Hold kæden stram !


Vivsen
 Share

Recommended Posts

08-03-06

igen...... (ja det blir efterhånden lidt kedelig at læse... men...) 10.000 x :hippy:

fitnessdk, abc - kl 1815 - Powerspinning (min første rigtige af slagsen.....den sidst med max-test tæller ikke helt med....) m/KG

F*CK en fed time :w00t::w00t::w00t::w00t::superman::superman::superman::superman: jeg ved ikke hvad der skete i timen, hvad vi kørte....-eller hvad der blev sagt............................ jeg hørte ingenting...........................udover starten en trussel om en temperaturmåler......... :blink: WUHUUUUUUUUUUUW! gik først op for mig EFTER timen at der var "ridser" i cd'en. .(dvs. vi svedte for meget :devil::devil::devil: ).men kunne da se, at jeg fulgte pænt med.... :devil::devil:

Max: 178

Avg: 162

:devil::devil::devil: ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en fridag igår (ja, hvis man kan kalde den det.. kom jo til at køre en tur på ræserlillen.... :innocent: men det har jeg fået ok for..sidenhen :smile: ) ..har tilsyneladende gjort mig godt.. jajaja Kim, så kan jeg lære det :wink:

Har nu til aften fået "min temperatur" :innocent::devil::devil::devil::devil::devil:

Igen måtte jeg træde ind af døren i hjemmet og sige: "det var den fedeste time jeg har haft endnu" (og det på 3½ år)... sorry.....

Meningen var - hvis jeg overlevede denne powertime, at tage ½ k på den sorte, men efter mindre end 100 meter gik det op for mig at det kunne være lige meget.......................... håber, coach, jeg er tilgivet :bigsmile::blush:

WUHUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!

Good evening to all :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Altså fr. Vivs - ikke noget med at ændre titlen på loggen en anden gang uden at fortælle det - det var et helt tilfælde at jeg fandt dig :nonono::tongue:

Men god træning - glæder mig til at se resultatet :superman:

:cheer: maria

øv..troede jeg ku' gemme mig for dig :tongue::wink:

/V

Link to comment
Share on other sites

hej vivs

det lyder da skønno :4thumbup:

måske ikke sidste gang du napper den time...hehe :superman:

kh A :chopper:

hov, sorry, denne havde jeg lige misset :innocent::blush: nej, det blir vist fast-på-programmet tror jeg :blush: ikke at jeg tror jeg får samme flow hver gang, men.. bare engang imellem at hamre igennem, det er :superman:

Men vi ses jo snart :bigsmile:

Aht fremtidig sammenligningsgrundlag - var tallet knapt 47 (den er intern!! kun til eget brug)

:tongue:

/V

Link to comment
Share on other sites

10-03-06

Fitnessdk, Adelgade

opvarmning:

løbebånd, 1 k - gåtempo

løbetræning

4k - 32 min - max puls 161, avg 153 - rigtig god løbetur, uden pauser :4thumbup:

eftertræning

½k -5 min - max puls 150 - avg 150 - det var den del jeg skyldte fra i onsdags :blush:

diverse

- mavebøj øvre og nedre

- ryg

- godt udstræk

/V

Link to comment
Share on other sites

Hej Vivsen

Sejt du kommer afsted på det tidspunkt af døgnet- men selvfølgelig gør du det :4thumbup:

Ha' en dejlig dag!

/D

hey D :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

jow, det passer (de fleste gange) bedst at træne kl lort om morgenen, for jeg blir tit opholdt af arbejde om eftermiddagen..med mindre det er MEGET vigtigt... :cool: at jeg kommer der.... som f.eks. onsdage :wink:

men denne fredag var nu liiiiidt anderledes..............................og en dag jeg håber meget snart vil gå i glemmebogen.................alt for meget negativt...... :nonono:

*******************************************************

dagen idag skulle have budt på spinning i royal.... men.... flere faktorer spiller ind........................lille ændring i træningsprincipper - og seriøse doms i lår/baller samt en skrækkelig hoste bød ikke rigtigt på fysiske udfoldelser af nogen art......

