NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

FREDAGS TRÆNING..

Kl. 8.30 Boksetræning :4boxing:

Vores træner er i Kbh (djævleøen) lige for tiden, så en anden fyr var så sød at træne os idag.. Også rart med

nye indput.

Så opvarmningen forgik med sjippetov 5 * 5 min ialt 25 min.

Fik op til flere gange pisket mig selv over fingerne eller låret.. av av! :tongue: vist min egen fejl..

15 min teknik træning.

10 min skyggeboksning.

Og så en ny øvelse, med en 8 kg tung stor barsket bold aktig ting..!?

Hvor man skulle stå to og to over for hianden og kaste på forskellige måder, så man fik brugt både højre og venstre arm, ryggen, bryst osv. Faktisk ret hårdt når bolden er tung, både at gribe og kaste..!!

(næste gang tager vi en bowlingskugle hehe)

Tid til hansker, og sandsæk:

15 omgange * 30 sek teknik træning.

15 omgange * 15 sek syretræning, med fuldskrue!! min makker lignede næsten en duracell kanin.

Rimlig trætte og brugte blev vi sendt ned i hallen, for at lave spurt løb. aaahhh gad bare ikke mere :4ranting:

12 omgange frem og tilbage i hallen med 15 sek pause.. Hmm!

sluttes af med lidt vægttræning, bænk, og tøsechins for os tøser.. Havde ikke lige overskud til at kæmpe

med alm. chins i ribben.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frustreret Nille :confused:

Har været lidt småsur idag, syntes jeg kæmpede en håbløs kamp selvom jeg træner 1 - 2 gange om dagen

af en eller anden form for motion (svømning, styrketræning, konditionstræning, boksning)

Plus jeg cykler til alt, hvad jeg skal i løbet af dagen.

Så jeg satte mig ned i svedig træningstøj i middags og besluttede at jeg ville undersøge om jeg nu også

gjorde hvad jeg kunne, for at nå mine mål. Tog en snak med en sød fyr, som ved hvad han snakker om

ang. træning og kost :wink:. Jeg vil starte med at skrive alt ned hvad jeg spiser i løbet af dagen.

Selvom jeg spiser sundt, havregryn, rugbrød, fisk, grønsager.. så spiser jeg ikke nok, som de fleste piger aldrig gør (man vil jo også gerne tabe sig)!!

Det sjove er at man godt ved det, men det hjælper at en anden siger det til en.. Jeg får gennemsnitlig 1500kcal, ud af dem er der ca. 60 protien. (ingenting iforhold til mange af jer, kan jeg læse mig frem til)

Mine mål er ikke at blive BB, men at få en veltrænet hamonisk krop. Komme fra 74kg til 63kg helst med en lav BF (man er vel krævende) Og at kunne bestå politiprøven (fysik) med masser af overskud, hvilket jeg ikke kan pt. :huh2:

Kan ikke lige regne ud hvor meget det vil ændre på tingene, eller om det bare er mig som skal tage mig mere sammen!?

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

SØNDAGS TRÆNING

Bænk press:

1set * 5reps @ 26,5 kg

1set * 1reps @ 41,5 kg (m. hjælp) :dry:

1set * 2reps @ 39.0 kg (m. hjælp)

1set * 5reps @ 30,0 kg

1set * 4reps @ 30,0 kg

Dumbbell Fly:

1set * 8reps @ 6 kg

1set * 8 @ 7 kg

Dumbbell Pullover:

1set * 8 @ 8,0 kg

1set * 8 @ 10 kg

Dumbbell Bench press

1set * 8reps @ 6 kg

1set * 8reps @ 7 kg

1set * 8reps @ 8 kg

Front Pull down

2set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

Leg Extension

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

Leg Curl

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

Havde ikke den store energi, så det blev ikke til det store cardio træning..! hmm.

Men tilgengæl 15 min i bobbelbad.. hehe!! (vildt hårdt) :tongue::satisfied:

Har nu prøvet her i weekendten at få lidt mere at spise, oftere og en del mere protien indholdig mad..

Ser hvordan ugen den vil gå, og vil veje mig jævnligt, for ikke at tage på..!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det fedt at "falde over" din log...

Jeg er ikke selv til boksning, men jeg kan se du giver den gas og virkelig vil det :w00t:

Hvornår skal du til prøve ?

