Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

“Skal nok” og jeg har også været social i den ene pause (men havde travlt med kontornus i den anden og havde ikke tid til at blive forstyrret). MOL er skide godt til at få fat den slags fejl man går og gør.

...

Mit tog hjem forlod Hovedbanen, lige da jeg havde overleveret mit sidste tog til kollega, så hurtig ned i motionskælderen. To runder af hver øvelse - ingen pauser imellem. Så kunne det nås på lidt over 10 minutter

Bicepcurl 8x20 - mavebøjninger: 20 - laterals: 10x10 - hyperextensions: 20

Egentlig var planen at køre DDR-intervaller i morgen men jeg luret at det nok bliver regn og derfor blev i dag til fartleg, Jeg er voldsomt stegt i stængerne men har også lige opdaget at jeg har sat PR i NP, så det er vel OK at holde fri i morgen og droppe turbotræneren, tænker jeg.

Fitness World er fornyet men jeg er bange for at jeg først har adgang fra den første men der er en lille chance for at det åbnes med tilbagevirkende kraft.

Link to comment
Share on other sites

Lortenat.... Som sket flere gange i de sidste uger, vågnede jeg ved at lårene kløede helt vildt. Jeg kunne forstå hvis det var underben eller arme, selvom de egentlig ikke har fået ret meget sol i år men... Nå men på med fugtighedscreme og lade det tørre og i seng igen. Så vågner jeg med krampe i højre lår... rider stormen af men da jeg vender mig for at sove videre, så kramper det igen. Op og spise en skefuld salt og drikke en halv vand og i seng. Vågner igen og er tørstig og drikker en halv liter mere. Bliver så vækket af håndværkere, der er ved at sætte et skurvaskeri op lige nede for mit soveværelse.

Vejret er fint, så overvejer en rulletur om Fælleden men så kommer der en hidsig byge. Får lavet plads på altanen og får rullerne derud og raceren sat på. Kører 10 minutter og må stoppe da jeg er gennemblødt af sved og det tagdrypper ud over cykel og tæppet, derude.

Jeg kørte de samme tog i dag som i går, så igen en minitur i motionscenteret efter fyraften. I dag lidt bryst, triceps og en smule biceps igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er vist inde i en stime :tongue:

04:35 knalder min nabo med hoveddøren og få sekunder senere begynder “damen” (som han så yndigt kalder hende) at kæfte op og så råber og smider de med tingene i et stykke tid. Hun bliver sjovt nok sur, hver gang han boller udenom men jeg fatter så ikke, at hun ikke skrider eller river splejsen rundt og lægger ham i halsgreb mens hun fortæller at det gider hun ikke igen, før hun åbner for luften.

Nå.

Jeg kunne ikke bestemme mig til dagens intervaller, så besluttede at køre årets første tur uden noget planlagt. Andet end halvanden times tid ud i modvind og så hjem. Desværre lander jeg ved et vejarbejde, hvor de vil have at jeg skal trække cyklen og endda i modsatte side af vejen. Det forklarer hvorfor cykelstien var så tom. Det gider jeg ikke og drejer fra og har har fint jernbanen som pejlemærke, indtil jeg er på vej ind på COOPs hovedlager. Vende og fare vild men finder Roskildevej og alt er godt indtil et vejarbejde med et cyklistsignal, der ikke vil skifte til grønt. Efter nogle minutter opgiver jeg og drejer lovligt til højre. Enten skal jeg nu fortsætte til Køgevej eller tilbage mod vejarbejdet, så jeg vælger Køgevej.

Skal overhale en kvinde, der kigger sig over skulderen. Umiddelbart har hun set mig for hun bliver i højre side. Jeg har dog erfaret, at kvinder på cykel er som fulde 14-årige på el-løbehjul og er parat på bremserne. Og ganske rigtigt - lige før jeg passerer, begynder hun at svinge til venstre. Undgår med nød og næppe at køre hende ned. Næstsidste sving før Køgevej er opdelt med cyklistsignal og grøn højrepil for biler. Men igen har jeg bare rødt. Og rødt. En enkelt cyklist kører over... fem grønne pile ser jeg, før en bedstemorcykel kan udløse grønt lys. 