Derfor napper jeg i morgen:

spin m/KG formiddag

sludder med A

arbejde

spin m/KG eftermiddag

Den kommende uge er ikke helt fastlagt, udover at der ikke blir spin i næste weekend pga manglende kvalificeret instruktør der er på andre /store opgaver... :bigsmile: ......så ugen vil stå på massivt spin - og så i næste weekend....løbepas + udendørs cyklepas ( :hands: beder til at vejret arter sig!!!!)..en såkaldt "hård uge" - efterfulgt af en rigtig hård uge... hvor jeg forhåbentlig får selskab af selveste hr spock til et af passene :devil::devil::devil::devil:

God lørdag aften til mollerne :bigsmile:

/V

Link to comment
Share on other sites

12-03-06

fitnessdk, østerbro kl 10- ...

DEL 1

Spinning v/KG

:hippy: :blush: yet another one...kan ikke gøre for det.... flow fra ende til anden, med yndlingsafslutningen hvor vi skubber færger igang :devil: de første 20 min og de sidste 20 min ...hørte jeg ikke efter, jeg var tilstede, men ikke mentalt :superman:

puls

max 174

avg 156

efterfulgt direkte af

DEL 2

1k på "den sorte"

puls

:innocent: max 161 :blush::wink: ved det godt..der må den ikke være :nonono:

avg 155 :bigsmile:

efterfulgt af ENDELIGT at møde A :bigsmile: dejligt!! at få sat ansigt på dig!! du skal nok lykkes :smile:

og nu er det tid til arbejde, jeg har valgt at køre ud på arbejdspladsen, for at få "ro" til de store opgaver der ligger for ..... og kl 1620 står den på dagens træning, DEL 3 - i Adelgade !

God :sun: dag til alle

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

12-03-06

Fitnessdk - Adelgade

Dagens træning - DEL 3

Spinning v/KG

well, kan vel stort set bare gentage hvad jeg skrev i formiddagens indlæg.... :hippy: - 54 min i himmel - kom aldrig helt i helvede....måske de sidste 40 sek.

puls:

max 167

avg 151

747 cal

tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung tuuuuuuuuuuuuuuuuung kørsel - ligesom jeg ka' li' det - og med næstfavoritten som finale :4thumbup: :4thumbup:

Og så fik jeg testet lidt af de nye træningsmetoder af.... det holder...hele vejen :devil:

Well... af respekt for cheftræneren, må jeg hellere holde mig en træningsfri i morgen, så jeg kan gi' den gazzzz resten af den kommende uge :superman:

God aften til MoL :bigsmile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Hey Anita :bigsmile:

håber du overlever dine hårde/lange arbejdsdage i øjeblikket... :smile:

Ja, well, nu har du jo truffet mr. champ himself som en af de få /den eneste ? af mine læsere, og hørte selv hvad han sa' ... når der er sagt træningsfri, så betyder det det :devil::laugh::laugh: men jo, jeg holdt mandagen i ro, selvom det holdt hårdt :blush:

Selvom opdateringerne mangler og højst sandsynligt kommer til det fremdeles (undtaget hvis der sker "store ting"/ændringer/andre ting, da træningslogning er flyttet til andet og meget meget mere overskueligt sted, kan jeg da sige, at jeg gav den gaz tirsdag morgen spin XT - og igår endnu mere - med langt morgenløb _(templet) og powerspinXXT om eftermiddagen..et planlagt møde på job efter træning blev (heldigvis!) flyttet til lige om lidt, og det var dejligt, for der var absolut ikke mere at :rocketwhore: med, som KG vil vide...nåede til powerspin ny ? max puls på 185.. en time, hvor der kom rigtig mange ord ud af min mund.... :innocent: Det er hårdt at køre Flandern rundt.... :wink:

Mindre crisis igår aftes, men med god coaching fra il grande coach :4thumbup: er jeg nu ovenpå igen...tak, KG !!! jeg skal nok !! arbejde med det, promise!!

