bodyhouse.dk


korsager
 Share

Recommended Posts

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er bestemt tankevækkende at særligt unge mænd har så lavt selvværd, elendig toldmodighed og pivet disciplin, at de føler det er tvingende nødvendigt at gå ned til den lokale pusher og købe forfængelighedsdoping for nogle midlertidigt større overarme.

Jeg er dog, efterhånden, kommet til den erkendelse at folk selv skal have lov til at bestemme om de vil have sillikonebryster, forlængelse af penis eller medicinere sig til et par midlertidige større overarme for at mildne de unge poders voldsomme lave selvværd.

I sportens verden skal udøvere naturligvis overholde de regler der er indenfor det forbund de stiller op i, men vælger et forbund at tillade præstationsfremmende stoffer er det i orden. Det er jo udøvernes eget valg om de vil konkurrere i det pågældende forbund. Det burde være en fri verden vi lever i, hvor alle er frie til at gøre, hvad de har lyst til når bare det ikke forhindre andre i at gøre det samme. Essentielt er det også at det ikke er til skade for andre.

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Er det en egenskab en smugler skal være i besiddelse af?

Det skal jeg ikke udtale mig om, men jeg er overasket over dit lave debatniveau. Godt nok er debatniveauet dalet meget her på det sidste, men at du var med til at hive det i nedadgående retning havde jeg ikke regnet med. Der er efterhånden meget lagt fra de gode indlæg her på motion-online.dk

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg langtfra ekspert Squatfather (langtfra!!!)... :4thumbup:

Men når du nævner at ældre bruger det. Så skal man jo også tænke på at mange ældre aldrig bliver gammel nok til at mærke de langvarige bivirkninger. Og de kan jo i forvejen ikke få børn pga. deres alder. Og nu er det jo nok størstedelen af mænd som begynder at tabe håret når de bliver gammel :bigsmile:, så hårtab er jo heller ikke noget problem.

Men hvorfor kan man ikke bare tage diverse kosttilskud, energipiller eller et eller andet lignende?

Og hvis de er meget depressive, hvorfor får de så ikke lykkepiller? :wink:

Men vi lige sige selv med min meget (meget) lave erfaring, så er jeg stærk imod at man bruger AS.

Edited by holmer
Link to comment
Share on other sites

Jo det er underligt. Du bænker vel ikke 150kg, for andres skyld. Så du kan da være total ligeglad med, hvad andre bænker, så længe du er tilfreds med din fremgang.

Jeg kan godt få ondt i røven over at folk der krudter den sammenligner deres fremgang(styrke og masse) med folk der ikke bruger sådan noget stads. Jeg kunne i grunden være ligeglad, men man har da en tendens til at sammenligne ens fremgang, med folk på samme niveau eller alder som en selv. Det har dem der krudter den, åbenbart også, og når de så står og spiller smarte med deres ballonarme kan jeg godt blive lidt harm..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt få ondt i røven over at folk der krudter den sammenligner deres fremgang(styrke og masse) med folk der ikke bruger sådan noget stads. Jeg kunne i grunden være ligeglad, men man har da en tendens til at sammenligne ens fremgang, med folk på samme niveau eller alder som en selv. Det har dem der krudter den, åbenbart også, og når de så står og spiller smarte med deres ballonarme kan jeg godt blive lidt harm..

Præcis... :4thumbup:

Det at folk tager "krudt" tyder vel også i høj grad på at de måler sig selv i forhold til andre....

-Alt er relativt..

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg egentlig ikke den store lyst til at deltage i diskusionen om for/imod AAS - det emne er diskuteret til døde.

Men alligevel kan jeg ikke lade være med at lade en bemærkning falde om, hvor latterligt lille dette land er!

Der findes efterhånden en række forskellige trænings boards i DK, hvor MOL og BH må betegnes som de største. Det ene board har index der omhandler doping brug, det andet forum har ikke. Hvorfor er det så, at folk skal ha ondt i r.... over denne forskel? Hvorfor kan man ikke bare med tilfredshed konstatere, at der er noget for enhver smag og til ethvert behov?

I USA er det nærmere reglen end undtagelsen, at der er doping index på de forskellige fora! Dog findes der nogle enkelte boards for clean atleter; men der er i det mindste plads til forskellighed.

