Søde PB :4thumbup:

Tror ikke folk falder fra pga. at man lider af den ene eller sygdom :wink: men det er da godt de har fundet ud af hvad det er så du kan komme videre med behandling for det lyder ihvertfald ikke morsomt det du går og slås med :wink: håber du må få de mørke skyer til at gå væk så solen igen kan skinne i dit sind :wink:

godt at se du stadigvæk får trænet :superman:

Kenn

Tak for de søde ord Kenn.. dig ved man hvor man har :wink:

Nej, jeg tror heller ikke folk falder fra, men psykiak sygdom er der jo, uanset om man vil indrømme det eller ej, en del tabu omkring... og mange fejer det væk med "nå, det er nok bare en "lille depression" du har fået dig dér.." men det er det bare ikke... depresion det er én af de ting jeg så ikke har... :smile: hold da op... der er lyspunkter i skidtet :laugh:

Ja jeg prøver at holde mig i gang.. jeg kan jo godt lide at træne og være sammen med slænget så det holder modet lidt oppe... og så at komme herind og se i også er her... det varmer :wub:

Baby

Link to comment
Share on other sites

Fredagens træning:

Maxburner v. Søren 53 min.

Max puls: 91 %

Avg puls: 81 %

Kcal: 490 :nonono:

Fedt: 35 %

Senior Spin v.Søren 49 min. :4disguise:

Max puls: 83 %

Avg puls: 76 %

Kcal: 411

Fedt: 45 %

Ja, du må altså undskylde Søren.. men det er liiidt svært at holde motivationen oppe til Birthe Kjærs "knaldrøde gummibåd" og div andre af hendes gyldne hits udsat for tidens rytmer i næsten 50 min... Jeg døjede med det, og det kan så herefter ses på mine data.... :blink:

Oveni det kæmpede jeg en brav kamp med resterne af min forkølelse... tror jeg talte 6 brugte næse-papirer under cyklen efter timen... pyha...

Energien var bare ikke lige i top idag... :sorry:

Baby

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share