Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

13.06.06 - del 2

fit.dk - ABC

-en time, kørt 110% i KG's ånd :devil:

powerspinning v/Thomas Hansen :4thumbup:

puls max 173

avg 155

563 cal

Det er i sandhed svært at koncentrere sig om arbejde og træning, mens KG kører supergodt i Vidauban. Svært at løsrive sig fra hjemmesiden - og tankerne... og tællen dage... Jeg måtte afreagere på een eller anden måde idag, og fandt en fellow-slider i T (på trods af let mopning før timens start :tongue: )

Ingenting af det, vi har gjort idag, står til sammenligning med det, KG slider sig igennem i Frankrig. Jeg mangler efterhånden ord for det der sker dernede... :blink: Det er så stort så stort så stort! Godtnok er "de kun halvvejs" - men at KG (stadig) ligger på 1. pladsen ... :superman::superman::superman: er vist det eneste, der beskriver det....

og nu kan det seriøst kun gå for langsomt, til vi chekker ind i Frankrig - sammen med mange af KG's andre fans, familie, venner, bekendte... der skal heppes !!! og det blir højt - og følsomt!

Pulskurven viser vist med al tydelighed, hvornår vi var mest i Frankrig på denne spinningtime.... Hvis T læser med her, så.. :4thumbup: du er en værdig "vikar" :bigsmile: Det er meget lang tid siden at jeg har været så meget i "sort zone" som på denne time !!

Træningsplanen for resten af ugen er endnu ukendt, tager en dag ad gangen - een ting ligger fast, vi rejser fredag formiddag, og jeg skal løbe min 1 "lang tur" - a la den idag - lørdag eller søndag... Når jeg ikke det pga hektik, så er det sq bare ærgeligt! Hepning kommer i første række !

Fortsat god aften til alle :shades:

/Vivs

post-3751-1150224434_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ARRRRGHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:4ranting: :devil: :4ranting: :blink: :4ranting: :mad: :4ranting: :rocketwhore: :4ranting: :tomaatit: :4ranting: :nonono: :4ranting: :wacko: :4ranting: ..... jeg blir vanvittig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

al denne venten................er ved at drive mig til vanvid........... :blink:

Det blir ikke til mere træning(supdate) på denne side af feriestart................. :devil: Næste 2½ uges træning foregår i Sydfrankrig....Planen var en dobbelt spin med Chris MD i dag, men jeg kan ikke fokusere... så det er droppet... bare ærgeligt... :dry:

KG fører nu sidst på eftermiddagen med 23 runder (á 5,2 km) på nr. 2 (den tidligere verdensmester) ... der mangler stadig ca 400 km cykling og 422 km løb.... :devil: men der er langt mellem nyhedssnapsene, og det tærer på energien................og koncentrationen..det blir godt at komme ned og selv kunne tælle hvormange runder der mangler............................ :blush:

Hesteskoen følger mig overalt og gør tilsyneladende det, den skal ! :4thumbup:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hey Vivs

Ha' nu en super fantastisk træningsferie i det sydfranske, er sikker på, at du er en førsteklasses hepper på KG :4thumbup:

Nyd ferien :cool:

Kh Mette

Hejsa :smile:

jow tak ! vi glæder os meget til en totalt anderledes form for ferie ift de 15 andre år, vi har været på ferie sammen... Sidste år var det totalt inaktivt...i år blir det modsat.. Jeg skal inkassere min gave - for mit vægttab... jeg skal prøve og paraglide.... :cool: Og der er rig mulighed for at prøve adventure sport af :bigsmile: og cykle i 3 km høje bjerge :bigsmile::devil: (eller løbe for den sags skyld)..aaaah det blir fedt, men først et par dages hepning ...

Hav en fantastisk ferie :smile:

Hep lige KG hjem på førsteplads, ikke :wink:

tak Gregers :bigsmile:

Og jo.. vi skal gøre hvad vi kan... :bigsmile: mht førstepladsen -men hepningen, den er på vej :devil: nu kan vi snart tælle timerne på 2 hænder, til vi er der.. :cool::shades: (og gemalen hilser og ønsker god arbejdslyst ....)