Her skal alt fandme være så ensartet, moralsk og fordømmende på én gang, at selv Jehovas Vidner ville krumme tæer. Lad dog folk tage ansvar for dem selv og vær glad for, at Morten Z gerne vil ha et AS frit forum og at Taz byder AS velkommen.

Der er simpelthen for mange herinde der fletter fingre med Helge Adam Møller.. Arghhh!!

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg egentlig ikke den store lyst til at deltage i diskusionen om for/imod AAS - det emne er diskuteret til døde.

Men alligevel kan jeg ikke lade være med at lade en bemærkning falde om, hvor latterligt lille dette land er!

Der findes efterhånden en række forskellige trænings boards i DK, hvor MOL og BH må betegnes som de største. Det ene board har index der omhandler doping brug, det andet forum har ikke. Hvorfor er det så, at folk skal ha ondt i r.... over denne forskel? Hvorfor kan man ikke bare med tilfredshed konstatere, at der er noget for enhver smag og til ethvert behov?

I USA er det nærmere reglen end undtagelsen, at der er doping index på de forskellige fora! Dog findes der nogle enkelte boards for clean atleter; men der er i det mindste plads til forskellighed.

Her skal alt fandme være så ensartet, moralsk og fordømmende på én gang, at selv Jehovas Vidner ville krumme tæer. Lad dog folk tage ansvar for dem selv og vær glad for, at Morten Z gerne vil ha et AS frit forum og at Taz byder AS velkommen.

Der er simpelthen for mange herinde der fletter fingre med Helge Adam Møller.. Arghhh!!

Det er såmænd ikke, for mit vedkommende, fordi jeg har har ondt i røven over at der findes forskellige træningsboard, heriblandt BH.

Men dette gør ikke in trang mindre til at diskutere hvad der er rigtigt og forkert..

Der findes også partier for enhver smag i vort land. Og jeg har såmænd heller ikke ondt i røven over der findes et parti der hedder "Dansk folkeparti" jeg er bare uenig med deres holdninger, og vil derfor godt bruge tid på at diskutere med folk om hvad jeg mener der er rigtigt og forkert..

Link to comment
Share on other sites

Det der i særdeleshed pisser mig af ved AS-misbrugerne hér, er at de giver "gode" råd omkring opbygningen af programmer, til folk der ikke er misbrugere som dem selv.

Både her på siden og i centrene er deres misbrug med til at forstyrre billedet af hvad der er fornuftigt ifht. træningsfrekvens. Jeg ville ønske, at alle MOL-brugere ville forsyne deres profiler med angivelse af om de er misbrugere eller ej, idet det har stor betydning for "værdien" af deres indlæg - både for andre misbrugere og de ,forhåbenligt mange, rene trænende.

Endvidere mener jeg, at det er direkte forkert, når misbrugere påstår, at de kun skader sig selv. De promoverer misbrug, og dette lokker mange svage personer ud i misbrug. Desuden påfører de samfundet ekstra udgifter, når deres misbrug sender dem en tur igennem sundhedssystemet.

Link to comment
Share on other sites

Det er såmænd ikke, for mit vedkommende, fordi jeg har har ondt i røven over at der findes forskellige træningsboard, heriblandt BH.

Men dette gør ikke in trang mindre til at diskutere hvad der er rigtigt og forkert..

Nej men du har givet udtryk for at du har ondt i røven over folk som tager AS, fordi de løfter mere end dig og det er nok den holdning flexi er efter. Det samme med phil, der er bange for ikke at få fat i den eneste ene fordi hun rider væk i solnedgangen med den nærmeste AS misbruger :raisebrow: ... Et eller andet burde man måske bare accepterer at folk er fri til at vælge hvad de vil gøre med deres krop, uden man skal lege smagsdommer.

Link to comment
Share on other sites

Nej men du har givet udtryk for at du har ondt i røven over folk som tager AS, fordi de løfter mere end dig og det er nok den holdning flexi er efter. Det samme med phil, der er bange for ikke at få fat i den eneste ene fordi hun rider væk i solnedgangen med den nærmeste AS misbruger :raisebrow: ... Et eller andet burde man måske bare accepterer at folk er fri til at vælge hvad de vil gøre med deres krop, uden man skal lege smagsdommer.

Som jeg før har udtrykt, ja så mener jeg det er forkert at tage AS og andre godter.

Ikke bare fordi jeg har ondt i røven over de kan snyde sig til bedre ressultater.