Den kommende weekend vil byde på "sæsonens" første dobbeltspin-time ..den ene med Withen... :dry: - men kan jeg overleve timen igår, kan jeg overleve alle timer - selv med Withen... og jeg spærrer en hest til dig, Anita :bigsmile: stærkt du ta'r udfordringen op :devil: Formoder ikke at Simon er så modig endnu...:poking::tongue:

God dag til alle :smile:

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Well, vil bare lige ønske KG & co. pøj pøj med Isterød Bike'n run :4thumbup: :4thumbup: CU monday...KG :bigsmile:

i mellemtiden afprøver jeg... :dry::dry::dry: (kun fordi programmet siger så...) ...og forsøger at finde jer på ræseren søndag :bigsmile:

iøvrigt kan jeg sige at jeg kørte en PERFEKT spin XT idag....right ????

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

Uge-update - uge 11

Mandag 13.03.06:

træningsfri…selvom det holdt hårdt (kender Spock vist alt til ???) – og møde hele dagen…

Tirsdag 14.03.06:

Morgen: spin XT: dejlig spin m/KG

efterfulgt af 1k på ”den sorte” – og fik endelig kalibreret food-pod’en… puls til spin: max 171 avg 155. Puls til løb 154

Onsdag 15.03.06:

Morgen: løb 4 k i fin stil – ingen problemer – 154 avg, 158 max 07,52 min/km - tæller ikke cal officielt på løbedelen…

Onsdag 15.03.06:

aften:

½ k løb avg 152 max 158

powerspin XXT m/KG, 185 max, 157 avg i spin-delen, 625 cal ,

½ k løb 154 avg 159 max - ikke særlig flot stil - var lidt flad efter PS…08,32 min/km

…efterfulgt af et par timers meget hård mentaltræning i konkurrencepsykologi……….. og øvelser i at tænke positivt………..

Torsdag 16.03.06:

Træningsfri – og det var DEJLIGT !!!!!! ekstremt hektisk dag på job med møder og ildslukning etc.

Fredag 17.03.06:

Morgen:

Spin XT: en rigtig dejlig spin m/KG – havde en lille huskelap med hvor pulsen ligger i blå/grøn/rød/sort zone – og holdt mig indenfor uden problemer !!! puls max 169 avg 150 – det ville have været SÅ flot en kurve hvis bare mit RS200SD kunne lave sådan nogen……………..øv!!! 612 cal - en superdejlig træningsmorgen på alle måder....

Efterfulgt af easy-peacy-cake 1 k løb på ”den sorte” – 155 max, 153 avg – 08,16 min/km … skal vist ha’ lidt mere fart i sutterne fremover…..

Lørdag 18.03.06

Formiddag:

Spin m/Henrik Withen…well bange anelser, men brugte timen til at mentaltræne lidt – en god ting, når man kører konkurrence at kunne bearbejde ”negative ting” på en god måde… max 168, avg 153, 616 cal ….efterfulgt af

Spin m/Dan Aigens…som uden tvivl kører super spining – men kommer ikke helt ud over scenekanten…. Lidt startprobs, men kom godt efter det, max 163, avg 151 – 690 cal .. kørte i det midterste stykke (20 min) med tung belastning og fokus på at holde en ”snitpuls” på ca. 150.. kan man vel sige lykkedes meget godt..Første dobbeltspin i umindelige tider, og dejligt super selskab af A :bigsmile:

Søndag 19.03.06

Træningsfri (måske en lille rulletur til Isterød og retur, men low profile …..)