Der er iøvrigt webcam på løbebanen (http://www.cimternet.com/camera/), så man kan faktisk følge det temmelig godt fra sin pc ..og jeg syns det ser lidt vådt ud på banen..... :dry: hmm well...

Til den interesserede kan jeg fortælle, at KG nu har overstået den første af ti maratons.. det tog ca 7 timer.. (og vist meget naturligt at det tager ca. et maraton at få gang i stængerne igen)....nu løber han imidlertid fint igen, og fik sent i nat selskab af nærmeste konkurrent (som på cykel lå 6-7 timer efter KG)...

Ved ikke hvornår næste indlæg ryger i fælden her, måske søndag eftermiddag... /aften...

GO GREISEN - GOOOOOOO :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Vi landede i Milano, fik vores lejebil..kørte-kørte-kørte-kørte op ad bjerget, ned ad bjerget, op igen og ned igen.........................

chekkede ind på hotel, spiste og så!!! direkte ud på løbebanen.........................................KG i godt humør..løb i et tempo, hvor selv jeg ku' følge med.............

MEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Efter hva vi har set igår aftes, og idag............never-ever nogensinde klynke, klage, pive tude eller noget..hverken over maraton eller 2 eller 4 k løb................... :nonono::nonono::nonono::nonono:

Gemalen i chock - jeg lettere rystet, men dog...........................hmmmmmmmmmmmmmmm kan forholde mig måske en smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuule til ting.............................glem alle piverier !! det står ikke mål med hva oplever liiiige nu..

Jep..KG har været i krise - håber det går bedre i disse timer.............................. :hands: .. han er pt ikke længer nr. 1 - men han vil altid! være nr. 1 i mit træningsliv ! ingen kan nogensinde overgå hvad han gør lige pt !!!! så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sejt!! og det de alle 5 pt gør er såååååååååååååååå sejt!! :devil::devil::devil: de lærer sig selv at kende...........og vi andre blir tvunget til i den grad at tænke over hvad vi siger og gør ! håber vi hepper og siger de rette ting... på de rette tidspunkter.......'

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm well.. tilbage på banen i morgen..........medbringende guf til il grande coach :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

kryds hvad krydses kan..................................................

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

hey Anita

jep, hele dagen har KG guffet vivs' hjemmelavede frugtsalat :cool: Så ud til at det havde en rimelig god virkning :laugh::tongue:

Godt humør i lejren han mangler nu "kun" 3 maraton'er, de 7 første er gennemført, så engang i morgen aften...... :w00t:

Over and out, creditten til nettet er ved at løbe ud, såeh...

ciao

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

post-3751-1151248278_thumb.jpg

kg på vej i mål

Hey Goldie

tak... men det var temmeligt dyrt, i forhold til at gå på netcafe, så den løsning valgte vi.

Ferieupdate/diverse update:

Nu er vi imidlertid flyttet fra Port Frejus ved rivieraen og op i bjergene, i Barcelonette, efter en hård, barsk tur med lyn og torden og monster regn i 3000 meter høje bjerge, et sporede veje, og bratte kanter ned på siden af bilen...... :crazy:

De sølle 175 km tog 4½ time at køre, så vi har droppet planerne om at se KG få sin velfortjente sølvmedalje.. Det vi kan trøste os med i den anledning er, at vi så ham komme løbende i mål kl lidt i 2 om natten, at han nød det og var klar over at det var kæmpemegastort, det han lige havde brugt 8 dage på...kææææft KG du er så sej, så ... :w00t:

Og så trøster vi os med, at han sandsynligvis er i godt selskab med forældre, kæreste, le super team og de utrolige konkurrenter, som fik KG's styrke at mærke :4thumbup: Forventningens glæde kan dog ingen tage fra os - så jeg glæder mig KG til, at du medbringer sagerne til førstkommende spinningtime i fit.dk...deal ???? hvis ikke jeg får det at se før!!! :cool: vi har jo :cool: lidt afregning to-do... :tongue:

Her til morgen skinner solen fra en skyfri himmel og jeg tror den står på korpusgrillning på balcony...

