Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Jep. Jeg kan dog være meget i tvivl om jeg fortryder det med at droppe Heino-cuppen når først "møllen" begynder at køre men det mindsker om ikke andet risikoen for styrt, ikke at være med i den slags pjat.

I dag stod den på banecykling :wub:

Godt at man kører på en masseproduceret ulirens cykel, for der har været indbrud i baneburene og min, var der ingen der gad rende med. Der forsvandt både gammelt retro-stål og lækkert carbon men de intetsigende cykler stod urørt.

Jeg ville egentlig have været på et hurtige hold men hold 2 lignede ikke et tempomæssigt rart sted, så holdt mig på hold 3.

Efter opvarmning og 24 omgange, splittede vi dog hold 3 og 4, som begge var på 7 mand, op i 3 hold. Endte igen på hold 3 og var egentlig ikke voldsomt presset i de 2 næste ture på 24 omgange. Ret lang afrulning til at slutte af på. Der kunne jeg godt mærke at jeg har været væk fra landevejen for selvom tempoet ikke var imponerende, så begyndte jeg at kunne mærke det til sidst da vi havde kørt i "lang" tid :blush:

http://connect.garmin.com/activity/264909739

Bagefter kom der en gut, som jeg har set om mandagen på de hurtigere hold, gående fra den modsatte ende, blot for at fortælle at jeg var en drøm at køre bagved: Ingen slinger, blide accelerationer og vidste altid hvor man havde. Altid rart med lidt ros.

Efter badet holdt vi midtvejsafslutning (6 dagesløb og Disney on Ice aflyser banetræning i 4 uger) med fastelavnsboller, andre kager, kaffe og lidt øl blev det vist også til.

I morgen skal jeg arbejde ca. 12-21 så håber at jeg kan sove tidligt så jeg også kan vågne tidligt og få bøjet ben, inden. I øvrigt er jeg 112% doms-fri gårsdagens træning og det er vist første gang jeg intet kan mærke efter squat.

Om fronterne kan få puffet kulden væk inden næste uge er ikke sikkert - rent vejrudsigtteknisk plejer et omsklift i den vejrsituation vi har nu altid at blive forsinket i forhold til prognosemodellerne. Alligevel satser jeg på at den hårde nattefrost er overstået i denne omgang og gør mit garderobeskab på arbejde klar til at kunne cykle derind.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag kørte jeg med S-tog fra Herlev til Nørreport, og som "turist" var det lidt sjovt at lytte til kommentarerne i højttaleranlægget:

Ved Valby lød det: "Valby. Til tiden!" Plejer S-toget ikke at komme til tiden i Valby?

Og ved Vesterport: "Vesterport. Pas på deres ejendele" Er folk ved Vesterport specielt uhæderlige? :laugh::hehe:

Edited by Beleriand_K
Link to comment
Share on other sites

For at starte nedefra, så er der klart flest lommetyve mellem Hovedbanegården og Østerport, så ja :tongue:

Toget kommer til tiden rigtigt mange steder. Generelt har de fleste den opfattelse at togene altid er forsinkede* og det er det vi prøver at "hjernevaske" folk væk fra ved at gentage at vi er til tiden. Jeg tror så ikke at budskabet kommer tit nok til at det virker, men det er så noget andet - meldingen kommer kun ved "udvalgte" stationer.

* Selv journalister er så sikre på at togene er håbløst forsinkede at de bræger det ud i radioavisen trods at alt kører efter bogen. Det er der jo så sikkert, at det ikke er nødvendigt at undersøge først. I juledagene drillede sneen alle andre end DSB og p4 havde et længere indslag om "vores" heldige hånd. I radioavisen et øjeblik senere afsluttes vejrudsigten med at pga. af sneen må bus- og togpassagerer forberede sig på store forsinkelser og ventetider.

I dag var der "en smule" panik på arbejde, da de åbenbart ikke havde styr på at jeg havde styr på at min mødetid i dag var flyttet. Da jeg kom hjem fra træning og havde timet det så jeg ikke havde tid til andet end hurtigt at klaske lidt madder sammen, havde jeg 9 ubesvarede opkald og 4 voice-mails. Da telefonen også ringede mens jeg samlede mad, blev jeg forsinket og forvirret nok til at jeg ikke fik skiftesko med ind på arbejde, så pendlercyklen står stille i morgen. Da jeg arbejder så jeg ikke får trænet, bliver det til en hviledag i stedet.