Efter 1 time og 7 minutter er jeg 300 meter hjemmefra og kan tage en anden vej ud i modvinden men jeg har fået tur nok for i dag og triller hjem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne jo også bare lade være at holde SÅ stædigt på at køre lovligt og i stedet snige mig over for rødt. Nå men det blev en god dag og jeg kom aaaalt for sent i seng. Det nye signalsystem, som man er i gang med at indføre på S-banen, brækkede ned i går og ingen tog kunne køre dér hvor det er aktiveret. Synd for alle de passagerer der gik ud over!!! Synd for samfundet at vi har brugt 4 milliarder på noget lort. Men for første gang, var der i går (på faceboook der holdt mig vågen) andre end nørder, der både indså nogle at de grundlæggende svagheder ved systemet og især at det er indført på falsk grundlag og der nok er ting der ikke kommer frem i lyset. Næste gang det bryder sammen, skal det helst være i myldretiden, så det bliver endnu sværere at holde sandheden skjult - den skulle også helst trænge ind blandt de folkevalgte, som nok er dem der bliver mest skjult over for. Men altså.... selv de ansatte der render rundt og sætter det fysiske udstyr op, er blevet bildt ind at alt fungerer åh så fint eller også tør de heller ikke forholde sig til sandheden.

...

Jeg vågnede først henad halv elleve, så jeg fik da min søvn. I dag gik jeg efter det sikre og kørte ud på diget. Det blev næsten efter planen. Først 4 min på 120% (formodet) ftp og 2 min pause. Næste interval sigtede jeg efter 117% men jeg nåede kun 3:45, før skovfogeden kom imod mig i bil, så jeg måtte ned på det skrå af diget. Vendepusen blev lidt for lang men så 2 x 3 minutter på 120% (i stedet for lidt færre watt men i 4 minutter). Planen var så 10 minutters tril, før en god lang spurt på vejen hjem. Der var dog andre på cykelstien, så jeg fik scoret 5 minutters ekstra pause, før stien var tom. Det var fint, for stængerne var godt tappede efter vo2max’erne men nu kom det godt bid i den alligevel.

Lidt efter jeg kom hjem:

Tåhævninger på et ben: 40, 25, 20, 15, legede med TUT for at ramme de pæne tal

Tåhævninger på to ben: 100

.... medlemskort til FW er desværre ikke aktiveret endnu.

657A8D62-0DCB-4137-8A85-2D697EF29F3B.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Inden jeg fik nuværende sommercykel, var der én god ting ved vinteren: Jeg sad bedre på vintergeden. Derfor har jeg også længe overvejet at sætte den på turbotræneren, i stedet for den gamle sommercykel. Jeg orkede bare ikke at begynde forfra med at få skærme til at sidde fast uden raslelyde, nu de omsider var monteret med gaffa og ekstra stivere. Men hvor mange vinterture fik jeg kørt sidste år? Sikkert under 5 og i hvert fald under 10. Og efter næste fødselsdag, er jeg definitivt blevet for gammel til udendørs vintertræning, så nu er  vintergeden blevet renset og pudset og i dag skulle den så indvies på turbo’en.

De sidste par gange jeg har prøvet at køre 40/20 på Zwift, efter jeg satte min FTP-værdi op, er det ikke lykkedes at gennemføre, så jeg fik også rettet pausen mellem de blokke op fra 5 til 10 minutter og i dag lykkedes det endelig. Det var ikke særligt sjovt til sidst men jeg havde sat mig ret godt mentalt op og helt panik var der ikke. Jeg kunne også lige nå at køre få minutter ekstra, før jeg skulle se om Apollo 11 på Sverige 2.

Screendumps fylder pludselig 5 gange mere end sidst jeg var på Zwift, så der er ikke hukommelse til farver.

A076F16F-F075-420D-A496-CADE58EE2080.jpeg

Link to comment
Share on other sites

.... men da jeg hurtig skulle under bruseren før jeg satte mig foran skærmen, kunne jeg mærke at jeg stadig havde noget adrenalin og umph, som jeg ikke fik brugt. Jeg kunne ikke bare stoppe nu. Så i nogle tørre klude og på Zwift igen og så vælge den ultimative nedslagtning, som må være en trappetest.

