Cookies Log - Styrkeløft


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghey

Hva?

Monday week 3

Reverse strong band *1* 1 circle. Takes some off in the bottom, free in the top

3x105 115 125 135

1x145 155 165 175 185miss 185 (407 lbs)

Safety bar seated GMs

5x20 40 40 40

GHR

5xme me +light band +light +light

Dimel deads

3x20x70

RH

3x8x37,5

Seated Cable abs

2x15x60

3x15x45

Link to comment
Share on other sites

Hva?

Monday week 3

Reverse strong band *1* 1 circle. Takes some off in the bottom, free in the top

3x105 115 125 135

1x145 155 165 175 185miss 185 (407 lbs)

Hvad menes der med *1* 1 circle? Altså lavede du 175 i Kosela pres?

Jeg er jo nødt til at vide, om jeg er nødt til at træne (=maxe i) den øvelse en af dagene.

btw. @ #1055 --> +1

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Hvad menes der med *1* 1 circle? Altså lavede du 175 i Kosela pres?

Jeg er jo nødt til at vide, om jeg er nødt til at træne (=maxe i) den øvelse en af dagene.

btw. @ #1055 --> +1

Alle ved at mandag er squat dag... hul 1 fra oven, en ekstra runde på stangen med elastikken. Kosela press er super strong band imo...

Link to comment
Share on other sites

Haha... Hvad er det egentlig, det går ud på?

Er du ved at være klar til ER?

Jeg lavede 3 godkendte singles på 165 170 170 i onsdag, så det ser meget fornuftigt ud. Løfter bare i den samme trøje som til DM, så ikke noget vildt, bare en lille PR i 90 kg klassen.

Efter ER skal jeg have løftet min super katana scoop neck 40 til, regner med max afbrænding, og det er fanme hårdt at have den liggende uden lige at teste den.

Foam rolling

http://www.t-nation.com/free_online_articl...er_for_10_bucks

Hvordan er din form for tiden?

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede 3 godkendte singles på 165 170 170 i onsdag, så det ser meget fornuftigt ud. Løfter bare i den samme trøje som til DM, så ikke noget vildt, bare en lille PR i 90 kg klassen.

Efter ER skal jeg have løftet min super katana scoop neck 40 til, regner med max afbrænding, og det er fanme hårdt at have den liggende uden lige at teste den.

Foam rolling

http://www.t-nation.com/free_online_articl...er_for_10_bucks

Hvordan er din form for tiden?

Det lyder da godt!

Min form er sådan set fin. Jeg er endelig kommet ned, hvor jeg kan klare indvejning i 75kg klassen uden at miste ALT for meget styrke. Men nu er trøjen blevet helt løs. Det er en F6 str 40. Jeg testede den til træning i dag, og fik 60kg til brystet. Så jeg vil ikke kunne gøre mig gældende til ER, og jeg tror jeg melder afbud. Det er for dyrt og for meget tid at spilde på ingenting. Desuden skal jeg helt selv sørge for at komme derover. Det hele er bare noget crap.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder da godt!

Min form er sådan set fin. Jeg er endelig kommet ned, hvor jeg kan klare indvejning i 75kg klassen uden at miste ALT for meget styrke. Men nu er trøjen blevet helt løs. Det er en F6 str 40. Jeg testede den til træning i dag, og fik 60kg til brystet. Så jeg vil ikke kunne gøre mig gældende til ER, og jeg tror jeg melder afbud. Det er for dyrt og for meget tid at spilde på ingenting. Desuden skal jeg helt selv sørge for at komme derover. Det hele er bare noget crap.

Ja, du er vist den eneste fra Nordland?

Nu har vi ikke aftalt kørsel endnu i klubben, men jeg tror vi er 5 + 1 der skal derover om lørdagen, så der er en chance for at du kan få et lift.

Jeg tuder over mine trøjer er for løse hvis jeg kan røre 140 i dem, lol. Faktisk synes jeg også min Fury 40 er ved at være lidt løs, kan nok røre lidt under 160 i den hvis jeg virkelig gerne vil... men forventer den dør i brystet snart ligesom alle de F6'ere jeg har været i nærheden af...

Jeg har en 100 % uprøvet 40 katana super scoop du gerne må teste, den tager ikke skade af at blive blødt lidt op inden mit korpus skal i den.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du er vist den eneste fra Nordland?