Forsøger at lægge et par fotos herind ..men skal lige have teknisk assistance.... :innocent::laugh:

Fortsat god daw til alle :bigsmile:

Vivs

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

I mål..ska' vi grine eller.... :bigsmile: :4thumbup:

Forståeligt efter at have gennemført, slået den danske rekord...........og man er træt.......................hvad f... skal man tænke/føle/mene ????? :blink: vi andre vidste knapt nok what to do..............

post-3751-1151248613_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita

ja, her er dejligt... igår var der heldigvis lidt mindre varmt end der har været de andre dage... men måtte sende manden ud på vandretur alene... :dry:

Nu lakker det dog mod enden - på denne ferie, that is.. vender snudeskaftet hjemover i morgen tidlig, afg. kl 5 ... og håber vi rammer Milano lufthavn i tide inden afgang... :wink:

Træningplan for resten af denne uge er således - udover det gennemførte program hernede -

lørdag lang cykeltur ude og 5 k løb ude (krydstræning)

søndag dobbeltspin - har næsten besluttet at tager Hammer om eftermiddagen (og dermed boycutter CMD om formiddagen.. :mad: ) ..beslutter mig endeligt, når tiden nærmer sig....

KG.. :blush::blush: kom tilbage!!! så hurtigt det er muligt!!!! :innocent::blush::hands:

Fortsat god daw - fra 35 grader i skyggen i France somewhere... :crazy:

/ :sun:

(det andet billede er fra torvet i Barcelonnette)

post-3751-1151572068_thumb.jpg

post-3751-1151572327_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

01-07-06

del 1 - løb på bånd 3 km

puls max 165 :blush:

puls snit 161 :blush:

del 2 - spinning v/V

puls max 167

puls snit 152

del 3 - løb/gang på bånd edit 3 km

puls max 164 :cool:

puls snit 156 :innocent:

(den sidste 1 km på sidste løbedel foregik som powerwalk/walk .......)

:sun:

i morgen: dobbeltspin med Chris MD + 2x løbetræning (korte, intervaller)

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

02-07-06

Sted: fit.dk - Østerbro

del 1 - løb, 2km på bånd, speed 9,0, glemte at starte pulsuret :nonono: men iflg displayet var den max 157

del 2 - 2 x spinning med Chris Mc Donald -pulsdata kan ses på vedhæftet fil (måske :tongue: )

del 3 - løb, 1,2 km på bånd, data kan ses på den anden - måske - vedhæftede fil

Well, det var så min første 2 timer hos ham, som de fleste kalder "gud"....hmmmm jeg er uenig! CMD er ikke i nærheden af at komme i min samling af favorit-instruktører... men han får en second chance om lidt tid.. KG er still no.1 :devil:

Godt øm /følelsesløs i popo'en nu ....men sikkert ingenting i sammenligning med når man har cyklet 1800 km.... så ingen piv herfra :tongue:

:sun:

post-3751-1151836008_thumb.jpg

post-3751-1151836019_thumb.jpg

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Hey Gregers

:cool::blush: ja, det går meget godt, når andre laver selve filen for mig... omend den igår blev lidt lille og ret ulæselig... men jeg orkede ikke i min svaghed at gøre det om....

Træningsplan for uge 27 -

med forbehold, da jeg imødeser lidt forlængede arbejdstider (en kunde gået konkurs, backup for kollega osv osv osv)

mandag: træningsfri

tirsdag: morgenspin med Thomas H + 6 k løb eftermiddag/aften

onsdag: træningsfri

torsdag: løb 5 k morgen + udholdenhedsspin med /hos Spock :devil:

fredag: træningsfri

Lørdag: lang cykeltur på ræserlillen, 40 k formiddag roooooooooooooooooooooligt :wink:

Søndag: eftermiddag x-træning, 1 k løb + powerspin med Hammer

træningsfri= kun transportcykel 2x10 k, powerwalk i frokostpausen - og evt. styrketræning :w00t:

God :sun: dag til alle :shades:

Link to comment
Share on other sites

04-07-06

Sted: fit.dk - Østerbro

Del 1 - løb 2 km på bånd

puls max 165 :blink: avg 149

Del 2 - spinning v/Thomas Master of Pain Hansen

puls max 181 :blink: , avg. 156 - incl bassointervaller :w00t::devil: og Robbie Williams-afslutningen .. meget længe siden jeg har kørt med sådan en puls ... :devil:

Del 3 - løb 1 km på bånd

puls max 164 :blink: avg 146

Har vist lidt svært ved at holde på pulsen i dag.. så ugeplanen er revideret .. selvom det ikke er helt optimalt .... :dry:

tirsdag: x-træning 3 km løb + spin (done)

onsdag: træningsfri

torsdag: morgen: 4 km løb + eftermiddags-udholdenhedsspin med Spock

Fredag: træningsfri

lørdag: løb 5 km + (bondegårdsferie + :4mewantfood: + :beerchug::tongue: )

søndag: lang cykel eller powerspin med Michael Hammer (eftermiddag)

I næste uge har jeg ladet mig lokke!! med til "spin away" i fit.dk på Frederiksberg ...... :shades:

/ :sun:

Link to comment
Share on other sites

06-07-06 - del 1

sted: fit.dk - østerbro

part one crosstrainer

- 2 min opvarm (kæft hvor er den kedelig, den maskine........ :dry: )

part two styrk

biceps 2x12 á 10 kg

triceps 2x12 á 10 kg

glute 2x12 á 25 kg

legpress 2x12 á 110 kg

part three løbebånd

2 km roligt puls max 156 - 8.34 min /km

2 km intervaltræning - 200 m 6.05 min/ km og 100m 8.34 min/ km - puls max i intervaller 169, i "restitution" 158-161 :laugh:

snit-puls osv. må vente til senere/i morgen..

part four diverse

mave+ryg på bold

udstræk

I modsætning til de dage hvor jeg har haft min cykeltrøje på og pulsur+måler er gået bezerk, var der ingen probs idag - alt kørte som smurt og der var :hippy: over hele linien, især løbedelen :w00t: (og lad mig i den forbindelse sende en hilsen til spinningsilden :smile: , som er en f.s.k. :devil: )

phew ! hvor er det dog varmt...

del 2 følger senere under spock's taktstok :w00t: hos sats parken.. og del 3 umiddelbart efter :smile: - ikke langt derfra....

:sun:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

06-07-06 - del 2

sted: SATS Parken

Udholdenhedsspinning, 70 min., med Spock på førercyklen

hmmm ja, selvom Spock havde gjort og sagt stort set ALT for at holde mig væk, så..... :nahnah: indtog jeg igår aftes kl 1825 SATS i Parken... jeg kendte jo vejen, fra dengang jeg havde en træningsmakker i samme hjørne oppe på 3. sal... (Parkens Fys.)

Efter en deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejlig varm dag :wink: på job, gik det løs i en endnu mere deeeeeejlig varm spinningsal....... :cool:

Spock havde forinden insisteret på, at han er en dårlig instruktør, der kom kun ham og mig, max 5 ialt, kedelig time osv osv osv...

Til dig Spock har jeg kun at sige: :nonono::nonono: have a little more confidence in yourself!!! DET VAR SUPERT!!!!!! feeee' musik, fede intervaller, og dig som instruktør ... : :4thumbup: også selvom microfonen gik i ged allerede i første sekund... (det gør det for 70% andre instruktører også!! du er ikke alene).

Muligt, at en udholdenhed vil være kedelig for dem, der vil have jernsmag i munden, og brække sig ud over det hele, men for os, der træner for netop udholdenhed, er det suverænt! :bigsmile: Jeg baksede med pulsuret inden timen, uden tegn på liv........og det kom der heller ikke, så Spock's udmelding om at holde en jævn puls, blev opfyldt...den var på nul hele vejen igennem :dry: Vil skyde på jeg lå på 70-75% af max det meste af turen.. hvilket var ok for mig. Jeg havde meget mere i benene, så timen ku' godt være fortsat.

Alt i alt en supergod træningsdag i varmen igår.. :w00t::superman:

Idag træningsfri, selvom det kribler i stængerne ... :innocent:

Ønsker alle en god dag :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Alt i alt en supergod træningsdag i varmen igår.. :w00t::superman:

/Vivs

:1356: :superman::devil:

Dem er der vist mange af i øjeblikket tri sild :shades: Som altid en fornøjelse at læse om din træning og godt at have dig udstationeret i Vidaubain !!!!!!!! Det var vi vist mange der var meget glade for :innocent:

Keep it up og stort kram fra Århus

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share