bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

ved ikke om det har vaeret diskuteret foer, men de er da lidt gak inde paa bodyhouse.dk, med en sektion om steroider, hvor der primaert snakkes positivt om brug af diverse kure mm.

der er saagar guide til hvordan man sproejter sig selv.

anyway, proev at se derinde, det er jo lige frem komisk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I øvrigt er jeg bange for at brugen af hormoner, og andre ulovlige præstationsfremmende midler, er langt højere end man umiddelbart antager, også blandt brugerne på denne side.

Måske skulle man ligefrem oprette en hjemmeside/forum for den minoritets-gruppe der træner uden brug af Kemisk fremstillede præstationsfremmende produkter....!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
HA ha ha ha ha, så starter i sku igen igen..... men ja, når vi andre er til træning, diskuterer MOL på nettet. Men ja kom så, skyd løs på BH. Som i er så gode til.

Hvor får du det fra at når BH træner diskuterer MOL? Der er da ingen grund til at tro at dem på MOL træner mindre :blink::blink: Højst besynderlig holdning.

Sikke dog en latterlig kritik af MOL.

Link to comment
Share on other sites

Ha HA doc, jeg syns det er skægt at læse alle dine indlæg.

Du er helt oppe at ringe hvad angår os på BH. Det er sjovt, men også lidt sødt. :blush:

Mener selvf. ik at dem fra mol træner mindre. Men syns det er sjovt så meget tid i gider bruge på at rakke os ned. Specielt dig Doc. Men hva fanden, hver mand sine lyster, el. hver mand sin trænings intensitet....

venskabeligt myz til dig doc.

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

Den kritik er vel ikke mere latterlig end den smedekampagne mange fra MOL kører mod BH....

Det er vel ikke underligt at folk der træner seriøst, uden brug af forbudte stoffer, føler en hvis arrighed i sit indre sind, når man klikker sig ind på Bodyhouse.dk

Forestil dig at man eksempelvis har trænet hårdt for at kunne bænke 150 kg. og samtidig godt vil leve et sundt, rent liv.

En anden fylder sig med steroider, og bænker 200 kg. med en langt mindre træningsindsats.

Så er det ligesom om værdien af de 150 kg. falder lidt.

Ligesom rene cykelryttere og andre atleter må føle sig lidt snydt.

Mette Jacobsen har udtalt at hun har mistet mange medaljer p.g.a. doping.

Hun må da også føle sig lidt snydt, over at hun ikke kan vinde de medaljer hun har slidt så hårdt for, uden at skulle svømme rundt med et kæmpe overskæg...

Link to comment
Share on other sites

Mette Jacobsen- Er det ikke hende der senere blev taget for doping :4thumbup:

Ej, come on, MOL drenge, det er da ikke noget at græde over, de fyrer er større end jer. Lad da dem om at bestemme hvordan de lever deres liv. Og så pas jeres eget liv i stedet for.

Link to comment
Share on other sites

Mette Jacobsen- Er det ikke hende der senere blev taget for doping :4thumbup:

Jo - det er det rent faktisk, det var også bare princippet i det.

At hun på et tidspunkt måtte opgive opgive kampen mod doping, er jo så bare endnu mere sørgeligt.....

Men kan du da helt ærligt ikke se min pointe....

Link to comment
Share on other sites

Ej, come on, MOL drenge, det er da ikke noget at græde over, de fyrer er større end jer. Lad da dem om at bestemme hvordan de lever deres liv. Og så pas jeres eget liv i stedet for.

Det er jo heller ikke sådan at vi vil bestemme hvordan de lever deres liv, og af den grund ikke kan passe vores eget liv.

Dette er jo bare en diskussion, (Enda en meget vigtig en) og det gør vel ingen ondt, kunne i værste fald måske lede nogen på rette vej

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er fint du har en holdning. og tror jeg har forstået den. Men den er bare anderledes end min.

Jeg har intet imod folk der tager AS. Og kan bare ikke forstår hvorfor du f.eks.

har noget imod det. Det er jo deres eget valg. Og diskutionen om hvorvidt børn som andre og mig selv, skal dope sig, den forstår jeg fuldt ud. Børn skal selvf. ikke tage AS´. :4whistling:

Tænk da os på, hvor fedt det må være at vinde over folk i konkurrencer, og vide nogen af dem er dopet. Det må da være den fedeste føelse.

Forstår du så min pointe. Der er da ikke noget man kan have imod brugere af AS.

Link to comment
Share on other sites

Ej, come on, MOL drenge, det er da ikke noget at græde over, de fyrer er større end jer. Lad da dem om at bestemme hvordan de lever deres liv. Og så pas jeres eget liv i stedet for.