Efter tabataerne var det en helt anden oplevelse, end når man tager testen frisk. Benene kom til at gøre ondt men vejrtrækningen var ikke helt så panisk. Fasen med langsom kadence kunne også holdes i længere tid, denne gang. Ret tydeligt hvor knækpunktet er, når den gule graf viser RPM.  Resultatet var naturligvis ringe men sjovt med den anderledes reaktion fra kroppen. Bagefter gik der også over en halv time, før centralnervesystemet igen havde styr på fyringen af lårene, så de ikke mere sitrede og hoppede.

alt i alt var jeg på cyklen i ca 70 minutter

571CB4FB-CEA7-4A67-B5E8-26BE76C370E8.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Der var ikke meningen at cykle i dag men jeg kom tidligt i seng i går og vågner så altid enten omkring kl 3 eller 5 og er vågen 2-3 kvarter. Der opdagede jeg at vejret var fint og det ville holde tørt før jeg skulle møde, så jeg satte vækkeuret og trillede de 69,5km ud på den sædvanligt tur om Ll Skensved. Ingen spurter eller intervaller, bare solid tons men en flad intetsigende watt- og pulskurve. De i forvejen trætte ben er nu ristet totalt af og alle planer om træning i morgen er skrinlagt. Kroppen skal have fred til restitution.

Link to comment
Share on other sites

Før arbejde: 40 minutter ned af Gl Køge Landevej i modvind og 30 minutter hjem. Primært i z2. De første 10 minutter havde jeg lidt svært ved at finde mig til rette i zonen men så var det egentlig ok. Og så var der nogle minutter jeg kørte ud af den. Jeg havde stille og roligt spolet en el-cykel ind og da jeg overhaler, så sætter kællingen farten op og det viser sig en være en speed pedelic - eller hvad sådan en cykel 45 hedder. Jeg skulle jo bare have ladet hende køre væk men kom til at pisse territoriet af :blush: Den var i øvrigt overraskende sløv fra det røde lys hvor legen stoppede. Fik også tiltet det rolige koncept med en blok på et kvarters tid med ikke under 110 rpm. Fin lille tur.

Efter arbejde: En god halv time styrketræning af overkroppen i DSBs lille jernhule.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Lige så meget jeg elsker sommeren og hader når det er koldt, er det vist godt at cykelsæsonen snart er forbi. Jeg trænger SÅ meget til forandring og det bliver ikke bedre af at året ikke har budt på klubtræning og 19 af 20 ture er kørt på samme asfalt. Jeg overvejede kraftigt en fællestræning med Greve Trim men jeg er uden tvivl rusten i gruppekørsel og i den vind var det ikke smart med debut. Der var også lagt op til regn og kulde og nu har jeg omsider fået indkaldelse til Bispebjerg sygehus, så de næste 10 dage skal jeg for alt i verden ikke blive syg.

I stedet meldte jeg mig til et Zwift-løb, Det da dog for røvsygt og ligesom at køre motionsløb. Der skete ikke en skid og man lå med samme watt konstant, udover de par gange jeg gled af feltet og skulle lukke hullet. Gad ikke køre det til ende og rullede kort af og gik i bad. Havde forventet noget dynamik med skiftevis stilstand og wattpanik.

...

Sidst jeg blev bikefittet, fjernede man klodsen/modsat vendte kiler under klampen ved det ben der er for kort. De generer mig ikke umiddelbart men kan sagtens mærke, at der er længere ned i den ene side. De bumser jeg fik af Assosbukserne muntrer jeg mig stadig med, trods rigelige mængder zinksalve. De sidder i “den korte side”, hvor jeg derfor sidder tungest på sadlen. Fik lagt en lille klods under klampen igen, inden jeg kørte Zwift og synes det føles rigtigt, så i løbet af dagen ryger der også en klods under mine udesko. Så må det blive testet nærmere i morgen med mere saddeltid.

Mærkelig, i dag kan der godt oploades graf i farver. Turen var reelt ikke i højrød zone hele vejen men jeg måtte sætte min FTP ned for ikke at blive plantet i A-gruppen :blush:

 

38A9D2C2-7899-49DE-9412-8E1FC5882461.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Det med afveksling...... Jeg spurgte om jeg måtte køre med HvidovreCKs fredagstog og det måtte jeg. Vi var 8 fra start men det gik hurtigt i opløsning i medvinden på diget, da de to H40folk (den ene er tit på podiet) trak det i smadder. Inden havde jeg lige taget min føring og brændte seriøse tændstikker af, for at komme med på hjul igen da vi kun var 3 og jeg ikke fangede hjulet, da jeg forventede flere folk i rækken, Heldigvis satte de farten ned for at samle op inden jeg eksploderede og jeg lod mig falde ned til de bagerste, for det var meget tæt på. Herfra var det alene de to der trak os rundt men kun 6 mand da 2 faldt hurtigt af igen.

