bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det tror jeg så ikke er et stort problem i DK. Du skal lige huske på, at bodybuilding og fitness IKKE er idræt organiseret under DIF. :wink:

Om bodybuilding og fitness så ikke er organiseret under DIF, handler det vel i bund og grund om det samme, som andre sportsgrene, nemlig at være bedre end den anden (Alle argumenter om at det handler om sunhed falder ihvertfald bort ligeså snart "doping" kommer på bordet..).

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Det rigtig, vi har jo forskellig opfattelse af hvad der er farligt.

Og sammenlignet med hvad en bruger af AS for ud af sine resultater. Så ser jeg langt fra bivirkningerne som farlige (bumser, hårtab ved langtvarigt forbrug, osv.)

Ja her nævner du nogle af de kortsigtede bivirkninger hvad med dem der kommer på længere sigt.?

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg så ikke er et stort problem i DK. Du skal lige huske på, at bodybuilding og fitness IKKE er idræt organiseret under DIF. :wink:

Hvorfor vil du skelne mellem idræt organiseret under DIF eller andre? Sålænge det er forbudt i det forbund det er organiseret under, er det per definition ikke ok.

Link to comment
Share on other sites

Forestil dig at man eksempelvis har trænet hårdt for at kunne bænke 150 kg. og samtidig godt vil leve et sundt, rent liv.

En anden fylder sig med steroider, og bænker 200 kg. med en langt mindre træningsindsats.

Så er det ligesom om værdien af de 150 kg. falder lidt.

Glæd dig i stedet over dit gode helbred og livsstil, din kæreste, familie, og lad ellers kræftsygdom tage sig af AS-misbrugerne :wink:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Det som folk på MOL har svært ved at forstå, det er jo der er forskel på, om man f.eks. kører en kur.

Med 250 mg, primo, hver uge. Eller man kører 2 gr. Deca hver dag (overdrivelse fremmer forståelsen :bigsmile: )

Men sagens kerne må være, at følgerne af et fornuftigt forbrug. I 10-15 år. Sikkert ikke vil have nogle alvorlige bivirkninger, eller måske hva der svare til at bo inde i storbyen (forurening).

Men et ekstremt forbrug. Som mange Store konkurrence BBér kører i f.eks. 30-40 år, sikkert vil have nogle ubehagelige bivirkninger i sidste ende.

Men tag da for helvede, og vær lidt ligeglad med hvilken af disse veje folk vælger... det er da ved at være for meget, at sidde og hører jeres tuderri over, at nogle folk er større, og bedre bygget end jer.

Og den med at blive sprunget over i køen. Hvad er det for en kø du snakker om??!

- Det er en lang vej, med din livsstil, frem mod dit mål. Hvor du selv vælger om du vil ligge i overhælingsbanen, eller ikke.

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

Om bodybuilding og fitness så ikke er organiseret under DIF, handler det vel i bund og grund om det samme, som andre sportsgrene, nemlig at være bedre end den anden (Alle argumenter om at det handler om sunhed falder ihvertfald bort ligeså snart "doping" kommer på bordet..).

Sundhed og eliteidræt er vist ikke noget der kan kædes sammen aligevel.

Hvorfor vil du skelne mellem idræt organiseret under DIF eller andre? Sålænge det er forbudt i det forbund det er organiseret under, er det per definition ikke ok.

Selvfølglig skal forbundets regler følges selvom det ikke er under DIF. Grunden til at jeg valgte skele er at jeg ikke mener der er et egenligt problem hos de forbund der er under DIF. Der vil selvfølglig altid være nogle få brodne kar der ikke kan holde sig til reglerne.

Glæd dig i stedet over dit gode helbred og livsstil, din kæreste, familie, og lad ellers kræftsygdom tage sig af AS-misbrugerne :wink:

Det var da nok noget af det mest syge jeg nogensinde har læst på MOL...

Link to comment
Share on other sites

Til pumber ang. primo

Her er et uddrag fra en læge fra antidopingdanmark.

Jeg har en fyr her, som kommer og bliver undersøgt hos mig. Han tog bl.a. primobolan i 80'erne og fik medalje ved DM i bodybuilding. Han kan ikke få børn, han stavrer rundt med smerter i musklerne og leddene, og kaster eksplosivt op flere gange om dagen, fordi musklerne i i maven og spiserøret voksede så meget at de ikke mere kan arbejde koordineret. Han kan ikke løbe grundet smerter i brystet osv osv.

min pointe er,

Hvad de ikke vidste bedre i 80érne, ved vi nu bedre idag.

Hvad vi ikke ved bedre idag ved vi bedre i 2020.

Men al logik må da pege på at det er ekstremt skadeligt for den menneskelige organisme at fylde sig med kemiske stoffer.

Og man tager meget fejl hvis man tror at videnskaben har nået så højt et niveau i vore dage, at man kan forudsige at fremstillede stoffer ikke får nogen bivirkninger

-Hold jer nu fra det lort, i det mindste for jeres egen skyld

Link to comment
Share on other sites

Til pumber ang. primo

Her er et uddrag fra en læge fra antidopingdanmark.

