min log


Powerbaby
 Share

Recommended Posts

Hov.. har ikke fået svaret.

Ja, jeg lever altså endnu- ved det, det må man ikke spøge med, men jeg er her altså endnu. :dry:

Jeg får ikke trænet... jeg får på den anden side heller ikke spist... :crazy: min appetit er elendig og mad smager af luft, så det er bare kedeligt at spise.

Mine arme, som du hentyder til, er ved at være pæne nu. :4thumbup: jeg har ikke skåret i ca. en måned, tror jeg, så det er kun ar. Det er ikke fordi trangen ikke har været der, men jeg har kæmpet og holdt mig i skindet... det er gået ud over maden i stedet - jeg har undladt at spise.

Så du synes jeg skulle komme en tur østpå, til hovedstaden mener du ? Jeg ved ikke engang om mit pas er fornyet... :tongue:

PB

Heeeeyyy Pb

Du er tilbage :4thumbup:

Godt at høre at du har modstået trangen til at skære dig, super godt gået. Men nu må du altså helst ikke blive så tynd at du forsvinder... Selvom det jo er ganske naturligt at erstatte en "dårlig" vane med en anden.

Håber ellers at du har fået det praktiske på plads.

Mange knus og tanker herfra,

Mette

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 768
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Heeeeyyy Pb

Du er tilbage :4thumbup:

Godt at høre at du har modstået trangen til at skære dig, super godt gået. Men nu må du altså helst ikke blive så tynd at du forsvinder... Selvom det jo er ganske naturligt at erstatte en "dårlig" vane med en anden.

Håber ellers at du har fået det praktiske på plads.

Mange knus og tanker herfra,

Mette

Hej Mette

Som jeg har skrevet til dig på PM (du ved :wink: ) så er det praktiske hvor det kan være lige pt. Venter.... :surrender:

Jeg er nu heller ikke blevet tynd, bare rolig... der skal vist mere til. Jeg har dog heller ikke været på vægten siden en gang i marts måned... underligt at tænke på egentlig. Mig der altid gik på vægten før hen. :blink: nu er det som om det bare kan være lige meget. Jeg ser om jeg kan passe tøjet og kan jeg det så er det fint. Kan jeg ikke, så holder jeg op med at spise - det smager alligevel ikke af noget. :newtongue:

Jeg håber det er bedre inden jul, for jeg plejer godt at kunne lide flæskesteg med rødkål og kartofler... de ville være SÅ uretfærdigt hvis det ikke smager godt ! :4ranting:

Min forhold går også ad H til midt i det her... overvejer for 117 gang at gå... det er ikke fair for ham at han skal leve med en som mig lige nu.. jeg kan jo ikke sige hvornår det bliver bedre, og jeg har jo mest lyst til at få det hele til at stoppe. Når han rejser på arbejde i flere dage, er han jo ofte usikker på hvad jeg laver, om jeg skader, og når han ikke kan komme i kontakt med mig, bliver han urolig... men jeg kan ikke have ham tæt på, jeg kan ikke dele mit forfærdentlige indre med ham. :cry3: Det er for grimt.

Knus PB

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Melder mig på banen efter 1 måned væk fra skærmen.... er her endnu.

Det har været en træls måned med forvirring og tristhed, så der har ikke været noget godt at skrive. Så hellere lade være, tænkte jeg.

Jeg venter på solen. Jeg er snart helt gennemsigtig, så hvid er jeg.... :blink: der er godt der kommer noget de næste par dage. Imorgen skal jeg til grill hos moar..

Er der nogle der stadig tjekker herind engang imellem ? Hvis der er, så tak fordi i gør. Det er jo ikke den typiske motions-log længere... :nonono: det kan man vist ikke sige...

Pb.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Melder mig på banen efter 1 måned væk fra skærmen.... er her endnu.

Det har været en træls måned med forvirring og tristhed, så der har ikke været noget godt at skrive. Så hellere lade være, tænkte jeg.

Jeg venter på solen. Jeg er snart helt gennemsigtig, så hvid er jeg.... :blink: der er godt der kommer noget de næste par dage. Imorgen skal jeg til grill hos moar..

Er der nogle der stadig tjekker herind engang imellem ? Hvis der er, så tak fordi i gør. Det er jo ikke den typiske motions-log længere... :nonono: det kan man vist ikke sige...

Pb.

