2 spørgsmål om Kondi og Athletic Fitness


Rasmus-Kofoed
 Share

Recommended Posts

1. spørgsmål: Findes der nogen benævnelse for hvor god kondi man har? altså tal eller sån noget :poking:

2. Spørgsmål: Hva er den laveste vægtklasse for mænd, til Athletic Fitness, og Bodyfitness? :showoff:

:wink:

1: Ja, det gør det - og det hedder mærkværdigt nok et kondital - læs mere her: Link til artikel på MOL

2: Der findes ikke vægtklasser, men højdeklasser i de 2 konkurrencer du nævner der. Og eftersom du spørger efter den mindste går jeg ikke ud fra at det bliver aktuelt med at man kan være for "tung". Læs alt om det her: Link til DBFF

Jeg vil samtidigt gerne benytte chancen til at gøre reklame for denne: Google - som faktisk fandt svarene på dine spørgsmål på noget der ligner 2 sek....

Link to comment
Share on other sites

De burde indføre højdeklasser i alle sportsgrene efter min mening! :4thumbup: Hvis jeg nogensinde (meget teoretisk) skulle stille op til et SL stævne med mine 2.02 meter ville jeg jo være groft handikappet i forhold til mine modstandere på 1.50 meter.

Trist :devil:

Pjat med dig, det handler om neuraletilpasninger :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share