Jeg har en fyr her, som kommer og bliver undersøgt hos mig. Han tog bl.a. primobolan i 80'erne og fik medalje ved DM i bodybuilding. Han kan ikke få børn, han stavrer rundt med smerter i musklerne og leddene, og kaster eksplosivt op flere gange om dagen, fordi musklerne i i maven og spiserøret voksede så meget at de ikke mere kan arbejde koordineret. Han kan ikke løbe grundet smerter i brystet osv osv.

min pointe er,

Hvad de ikke vidste bedre i 80érne, ved vi nu bedre idag.

Hvad vi ikke ved bedre idag ved vi bedre i 2020.

Så længe der intet står om, hvad han har indtaget ud over primobolan eller hvilke doser han har kørt er det en meget tynd argumentation du kommer med.

Men al logik må da pege på at det er ekstremt skadeligt for den menneskelige organisme at fylde sig med kemiske stoffer.

Og man tager meget fejl hvis man tror at videnskaben har nået så højt et niveau i vore dage, at man kan forudsige at fremstillede stoffer ikke får nogen bivirkninger

-Hold jer nu fra det lort, i det mindste for jeres egen skyld

Hvordan vil du så forklarer, at AS i USA bruges i et ret stort omfang til at give ældre mennesker en bedre livskvalitet?

Link to comment
Share on other sites

pioneer- hvad der ikke fremgår af det du lige løbsk har revet ud fra ANTI-doping. Er hvor meget den mand har taget. Alt er farligt hvis man får for meget af det. Jeg spiser 1.4 kg tun Hver dag. Og har ondt i maven, og skider konstant. Hvad sker der vis jeg opper det til 8 kg. ved siden af alt det andet jeg indtager. Ja, det vil nok starte med lidt ondt i maven. Men på længere sigt, er der nok flere organer, der vil takke af.

Min pointe er: Fat dog, at der er forskel på folks forbrug at AS. Og fat do´g at man ikke kan bruge ANTI-doping DK til en skid, andet end som skræmme kampagne!!! Og LOL det virker åbenbart.

Link to comment
Share on other sites

Sørgeligt at misbruger forsvarer sig selv.... Enten kan de ikke se problemet.... Eller også

er de ganske godt klar over den risiko de løber - men er villige til at løbe den......

Og at vi hér taler om misbrug kan ingen vel være i tvivl om...... :raisebrow:

Men dét nytter jo ikke noget at prøve på at overbevise nogle om deres misbrug, hvis ikke

de vil indse dét.....

Jeg er personlig skide ligeglad med hvad folk smider i halsen - deres problem/liv......

De betaler på ét eller andet tidspunkt regningen.....

Link to comment
Share on other sites

Hvordan vil du så forklarer, at AS i USA bruges i et ret stort omfang til at give ældre mennesker en bedre livskvalitet?

Nok et spørgsmål om at veje skaderne op imod hindanden, man giver også morfin, til døende kræftpatienter. methadone til narkomaner, o.s.v.

En ting er at stofferne gives til syge, en anden ting er at raske mennesker tager dem...

Link to comment
Share on other sites

Ha ha bare det, at du tror primobolan er det eneste han har kørt, vidner jo egentlig bare om, hvor meget du hved, hva du taler om!!! :4thumbup: :4thumbup:

Nå men det lyder da ellers til at du ved det...

Hvis du ved noget jeg ikke ved skal du da være meget velkommen til at berige mig med det

Jeg er altid åben overfor nye input....

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Undskyld, kan bare ikke andet end grine over, folk har ondt i røven over dem der tager AS. I stedet for at indrømme, det nok er deres egen træning den er gal med i sidste ende :4thumbup:

Men hvad jeg mente til ovenstående var: Selvfølgelig er han ikke blevet BB stor. Og har vundet konkurrencer, udelukkende ved at tage primobolan. Tænk dig lige om, eller prøv for engang skyld at "læse" ja jeg skriver faktisk, LÆSE på BH.dk om primobolan. el. andre gode artikler.

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

pioneer- Undskyld, kan bare ikke andet end grine over, folk har ondt i røven over dem der tager AS. I stedet for at indrømme, det nok er deres egen træning den er gal med i sidste ende :4thumbup:

Men hvad jeg mente til ovenstående var: Selvfølgelig er han ikke blevet BB stor. Og har vundet konkurrencer, udelukkende ved at tage primobolan. Tænk dig lige om, eller prøv for engang skyld at "læse" ja jeg skriver faktisk, LÆSE på BH.dk om primobolan. el. andre gode artikler.

Jeg ville bare ønske man kunne konkurrere og vinde konkurrencer inden for både det ene og det andet uden at skulle tage kemiske stoffer der "måske" ikke er helt så farlige som de har ry for....

Men det kan man nok desværre ikke......

:unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share