Jow jow, tjekker skam stadig, og håber at du en dag kommer ud af mørket, og ind i træningens glade lys igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var så den sommer.... :newtongue:

Nu har jeg definitivt opgivet at komme til stranden i bikini og det sol jeg skal have på min blege krop, må komme fra solariet på den anden side af gaden. Basta. Det kan ikke være anderledes.

Mit liv har taget nogle gevaldige koldbøtter i foråret/sommeren (ja du ved hvad jeg taler om Mettehelena :blink: ) og jeg hååber efteråret bringer mig op af stigen og ud i lyset igen. Jeg har fået nogle ubekendte rydet af vejen og skal have fundet en sti jeg skal følge. Det i sig selv kan være svært, når jeg fejler det jeg gør, men nu er forskellen fra andre perioder i mit liv, at jeg denne gang har hjælp med mig. Jeg har min psykolog og min psykiater, som mine 2 proffer :4smartass: , min familie, venner og selvfølgelig jer trofaste herindefra, der bare hænger på og sender beskeder uanset hvor dum jeg lyder og hvor langt nede jeg er.... :gal: det er fedt !

Min log er gået fra at være en semiløbe-log over til en spinningtosse-log og til bare at være en tosse-log ! :laugh:

Jeg håber jeg kan byde på noget motion igen på et tidspunkt... jeg vil ikke presse mig selv, tager én dag af gangen.

Noget andet er, spørg endelig hvis der er noget. Jeg er ikke flov over noget med min "sygdom", så bare spørg.

pb

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at det stille og roligt begynder at lysne lidt for dig P...

:smile:

Vi er alle tosser på et eller andet punkt.. :tongue:

Kh Julie

Tak Julie

Ja, vi er alle tosser.... jeg har bare papir på det... :laugh::blush:

Pjat... jeg håber det går den rigtige vej nu.

Jeg har sgu også været på vægten igen.... for første gang i..... ja siden februar, så det må blive 6 måneder. Den skal lige justeres lidt. :blink: Så jeg må vist hellere gøre onsdage til min faste vægt-dag og se om ikke jeg kan høvle lidt af kanterne af i løbet af efteråret.

Der må gerne ryge 5 kg.

Super du lige kiggede ind Julie !

pb

Link to comment
Share on other sites

Tak Julie

Ja, vi er alle tosser.... jeg har bare papir på det... :laugh::blush:

Pjat... jeg håber det går den rigtige vej nu.

Jeg har sgu også været på vægten igen.... for første gang i..... ja siden februar, så det må blive 6 måneder. Den skal lige justeres lidt. :blink: Så jeg må vist hellere gøre onsdage til min faste vægt-dag og se om ikke jeg kan høvle lidt af kanterne af i løbet af efteråret.

Der må gerne ryge 5 kg.

Super du lige kiggede ind Julie !

pb

Anytime smukke P... Husk nu at passe på det med vægten...Det er fedt % der tæller du... :superman:

Det lyder ihvertfald til, at du har fat i noget af det positive igen, og det er dejligt at høre....Så nu følger vi altså med i, hvad du går og laver (igen) :smile:

Krams

Link to comment
Share on other sites

I må meget gerne følge med i hvad jeg går og laver... lige nu spammer jeg lidt heftigt i Julies log :blush: sorry.

Jeg skal have fundet en måde hvorpå jeg kan tabe de her 5 kg og få min r.. ned i mine cowboybukser. :hehe: Jeg er ikke den store spiser, må jeg indrømme, så det jeg spiser skal være godt og mætte. Ej altså hvor ville det være dejligt at blive bare en smule lækker i efteråret...

Link to comment
Share on other sites

I må meget gerne følge med i hvad jeg går og laver... lige nu spammer jeg lidt heftigt i Julies log :blush: sorry.

Jeg skal have fundet en måde hvorpå jeg kan tabe de her 5 kg og få min r.. ned i mine cowboybukser. :hehe: Jeg er ikke den store spiser, må jeg indrømme, så det jeg spiser skal være godt og mætte. Ej altså hvor ville det være dejligt at blive bare en smule lækker i efteråret...

YO det er derfor den er...til alles afbenyttelse incl min egen. :innocent: So you go girlie.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

I må meget gerne følge med i hvad jeg går og laver... lige nu spammer jeg lidt heftigt i Julies log :blush: sorry.

