NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Træning d. 20 maj

Oksen - Tak og jo jo har skam holdt træningen nogenlunde ved lige, men kunne se at jeg nogen gange snød mig selv lidt når jeg ikke kunne følge med i min træning (log) så har bare fået lidt ny energi + lyst til at opdatere min træning igen. :smile:

Body Rows

2 set * 8 rep * BW

1 set * 6 rep * BW

Bench Press

1 set * 12 rep * 31 kg

1 set * 10 rep * 41 kg

1 set * 8 rep * 41 kg

1 set * 6 rep * 46 kg

Dumbel Pull over head

2 set * 10 rep * 14 kg

2 set * 10 rep * 16 kg

Siddende Bryst press Teknogym

1 set * 10 rep * 35 kg

1 set * 10 rep * 40 kg

2 set * 6 rep * 45 kg

Siddende hig row Teknogym

2 set * 10 rep * 35 kg

2 set * 10 rep * 40 kg

Sluttede af med lidt cardio..

Spinning 60 min øvet

Vi kørte med 4 * 6 min intervaltræning med maxpuls

og med 4 * 8 min normal

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 21 maj

Lidt blandet landhandel..

Pull down "bred lat"

1 set * 10 rep * 40 kg

1 set * 10 rep * 45 kg

1 set * 8 rep * 50 kg

1 set * 8 rep * 50 kg

Ben press Teknogym

2 set * 10 rep * 80 kg

2 set * 8 rep * 90 kg

Standing Lounges "smith"

1 set * 10 * 10 rep * 16 kg

1 set * 10 * 10 rep * 26 kg

1 set * 10 * 10 rep * 31 kg

1 set * 8 * 8 rep * 31 kg

Skrå DB bryst press

2 set * 10 rep * 14 kg

2 set * 10 rep * 16 kg

Arm bøjninger

3 set * 10 rep * BW

Løb

5 min opvarmning - PW

35 min let løb

Total 5 km

JUNKER - Spinner ca. 2 gange om ugen, det er jeg blevet halv glad for efterhånden... Men prøver stadig at finde et kærlighedsforhold til det løb :tongue:

ptpoul - nogenlunde det samme .. why?

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage til logland :smile:

Ang. løb sæt dig et mål så hjælper det, evt 1900 halvmarathon den 2 august.

Mollerup.. tak tak.. og du er da også bare fuld af gode ideer.. hehe..

Troede du stadig ville ind hos politiet og vægttab også fortsat var dit mål?

Løbetiderne og vægten hænger jo sammen så det er det mest væsentlige, med mindre du har opgivet politiet?

ptpoul

Du har fuldstændig ret, det var også min plan at smide nogle kg.. der er røget ca. 2 kg hvilket er ingenting de sidste par måneder. I know..

Efter prøven fik jeg lige nok af det hele, var sur, skuffet osv. og træningen hang mig ud af halsen. Har prøvet at holde træningen ved lige, hvilket aldrig bliver det samme når man ikke er motiveret. Men træning og den livstil er mig og lysten er vendt tilbage det sidste stykke tid.

Ang. politiet syntes jeg stadig det er et super spændene job, men ved ikke om løbet er ved at være kørt for mit vedkommen..

Link to comment
Share on other sites

Mollerup.. tak tak.. og du er da også bare fuld af gode ideer.. hehe..

Ja var det ikke en god ide :smile: så løber du halv maraton den 2-8 jeg skal nok vinke når du kommer i mål og jeg står og drikker en kold øl :laugh:

Til lillebælt var der en 80 år gammel dame der gennemførte på sin fødselsdag, når hun kan så kan du også uden problemer.

PS det er på tide at du får skiftet dit navn.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 25 maj

Har været på djævleøen i weekenden til min venindes polter-fest, så nul træning kun masser af sprut og carps :tongue:

Så den stod på cardio i dag..

Morgen Løb

5 km i Risskov skov.. tid - 35 min

var nede at gå lidt ved 2,5 km, derfor den lidt sløve tid

Aftenspinning

60 min - maxpuls 175, og 500kcal

Var hjemme hos Lise i fredags, og smagte hendes hjemme mixede protien kage.. nom nom.. så den står i oven lige nu, håber den bliver lige så god som hendes :4mewantfood:

Har regnet ud at der er:

pr. 100g

90 kcal, 14g kulhydrat, 11g prot, fedt 1,8g

Link to comment
Share on other sites

Ja var det ikke en god ide :smile: så løber du halv maraton den 2-8 jeg skal nok vinke når du kommer i mål og jeg står og drikker en kold øl :laugh:

PS det er på tide at du får skiftet dit navn.

