Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

Vildt vægttab :4thumbup: er sleeet ikke misundelig

Håber det bliver en god premiere med Vivsen og ræserlillen samlet i een harmonisk enhed.

tak søde! og tuuuuuusind tak fordi du var der igår aftes for mig :bigsmile: Du gjorde en meget stor forskel :bigsmile:

-10 kg :4thumbup:

Men for søren - du har sgu også knoklet!!! :bowdown:

KH A :bike:

hehehe - ja.. kan man godt sige :wink:

Fik lige læst op på din log igen og kan kun sige:

:devil::devil: Virvelhvind :devil::devil: <- Der var lige 5 djævle i træk og den største i midten!

:tongue: Simon altså!! :blush:

hej Vivs

vil da lige sige rigtig god fornøjelse på søndag, det bliver bare så fedt for dig. post-7545-1143568812.gif

Hva sker der :w00t: 10 kg på halvanden måned, det er jo heeelt vildt, men ok du har sgu heller ikke ligget stille, vel knap nok når du sov.

Held og lykke med det hele på søndag, glæder mig som flere andre til at læse det fyldige referat engang i næste uge

knuuus

Heeey Duenn :bigsmile:

Ja, jeg ved ikke hvad der sker - men en blanding af korrekt kost og temmelig meget/hård motion... :smile: men jo, det er gået for hurtigt..også derfor jeg har forsøgt og gennemført at fastholde min vægt over mere end 1 uge...

Tak for de gode ønsker om på søndag :bigsmile:

10 kilo på mindre end to måneder :blink: :4thumbup: :4thumbup: Godt gået!! Respekt for din målrettethed og fighterånd :devil:

Må man høre, hvad det er ? :bigsmile:

Panda :crazy_pilot:

Hey Eva :bigsmile:

tak :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

(måtte dele indlægget op i 2 pga brug af for mange smileys....)

Ja, nu er der jo flere der har spurgt til min gave-til-mig-selv, og jeg kan da røbe at da jeg så 7-døgns prognosen fra DMI i søndags, måtte jeg ind på den homepage, som KG har foreslået mig, og købte lidt ind der... en vindtæt "regnjakke" for bikers :4thumbup: , en langærmet løbe t-shirt og en vindtæt svedundertrøje... ...det var ret "billigt" - men alt er jo relativt, når man de sidste par mdr har investeret heftigt i grej, tøj og ting....

Som nogen vil vide, havde undertegnede et mindre :dry: sammenbrud igår efter træningen... ikke pga træningen som sådan, men vist bare en masse dårlige ting, der kom ud, ting, der har hærget mig en tid... nu kan det kun gå fremad :smile:

Gårsdagens træning var henlagt udendørs (under protester FØR træning, men ikke efter!!!! der er dælme stor forskel på 20 k udendørs cykling i regn og modvind det meste af vejen og så en spinningtime!!!! :blink::blink: ) og løbedelen var ligeså svær for spurtene foregik "op ad bakke" og i strid modvind!, mens luntedelene gik "ned ad bakke" (og bakken er ikke særlig høj!!! :blush: )... havde jeg løbet lidt mere, havde jeg gennemført samme distance som jeg skal på søndag..... så .. jeg er positiv mht det nu!! men det var jeg skisme ikke igår aftes..... :blink:

Heavy mentaltræning gjorde forskellen ... tak til de involverede personer !! :bigsmile: og undskyld til dig i Jylland..... :blush:

/Vivs :sun::sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivs

Held og lykke på søndag :wink:

/Austina :tongue:

tak søde :bigsmile: Nu lysner det med stressen, så får jeg overskud igen - og så... :cool:

Jep, årsagen til "sammenbruddet" igår, viste sig heldigvis at være "without any reason", og 4 mdrs intenst arbejde i dagligdagen, er lykkedes... :4thumbup: ...en salig lettelse, blandet med "yes, I can do it på søndag-spænding" har sænket sig over mit liv :bigsmile:

Stadig ingen spinning, men det må komme i næste uge... :wink:

God aften på mol, nu kalder snart "cykelteknik-kursus :blush:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

hva så fru vivs

skal vi have en spinningsdate i næste uge :blush:

og mht på søndag - du kan meget mere end du selv tro - jeg tror på dig ihvertfald :4thumbup:

KH A :superman:

hep..du kender planen :wink: ....bar' sig til :smile:

takker for tilliden mht søndag... nu skal :chicken: hjernen bare overbevises :dry:

/V

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg ser en forbudt smilie :tongue:

:blush::innocent: ...oooooopps :tongue:

hurrahhh.... idag må jeg træne :w00t::w00t: hurrahhhh ....må se om de nye indstillinger på ræserlillen gør det "lettere" at nå bremserne.. (vil jo være en fordel...)

/ :sun::sun::please:

Link to comment
Share on other sites

30.03.06

Vejret kan ikke !!!!!!! blive meget værre på søndag end det var i dag (jo snevejr…… og frostgrader…)

Vejrsituation: pisseregnvejr, blæste en halv pelikan ud ad strandvejen og retur… ja…

Ja, jeg tiggede og plagede om grønt lys til en gang "skånsom spin, men nix!!! no mercy :blush::blush: (tak coach! :bigsmile: )

Cykel:

5 k ”rul” i ”grøn zone” (puls var så omkring 135 i max .. men det må være sådan…) – og var tæt på at vende om…..