Jeg skal have fundet en måde hvorpå jeg kan tabe de her 5 kg og få min r.. ned i mine cowboybukser. :hehe: Jeg er ikke den store spiser, må jeg indrømme, så det jeg spiser skal være godt og mætte. Ej altså hvor ville det være dejligt at blive bare en smule lækker i efteråret...

Hey PB

Har været inde og lure flere gange i din stille log :smile: og nu kunne jeg så se du var lidt tilbage i din log :superman: så følger skam stadigvæk med, og jeg må altså lige rette dig lidt :cool: det er nu ikke et par cowboy bukser der afgør om du er lækker ej heller din vægt :nonono: men det der helt klart fortæller du er lækker må da være det at du til trods for dine til tider dybe huller så formår du at komme op igen og virke lidt smilende i din log og andres :superman: så i min verden er du ikke bare lækker men også et meneske der mentalt kæmper imod stærke kræfter og overfor dig selv er du jo lækker for du er jo på vej til at vinde kampen om ikke andet er du fandeneme sej :wink:

Super aften lækkermus :4thumbup: :smile:

Kenn

Edited by britone
Link to comment
Share on other sites

Hey PB

Har været inde og lure flere gange i din stille log :smile: og nu kunne jeg så se du var lidt tilbage i din log :superman: så følger skam stadigvæk med, og jeg må altså lige rette dig lidt :cool: det er nu ikke et par cowboy bukser der afgør om du er lækker ej heller din vægt :nonono: men det der helt klart fortæller du er lækker må da være det at du til trods for dine til tider dybe huller så formår du at komme op igen og virke lidt smilende i din log og andres :superman: så i min verden er du ikke bare lækker men også et meneske der mentalt kæmper imod stærke kræfter og overfor dig selv er du jo lækker for du er jo på vej til at vinde kampen om ikke andet er du fandeneme sej :wink:

Super aften lækkermus :4thumbup: :smile:

Kenn

Hej Kenn

Det varmer mere end du aner når du skriver sådan i min log. :flowers: Det har været en hård kamp og den er bestemt ikke overstået. Hullerne ligger lige forude, tro mig, jeg ved de kommer igen og jeg ved bjergene skal bestiges et efter et, men jeg vil ikke give op når jeg nu er kommet så langt, jeg vil ikke lige under dynen og have ondt af mig selv, jeg vil ikke !

For mig har det altid været et valg. Enten vil jeg overgive mig til sygdommens vold eller også vil jeg ikke. Jeg har valgt at sige nej til sygdommen og dermed også nej til medicin (antidep og anti psyk) i et forsøg på at holde fast i så meget af mig selv som muligt. Jeg er godt klar over at det nok også er den hårdeste vej jeg tager, men det er for mig et spørgsmål om overbevisning og om at jeg skal have mig selv med i det. Det er min krop og jeg skal kunne leve med det her resten af mit liv.

Mit nej til medicinen er blevet bakket op af mine omgivelser, der har forsøgt at støttet mig så godt de kan. Det har kostet en del selvskade og nedture... depressive perioder - der kommer sikkert flere....

Jeg vil dog stadig gerne være lækker... på ydersiden :slut: det ville nu være dejligt...

Knus pb

Link to comment
Share on other sites

Hey PB.

Lækkert at se at du smider nogle glade smiley'er i loggen :bigsmile: .

Håber ellers alt er vel, eller i hvertfald i bedring

Hej Mette

Jeg har det i hvert tilfælde bedre lige nu.. så skal det bare fortsætte, beskedent ønske ikke ?

Det er dejligt der er lidt gang i den herinde igen. :blahblah:

Knus pb

Link to comment
Share on other sites

Hey PB

Har været inde og lure flere gange i din stille log :smile: og nu kunne jeg så se du var lidt tilbage i din log :superman: så følger skam stadigvæk med, og jeg må altså lige rette dig lidt :cool: det er nu ikke et par cowboy bukser der afgør om du er lækker ej heller din vægt :nonono: men det der helt klart fortæller du er lækker må da være det at du til trods for dine til tider dybe huller så formår du at komme op igen og virke lidt smilende i din log og andres :superman: så i min verden er du ikke bare lækker men også et meneske der mentalt kæmper imod stærke kræfter og overfor dig selv er du jo lækker for du er jo på vej til at vinde kampen om ikke andet er du fandeneme sej :wink:

Super aften lækkermus :4thumbup: :smile:

Kenn

Selvom jeg er helt enig, så har min erfaring med det smukke køn lært mig, at de sætter overordentlig pris på at kunne gøre en forskel på det ydre plan også. Der er ikke noget mere sexet end en kvinde, der føler sig lækker uden at miste jordforbindelsen. :wub:

Så Powerbaby Lækkermås du skal selvfølgelig have al den støtte, du kan få, så du kan nå dit mål. :smile:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

For mig har det altid været et valg. Enten vil jeg overgive mig til sygdommens vold eller også vil jeg ikke. Jeg har valgt at sige nej til sygdommen og dermed også nej til medicin (antidep og anti psyk) i et forsøg på at holde fast i så meget af mig selv som muligt. Jeg er godt klar over at det nok også er den hårdeste vej jeg tager, men det er for mig et spørgsmål om overbevisning og om at jeg skal have mig selv med i det. Det er min krop og jeg skal kunne leve med det her resten af mit liv.

Det lyder som en modig og meget stor beslutning. :smile: Jeg håber virkelig, du kan holde dig flydende. :smile:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg er helt enig, så har min erfaring med det smukke køn lært mig, at de sætter overordentlig pris på at kunne gøre en forskel på det ydre plan også. Der er ikke noget mere sexet end en kvinde, der føler sig lækker uden at miste jordforbindelsen. :wub:

Så Powerbaby Lækkermås du skal selvfølgelig have al den støtte, du kan få, så du kan nå dit mål. :smile:

'Pyt

Hej Pyt

Powerbaby Lækkermås... det er noget af et navn jeg har fået mig dér hva ? :wub: her sidder jeg og drikker :cola: light og spiser salat og håber på jeg skrumper ind til det bare ingenting.... :laugh:

Jeg kommer aldrig til at miste jordforbindelsen... jeg er mørkhåret. Sorry Julie :blush: så uanset hvor meget lækkermås jeg bliver så skal jeg nok hænge ved. Desuden så er jeg ikke typen der sådan svæver over overfladen... jeg skal nok blive på jorden.

Ja det er en stor beslutning jeg har taget mht. medicin, og jeg har gså mødt skæptikere undervejs, men det er gået så langt så det skal nok også gå lidt endnu. Jeg tager én dag af gangen og klør på. Går det ned af bakke tager jeg timer af gangen og holder mig oppe med en bog eller søvn. Det er også i de perioder jeg har været helt usynlig herindefra. Det er faktisk der jeg nok har haft bedst af at skrive herinde... mest brug for det, men det er lettest at se bagefter. Det er fedt at vide i er her ! :blahblah: Skønt at se i er her til at sludre når jeg kigger op til overfladen igen.... bare en skam i bor så langt væk alle sammen....

Knus pb

Fandt lige en sjov tegning jeg synes skal med herinde idag.... en lille griner.... den skal i også have jer der kigger ind. :tongue:

Jeg kender dog slet ikke til det fenomen de beskriver på tegningen.... :innocent:

post-8384-1187952430_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:cry: Selvom jeg er lyshåret, så har jeg da ikke mistet jordforbindelsen.... men nu er jeg heller ikke en lækker brunette mås som dig. :wub: Håber ikke dit indlæg skal forståes, som at jeg fx svæver i overfladen.... Det mener jeg ihvertfald bestemt ikke, at jeg gør... :smile:

God weekend baby og drik lige lidt mere kaffe.

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:4slap: Julie altså... du ved hvad man siger om blondiner... det var kun derfor jeg skrev det og ikke for andet. Godt ord igen, ok ?

Du må også have en god weekend når du når så langt. :wink:

- og nej, du svæver ikke over overfladen... du er super dejlig !

No harm done.. Ville bare lige sikre mig. :tongue:

Weekenden er raaaaaaaaaaaaaaaaaaamt kapow :superman:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg er helt enig, så har min erfaring med det smukke køn lært mig, at de sætter overordentlig pris på at kunne gøre en forskel på det ydre plan også. Der er ikke noget mere sexet end en kvinde, der føler sig lækker uden at miste jordforbindelsen. :wub:

Så Powerbaby Lækkermås du skal selvfølgelig have al den støtte, du kan få, så du kan nå dit mål. :smile:

'Pyt

Pyt kan du ikke lade mig vide når du møder en kvinde der føler sig lækker på det ydre plan og som ikke mister jordforbindelsen :tongue::laugh: for har da i min tid mødt et par stykker og der var det så som så med jordforbindelsen. ikke mindst var deres hår et meget ømt punkt :w00t: prøv lige at give sådan et kunststykke et kram så kommer denne bemærkning, du ødelægger mit hår :laugh::tongue:

Men lækkermus er ret sikker på at du nok skal nå dit mål :superman: for du er jo godt igang med at finde løsningen på dit problem :4thumbup: og i min verden er det dejligeste og smukkeste kvinder dem der er en smule usikkere på sig selv, og som oftest er det også dem der ser flottest ud. for de har hjertet med i deres gøren og laden. og hvem kan stå for det ? :wink: og en kvinder der har gjort sig pæn fordi man har en aftale med dem de er da bare for :wub: det er fuldstændigt det samme som at blive inviteret hjem hos nogle og når man kommer er der intet gjort, deres aviser og andet ligger stadigvæk på bordet og de ser ud som om de lige har rejst sig for at åbne døren og intet er foreberedt. så er der dem der når de åbner døren siger velkommen til hvor har jeg/vi glædet os til at se jer/dig og duften af maden der bliver tilberedt i køkkenet rammer ens næse bor og med et føler man sig ønsket og velkommen og der bliver oplevelsen da ikke ødelagt af de har kommet oliven i salaten som jeg ikke kan fordrage. ej heller at værtinden har 5 kg for meget på kroppen eller hun måske har en skæv næse :wink:

Så søde PB AKA Lækkermus eller var det nu mås :tongue:

Ha en fantastisk weekend og husk at alle slæber rundt på et eller andet, du er bare sej nok til at erkende det åbent (RESPEKT)

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak Kenn...

Hvor er det dejligt at komme ind og læse sådan et indlæg i min log. Jeg føler mig ikke super sej i hverdagen... men det er rart at der er nogen der synes det. :wink:

Jeg har haft en ½ super fin weekend og ½ komme-sig weekend. Sådan er det typisk for mig, så det tager jeg som det kommer. Jeg vil så gerne være med der hvor dejlige mennesker er, dem jeg holder af og dem der betyder noget for mig, og så betyder det som regel at dagen efter (idag) bruges til at komme ovenpå igen... jeg er nedtrykt, har tankemylder, nogle gange skæretrang og er grådlabil.

Men... dagen igår var bare så skøn... jeg var sammen med alle dem der betød noget for mig fra min familie - og lidt venner - og det var dejligt at se dem. Der var en masse dejlig snak og en masse skønne unger :wub: Der blev snakket :blahblah: og grinet, dikke dikket og båret rundt på de små... jeg eeeeeeeeeeelsker børn :4jumpy:

Hmm... gad godt selv have nogen... :hmmm:

Pb

Link to comment
Share on other sites

:4signme: Første kontrolvejning efter min beslutning om at tabe mig...minus 700 g er der røget af på 1 uge. Det er vel ok... jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, så'e... nu håber jeg bare jeg kan holde det og ikke mindst gentage det.

Jeg håber jeg kan få godt gang i det. Jeg har jo det problem at jeg ikke spiser hverken særlig meget eller særlig ofte. Det ville være rart at få mere styr på det og få mere appetit. Siden i onsdags har jeg været bedre til at spise mere frugt i løbet af dagen og drikke mere.

Jeg skal bare blive bedre. Min motor er jo gået helt i stå ! :4whip:

Pb

Link to comment
Share on other sites

Pyt kan du ikke lade mig vide når du møder en kvinde der føler sig lækker på det ydre plan og som ikke mister jordforbindelsen :tongue::laugh:

Skal du have numre? :unsure::laugh:

Dem findes der nu en del af, jeg støder da ofte ind i den slags. :smile:

jeg eeeeeeeeeeelsker børn :4jumpy:

Hmm... gad godt selv have nogen... :hmmm:

Du må gerne låne junior. :smile: Selvom der nok er venteliste, han er ret populær hos de kvindelige piloter....det også selvom hans far ikke er til stede. :laugh:

:4signme: Første kontrolvejning efter min beslutning om at tabe mig...minus 700 g er der røget af på 1 uge. Det er vel ok... jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, så'e... nu håber jeg bare jeg kan holde det og ikke mindst gentage det.

Det er jo lige før man burde invitere dig ud og spise, når du når dit mål, så man kan se resultatet. :innocent: :4mewantfood:

God weekend.

'Pyt

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share