(En minearbejder der arbejder 15 timer i døgnet for en 10ér om dagen kan vel heller ikke undgå at få lidt ondt i røven når han, kigger på en kontorfuldmægtig, der sidder på sin flade røv og tjener 10.000 om dagen)

men ligeså meget fordi jeg mener det er skadeligt at tage AS, og derfor håber jeg at man gennem en diskussion kan være med til at få andre folk til at indse det.

Men det virker næsten som om der er nogle folk der kun er interesserede i at få lukket denne diskussion.

Næsten ligesom under Tour de France `98 hvor de fleste ryttere af en eller anden grund var åh så trætte af at tale om doping...

Link to comment
Share on other sites

pioneer >Det er ikke noget med at få lukket en diskussion, det er noget med dine, phil og sørens argumenter simpelthen bliver så usagelig at de er komplet ubrugelige. Man overbeviser ikke en AS misbruger om hans fejl trin ved at påpege at føler sig personlig ramt over hans boostede evne til at løfte tungt/scorer damer eller hans "ballonarme".

men ligeså meget fordi jeg mener det er skadeligt at tage AS, og derfor håber jeg at man gennem en diskussion kan være med til at få andre folk til at indse det.

Det er et saglig argument, som bare skal underbygges med uanfægtelig fakta .... det andet er bare sørgeligt...

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg langtfra ekspert Squatfather (langtfra!!!)... :4thumbup:

Men når du nævner at ældre bruger det. Så skal man jo også tænke på at mange ældre aldrig bliver gammel nok til at mærke de langvarige bivirkninger. Og de kan jo i forvejen ikke få børn pga. deres alder. Og nu er det jo nok størstedelen af mænd som begynder at tabe håret når de bliver gammel :bigsmile:, så hårtab er jo heller ikke noget problem.

Men hvorfor kan man ikke bare tage diverse kosttilskud, energipiller eller et eller andet lignende?

Og hvis de er meget depressive, hvorfor får de så ikke lykkepiller? :wink:

Der er jo tale om en lægeordineret behandlig, så jeg går da kraftigt ud fra at præparaterne bruges fordi de er de bedste egnede til formålet. Herhjemme har det jo også i mange år været et kendt fænomen, at kvinder i overgangsalderen får hormonbehandlinger.

Det at folk tager "krudt" tyder vel også i høj grad på at de måler sig selv i forhold til andre....

Det kunne jo tænkes at nogle tog AS fordi de havde et kropsideal som ikke var muligt at opnå uden....

Det der i særdeleshed pisser mig af ved AS-misbrugerne hér, er at de giver "gode" råd omkring opbygningen af programmer, til folk der ikke er misbrugere som dem selv.

Både her på siden og i centrene er deres misbrug med til at forstyrre billedet af hvad der er fornuftigt ifht. træningsfrekvens. Jeg ville ønske, at alle MOL-brugere ville forsyne deres profiler med angivelse af om de er misbrugere eller ej, idet det har stor betydning for "værdien" af deres indlæg - både for andre misbrugere og de ,forhåbenligt mange, rene trænende.

Det er da noget af en generalisering, at folk på AS intet ved om træning...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er der ikke nogen som nævner de psykiske bivirkninger? Såsom at man bliver aggresiv, og ens lunte bliver meget kortere?

Men det er vel også okay.. ... ... :raisebrow:

Her går du så ud fra som et faktum, at man automatisk bliver aggressiv af AS. Det er så vidt jeg har forstået også meget individuelt. Det er min helt klare opfattelse, at mange i forvejen ulidelige mennesker bare bruger AS som en dårlig undskyldning for at skabe sig åndssvagt...

Edited by Uncle Bully
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er helt fint, at diskussionen om AS fokuserer så meget på bivirkningerne af brugen af det. Desværre kan det give det indtryk at de rent faktisk er kendte, hvilket er naivt. Der eksisterer ganske simpelt ingen undersøgelser, der viser bivirkningerne af et langvarigt misbrug af en række forskellige dopingmidler.

Effekten af et tidsbegrænset indtag af enkelte midler er analyseret i rimeligt omfang, men der er ingen der aner hvad effekten er af at køre flere kure over længere tid med en række forskellige dopingmidler involveret.

Men, når bivirkningerne er diskuteret synes jeg der er en anden diskussion, der er lige så interessant - nemlig hvorfor folk tager det. Imo. er det alene for at forsøge at booste et umådeligt lavt selvværd. Eller sagt på en anden måde, når hele ens ego er forbundet med størrelsen på ens muskler, så står man reelt i en situation, hvor man enten må dope sig eller indrømme over for sig selv at man er en taber.