Hmm.. har faktisk overvejet nogle 10 km løb i løbet af sommeren.. men jeg skal nok vinke til dig hvis du løber den :wink:

Ved godt jeg ikke 25 år længere men ligner jo stadig en der er det :innocent: hehe.. Ps. navn er ændret hr. Mollerup..

Edited by Nille
Link to comment
Share on other sites

Jaja, lad os nu se noget tung træning her i loggen!

Pas bare på, at den onde, onde Okse ikke kommer og pwner dig i rowing øvelser! :tongue:

(Du har jo før været en god motivation for mig, så derfor må jeg godt drille lidt, i den gode sags tjeneste).

Og hvad den der halvfesne TechnoCrap benpres angår, så skal den bare have nowen TÆÆÆÆÆÆÆSK!

Nemlig, ja! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. har faktisk overvejet nogle 10 km løb i løbet af sommeren.. men jeg skal nok vinke til dig hvis du løber den :wink:

Ved godt jeg ikke 25 år længere men ligner jo stadig en der er det :innocent: hehe.. Ps. navn er ændret hr. Mollerup..

Lyder som en god ide med nogle 10 km, men prøv nu at sætte halv maraton mål, jeg er sikker på at du kan klare det i en fin tid og det er lettet at gøre når du har skrevet det som mål her på MOL og at du ved jeg vil drille dig hvis du ikke gør det, jeg lover kan at nævne det en gang hvis du gennemføre på en langsommere tid end mig :bigsmile:

Du kan se en masse løb her LINK

Det var slet ikke for at sige at du ikke lignet en på 25 år mere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

aahhh.. tror i har misforstået mig folkens, har ikke lyst til at løbe en halv eller hel maraton eller 24 timers spinning osv. Og fint nok at gi ideer, det virker desværre kun hvis jeg selv får ideen eller lysten, ellers kommer det never ever til at ske :wink:

og pt. har jeg ik lyst til nogen af de ting.. kun få træningslysten tilbage og komme i god :smile:

Edited by Nille
Link to comment
Share on other sites

aahhh.. tror i har misforstået mig folkens, har ikke lyst til at løbe en halv eller hel maraton eller 24 timers spinning osv. Og fint nok at gi ideer, det virker desværre kun hvis jeg selv får ideen eller lysten, ellers kommer det never ever til at ske :wink:

og pt. har jeg ik lyst til nogen af de ting.. kun få træningslysten tilbage og komme i god :smile:

He he, jeg skal nok lade være med at presse dig mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 27 maj

Var oppe til psykologi eksamen fik 10 :4smartass: havde været oppe siden kl. 6 om morgen for at læse og nervøsiteten + pulsen var ret høj.. Så da jeg tog til træning ved middagstid og kunne slappe af røg energien fuldstædig i kuldkælderen, hvilket træningspasset også bære lidt præg af.

Motion cykel

15 min - opvarmning

Body Rows

1 set * 8 rep * BW

3 set * 6 rep * BW

Bench Press

1 set * 10 rep * 31 kg

1 set * 8 rep * 41 kg

1 set * 6 rep * 46 kg

1 set * 25 rep * 31 kg - min veninde syntes jeg var ynkelig til benchpress den dag, så det endte med en lille rep konkurrence (ps.jeg vandt) :tongue:

Hyper Extension

2 set * 12 rep * BW

2 set * 10 rep * BW

BB Biceps curl

2 set * 8 rep * 20 kg

2 set * 10 rep * 15 kg

Cabel robe triceps pull down Tårn

2 set * 6 rep * 20 kg

2 set * 10 rep * 15 kg

Træning d. 28 maj

Cardio day..

Morgen svømning

30 * 25 m - efterfuldt af dampbad og sauna.. :wub:

Aftenspinning

60 min - maxpuls ? tror min pulsur fangede min makkers puls den opførte sig vild underligt :unhappy:

Spinnings-time tema: fart/dobbel takt både stående og siddende under næsten hele timen

Edited by Nille
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share