I morges fik jeg trænet - enten var jeg morgenslap eller også har jeg lagt lidt hårdt ud; det var i hvert fald tungere end jeg havde forventet. Squatten var også halvtung i dag.

Romaskine: 5 min

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 5x95, 5x97½, 5x100, 5x97½, 5x95, 10x80, 10x80

Lårcurl: 15x30, 8x65, 8x65, 8x65, 8x65

Tåhævninger: 46 - laaaaangsomme og 5-10sek i bundstilling på hver 10ende som sædvanlig og det begynder at kaste pletvis doms af sig

Kropshævninger + 6kg: 6(@bw), 6, 6, 6

Dødløft: 10x60, 10x62½, 10x62½

Bænkpres: 15x20, 8x60, 6x82½, 6x82½, 6x82½

Tricep pushdowns: 6x40, 6x40, 6x40 = valgfri øvelse efter lyst og humør

Sidebøj i hypersstativ: 14, 14, 14

ss

Planken +10kg: 50sek, 50sek, 50sek

Kondicykel: 2 min

Crosstrainer: 3 min

1t 20m

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dejlig sumpe-hygge-dag. Ved ikke om jeg bør have dårlig samvittighed på de her dage over at jeg intet får udrettet men jeg bliver i hvert fald ikke stresset.

16:30 havde jeg en spinningtime med en for mig ny instruktør. Høj, høj musik af den spinninggodkendte slags. Dejlige simple serier uden en masse pjat; desværre var hun lidt svær at høre (pga. musikken så det er OK) men alligevel masser at udstråling fra podiet. Det er også et ultimativt plus at den smule dobbelttakt vi kørte, var så langsom at alle kunne være med og ikke kun de sædvanlige 3-5 stykker med turbolår. Resten af tiden var enkelttakt, så det var en tung time som bed mere i lårbasserne end på pulsen :wub:

Når vinteren kommer retur, vil jeg gerne køre hos hende igen.

GOD SPINNINGINSTRUKTØR: KARINA JØRGENSEN

(så kan jeg måske finde hende senere :wink:)

Bare for at se hvad jeg laver, havde jeg pulsbæltet på og computeren i trøjelommen.Timen begynder efter ca 7 min og jeg fik ikke slukket pulsuret inden jeg gik videre til vægttræningen.

http://connect.garmin.com/activity/265843056

Da jeg kom ud fra spinningsalen stod der et tomt squatstativ, så at gå i gang med det samme - til gengæld blev pauserne også lidt lange i det.

Squat: 15x20, 8x60, 6x80, 4x100, 3x112½, 3x115, 3x117½

Lårcurl: 15x20, 8x65, 8x70, 8x70, 8x65

Tåhævninger: 50

Æv, jeg er sq begyndt at blive "bange" for stangen. Jeg stod længe! med de 115 og lagde rigtigt meget mærke til hvor tungt de lå, inden jeg tog mod til at dykke med dem. Åndssvagt, for de var jo ikke spor farlige.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vi har ingen computere på spinningcyklerne på Ellebjergvej men det kunne være spas at køre med.

Et S-tog er forsinket når det er mindst 2 min bagud - indtil nytår var det 2:29 men vi har kørt for godt i 2012 og det meste af -11, så nu gør man tallene grimmere ved at øge kravene. Et DSB fjerntog kan være op til 4:59 forsinket og stadigvæk tælle som rettidigt. Det er opgjort efter de interne køreplaner som arbejder med halve minutter, da hele minutter er for grovmaskede at køre efter. Da publikumskøreplanerne jo ikke har de halve minutter med, må vi gerne køre ½ minut før tid, på de stationer hvor vi skal køre i sekundtal 30.

Målsætningen, bestemt af trafikministeriet, er at 95% S-tog skal køre til tiden og 90% fjerntog.

P.S. en herlig træthed har sat sig i stængerne her de sidste 1-2 timer.

Link to comment
Share on other sites

Inden jeg smed mig i sengen i går, så jeg tilfældigvis at blåt hold havde fået en ekstra træningstid på cykelbanen i dag. Blåt hold = mit hold mandag aften. Aht. tempoet har jeg kørt om tirsdagen i stedet, hvor det er noget mere afdæmpet men jeg nænnede ikke at smide en banecykling på gulvet her inden den lange pause, så det måtte briste eller bære.

