Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning Søndag:

Bænk pinky grip

3x80

3x97,5

Trøje på fury 42 competition grip

3x120 til et par klodser

2x130

2x130

1x130

+ lidt mere

Pinky

6. board

3x120

3x120

5. board:

3x110

3x110

Lokouts, pinky grip

Op til 3x125.

------------------

Anden runde af gymnasie volley stævnet idag, vi tabte semifinalen og gik ikke videre :cry:

Men fik lige hilst på Mølvis, der åbenbart gik på Viborg gym...

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Det er muligt, at du synes det var bæ, men nu har jeg jo været vant til at se dig gasblå i hovedet med 50 kg på nakken de sidste mange gange :tongue: så det er fint at se, der er til en del mere :smile: Du lavede vist også nogle reps med de 140 før 160 kom på...

Men hvis det gør dig glad, ka jeg godt skrive, at det var en tøset omgang bænk :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er muligt, at du synes det var bæ, men nu har jeg jo været vant til at se dig gasblå i hovedet med 50 kg på nakken de sidste mange gange :tongue: så det er fint at se, der er til en del mere :smile: Du lavede vist også nogle reps med de 140 før 160 kom på...

Men hvis det gør dig glad, ka jeg godt skrive, at det var en tøset omgang bænk :devil:

Plejer bare at være god for en del mere i udstyrs squat :wink:

Link to comment
Share on other sites

hvad er dit max? har selv lige presset 135kg så det kunne da blive spændende til ER :devil:

Lavede 150 med løftet røv N stuff ages ago.

Har lavet et pænt løft på 140 mener jeg for rimlig nylig.

Er lidt på vej ned i vægt og tænker lidt på snart at prøve en str 40 trøje, men det bliver nok ikke aktuelt inden ER, så ca 140 på toppen, så må vi jo se hvad jeg kan lave til stævn, har jo en test her på lørdag til DM b.

Hvad vejer du for tiden?

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

81 - 82kg men jeg er ved at smide lidt så jeg kommer nok lige under 80kg igen. lavede 135kg som det tungeste igår men jeg valgte at stoppe efter den så jeg ved ikke hvad mit max er men jeg tror ikke dte er meget over 135kg for de var godt nok tunge :crazy:

men nu skal mine grimme løft også lige godkendes før jeg overhovedet kan konkurre :laugh:

men det bliver sku da spændende til ER open

Link to comment
Share on other sites

Jeg er svag... og dommerne er dumme :tongue::dry::tongue::tongue::wink:

Vejede ind på 81,3

Squat

160 dybde

160 godkendt

170 underkendt 2-1

Bænk

125 uden startsignal, nyt opspænd underkendt 2-1

125 bæh

125 3-0 godkendt EDIT: Dette var faktisk en stævne PR, er rimlig bitter over at jeg ikke fik prøvet noget mere, men sådan er det, om 2 uger er der ER og så laver jeg vilderen løft fanme sq!

DL:

170 2-1 godkendt, foræring

187 ikke op

187 ikke op

2'er ud af to, havde jeg fået dødløften havde jeg vundet...

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share