Jeg er selv bidt af spin og pump :cooldance: helt tosset bidt endda, du er velkommen til at kigge ind i min log og evt. komme med gode råd eller kommentarer - tager gerne imod.

Jeg vil følge ivrigt med i din log og glæder mig til at høre hvordan prøven går :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det fedt at "falde over" din log...

Hvornår skal du til prøve ?

Jeg er selv bidt af spin og pump :cooldance: helt tosset bidt endda, du er velkommen til at kigge ind i min log og evt. komme med gode råd eller kommentarer - tager gerne imod. :4thumbup:

Hey powerbaby :bigsmile:

Og velkommen til min log, dejligt at høre at du måske kan bruge noget herfra eller måske enda kan bidrage

med sjove, heppende, gode ider osv. hertil.. Dem kan man nemlig altid bruge, det hjælper at komme

op af sofaen.. :cheer::tongue:

Jamen hopper da lige ind og kikker på din log, og smider en hilsen..

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING

Dagen startede lidt skævt.. Da vi mødte op til træningen kl 8.30 mødte vores boksetræner ikke op

"pisse irriterende" Så vi cyklede tilbage på skolen og som stræber vi er, valgte vi at få ekstra undervisning

istedet for. :4smartass:

Syntes dog at der skulle ske noget, så meldte mig på et boksning hold i mit center. Det er faktisk ret godt

den time det vare, men timen smutter så hurtig, og bagefter står man lidt tom, nu hvor man endelig er kommet igang!? :4boxing:

Så skulle jeg da lige bænke lidt (troede jeg da) men er jo lidt snaksalig, og faldt over en "fitness ven"

som faktisk lige har stillet op til mr. Athletic fitness, og vi fik en laaanng snak om min kost, og hvor irriteret

jeg var over at jeg ikke lige syntes der skete det store. *hrpmf*..

Vi kunne hurtigt blive enige om at min kost, indeholdt for lidt protien (som jeg godt vidste) øv øv øv.. hvor

er det svært at ændre sine kostvaner, især når man prøver at tabe sig, og tror at alt går godt hvis man

bare lever af gulerødder og æbler..!

Nå men tiden gik, og kl blev mange, og jeg blev sulten så sprang vægttræningen over.

Skyndte mig hjem til en gang fiskefrikadeller.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Boblebad :w00t: Det er da for lækkert.. SKal desværre helt ud i svømmehallen, for at finde et, og det er vist ikke der jeg kommer oftest..

mht. til kosten, så er der mange der gør det sværere end det er.. Du kan evt prøve at bruge dette program, det er super nemt at bruge, og ganske overskueligt til at holde styr på kosten :smile: Det kræver dog lige en digital vægt, hvis du ikke allerede har en.. Og så excel regneark

Dankost

Link to comment
Share on other sites

Boblebad :w00t: Det er da for lækkert.. SKal desværre helt ud i svømmehallen, for at finde et, og det er vist ikke der jeg kommer oftest..

mht. til kosten, så er der mange der gør det sværere end det er.. Du kan evt prøve at bruge dette program, det er super nemt at bruge, og ganske overskueligt til at holde styr på kosten :smile: Det kræver dog lige en digital vægt, hvis du ikke allerede har en.. Og så excel regneark

Uuuhhh Bobbelbad er super efter en lang træning, man bliver helt salig.. Er så heldig at der også er sauna og

dampbad samme sted.. :w00t: (men betaler også for det) *hmm*

Det hele bliver indviklet syntes jeg når man har for høje krav til sin krop.. både at cutte og tage på i muskler

(blive stærkere), Kan dog også være det er mig der er forvirret :hehe:

btw. tak for linket, har lige fået det program men det driller lidt, så måske jeg skulle prøve at hente det ned

en gang til..

Link to comment
Share on other sites

TORSDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.30

Vi fik gjore en glædelig opdagelse, da vores hansker, tandbeskyttere osv. var kommet Så JUBBIIIII... Jeg har fået nogle fine røde boksehansker.. hehe :wootdance: Så nu skal det hele bare gennemtæsket godt igennem, så sidder de bedre..!!

Opvarmning 20 min:

englehop, løb, skyggeboksning i (gadedrenghop) armbøjninger, mavebøjninger osv.

Sandsække:

5 omgange @ 3 min

I ringen med træneren 2 omgange @ 3 min sparring.. puha han kan trække kræfter ud af en.! :devil:

Skyggeboksning:

3 omgange @ 3 min

Cirkeltræning: 3 omgange på tid.. (min elske/had øvelser)

Mave, ryg, englehop, reaktionsøvelser, tøsechins, håndvægte, armbøjninger.