Allerede i opvarmningen er tempoet væsentligt højere end ellers og da jeg var den eneste som ikke kom før tid, blev det til noget af en koldstart. Pga. den sene udmelding af ekstratræningen, var vi kun 14; 5 på hold 1 og 2 og 4 på hold 3. Egentlig unfair at det altid, og sådan er det, er det dårligste hold der er mindst -> flere føringer til hver -> det er endnu sværere at holde tempoet oppe.

Planen var 3 x 20 progressive omgange men på hold 3 toppede vi lidt tidligere. Så længe som muligt lå vi 10 meter efter hold 2 men når de trak fra, havde vi kørt over evne og så faldt tempoet lidt. Lidt for meget måske, for vi burde have forceret på sidste par omgange.

http://connect.garmin.com/activity/266098239

I betragtning af hvor lidt jeg har cyklet siden 16 november og benene ikke var helt friske efter i går, er jeg overordentlig tilfreds med at jeg ikke blev sat af undervejs.

I morgen står den på 5x5-squat. Det er egentlig ret lækkert at tage squatten i forlængelse af cykeltræning, så overvejer at køre lidt selvspinning inden og så droppe overkropstræningen (igen).

Link to comment
Share on other sites

Mja - planer til for at blive ændret. Godt nok er spinning og baneintervaller ikke så belastende som landevejsintevaller men jeg var altså mat i stængerne i dag. Så ville kun styrketræne. Indtil jeg fandt ud at at der vist kommer nogle cardiofri dage. Jeg havde også lige en mental ting med en squatstang jeg gerne ville overvinde så ville hellere køre 3x3 i stedet. Til gengæld glemte jeg at FW lukker kl 5, så nåede kun spinning og benkrøl.

Cardio:

15 min opvarmning.

8 serier @ 30 sek opbygning, 20 sek leadout, 10 sek sprint (minuttet skiftevis siddende og stående) 1 min siddende recovery,

1 min ekstra pause:

1 min 40 sek siddende tempo. ca. 5 sek stående antrit, 15 sek siddende leadout, 10 sek sprint. 2 min pause og en tur til.

3 stående starter @ 10 sek og 50 sek tril, cyklen lød som bil med defekt kobling når jeg trådte den i gang + den lettede belastningen. Sådan en bodybike må være remtrukket siden man kan lave hjulspin på den.

Afrul op til 50 min

Squat: 15x20, 8x60, 6x80, 4x100, 2x110, 3x115, 3x117½, 3x120 - pis, der blev jeg bekymret igen. Efter lidt koncentration, buldrede de op. Hvor irriterende at jeg ikke tror på mig selv.

Derefter i løb til omklædningen for at nå i bad.

Jeg har 12-timers-vagt i morgen fra klokken 6. Jeg satser på at det er muligt at tage cyklen men hvis der ligger is, så kyllingerne jeg ud. Nu jeg endelig er kampklar, har jeg ikke brug for et is-styrt og flere skader.

Efter en uge på "spis efter lyst" skal jeg ind i kampen igen. Jeg havde glemt at cykelkludene fra Hvidovre ikke er specielt rummelige og jeg har ikke råd til at købe en ny portion.

I øvrigt må det have været et motherfucker af et lavtryk ude i Atlanten, siden det kan trykke kulden væk FØR de tidlige prognoser forudsagde. Det er særdeles usædvanligt, det går den vej.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jo, der lå en del "grødis" og enkelte pletter af blankis i morges. Men ved at være lidt forudseende og køre med omtanke, var det det nu ganske uproblematisk at cykle.

Dejligt at sidde på cyklen igen. Sjovt som alt er relativt. Sidst jeg cyklede til arbejde var det en bette smuttur. I dag en udflugt. Nå - det bliver formodentlig ret hurtigt bedre, ligesom tempoet også helst skulle.

Til gengæld en OK optur efter et længere fravær at stå foran de ellers sædvanlige spejle i omklædningen. Med mindre jeg er meget indbildsk, er der tydeligvis kommet lidt mere kød på skroget.