Og så spørger man sig selv, hvorfor folk på krudt er større end folk der er clean.... Tåbeligt argument, som jeg ikke helt kan forstå hvor du vil hen med? Vi græder, tuder osv. vel ikke over at de er større end os andre, men at de er større fordi de snyder og laver ulovligheder for at blive det.

Selvfølgelig skal de da have lov til at passe sig selv og deres eget liv, men man kan da ikke undgå at blive lidst harm over, at de skal springe os andre over i køen.

Link to comment
Share on other sites

Spørg du dig selv om det... ha ha cool nok. :cooldance:

Altså der er da ingen der springer dig over i køen, du har da selv frit løb for at tage anabolske steroider hvis det er det du har lyst til. Ligesom du har lov til at pege fingre af dem der gør det!!

Hvor er da sørgeligt at du føler du bliver sprunget over, ej det mener jeg skam bestemt.

Du ma da kunne forstå de mål dopede mennesker har, som regel er lidt større end dem du f.eks. har med din krop. forstår du mig?!. De har nogle mål, der KUN kan opnås med AS.

sorry for min stavning. Kommer jo ovre fra BH.dk det må i huske på. Vores inteligens er lidt lavere som Doc så smukt siger det. :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Og så spørger man sig selv, hvorfor folk på krudt er større end folk der er clean.... Tåbeligt argument, som jeg ikke helt kan forstå hvor du vil hen med? Vi græder, tuder osv. vel ikke over at de er større end os andre, men at de er større fordi de snyder og laver ulovligheder for at blive det.

Selvfølgelig skal de da have lov til at passe sig selv og deres eget liv, men man kan da ikke undgå at blive lidst harm over, at de skal springe os andre over i køen.

Hvorfor fanden interesserer i jer ikke for jeres egen træning og jeres eget liv i stedet for at få ondt i røven over andre menneskers livsstil? Det er sgu da næsten blevet en nationalsport at føle sig snydt i DK!? Hvor gammel er man når man stopper med at sige; "Hva med mig?" og "Hvorfor må de andre når jeg ikke må?" -ung nok til stadig at drikke varm mælk med honning og spise tudekiks når eens verden er brudt sammen fordi man føler sig uretfærdigt behandlet...

Link to comment
Share on other sites

Forestil dig at man eksempelvis har trænet hårdt for at kunne bænke 150 kg. og samtidig godt vil leve et sundt, rent liv.

En anden fylder sig med steroider, og bænker 200 kg. med en langt mindre træningsindsats.

Så er det ligesom om værdien af de 150 kg. falder lidt.

Det forstår jeg simpelthen ikke at man kan blive harm over ... det må da være vedkommendes egen sag

Bliver du også sur på dem som træner mindre end dig og bænker mere pga gener? her opnår en anden jo også en fordel med mindre arbejde?

Måske skulle man nøjes med at tænke på sine egne resultater, istedet for at bruge energien på at være sur over andres .......

EDIT : ret enig tunens ovenstående indlæg her

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

ved ikke om det har vaeret diskuteret foer, men de er da lidt gak inde paa bodyhouse.dk, med en sektion om steroider, hvor der primaert snakkes positivt om brug af diverse kure mm.

der er saagar guide til hvordan man sproejter sig selv.

anyway, proev at se derinde, det er jo lige frem komisk

Hvis vi nu kun kigger på det første indlæg i denne tråd så må jeg indrømme at selvom jeg er indædt modstander af steorider (især i konkurrence-øjenmed) så kan jeg altså ikke se problemet på BH... oplysning er vejen frem ikke en skov af løftede pegefingre... det har aldrig og vil aldrig fungere... Der er brug for et sted som BH hvor de steorid-hungrende mennesker kan få deres info og forhåbentlig kan gøre så lidt skade på sig selv som mulig ( jeg siger ikke de mennesker der færdes på BH alle har en phd. i humanbiologi og med hånden på hjertet kan forudse alle virkninger og bivirkninger men oplysningen derinde kan måske være med til at uoplyste kan blive bare en smule selektive i deres valg af AS)... om så BH kan beskyldes for at lokke tvivlere i fordærv skal jeg så ikke kunne sige men det det forholder sig sikkert også den anden vej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det forstår jeg simpelthen ikke at man kan blive harm over ... det må da være vedkommendes egen sag

Bliver du også sur på dem som træner mindre end dig og bænker mere pga gener? her opnår en anden jo også en fordel med mindre arbejde?

Måske skulle man nøjes med at tænke på sine egne resultater, istedet for at bruge energien på at være sur over andres .......

EDIT : ret enig tunens ovenstående indlæg her

Så længe der kun er tale om bedre gener- fra naturen side, kan jeg selvfølgelig ikke blive "sur".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share