Forbedre Astma?


TRS
 Share

Recommended Posts

Hey Guys og Guysinder :D!...

Landet ligger sådan at jeg lider af astma, og skal ind og springe her til februar. I tiden som værnepligtig har jeg lodet mig fortælle at astma medicin er bandlyst. Det er mine intentioner at få det bedste ud af tiden som værnepligtig, og måske gøre en smule karriere i hæren.

Mit spørgsmå går så på, at jeg ville høre om nogen af jer kunne et par, ja hva ved jeg, små tricks der kan forbedre astma situationen. Så jeg ka slippe for den fandens medicin. Jeg spiller til daglig fodbold hvor jeg er begyndt at kvitte astma medicinen, hvilket også funker fint nok so far. Men når intensiteten for alvor stiger, ja så kniber det sq også med vejrtrækningen.

Vil hele situationen forbedres hvis jeg kommer i bedre form, eller hvordan og hvorledes?

Link to comment
Share on other sites

Hey Guys og Guysinder :D!...

Landet ligger sådan at jeg lider af astma, og skal ind og springe her til februar. I tiden som værnepligtig har jeg lodet mig fortælle at astma medicin er bandlyst. Det er mine intentioner at få det bedste ud af tiden som værnepligtig, og måske gøre en smule karriere i hæren.

Mit spørgsmå går så på, at jeg ville høre om nogen af jer kunne et par, ja hva ved jeg, små tricks der kan forbedre astma situationen. Så jeg ka slippe for den fandens medicin. Jeg spiller til daglig fodbold hvor jeg er begyndt at kvitte astma medicinen, hvilket også funker fint nok so far. Men når intensiteten for alvor stiger, ja så kniber det sq også med vejrtrækningen.

Vil hele situationen forbedres hvis jeg kommer i bedre form, eller hvordan og hvorledes?

For det første kan jeg ikke forestille mig, at astma medicin er bandlyst?? Skal du så bare ligge under en øvelse med anfald? Jeg har for nyligt læst en artikel om en dreng, som næsten havde droppet sin medicin, fordi han begyndte at dyrke en masse konditionstræning. Du kunne jo prøve at starte op med at lave noget ekstra cardio ved siden af fodbold. Fx løbetræning!

Link to comment
Share on other sites

Det bedste er at snakke med onkel sam, hør hvordan landet ligger.

Jeg kender en der inde, som har astma, men det var tæt på at blive et problem for hende. Men der var noget med at hun kun brugte det om sommeren...

Der er sku ikke noget være end når man har lyst til at æde hele sin spray for at kunne få luft.

Edited by zink_brian
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share