Det gik over stok og sten. Grundlæggende fedt at blive blæst godt igennem, bare trist at der skulle drejes til højre for rødt og et par andre tvivlsomme manøvrer. Men OK, det er nok ellers svært at holde snittet på den sjove side af 40, trods vi holdt stille for rødt en enkelt gang. Men altså :nono:

Pudsigt at man/jeg ved den slags kørsel har fat i en langt højere kadence end ellers. Når jeg synes jeg kørte tungt gear, så var jeg stadig over 100rpm. Det føltes ikke som om jeg var ved at koge over men kan se at pulsen begyndte at drifte til sidst, så det var jeg nok alligevel.

God følelse med en lille klods under det korte ben. Jeg satte sadlen lidt op.... måske for meget? Prøver at flytte den 2-3mm frem, da jeg nu synes jeg har fået langt til styret. Latterligt at 2 mm kan få ting til at føles forkert. Til gengæld en succes for bumserne bagi, der ikke blev provokeret af turen.  

 

84DA81FD-6AC0-407B-8B29-BC948E0B6AFA.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ikke tage mig sammen til noget i går. Andet end 10 kropshævninger i en holdestang, da jeg var på vendespor med et tog.

I morges kørte jeg den korte runde med en kollega. Umiddelbart træt og ugidelig men da jeg først kom på cyklen, var det faktisk fint. Fik tangeret min alltime peakpower og lavet en nr 2 over 5 sekunder på den sædvanlige kamelbakke. Havde jeg vist at jeg var helt deroppe, kunne jeg måske godt have flyttet min peak - i hvert fald i tankerne. Det er nok ikke tosset at trække stikket lidt en gang i mellem. Herudover en god brospurt og to stående starter.

Da jeg egentlig skulle i bad, hoppede jeg på Swift i 20 minutter.  Re-opvarmning og afrul og 10 x 15/15 i midten - med ekstra watt, nu jeg kun skulle den smule.

Nu på vej på arbejde. Har taget træningstøj med, såfremt jeg skulle få lyst til at gå i den lille jernkælder. Jeg skal møde halvtidligt i morgen og får ikke cyklet, så kunne umiddelbart have lyst til at træne lidt ben. Men det er ikke sikkert jeg har samme lyster kl 22:20.

EDIT: det gik lidt for hurtigt med at skrive, så jeg har rettet både sløfagl og pudsige indfald fra ordbogen.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Nå, der er sprinttræning torsdag, så hellere give benene arbejde i dag og ro i morgen. Op ved vækkeur for at køre intervaller på diget.

Sommerens afslutning viser sig ikke kun ved at det bliver tidligt mørkt men tøjet tørrer også langsommere. Da jeg satte mig på cyklen stod det klart, at puden i mine bibs var drivvåde, så op i lejligheden og skifte. Der blev så dem fra forrige år med tynd pude men købt pga kort benlængde. Og jeg må så bare erkende, at det var alt for lækkert at mærke fartvinden på skinkerne. Og som en 17-årig-der-flexer-biceps-i-spejlet-i-motionsceteret-ish, også liiiidt lækkert at have indkig til “maskinrummet” og se at buler og fiberbundter ælter rundt mens man kører. Jeg har nok styrketrænet for meget i mine unge dage :blush:

10 antrit på minuttet - 10 pedalomdrejninger. Efter en lille pause kørte jeg  5 x 3/2, i erkendelse af at formen ikke rigtigt er til at holde den i 4 minutter og det heller ikke har prioritet. Dertil lidt kadencespurter i mindste gear hist og pist.

6FB58D14-399B-4148-B2F3-F2668D15F12C.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Efter fyraften brugte jeg ca 50 minutter i DSBs jernhule. Det er samme maskinpark som da jeg jeg startede som togmand for 21 år siden - puder og den slags er skiftet men ellers er det godt rustent af sved i gulvhøjde. Alligevel virker det ikke forældet og i flere øvelser er udvekslingen faktisk bedre afstemt end i det nye udstyr i FW, så den er let og hård de rigtige steder og puderne et ikke bare en flad skumting men tager faktisk presset af knoglerne, så de ikke gør ondt at træne tungt. De har sgu tænkt sig om dengang, da de indrettede rummet.