Jeg har desværre en feriedag i morgen. Lige nu er jeg ynkeligt kvast efter de to latterligt små cykelture men vi ser lige i morgen om det kan blive til et eller andet log-bart. En god nattesøvn har før gjort underværker, så jeg håber :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Feriedag: CHECK.
Nogle needs to do: NOPE

Squat uden at blive bange for stangen: CHECK

Så må vi da have fat i

Som antydet kom jeg i FW. Der var nogenlunde pænt overskud i overkroppen men understellet: Scheiße! Allerede i squat-opbygningen var jeg jævnt presset ved de 100kg. Jeg måtte ty til den, i denne vægtklasse ret krukkede opførsel, og lege styrkeløfter og stå ved stangen og sætte mig mentalt op til hvert sæt herfra. Men det virkede og kom fint igennem. Meeen jeg var nu glad for at der ikke skulle læsses meget mere på.

Crosstrainer: 10 min

Romaskine: 5 min

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 4x100, 2x110, 3x117½, 3x120, 3x122½

Lårcurl: 15x30, 8x70, 8x75, 8x75, 8x70

Benpres, et-bens uden forspænding: 8x70, 8x70, 8x70

Tåhævninger: 58

Motionscykel: 10 min, 3 stk.10sek spinups all out på maxbelastning ellers ganske fredsommeligt

Dødløft: 10x60, 10x65 10x65

ss

Kropshævninger + 6kg: 6(@bw), 6, 6, 6

Bænkpres: 15x20, 8x60, 6x82½, 6x82½, 6x82½

Sidebøj i hypersstativ: 15, 15, 15

ss

Planken +10kg: 55sek, 50sek, 50sek

Crosstrainer: 5 min

Mht squat, er "5x5 + 2x10" henlagt til dage hvor jeg er i kalorieoverskud - ellers giver det ingen mening at træne hypertrofi-orienteret.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Der blev pendlercyklet i går. Hvidovre-jakken er fint bygetæt og holdt mig tør i regnvejret på vej ind. Jeg fik igen en siver, heldigvis på vej hjem, så nu må dækket nok skiftes. Kan så passende også smide nye bremseklodser på. Jeg overvejer også at tage Tacxen ind og se om den virker indendørs, nu frosten allerede skal vende tilbage. Ganske vist hoster jeg ikke ret meget mere, men jeg lyder stadigvæk som KOL-patient når jeg bliver forpustet, så tvivler på luftvejene holder til intervalkørsel i frost. Det må vi se til den tid :bigsmile:

I dag stod den på styrketræning med lidt af det sjove. Jeg skulle omkring mor bagefter, så masser af kalorier i dag. Gæstetræning på Frejesvej i Hillerød.

Crosstrainer: 5 min

Romaskine: 5 min, længe siden jeg har ligget over 1000kcal/t uden at presse den, men i dag :4trumpet:

Tåhævninger: 62

Squat: 15x20, 15x20, 8x60, 6x80, 5x95, 5x97½, 5x100, 5x97½, 5x95, 10x80, 10x80, dejligt let i dag

Lårcurl, liggende: 10x30, 8x40, 8x50, 10x50, ynglingsøvelse :wub:

Dødløft: 10x60, 10x65 10x65

ss

Kropshævninger + 7kg: 6(@bw), 6, 6, 6

Bicep curl: 8x18, 8x18, 8x18

Bænkpres: 15x20, 8x60, 6x85, 6x85, 6x85

Skrå bænk, DB: 10x26, 10x26, 10x26

Laterals: 10x10, 10x10, 10x10

Tricep pushdowns: 10x35, 10x35, 10x35

Sidebøj i hypersstativ + 5kg: 8, 8, 8

ss

Planken +10kg: 55sek, 55sek, 50sek

Tæller man pendlercyklingen med (og det er jeg nødt til p.t.) har jeg været i sving 7 dage i træk, så meget modvilligt må jeg hellere tage en hviledag i morgen :cry3:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Næ hov - dårlig plan. De pønser meget kraftigt på at lave SAS´en på os og det synes jeg sjovt nok ikke er en fed plan. Jeg får helt sikkert en ordentlig snitter når de nye signaler kommer og toget bliver selvkørende, så hvis jeg skal f. eks. 20% ned i løn to gange inden for få år, kan jeg vinke farvel til både FW og cykling - så kan jeg først ende som Palle alene i verden. Not fun. I forvejen har jeg lige droppet den frivillige pensionsindbetaling for at undgå røde tal.

Næh, det var sjovere dengang Danmark kunne købe hele verden

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Dét er nok klassikeren over dem alle :bowdown:

Sidste strækning der opgraderes er færdig i 2018. Det værste er vel næsten at de er designet til førerløs kørsel. Så derfra kan de til hver en tid aflevere os på kontanthjælp, hvis de smider lidt mønt i noget hegn og perron-ombyning.