Plan for uge12 – den hårdeste i mine 4-ugers-intervaller:

Mandag: spin XT m/KG - edit: + aften løb

Tirsdag: fri - edit: spin XT m/KG

Onsdag: powerspin XXT m/KG

Torsdag: langt løb - edit: fri

Fredag: fri edit: spin XT m/KG (udelader evt XT hvis kroppen er lidt flad)

Lørdag: (forhåbentlig dobbeltspin!!!!!!!!!!!!) men ellers spin XT m/KG

Søndag: spin XT m/KG + spin m/KG

Well, som lovet……………. rigtig dejlig weekend til mine læsere

/vivs

edit: ugeplan up-to-date efter korrektioner - i samarbejde med KG :smile: :superman::w00t::yahoo:

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uge 12

Mandag 20.03.06

morgen:

Løb 1 k – 159 max, 155 avg

Spinning -171 max, 155 avg – 675 cal

Aften:

Løb 2,7 k – 165 max, 152 avg – planen var 5 k, men…. :innocent::mad::nonono:

Tirsdag 21.03.06

morgen:

Løb: ½ k – 152 max, 147 avg

Spinning – 160 max, 147 avg – 673 cal

Onsdag 22.03.06

aften:

Powerspinning – 180 max, 158 avg – 672 cal –

rigtig god time på trods af kun 3½ times nattesøvn… vi var vist flere, der kørte os I hegnet……

Torsdag 23.03.06

Træningsfri…………..

Fredag 24.03.06

morgen:

Løb: ½ k – 155 max, 150 avg - 8,5 km/t

Spinning – 166 max, 149 avg – 639 cal

Løb: 1 k – 160 max, 154 avg –

Helvede på hjul hele dagen……………..overflow by endorfines……………

eftermiddag:

Powershopping – nye løbesko, løbetøj, løse ærmer og ben, grej og udstyr

Lørdag 25.03.06

formiddag:

Spinning: 168 max 150 avg - 546 cal – samme program som flying-high-programmet fredag…tak, champ !!!! Spændt på om man ku’ gentage en succes, men.. det ka’ man!!!

Søndag 26.03.06

morgen:

Spinning: 168 max, 151 avg – 605 cal – fedt program, fed musik… featuring Anita1974 :4thumbup:

Løb: 1 k – 161 max (oooooooops), 150 avg

Eftermiddag:

Spinning: 167 max, 151 avg – 603 cal – time liiiige skræddersyet til mig :4thumbup: :4thumbup:

Ugeplanlægning – uge 13 – al træning foregår udendørs!

Mandag: fri

Tirsdag: 5k +10+5 k cykel og 0,2+2x0,1+0,2 k løb

Onsdag: fri

Torsdag: 5k + 5k + 5k cykel og 0,2+1x0,1+0,2 k løb

Fredag 5k+5k+5k cykel

Lørdag: nørde med ræserlille, pudse og psyke mig selv op (eller ned ???) til søndagens ..

Søndag: duathlondebut !!!

ikke en eneste spinningtime i den kommende uge... der er et par personer eller 3, der får det hårdt...... :innocent::innocent: undskylder på forhånd til manden i mit liv, KG, silden.. og muligvis går det ud over nogen andre også... :blush:

God uge på MOL !

/Vivs

Edited by Vivsen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Lørdag: nørde med ræserlille, pudse og psyke mig selv op (eller ned ???) til søndagens ..

Søndag: duathlondebut !!!

ikke en eneste spinningtime i den kommende uge... der er et par personer eller 3, der får det hårdt...... :innocent::innocent: undskylder på forhånd til manden i mit liv, KG, silden.. og muligvis går det ud over nogen andre også... :blush: God uge på MOL !/Vivs

:4thumbup: :superman::4thumbup: :superman:

Looking real good wonder woman ... og det vil glæde mig, hvis jeg kan supporte bare lidt virtuelt... kan jo desværre ikke være der live men i tankerne :devil: .... super flot gået so far :hippy:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :superman::4thumbup: :superman:

Looking real good wonder woman ... og det vil glæde mig, hvis jeg kan supporte bare lidt virtuelt... kan jo desværre ikke være der live men i tankerne :devil: .... super flot gået so far :hippy:

tak søde :cool: jeg ved hvor du er.............og tro mig..du slipper vist ikke........................ :blush:

God plan frem til debut'en... krydser fingre.. og nu ikke noget med at blive syg...

hvorfor sku' jeg bli' syg ???? :mad: ............... :tongue: (det sku da være fordi jeg vil savne mine faste spin-timer....og den sygdom kender du vist alt for godt..................jeg holder bar "reglerne" fra il grande coach.......................... :bigsmile: selvom det er SVÆRT!!

hey du - hvorfor tog jeg ikke med til eftermiddagstimen :blink::blush: ehhhhhhhhhh man bliver jo helt misundelig når du skriver det var en fed time :blush:

jeg skal tænke på dig på søndag :4thumbup: det skal nok gå - du har jo gode hjælpere/supportere :4thumbup:

ja, hvorfor gjorde du ikke ? jeg inviterede da specielt til afbrænding ???? :innocent::laugh:

tak for tankerne på forhånd..håber de bringer mig langt :smile:

og nu i kassen............syns jeg er lidt slidt......... :cool:

/V

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Mange hep-hep herfra! Glæder mig til en malerisk beskrivelse om en uges tid :bigsmile:

Panda :smile:

:bigsmile: tak :smile:

Jeg tør ikke love nogen maleriske beskrivelser................. :wink: skal bare have en god oplevelse ud af det... og har ikke nogen store forventninger om noget som helst, det er kun et "lær-det"-løb for mit vedkommende... :smile:

:wink: Nørderierne er til gengæld allerede startet i går, og det er i små bitte detaljer denne gang... cykelskoene er samlet, alt og alle overlevede luftduellen :blush: skal i eftermiddag/aften for første gang ud på ræserlillen med cykelsko på :blink: efterfulgt af skoskift og lidt løbeleg.... dejligt vejr at lufte sig i.... :dry: håber pakkeposten kommer med min-forårsgave-til-migselv idag...... :innocent:

:innocent: har det lidt svært med denne nedtrapningsuge.... men jeg skal jo..... :blush::wink:

/ :sun: :sun: :please:

Link to comment
Share on other sites

Nå, ja, hvis det interesserer nogen, vægt-update:

-10 kg siden 9. februar 2006... (og ja, nogen af dem er noget, der er kommet på efter det "oprindelige vægttab").... det er dog trods alt - med hårdt arbejde og lidt mere i indtag - lykkedes mig at stoppe "pilen nedad" for en kort bemærkning.... Nærmer mig det, jeg mener er ideelt.... til min "nye sport" that is....

/Vivs

Link to comment
Share on other sites

hej Vivs

vil da lige sige rigtig god fornøjelse på søndag, det bliver bare så fedt for dig. post-7545-1143568812.gif

Hva sker der :w00t: 10 kg på halvanden måned, det er jo heeelt vildt, men ok du har sgu heller ikke ligget stille, vel knap nok når du sov.

Held og lykke med det hele på søndag, glæder mig som flere andre til at læse det fyldige referat engang i næste uge

knuuus

Link to comment
Share on other sites

Nå, ja, hvis det interesserer nogen, vægt-update:

-10 kg siden 9. februar 2006... (og ja, nogen af dem er noget, der er kommet på efter det "oprindelige vægttab").... det er dog trods alt - med hårdt arbejde og lidt mere i indtag - lykkedes mig at stoppe "pilen nedad" for en kort bemærkning.... Nærmer mig det, jeg mener er ideelt.... til min "nye sport" that is....

/Vivs

10 kilo på mindre end to måneder :blink: :4thumbup: :4thumbup: Godt gået!! Respekt for din målrettethed og fighterånd :devil:

håber pakkeposten kommer med min-forårsgave-til-migselv idag...... innocent.gif

Må man høre, hvad det er ? :bigsmile:

Panda :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share