Nu jeg har været der nogle gange, begynder det at komme tilbage.... de natlige træningsture på 2-3 timer og kan fornemme hvor jeg havde pinden i vægtstakken dengang. Min gamle MOL-log er desværre slettet. Jeg var noget mere flad på maven men vejede alligevel +10 kg mere da jeg var på toppen, så... det er ret usselt i dag i forhold. Ak ja, man bliver gammel og slatten - ÆV.

 

Link to comment
Share on other sites

Efter nuldagen i går var jeg klar til at køre spurter på cykelbanen efter den igen har været lukket.

Jeg var endda derude uden stress men med to højrehandsker. Nuldag igen i dag. Sidst var det skoene jeg fåkkede. Det er ikke med bevist vilje men lur mig om ikke det underbevidstheden der spiller ind. Der er ikke første gang jeg obstruerer lign situationer for mig selv.

Men helt bevist dropper jeg nu alt om NM i sprint og dropper også sprintholdet - så vil jeg altså hellere træne normalt og undgå at blive skide irriteret på mig selv over spildte fridage, hvor jeg intet laver andet end at vente på ingenting. Jeg magter heller ikke rigtigt at være i vejen for andre, lige for tiden. Dertil har jeg nu også så få træningtider tilbage før NM, at jeg ikke kan nå at blive dus med disciplinen. Om jeg venter med cykelbanen til onsdagholdet starter op eller jeg leger uforpligtende med lidt sprinter om tirsdagen, ved jeg ikke endnu. Lige er alting bare noget pis´lort.

Håber på lidt mere “held” på Bispebjerg Hospital i morgen og måske humør til at rulle en tur bagefter.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Efter gode beskeder på Bispebjerg, hoppede jeg på cyklen. Det lufter en del i dag, så gad ikke køre tur men kørte i stedet lidt DDR-intervaller. Næsten samme menu som sidst - det er en opskrift der passer mit temperament ret godt.

10 antrit på minuttet på 10 pedalomdrejninger. I dag meget mere power i dem og kun nr 4 lå lige under 1400w men ellers var alle over og flere over 1500. 

Det kunne jeg så også godt mærke og holdt længere pause end sidst. Da jeg satser på at cykle lidt før arbejde i morgen, er der ikke alverdens restitutionstid, så jeg nøjedes med:

3 x 3/2 og så passede det med 1 minut for det sidste stykke dige (når jeg vendte og kørte modsat i pauserne). Første interval lå fint i zonen og nummer to i toppen. Den tredje røg over og den korte til sidst var langt ude af skalaen. Sikkert dumt men sjovt. Og sjovt skal det være, her sidst på sæsonen når cykelmætheden banker på.

Nu NM er væk, håber jeg på at at godt vejr passer ind, så jeg kan kyle cyklen i bilen og køre til Silkeborg og dels hilse på Vrads Hede og så Laven og Ry - der jeg også futtede rundt forrige år. Umiddelbart har en eller to kolleger meldt deres deltagelse men nu ser vi. Jeg bruger ikke bro- og benzinpenge i skidt vejr.

Der er lidt udfald i den røde pulskurve. Det er anden gang inden for et par uger, så bæltet er nok ved at være slidt op. Var det batteriet, så var kurven vel ikke hoppet på plads igen.

B0FD39BD-CD48-4124-B60F-65E887E452E8.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Ja, det øger det generelle humør når man får lukket sådan en bekymring ned.

Her til morgen foør arbejde en tonsertur om Ll Skensved. Det kan man nok ikke skrive så meget om, andet end at det var fanatiske vejr og jeg nok burde have kørt på tri-banditten. Men dejlig tur og fint drev i stængerne også selvom de begyndte at miste lidt juice til sidst.

2F84D6ED-9A6D-4801-B5B0-2EF546DDB1BE.jpeg

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

35 minutter efter idioten har fået øjne, sidder han på tricyklen.

Det var åndssvagt. Lige så start jeg trykkede lidt på den, fik jeg syle i lårene. Heldigvis  stod der et gitteret spærrede stien over broen til Amager og så var jeg “lissom” tvunget til at køre hjem. Så heldigvis ikke mere end 12km.

Nuldag i morgen og den holder, for jeg skal køre 132km med nogle kolleger på tirsdag og skulle gerne være frisk til at skyde nogle skiltespurter af.