Derfor synes jeg egentlig at bodyhouse.dk skulle omdøbes til taberforum.dk - det navn ville passe meget bedre.

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg virkelig være den første til at indrømme, at jeg træner for at se bedre ud overfor pigerne? :)))

Jeg er jævnt ligeglad med hvordan jeg selv synes jeg ser ud!

Dvs. hvis alle render rundt med flotte kroppe pga. AS mister jeg min fordel, set fra det modsatte køns POV.

så JA, jeg har ondt i røven over det, for nu at komme diverse folk herinde i forkøbet.

Og pumber - hvis det er AS-brugernes uddybende viden om træningsteknikker der gør at de er store, hvorfor holder de så ikke bare op med AS ?

JAmen så er du vel også imod plastikoperationer. Der er en som betaler sig til en pæner næse end din, så du mister din "fordel" for det andet køn?????

Link to comment
Share on other sites

Som jeg før har udtrykt, ja så mener jeg det er forkert at tage AS og andre godter.

Ikke bare fordi jeg har ondt i røven over de kan snyde sig til bedre ressultater.

(En minearbejder der arbejder 15 timer i døgnet for en 10ér om dagen kan vel heller ikke undgå at få lidt ondt i røven når han, kigger på en kontorfuldmægtig, der sidder på sin flade røv og tjener 10.000 om dagen)

men ligeså meget fordi jeg mener det er skadeligt at tage AS, og derfor håber jeg at man gennem en diskussion kan være med til at få andre folk til at indse det.

For at følge dit eksempel:

Så har kontorfuldmægtigen gået i skole, for netop den stilling, så pågrund af sine ekstra evner, er det vel fair, at han får ekstra løn i forhold til minearbejderen. Men nu er vi hvis og i, at diskuereter idelogi

Ja det er skadeligt at bruge steoider. Alle her er vel ening i, at i de forkerte hænder er det farligt. Det er dog ikke så farligt, hvis du ved hva fanden du gør. Det er muligt at dope sig op, uden mange bivirkeninger.

JEg synes også det er dumt, at rode med det. Jeg tro det er de færreste, som har en stor nok viden til det. Der er en grund til, at læger skal gå på uni i 7 år, får de må give sådan noget stads. Men det er folks eget valg, længere er den ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det der i særdeleshed pisser mig af ved AS-misbrugerne hér, er at de giver "gode" råd omkring opbygningen af programmer, til folk der ikke er misbrugere som dem selv.

Både her på siden og i centrene er deres misbrug med til at forstyrre billedet af hvad der er fornuftigt ifht. træningsfrekvens. Jeg ville ønske, at alle MOL-brugere ville forsyne deres profiler med angivelse af om de er misbrugere eller ej, idet det har stor betydning for "værdien" af deres indlæg - både for andre misbrugere og de ,forhåbenligt mange, rene trænende.

Og alle clean personer, ved en masse om træning????

Endvidere mener jeg, at det er direkte forkert, når misbrugere påstår, at de kun skader sig selv. De promoverer misbrug, og dette lokker mange svage personer ud i misbrug. Desuden påfører de samfundet ekstra udgifter, når deres misbrug sender dem en tur igennem sundhedssystemet.

Så vidt jeg ved, så betaler misbrugerne også skat, så de har da ret lige så meget, som en ryger har, eller personen, der skader sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Nu er der jo netop IKKE tale om syge mennesker. Men derimod raske individer som dermed får mulighed for et mere aktivt liv, idet de ved hjælp af hormonterapi ikke mister muskelmasse og knogledensitet som tilfældet ville være uden denne behandling.

SQUATFATHER fremhæver at steroider er gavnligt for ældre med nedgang i knoglemasse etc. Men det er de unge individer på knap 18-30 år vi taler om og som er brugere af BH. Sunder raske mennesker, der istedet risikerer for meget knoglevækst/gevækst.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Her går du så ud fra som et faktum, at man automatisk bliver aggressiv af AS. Det er så vidt jeg har forstået også meget individuelt. Det er min helt klare opfattelse, at mange i forvejen ulidelige mennesker bare bruger AS som en dårlig undskyldning for at skabe sig åndssvagt...

Det er bestemt også min erfaring.