Til slut kørte vi lidt vægt træning, mest bænkpres..

Jeg fik en HOV oplevelse da jeg skulle bænke 30 kg, som jeg så tit prøver men har altid kun kunne tage 5 gentagelser. Hmm..!!

Så prøvede en af gutterne at stille sig bag mig og havde kun 2 finger under stangen og sagde "bare rolig jeg skal nok hjælpe dig" Og lige pludselig havde jeg VILDT meget overskud og tog nemt de 10 stk..??

(psykologisk måske) Men nu ved jeg at jeg KAN..!! :showoff:

Forresten så går det bedre med min kost, er nu oppe på ca. 90 - 100g proteiner om dagen, og så få kulhydrater som muligt, masser af frugter, grønsager.. kcal ca. 1600 om dagen. (savner brød) Buhuuu..!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en HOV oplevelse da jeg skulle bænke 30 kg, som jeg så tit prøver men har altid kun kunne tage 5 gentagelser. Hmm..!!

Så prøvede en af gutterne at stille sig bag mig og havde kun 2 finger under stangen og sagde "bare rolig jeg skal nok hjælpe dig" Og lige pludselig havde jeg VILDT meget overskud og tog nemt de 10 stk..??

(psykologisk måske) Men nu ved jeg at jeg KAN..!! :showoff:

Cool :devil: Det er jo en PR så :bigsmile::alright:

Dvs en til at stå bagved for efter tiden :innocent: Du slipper ikke :devil:

Dit avatarbillede, er det et selvportræt af mavsen? :4whistling: :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Cool :devil: Det er jo en PR så :bigsmile::alright:

Dvs en til at stå bagved for efter tiden :innocent: Du slipper ikke :devil:

Dit avatarbillede, er det et selvportræt af mavsen? :4whistling: :tongue4:

Heysa BadAssJones :smile:

PR er det når det er ens max? trode at PR var max af 1 rep? er lidt ny i alle de forkortelser..

Hehe ang. mit avatarbillede.. ssåååååååå ja da :innocent:

Eller nærmer det er mit uopnålig mål som vi alle skal have et par stykker af, det hjælper med at få numsen/maven ned i motionscenteret.. :weight_lift::w00t:

Link to comment
Share on other sites

PR er det når det er ens max? trode at PR var max af 1 rep? er lidt ny i alle de forkortelser..

En PR=Personlig rekord.

PR kan godt være det maksimale, du kan tage 1 gang, men også en vægt du løfter flere gange.

I dit tilfælde "plejer" du jo at løfte de 30 kg 5 gange, skriver du. Kan du så pludselig løfte den 10 gange, er det en PR med de 30kg :smile:

Var det til at forstå? :innocent::raisebrow:

Hehe ang. mit avatarbillede.. ssåååååååå ja da :innocent:

Eller nærmer det er mit uopnålig mål som vi alle skal have et par stykker af, det hjælper med at få numsen/maven ned i motionscenteret.. :weight_lift::w00t:

Jamen det regnede jeg da så sanselig også med, at det var dit eget billede :rolleyes::laugh:

Uopnåelig, Hmmm... Ja måske... Men altid godt at have noget at gå efter når man træner :smile: Mindre kan vel også gøre det :wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Hmm Fredagstræning, den er lidt hårdere og sjover end de andre dage, da vi ikke skal det store bagefter og derfor kan give den fuld gas, og bruge alt den tid vi har lyst til. Plus vi havde en god gulerod til sidst, vi havde besluttede at lave mad sammen nede i klubben bagefter.

Opvarmning 20 min:

englehop, løb, skyggeboksning i (gadedrenghop) armbøjninger, mavebøjninger og en masse udstrækninger

for at varme ledene op.

Skyggeboksning:

5 omgange @ 3 min

I ringen: Sparring m. makker:

6 omgange @ 3 min Utroligt så hårdt det er, når man er så fokuseret/koncenteret på sin modstander.

Sandsække, syretræning:

15 omgange * 15 sek, med makker skiftevis.

Sjippetov:

5 omgange @ 5 min (Aaahhh kan blive så sur på det lorte tov) :devil:

Løb, spurt i hallen:

6 ture * 2 omgange

Til sidst fri træning, med håndvægte eller hvad man har lyst til..