10 k cykling i ”rød zone” (puls 160 max ) – driv våd da jeg kom retur til Skovshoved…

Løb:

50 meter jog, 100 meter spurt, 50 meter jog (mindre end det foreskrevne, men lårene var kolde og våde, sokker og sko drivvåde, alt var vådt…. og jeg orkede det ikke helt...og tog en management beslutning at enough is enough...) puls max 170, 155 avg

Cykel:

2 k cykling hjemad og har nu svinet hele boligen til med sand og vand og …

jeg savner sku en god gammeldaws spinningtime med il grande coach……………………… :blush::innocent:

Overvejer (iht 7-døgnsprognosen) om jeg kan gøre ting anderledes på søndag, men… tror det ender op i at jeg må LIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og være p… våd når jeg kommer i mål.. hvis udsigterne holder.. Regnjakken funger perfekt!!! Men benene… nå.. må google lidt og tale med dem, der ved noget om det……

God aften – jeg er sikker på en god nattesøvn..for 3 nat i træk…

/V

ps jeg er faktisk ret stolt af mig selv idag....både for at komme ud! i det lortevejr... men osse for at forhindre mig selv i at tage til en "let time" :tongue::tongue: (siger det kun for at provokere, KG :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

31-03-06

dagens minitræning :wink:

5 k rul - 24 km/t - puls max 132, avg 130 :cool:

interval: 0,1 k spurt 35 km/t + 0,1 k rul 24 km/t + 0,1 k spurt 35 km/t + 0,1 k rul 24 km/t + 0,1 k spurt 40 km/t - puls max 152, avg 135

5 k rul - snit 21 km/t puls max 132, avg 131

0,5 k løb, puls max 152

Og så blir der ikke trænet mere i denne uge ...udover duathlon'en på søndag :devil::devil:

/ :sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Hey du der kaere fr. Vivs

Held & lykke paa soendag - jeg glaeder mig bare rigtig meget til at hoere hvordan det gik.

:cheer: maria :cheer:

thank you dear :smile: håber du har en god ferie over there og klarer savnet af din :wub::cool:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hey Vivs

Held og lykke på søndag :superman:

Håber på godt vejr til dig :sun:

Kh Mette

Hey Mette :bigsmile:

Tak skal du ha' :smile:

Ja, det kunne godt se ud til at min "mol-underskrift" i denne uge har en god virkning.... hvis man kigger på dmi's hjemmeside :wink: Ellers er vejret ens for os alle i morgen... og jeg har udstyret med :laugh::laugh:

/ :sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
31-03-06

dagens minitræning :wink:

5 k rul - 24 km/t - puls max 132, avg 130 :cool:

interval: 0,1 k spurt 35 km/t + 0,1 k rul 24 km/t + 0,1 k spurt 35 km/t + 0,1 k rul 24 km/t + 0,1 k spurt 40 km/t - puls max 152, avg 135

5 k rul - snit 21 km/t puls max 132, avg 131

0,5 k løb, puls max 152

Og så blir der ikke trænet mere i denne uge ...udover duathlon'en på søndag :devil::devil:

/ :sun::please:

:4thumbup: :superman: :hippy: :4thumbup: :superman: :hippy:

Uffff for et lækkert pas :w00t: super god vind og flooooooow til dig i morgen. Tanker fra Århus

Link to comment
Share on other sites

God tur i morgen - håber det bliver en god oplevelse.

Mon ikke vejret viser sig fra sig mere nådige side? - har lige set DMI.DK og det er da ikke vintervejr de har på programmet.

Hav modvinden i ryggen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :superman: :hippy: :4thumbup: :superman: :hippy:

Uffff for et lækkert pas :w00t: super god vind og flooooooow til dig i morgen. Tanker fra Århus

tak sweetie :blush:

Hej Vivs.

Held og lykke i morgen. Glæder mig til at læse om dagen! :4thumbup:

/Ditte

Hej Ditte!

tak for det ! :)

Go grrl go!!!

God vind og alt hvad remmer og tøjler kan holde til i morgen!

Gi' den gas og tænk på alle os der sidder og kaster go' karma efter dig!

Kærligste hilsner og pøj pøj

Sally :smile:

Hey LTS :smile: Godt at se dig on and off her

Ja, lad vinden gå den rigtige retning....

God tur i morgen - håber det bliver en god oplevelse.

Mon ikke vejret viser sig fra sig mere nådige side? - har lige set DMI.DK og det er da ikke vintervejr de har på programmet.

Hav modvinden i ryggen.