Men, når bivirkningerne er diskuteret synes jeg der er en anden diskussion, der er lige så interessant - nemlig hvorfor folk tager det. Imo. er det alene for at forsøge at booste et umådeligt lavt selvværd. Eller sagt på en anden måde, når hele ens ego er forbundet med størrelsen på ens muskler, så står man reelt i en situation, hvor man enten må dope sig eller indrømme over for sig selv at man er en taber.

Derfor synes jeg egentlig at bodyhouse.dk skulle omdøbes til taberforum.dk - det navn ville passe meget bedre.

Så folk der træner for at pakke mere muskelmasse på gør det udelukkende pga et lavt selvværd?

Nu er der jo netop IKKE tale om syge mennesker. Men derimod raske individer som dermed får mulighed for et mere aktivt liv, idet de ved hjælp af hormonterapi ikke mister muskelmasse og knogledensitet som tilfældet ville være uden denne behandling.

SQUATFATHER fremhæver at steroider er gavnligt for ældre med nedgang i knoglemasse etc. Men det er de unge individer på knap 18-30 år vi taler om og som er brugere af BH. Sunder raske mennesker, der istedet risikerer for meget knoglevækst/gevækst.

Nu er der jo ikke tale om at hormonerne øger knoglemassen, men derimod at de gør at tabet af knoglemasse ikke bliver så stort....

Link to comment
Share on other sites

Der er jo tale om en lægeordineret behandlig, så jeg går da kraftigt ud fra at præparaterne bruges fordi de er de bedste egnede til formålet. Herhjemme har det jo også i mange år været et kendt fænomen, at kvinder i overgangsalderen får hormonbehandlinger.

Det kunne jo tænkes at nogle tog AS fordi de havde et kropsideal som ikke var muligt at opnå uden....

Det er da noget af en generalisering, at folk på AS intet ved om træning...

Til det første..

Hvad Så med lægerne i danmark hvorffor bruger de det så ikke, det er måske kun de kloge i U.S.A. der afgør hvad der er bedst?

"Bonelock" var også et fantastisk præparat... lige indtil......

Jeg syntes simpelthen ikke argumentet med, "at i og med det bruges er det det bedst egnede og dermed ikke farligt"

Skal man så også bruge argumentet, "at fordi det er gjort ulovligt er det farligt, de mennesker der har bestemt det må jo være dem der har bedst forstand på det.."...?

til det andet...

Jeg skrev dette fordi nogen mente jeg var helt hen i vejret, og bare skulle være tilfreds med min egen træning, når jeg sagde at man ikke kan undgå at sammenligne sig med andre, og denne sammenligning bliver lidt urimelig når folk tager AS.

Og helt ærligt hvor tror du folk på og uden AS, får deres kropsideal fra, er det bare fra deres pure fantasi....

Selvfølgelig sammenligner man sig med andre ...

.. Alt er relativt...

(beklager den forvirrende måde jeg har stillet det op på)

Link to comment
Share on other sites

Og alle clean personer, ved en masse om træning????

Så vidt jeg ved, så betaler misbrugerne også skat, så de har da ret lige så meget, som en ryger har, eller personen, der skader sig selv.

Nej - langt fra alle clean personer ved en masse om træning, og mange AS-misbrugere ved en hel del om træning. Men AS-misbrugere ved som oftest bare forsvindende lidt om, hvad der virker for folk der IKKE er misbrugere (her taler jeg naturligvis ikke om udførelse af øvelser). De typiske anbefalinger fra en AS-misbruger vil føre til overtræning hos det ikke-genetisk-favoriserede individ der ønsker at forblive clean (dette dækker forhåbentlig over 90% af begynderne).

Mht. skat, så forholder det sig jo sådan, at man ikke har ret til at skade sig selv med ulovlige midler (rygning er desværre stadig lovligt), bare fordi man har betalt skat.

Link to comment
Share on other sites

pioneer- Har du mistet din kæreste, til en eller anden fyr der var større end dig? Eller har du måske haft svært ved at tage muskelmasse på? Og nu spørg jeg bare pænt?

Jammen så skal jeg da også nok svare pænt..

Nej, jeg har ikke mistet en kæreste til en anden fyr der var større end mig.

Med hensynet til om jeg har haft svært ved at tage muskelmasse på..

Så har mit mål aldrig været at blive stor, men i højere grad at opnå større styrke og hurtighed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share