Link to comment
Share on other sites

Hyggetur med fire kollegaer og en enes cykelkammerat. 133km blev det til. Ganske stille og roligt. Jeg fik kørt et par skiltespurter men.... det virkede lidt for blærerøvsagtigt, så overlod også masser af skilte til andre og hyggede mig med en masse zone 1 og 2. Første pause var en punktering, nummer to en færgetur den tredje stod jeg for, da jeg var blevet sulten og måtte i Netto efter proviant. Sidste pause var vandstop på en kirkegård. Rumpe og hænder havde det hårdt. Stængerne kan selvfølgelig mærke at jeg vist kun har været over 80 km en eller to gange i foråret men det værste var at finde ro på cyklen, også fordi jeg ikke er vant til “gruppekørsel” og kun kender den enes måde at køre på. Gruppe... sjældent har en gruppe kørt så uskønt men det var hyggeligt og anderledes og det var det vigtigste.

E593AC14-48F4-4150-A8F0-38F66A0465D1.jpeg

EE130F5A-7EED-4A5C-B367-E05E43C9FB92.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Den korte runde kørt alene. Benene føltes egentlig ok efter i går men i de to spurter var jeg 100 watt under normalen og i de små powerstykker mellem rundkørslerne var der også lavvande i wattene. På et tidspunkt bliver jeg overhalet af en speed pedelic som jeg går på hjul af. Flink gut som virkede til at have prøvet det før. Utrolig stabil kørsel helt uden slinger og hver gang vi skulle accelerere efter rundkørsel eller rødt lys, så kiggede han sig over skulderen før den fik det sidste nøk op til de 39-40 i timen, han ellers holdt klippestabilt.

19933273-6A8A-4DEE-9E80-D8C18A8590F3.jpeg

Link to comment
Share on other sites

En tur med sædvanlige kollega men i princippet kunne det have været en solotur - dog væsentlig mere hyggeligt når man er to!

Først 9 spurter på 10 pedalomdrejninger påbegyndt hvert minut. Skulle have været 10 men jeg kunne ikke tælle.

Efter lidt pause to stk vo2max på tre minutter og så en supra vo2max på et minuts tid. Jeg havde forventet (og opfordret til) at kollegaen ville fyre den af til aller sidst men det gjorde han ikke. Han har tydeligvis stadig ikke opdaget at han er væsentligt hurtigere i en spurt når vi starter den med høj puls. Vi nappede også lige en lille skiltespurt på vejen hjem.

Herefter dalrede jeg bare lidt rundt i zone 1 og 2 i overskudstiden, indtil jeg skal på arbejde.

E53066C5-5C48-467C-BE98-39E1B0742716.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville have kørt tons om Ll Skensved før arbejde, med tågen var massiv.

I stedet ventede jeg til solen var fremme og så var der kun tid til en time. Det blev til 2 x 8 x40/20 @150%ftp og så en god lang spurt. Men god var den nu ikke for stængerne var OFF efter intervallerne. Men den sved godt. Jeg har ikke wattkurven med her på ved til arbejde men er man på Strava, så søg på Gregers Hedegaard - jeg kan desværre ikke linke.

Spændende om mit Fitness World abbonement er genåbnet fra i morgen. Jeg skal i hvert fald hen og se efter.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tidligt oppe - kollega havde loket mig ud og cykle en lille tur før arbejde. Men han sprang fra da der igen var udsigt til regn.

I stedet fik jeg brugt en lille times tid i FW - det var dejligt at komme tilbage. Vægtene var lette og alligevel hårde af lytte på. Jeg prøvede med et par andre bedøvelser end de sædvanlige men det ene var kedelig og den anden fik jeg en smule ondt i ryggen af, så.... Jeg kunne dog stadig godt tænke mig lidt variation men nu må vi se...

Noget andet.. Det er vist godt at jeg ikke længere kører i HvidovreCK og skal køre lange ture søndag morgen. Som skrevet tidligere år, så går jeg i madpanik aftenen før. Det samme da jeg skulle køre med kollegerne for en lille uge siden. Indtil da har min vægt ligget mellem 91 og 92. Men inden vi kørte, så vejede jeg så 93,4 og er stadig over 92. Og nu har jeg 3-4 ædegilder hver 14ende dag. Må til at tage mig sammenogså inden det bliver jul... uha uha 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share