Link to comment
Share on other sites

Den sidste uges tid hvor jeg har spist inden maven er imploderet af sult, har "sat sig" :Anders Bircow:

post-1580-0-50498900-1359711112_thumb.gi

Må hellere stramme lidt op; jeg er i hvert fald begyndt at tælle kalorier igen fra i dag. Projektet have nok været lettere med en kostfanatisk bedre halvdel.

Januar bød på både 14 x cardio og styrk, februar skulle meget gerne have overvægt af cardio.

Oops @ 5:45

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg får helt sikkert en ordentlig snitter når de nye signaler kommer og toget bliver selvkørende

Jeg tvivler da stærkt på at de kan komme igennem med en lavere løn for S-togsførere ifht. andre lokoførere, når det er samme uddannelse og kvalifikationer.

Desuden bliver det svært at lave en SAS model. Der er masser af flyselskaber til at tage over efter SAS, men togene skal helst køre. Hver dag.

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Projektet have nok været lettere med en kostfanatisk bedre halvdel.

Det tror jeg altså ikke :) Eller, måske, men jeg tror også det kan være sværere, hvis den bedre halvdel har en mening om hvad du skal spise, og hvornår. Kalorietælling er svært, hvis man ikke selv laver maden.

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Vi er en del der gætter på at i 2018 eller når CBTC-systemet har kørt togene i et par år og man kan se at det virker, så nedlægger man lokomotivførerbegrebet og ansætter nogle et-eller-andet-mellem-lokofører-og metrosteward.

SAS modellen kunne ramme hele DSB - undtaget cheferne, formodentlig. Man har jo dygtigt solgt historien om salgsvognen omend lønningerne ikke er helt er som virkelighedens lønsedler; der er langt fra startlønnen på 24K og op til de 40K men det presser forhandlerne ligegodt. Der ville nok komme nogle dage hvor vi "holdt fest", men der er efterhånden mange der er gået ned i løn, så kan sagtens se det ske.

Fuck et fedt crash!!!

Det er rart lige at blive mindet om ikke at være ærgelig over at være for tung i røven til at deltage i den slags.

Men uden styrt, er bike-cam-videoer en fin motivationsting. At se profferne køre kan jeg overhovedet ikke forholde mig til; de lever i en hel anden verden og har intet med mig at gøre. Der er en samling glade amatører i høj sol og korte rør, lige hvad der skal til for at give mig lyst til at hoppe på rammen.

Taxcen er rykket ned i soveværelset og efter at have rodet med kablet til skærmen, kom der liv i PC´en. Det havde nok også hjulpet på altanen men det er egentlig OK ikke at sidde i frostvejr og svede; det var altså lidt underligt. Eneste minus er at jeg må nøjes med at bruge den i "bore-banke-tid" for ikke at genere naboer og underbo. Ja, og den er heller ikke køn at have stående. Men pyt - der er hul igennem og jeg har et efterslæb fra 16 november, så det er bare om at komme i sving.

Jeg satser dog på at køre udendørs i morgen. Bare en kort og stille tur som ikke ødelægger humøret. Cyklen har fået nyt dæk & slange foran, fedt i pedalerne, friske bremseklodser bagtil, bagskærmen remonteret så den ikke skramler på hjulet og kæden har fået en tur med vatpinde og piberensere (den skulle nok have været afmonteret og vasket men det gad jeg altså ikke svine håndvasken til med i dag).

Men en underlig dag hverken at skulle på arbejde eller til træning og har også haft et par utidige slumreanfald hvor jeg dygtigt holdt mig vågen.

Kosten er indtil videre OK, så nu skal jeg bare holde mig det sædvanlige ædeflip lige før jeg går i seng.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Et godt trick til rensning af kæde er at pille den af, putte den ned i en gammel drikkedunk, hælde degreaser i, lidt vand, og så ellers bare ryste løs. Derfra skal kæden bare løbes over med en klud og så er den god igen. Og det sviner ualmindeligt lidt.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder faktisk ret smart - det må jeg prøve.