Nu har vi ikke aftalt kørsel endnu i klubben, men jeg tror vi er 5 + 1 der skal derover om lørdagen, så der er en chance for at du kan få et lift.

Jeg tuder over mine trøjer er for løse hvis jeg kan røre 140 i dem, lol. Faktisk synes jeg også min Fury 40 er ved at være lidt løs, kan nok røre lidt under 160 i den hvis jeg virkelig gerne vil... men forventer den dør i brystet snart ligesom alle de F6'ere jeg har været i nærheden af...

Jeg har en 100 % uprøvet 40 katana super scoop du gerne må teste, den tager ikke skade af at blive blødt lidt op inden mit korpus skal i den.

Eltzholtz skal også derover, men han kører med Henrik Sørensen.

Hvis jeg beslutter mig for at tage afsted, vil jeg meget gerne med. Jeg betaler selvfølgelig for kørsel. Hvad med overnatning?

Jeg skal nok give besked hurtigts muligt. I morgen aften har jeg nok besluttet mig.

Jeg tror ikke jeg vil kunne styre en super katana, når jeg er så uøvet. Tror du det? Ellers er der en i klubben i min vægtklasse, der har en 38er F6, men han er ikke meget for at låne mig den, da han er bange for at jeg udvider den.

Link to comment
Share on other sites

Eltzholtz skal også derover, men han kører med Henrik Sørensen.

Hvis jeg beslutter mig for at tage afsted, vil jeg meget gerne med. Jeg betaler selvfølgelig for kørsel. Hvad med overnatning?

Jeg skal nok give besked hurtigts muligt. I morgen aften har jeg nok besluttet mig.

Jeg tror ikke jeg vil kunne styre en super katana, når jeg er så uøvet. Tror du det? Ellers er der en i klubben i min vægtklasse, der har en 38er F6, men han er ikke meget for at låne mig den, da han er bange for at jeg udvider den.

Vi kører over og hjem lørdag tror jeg.

Hvis trøjen (katana) er løs nok kan du vel. Men du har jo som sådan ikke brug for flere løft i den løse trøje inden stævne, da du kan starte lige så lavt som du lyster i den. Og der er vel tid til en enkelt trøje træning mere. Men det er selvfølgelig lidt tricky at løfte i en trøje man kun har haft på en gang.

Kan faktisk godt forstå han ikke vil låne sin 38'er, F6erne udvider sig nemt siger min erfaring mig.

Jeg tror faktisk aldrig jeg har løftet stævne i en Katana og min 42 er så løs nu at jeg ikke for alvor kan sige noget om det. Men jeg tager jo altid bare en trøje på og jokker kilo på indtil det rører brystet.

Link to comment
Share on other sites

Wednesday Week 3

Bench

2setxbar

2x5x50

3x70 90

Shirt 40 Fury a bit tighter than last time, seam a little above elbows

3x125 air

2x155 air

1x170 with signals very good lift. The shirt did make some scary sounds...

EZ extensions + chains 26 kg total

5x0 10 35 + bar and chains

16x25 + bar and chains

DB Rows

6left-6rightx27,5

19-24x40

37-30x40 with straps

Facepulls

3x12x20

YTWLs

12-12-12-12xsmall bar + locks

Link to comment
Share on other sites

Vi kører over og hjem lørdag tror jeg.

Hvis trøjen (katana) er løs nok kan du vel. Men du har jo som sådan ikke brug for flere løft i den løse trøje inden stævne, da du kan starte lige så lavt som du lyster i den. Og der er vel tid til en enkelt trøje træning mere. Men det er selvfølgelig lidt tricky at løfte i en trøje man kun har haft på en gang.

Kan faktisk godt forstå han ikke vil låne sin 38'er, F6erne udvider sig nemt siger min erfaring mig.

Jeg tror faktisk aldrig jeg har løftet stævne i en Katana og min 42 er så løs nu at jeg ikke for alvor kan sige noget om det. Men jeg tager jo altid bare en trøje på og jokker kilo på indtil det rører brystet.

Jeg kan se på indvejningerne, at jeg er nødt til at gå i 82,5, hvis jeg skal med jer derover. I gider nok ikke stå 2 timer før op pga mig. Jeg gad i hvert fald ikke. Men det gør jo ikke så meget lige i min situation.

