Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det ønske fik du da opfyldt - det er lækkert vejr.

Så venter vi på resultatet - hvordan gik det?

hey Lars

ja, det var et godt tidspunkt, løbet blev kørt på..når man tænker på den skylle vi fik hen på eftermiddagen :wink:

resultatet følger i et senere indlæg, en "afslutning" på Køge.... coming right up... :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Du er min superwoman :superman: godt gået fru vivs :4thumbup: :4thumbup:

vi snakkes :cool:

KH A :cooldance:

:tongue: Det er vist meget godt at jeg nu ikke længere er underlagt træningsrestriktioner - så du kan få gang i din træning, hva ??? :laugh:

Søde Vivs :superman:

Kæmpe tillykke med løbet, det er bare så flot. føler du dig ikke bare stolt og uovervindelig idag ?? ja det har du ihvertfald al mulig grund til.

Knus

Hey Duenn

tak

Jo, stolt ..meget meget stolt! jeg kan ikke sige "og mega træt" (for det er jeg ikke efter 9 timers søvn i nat) - men igår......... :blink: et par "middagslur"-runder på fifaen og tidligt i seng... det er godt for små piger :laugh:

:4thumbup: TILLYKKE VIVS :4thumbup:

Du er bare for sej, -godt gået :superman:

Ha' en dejlig velfortjent søndag aften :smile:

Hey Mette

Tak for de søde ord :smile:

Kæmpe Tillykke! :cheer:

knus Ditte

Hey Ditte

tusind tak :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Final update vedr. Vivs' duathlon-debut

1. løb: 00.12.12

cykel: 00.38.38

2. løb: 00.13.05

Samlet tid: 01.03.55 - nr. 2 - ca. 20 min efter nr. 1 i gruppe kvinder/kort (vi var 2 :laugh: )

ved ikke helt om min vedhæftning virker, ellers ....

/Vivs

post-3751-1144042159_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tak simon :smile: nu mangler vi bar..... :poking: og min log, så jeg skriver HVA JEG VIL!!! :nahnah:

Jo men vi vil jo gerne læse mere om det hele :superman: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Ny approach..

de sidste 2 ugeupdates som jeg har lovet :wink: har taget en krig.....så...

04-04-06

:hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: :hippy: .. og jeg jeg ku' blive ved.......

Spin v/KIM GREISEN :devil: det holder :devil:

var i yderkant, i inderkant, sang med, programmet :4thumbup: x 10 - alt var, som jeg ville ønske og drømme om :cool: i mit comeback :cool:

max 173

avg 152

589 cal

helt ok for...revival... :blink:

nu sadler vi hestene anderledes så ugeplan ikke fastlagt .... tror jeg... :blush:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

05-04-06

X-træning:

løb på bånd - præcist ! 1 k max 158, avg 146 :smile:

"halvsmadret i diverse muller i regionen syd for hofterne" gik det herefter til

Powerspinning fit.dk, ABC - v/Kim Greisen

:4crutches::4whip::rocketwhore::gal::crazy: :dropjaw: :surrender:

Håber, at du fik afreageret, KG!!! :blink::blink::blink::blink:

Fåååååååårrrrgh, en hååååård time, hvor jeg samtidig skulle/ville forsøge at styre pulsen ...... :dry:

max 171

avg 157

579 cal

Var i hegnet ....... en gang eller 4 (!!) .... var på vej ud af lokalet en tre gange..........men fik de væmmelige fornemmelser bekæmpet "i tide" (velbekomme og undskyld) ... råbte "blovstrød" et par gange eller 6 ...........(og en sidebemærkning....man kan heldigvis ikke se forskel på tårer og sved :laugh: )

Pulsen er på ingen måde "beskrivende" for min indsats i denne time..jeg gav mig 200%... og jeg tror bare lår, baller, lægge, popo og knolden holder en hviledag i morgen :wink::w00t::w00t::w00t:

Jow, Kim ...leverede (IGEN) varen..og sagde trods alt pænt undskyld mens vi strakte ud...................... :devil: din laban!! :devil::devil: hævnen er sød :tongue: ....

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

så så - man skal være sød ved instruktøren - ellers hævner han sig i næste spin time :devil:

god hviledag i morgen :innocent:

Hey Anita

jeg er skam sød ved instruktøren :bigsmile: ... han hævner sig no matter what i say/do.. tror ikke det blir mindre slemt fra nu og ca 2 mdr frem.... tværtimod, men skidt pyt, jeg ka' jo li' det på den måde, såeh... :cool: det er jo derfor jeg vælter mig rundt i den ene fede gang spin efter den anden..... :blush:

og god hviledag (igenigen) til dig oss!! :tongue:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
..jeg gav mig 200%... og jeg tror bare lår, baller, lægge, popo og knolden holder en hviledag i morgen :wink::w00t::w00t::w00t: /Vivs

:superman::devil: :4thumbup: :w00t:

Uhhhh lyder som nogle udfordrende timer du/I kører derovre i le big city :blush: Høj kvalitets træning styrer !!! :hippy:

Link to comment
Share on other sites

:superman::devil: :4thumbup: :w00t:

Uhhhh lyder som nogle udfordrende timer du/I kører derovre i le big city :blush: Høj kvalitets træning styrer !!! :hippy:

yo sild :cool:

ja, hellere "få" :wink: kvali-pas end 20 dieselhakker-pas :smile::smile::smile: som vi var enige om tidligere i daw :smile: men kom bar' over og prøv :poking: .. aj, har respekt for prioriteterne....... som du ved.... :smile: men håber og :hands: stadig til at ... du ved.... :shades:

.....nu vil Vivs incl hovedpine, trætheden, myoser gå på afslapnings-aften/nat......og håbe på at blive klar til UKW :innocent: alting har sin pris.... :dry:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

07-04-06

Fit.dk - Adelgade

del 1: styrketræning :w00t:

vertical traction - 3x8 á 32 kg :dry:

biceps med fri vægt :w00t: - 3x8 á 4 kg :laugh:

triceps med fri vægt :tongue: 3x8 á 4 kg :laugh:

Benpres: 3x8 á 90 kg :blush: (well..et stykke fra min PR!!!)

mave og ryg

del 2: spinning m/Kim Greisen

max 168

avg 149

556 cal

Igen siger tallene ikke meget om intensiteten ...

Atter en superduper time med mange af favoritterne både musikalsk og spin-mæssigt... meeeeeen den 2. 4-minutters var en killer :devil:

del 3: løbebånd 1,0 k :blink: (planen var 1½ k, men... besluttede at tage resten udendørs)

max 158

avg 151

Og nu er påskeferien startet for mit vedkommende :w00t: :4thumbup: :bigsmile: og det skal blive såååååååååååååååååååååååååååååååååå godt :bigsmile:

Tid til at træne igennem (heldigvis en "hård uge" jeg går ind i på programmet) - nusse og pleje om mig selv og glemme alt om høns og duer... :tongue::wink:

/V

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

08-04-06

Fit.dk - Royal

del 1 - egen spinning

25 min, 50 sek - 135 max, 127 avg

del 2 - spinning v/Kim Greisen

:devil::devil:

hårdt, dejligt, feeeeee' time igen......men eh, Kim...... de der dragons til sidst.... :blink::crazy::crazy::devil:

edit :blush:

168 max - 153 avg, 587 cal edit slut

igen-igen dårlig vandforsyning i badekarret, altså for dårligt !! :mad:

Og ja.... en lille (stor :innocent: ) :4nope: :nono: til undertegnede efter timen.... og efter en hel del snak og tænkerier.. er der ekstra træningsfrit i morgen søndag :crazy: thanks, KG :blush:

Derfor: god weekend til mine læsere

/Vivs

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Jeg lå på samme niveau i torsdags, var meget overrasket over at den ikke var højere :blink: Det spinning giver altså ikke en meter, vi skal ud og løbe i noget kuperet terræn med hillsprints og intervaller istedet :tongue:

hey

jeg har sammenlignet mine pulstal over de forgangne 2 mdr - mens jeg har samarbejdet med KG - og de ligger faktisk ret stabilt både hvad "dagens maxpuls" angår og hvad "avg-puls" angår...udsving på 4-5 slag/min .. liiige pånær et par enkelte...

De sidste 5 dages (ja, 8, så... :wink: ) træning sidder i kroppen og den har brokket sig i ugens løb - med snot, myosser (er væk), hovedpine (er væk), misfarvninger/ømhed (er væk), og sygdom bliver altid "forvarslet" via min puls.. Jeg skal bare lære at handle og tænke rigtigt.. :blush:

Men, når det er sagt, så er det om 4 uger, at jeg skal begynde at lære at løbe udendørs, incl intervaller.. så du kan jo udfordre mig i løbet af /sidst på sommeren ...hvis vi sådan skal fordele udfordringer mod hinanden :bigsmile: glæder mig til efter påske :4thumbup: :4thumbup:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

ahhhhhhh endelig træning igen :blush:

11-04-06

Del 1 - Spinning m/KG - fit.dk - Adelgade

51 min :hippy:

max 170

avg 148

538 cal

Og ja, Kim, ka' godt mærke at et par dages pause var nødvendigt :innocent::blush::cool:

Dejlig, hård benknusertime...som kunne mærkes på del 2 og 3 af morgenens træning:

del 2 - løb på bånd - fit.dk - Adelgade

1,32 k (iflg pulsur - iflg displayet på båndet 1,5 k :dry: )

max 163

avg 155

max 6,4 km/t

benknusertimen kunne mærkes tydeligt på sidste 500 (300) meter, men ingen gåpauser/kriser i løbet på nogen måde..

del 3 - løb udendørs ad lokale vej - nord for byen

1,3 k -

max 175 :blink:

avg 156

max 6,2 km/t

hele 3 gåpauser undervejs...

(løb ialt 301 cal)

jow! næsten iht plan... (som var spin + 3 k løB).... :cool:

og ja...der var en bagtanke med at dele løbet op - inde og ude....

God dag på MOL :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share