Hey

sku' du ikke sove ? nååå nej, du er vist på job ;o) jo, jeg håber skisme, det bare regner af nu!!! nununu, så vi kan komme tørskoet i mål i morgen :cool:

:crazy::crazy::crazy:

Jeg får sq snart helt præstationsangst af alle de her søde indlæg der vælter ind i min lille log.... :blush: Jeg lover at jeg gi'r alt! hvad jeg har - og måske lidt mere til. Jeg har det fantastisk godt idag, har sat mig ind i rute, vejviser, pakket, gjort klar, har nørdet totalt i ræserlille og teknik - fået skiftet slanger, og talt med nogen søde mennesker i min "nye cykelbutik" (ja, ræseren gik pludselig totalt FLAD på forhjulet her i formiddag...så gode råd er dyre, når man har en amerikanst triatloncykel med specielle dæk/slanger.............. men jeg fandt den i en dejlig :wub: butik i Ø. Farimagsgade med personale med erfaring i du-/triathlon..det var en lang "shoppedag" med alle de råd og gode tips, der kom over :cool: )

Og mest af alt - tak til KG for din dejlige PM her til morgen!! jeg håber at gøre andre end mig selv stolt over det jeg gør i morgen..bl.a. dig! :cool: foreløbig ubeskriveligt mange tak for hjælp og støtte og spark..... håber de passer på dig i Randers... :blush: Jeg sku' jo gerne snart kunne chekke ind til en gang :hippy: :blush:

TAK alle zusammen :bigsmile:

Melder mig igen på kanalen når jeg er kommet " i sikker havn" (=hjem) i morgen.... og er her ikke igen før... :tongue: nu skal der spises og slappes af :bigsmile:

/ :sun::please: :please: :please:

Link to comment
Share on other sites

02-04-06

En dag, der vil gå over i mine historiebøger :4thumbup:

Træning: Duathlon - kort distance

Sted: Køge

Opvarmning:

2 k rul på ræserlillen, 2x100 m jog

Duathlon:

2 k løb - kunne ikke få pulsuret til at virke :laugh: men sådanne udfordringer er vi trænet i at tage med et :bigsmile: alle andre var over alle bakker ca. 200 meter efter starten var gået, så der vidste jeg at jeg bare kørte mit eget ræs (så var der heller ikke så crowded :laugh: )

11 k cykling - temmelig meget af vejen med modvind :bigsmile: - kørte i snit 30 k/timen iflg cykel-computeren.. og jeg fik hentet noget af det tabte fra første løbetur... stadig blæsebælg i lungerne på de første 3 k af turen, men det gik sågar MEGET bedre da jeg fik fundet gearet, jeg havde det bedst med....

2 k løb - totalt syret i lårbasser, hidsigt åndedræt - tænkte hva "hulan laver jeg dog her" !?!?! ....meeeeen!! nix jeg skulle bevise hva dælen jeg lavede der !!! fik pulsuret til at virke, men ikke foot-poden :bigsmile::bigsmile: Gik vel halvdelen af vejen ud og en tredjedel af vejen hjem ... også det klarede vi med smil over hele femøren, for liiige der, vidste jeg, at om jeg så GIK hele vejen, ville jeg kunne gøre det på den tid, som jeg selv havde "regnet mig frem til" meeeeen gad ikke lige komme gående i mål, altså, såeh....

... tog et lettelses-fald (eller var det trætheds-styrt ??) på græsplænen kort efter gensynet med ræserlillen...

Kender af gode årsager ikke den færdige tid, men der gik lige lidt over en time - og sådan er det bare !!! De andre lignede nogen, der havde deltaget i et utal af små og store stævner, og jeg har haft lige præcist 7 uger til at træne mig op til det her, så det måtte gå, som det kunne! og samlet vurdering: DET GIK GODT OG SOM DET SKULLE !!!

Well, havde lovet KG at komme i mål med smil på læberne og det gjorde jeg :bigsmile: et stort et, endda (det store kom vist godtnok først, da jeg havde krydset målstregen!!)

I did it !!! wwwwuuuuuuhuuuuuuw :4jumpy::alright::cheer: til mig selv :blush:

Det er nu den 3. store grænseoverskridende handling, ud af 3, som jeg har gennemført med succes siden starten gik for ca. 3½ år siden - vægttab, knæoperation og debutere i duathlon....

At jeg så er hammmmmmrende ristede i mine ben nu, det er en helt anden sag...benene gider ikke gennemføre obligatoriske strækøvelser mere idag, så nu må de ligge opad en tid...................

Det planlagte overraskelses"angreb" på en spintime i eftermiddag er! lagt i tasken igen...MÅSKE! vi ta'r en time i morgen tidligt, men det må kun tiden vise........................... jeg er jo ikke nogen :superman: trods alt.... :wink:

Tak for søde mails, pm's og især sms'er og tlf.opkald fra nær og fjern før og efter løbet, og tak fordi i heppede både i nærheden og på distancen.. :bigsmile: især tak for en sms der røg i fælden liiiige kort før startskuddet...jep, de FLØJ sq pludselig i formation :cool: (du ved selv hvem du er!!)

Rigtig god søndag på MOL -

/hende med kontakt til vejrguderne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
.......................... jeg er jo ikke nogen :superman: trods alt.... :wink:

:4thumbup: :devil::superman::innocent::w00t: :hippy:

Ahem det synes jeg nu nok ligepræcis du er hæ hæ.... Totalt flot kørt og stort tillykke herfra !!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share