Hvornår skal du træne imorgen, hvis jeg skulle prøve din super katana super duper scoop neck str 40? Man kan sige, at det e rlige meget, om jeg skal have 5 trøjetræninger til inden stævnet, for jeg kommer alligevel ikke til at løfte noget vildt i min egen, og jeg kan ikke vinde en skid i 82,5 klassen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se på indvejningerne, at jeg er nødt til at gå i 82,5, hvis jeg skal med jer derover. I gider nok ikke stå 2 timer før op pga mig. Jeg gad i hvert fald ikke. Men det gør jo ikke så meget lige i min situation.

Hvornår skal du træne imorgen, hvis jeg skulle prøve din super katana super duper scoop neck str 40? Man kan sige, at det er lige meget, om jeg skal have 5 trøjetræninger til inden stævnet, for jeg kommer alligevel ikke til at løfte noget vildt i min egen, og jeg kan ikke vinde en skid i 82,5 klassen.

Som altid er der lidt kaos med at planlægge køreplan :-) Jeg venter altid bare og hoppe i den bil jeg får besked på...

Vi har også Susse som jo også skal veje ind tidligt, så planen er at køre meget tidligt, men den bilen er fyldt som planen ser ud nu, men der er nok en chance for at Susse tager over fredag... Vi sender også en bil over fredag, er du interesseret i at komme med den hvis det ikke passer med nogen lørdag? Jeg skriver lige på mailinglisten at du gerne vil med.

Jeg træner først igen fredag, du må gerne hente trøjen i morgen, ikke alt for sent da jeg skal til julefrokost, eller komme med til træning fredag, 17 til 19, alt efter hvad der passer dig bedst.

Link to comment
Share on other sites

Som altid er der lidt kaos med at planlægge køreplan :-) Jeg venter altid bare og hoppe i den bil jeg får besked på...

Vi har også Susse som jo også skal veje ind tidligt, så planen er at køre meget tidligt, men den bilen er fyldt som planen ser ud nu, men der er nok en chance for at Susse tager over fredag... Vi sender også en bil over fredag, er du interesseret i at komme med den hvis det ikke passer med nogen lørdag? Jeg skriver lige på mailinglisten at du gerne vil med.

Jeg træner først igen fredag, du må gerne hente trøjen i morgen, ikke alt for sent da jeg skal til julefrokost, eller komme med til træning fredag, 17 til 19, alt efter hvad der passer dig bedst.

Jeg vil gerne hente den i dag. Det er fint, at det er tidligt.

Så kan jeg vurdere, om det kan betale sig at tage derover en dag før.

Link to comment
Share on other sites

Friday week 3

DE LOWER

Low box squat light band *1* 1 circle

2x75 75 80 80 90 90 90 90 + band tension

Sumo Deadlift

2x100 100 100 110 110 135

1x150

RH 3x15x40

One Legged Squat on box no support

2x10xleft+right

2x1xleft+right on floor

Wahlgren Abs

15x5

10x10 15 15

Wahlgren abs high

7x15

8x5

DB shrugs

18x37,5

15x37,5

12x37,5

Overall a very good workout

Edited by cookie_sq
Link to comment
Share on other sites

Hej Jeppe,

Igen mange tak fordi jeg må låne din Super duper Katana Scoop neck!

Det lykkedes jo til sidst at få et godt løft.

Jeg tror desværre ikke jeg blokker den ret meget for dig. Den giver sig ikke en milimeter! Det er meget anderledes end en F6.

Og den har givet mig nogen gode krigssår! :smile:

Men jeg kan nok lave et startløft på 160 i den. 165 er højest sandsynlig nok til at vinde klassen.

Link to comment
Share on other sites

ER OPEN BENCH MEET:

Weigh in 89,4 kg

Warmup:

2-3setx20

2x5x50

3x70 90

Fury 40

2x140 airboard

1x170 negative only

Meet

1: 170 (374.78) good 3 - 0 (108.9 Wilks Points) PR in 90 kg class and PR on points

2: 177,5 (391,32) no lift 0 - 3

Lost my air, felt like I could pass out.

3: 177,5 no lift 0 - 3

A little better, but again the pressure was pretty bad.

Won the 90 kg junior class, 4 lifters total, dont know how I placed overall in the open 90 kg class, was around 20 lifters.

My club won the meet on points, 6 best lifters points added together, and thus got one of these:

er-rack_01.jpg

http://www.er-racks.com/er_racks_bench_squat_racks.html

And I shipped some gold:

5g920927.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share