Nu du lige er i gang med tips :bigsmile:

Er der forskel på hurtigspænder, altså så længe vi taler om nogle til racer-hjul? Det låsesystem der sidder på vintergedens forhjul er til at blive jævnt irriteret over. Jeg havde lykkeligt glemt alt om det men nu jeg havde hjulet af, kom jeg lige i tanke om hvor træls der er.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Strengt taget var det også lidt træls i dag - heldigvis er det så længe siden jeg sidst har cyklet for sjov, at jeg kunne tænke pyt til det hele og bare nyde at være ude :bigsmile:

Det var noget koldere end jeg havde forventet og havde for lidt tøj på.
Vejrtrækningen kørte ad bæ. Igen og igen tog jeg mig i at trække vejret helt langsomt og hvis pulsen kom op over 85% begyndte jeg at snøre sammen.

Mine vintercykelstøvler har en underlig bule i ved svangen i den venstre. Da jeg kom hjem, gjorde venstre fod en smule ondt mens jeg stod og lavede honningte. Heldigvis har jeg ikke mærket noget siden. Honningte er hyggeligt når man kommer kold hjem :wub:

Men jeg så mand på knallert iført korte bukser (manden altså) og så kan man jo kun grine indvendigt.

Jeg kørte 20km ud og vendte. Havde jeg vist hvor jeg var og troet på at kunne finde rundt, havde jeg fortsat lidt længere og kørt hjem ad ring 2. Det må jeg prøve en dag.

http://connect.garmin.com/activity/268702533

I morgen skal jeg finde ind til Hovedbanegården på en ny måde. Da der var vejarbejde og betonklodser overalt, kunne jeg fint bruge (godkendt af politiet) busbanerne som venstresvingsbane ind til personale-cykelkælderen. Nu er der næsten ryddet op og det vil være en svinestreg, at stoppe på cykelstien indtil der er hul i trafikken til at krydse Bernstorffsgade ud for nr. 22 Desuden er der en lortehøj kantsten. Ergo skal jeg bagom, så jeg skal svinge til højre. Jeg må hellere køre i god tid så jeg kan fare vild i indre by uden at komme for sent.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg er en kraftidiot og skulle have Banditos til at hakke løs på mig med klaphammer og spidsmajsel: For anden aften i træk er jeg gået totalt bersærk i ædelse. Det er fuldstændigt åndssvagt og fatter ikke hvorfor jeg for helvede ikke kan lade være. ÆÆÆÆVV!!!

Nå men i går og i dag er gået med pendlercykling - ind til arbejde er det sidste stykke nu fuldblods Københavnerkørsel: Enghavevej og Vesterbrogade. Jeg mistede et ellers fint stykke langs banen uden sideveje, hvor man kunne trykke igennem og evt spurte op ad rampen til Dybbelsbro i forsøg på at nå over for grønt. Til gengæld slipper jeg for den særdeles farlige turistbusparkering overfor DGI-Byen. Jeg har ikke været tæt på at styrte men har flere gange ramt folk der ikke fattede, at de stod midt på en cykelsti og pludselig flyttede sig ind på min rute gennem mylderet af feriefjolser.

Tempoet er stadig sølle men tur for tur bliver det bedre - det er jo en fordel ved at være i formdykket, altså at det går hurtigt fremad. Hjemturen i dag kunne ligefrem køres forceret (pral) uden at falde sammen men jeg var også i højt humør, da jeg ikke havde den hidsige vind direkte i smasken som forventet.

I morgen står den på spinning hos Dan Wassmann og lidt squat bagefter.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jøsses da. Jeg gider ikke træne i dag.

Det er så sjældent at jeg har det sådan, at jeg ikke har tøvet et øjeblik med at framelde spinningtimen. Jeg gider heller ikke styrkettræne.

Fint nok, for jeg er faktisk også pænt slatten i stængerne. Om det er 3 dage med udecykling, ganske vist kun korte ture men det var jo efter bedste beskub, eller de sidste 2 dage med håbløs kost....?

Efter at have afkalket badeværelset og vasket det ned, har jeg tilbragt en del tid på sengen - der var ikke noget TV der var værd at se. Jeg kan ikke sove men har funderet en del. Næsten alle på MOL virker ret målrettede. Dem fra cykelklubben er helt væk i licensløb, motionsløb og/eller cykelture sydpå. Nu trives jeg ikke skide godt når jeg har sat mig i bås men føler alligevel, at det laller lidt for ukontrolleret derudaf. Hmmm......

Jeg håber at træninglysten er tilbage i morgen, for jeg skal desværre først på arbejde igen på lørdag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share