Tog selvfølgelig lidt bænkpres igen, skulle lige prøve om det bare var held i går men tog sku igen 10 @ 30kg

plus 3 @ 35 kg... JO JO..!! :tongue:

Vi legede også lidt med at slæbe på hianden, øve på en af de øvelser der er med i politiprøven, da jeg havde

hørt at den skulle være rimlig hård for tøser (ja det er den så også!!) Øv teknik, teknik, teknik.. og en fandens masse af dødløft skal jeg også til at tilføje min daglig træing..! (har faktisk fået lidt ondt i ryggen idag.. Piv) Det drikker jeg bare væk i aften :wink:

Nå men hulahopla i bad, og ind til varm lasagne.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Tog selvfølgelig lidt bænkpres igen, skulle lige prøve om det bare var held i går men tog sku igen 10 @ 30kg

plus 3 @ 35 kg... JO JO..!! :tongue:

Vi legede også lidt med at slæbe på hianden, øve på en af de øvelser der er med i politiprøven, da jeg havde

hørt at den skulle være rimlig hård for tøser (ja det er den så også!!) Øv teknik, teknik, teknik.. og en fandens masse af dødløft skal jeg også til at tilføje min daglig træing..! (har faktisk fået lidt ondt i ryggen idag.. Piv) Det drikker jeg bare væk i aften :wink:

Hej Nille..! Ganske flot..! Dejligt med fremgang hva? :4thumbup:

Hvilke slæbeøvelser er det? Brandmandstag og underhåndsslæb??

Pas nu på med al det drikkeri i aften..! :wink: hehe...

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille..! Ganske flot..! Dejligt med fremgang hva? :4thumbup:

Hvilke slæbeøvelser er det? Brandmandstag og underhåndsslæb??

Pas nu på med al det drikkeri i aften..! :wink: hehe...

Ja det er dejligt at der sker lidt, det gør det hele lidt sjovere.. :smile:

Brandmandstag, underhåndsslæb??? ja det er dog et godt spørsmål.. (tror dog det er brandmandstag, uden at kunne forklare hvorfor) :huh2: 78 kg er bare meget at løfte og slæbe på som dødvægt af person..

Ang. drikkeriet i aften så er det vist ved at være min tur... du har taget dine de sidste par weekendter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.45

Øv fik en dårlig start på dagen :confused: sov over mig hele 45 min Aahhhh det sker eller ALDRIG for mig, utroligt hvad det kan gøre for resten af

dagen, men fik cyklet hurtigt til træning den ville jeg jo ikke gå glip af!!!

Opvarmning 10 min: (lidt kort i dag, min skyld)

skyggeboksning i gadedrengløb

Skyggeboksning m. makker:

3 omgange @ 3 min

Sparring m. makker (vildt underligt at slå på en, så holdt alt for meget igen) men næste gang :king:

5 omgange @ 3 min

Sandsække syretræning:

15 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Cirkeltræning ny MAX test:

Mave, ryg, englehop, reaktionsøvelser, tøsechins, håndvægte, armbøjninger.

(fik forbedret min max test en del, bliver bare surt når den skal deles i 3 @ 3 omgange til næste træning.. puhhaa det bliver mange englehop) :gal:

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja du skal da give den max gas.. Bare pas på de ikke kommer for hårdt igen bagefter, find gerne en der er mindre end dig selv :tongue:

Heldigvis så er jeg god til at beskytte mig selv, og er god til at finde smuthuller hos andre.. så kunne have delt en del flade næser ud i dag.. Men nu er jeg ikke vant til at dele flade næser ud sååå..! :huh2:

Skal nok blive bedre med træningen, og øvelse gør mester (i at slå) :blink: Heldigvis er det kun sparring og ikke en kamp, men vi er da inde og markere og der bliver også slået så man kan mærke det..

Minder mig om at jeg skal vægt træne imorgen.. hehe :showoff:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING

Var sku lige ved at hoppe på et boksehold, men heldigvis havde de ikke mere plads, har lidt svært ved at gå forbi sådan en time (tror jeg er ved at blive afhængig af det lort) hehe..

Så tog lidt vægt træning, som det også var planlangt jeg skulle.. :weight_lift:

Opvarmning 15 min cardio, cross trainer..

Squat:

1set * 8reps @ 36,5 kg

1set * 8reps @ 40,0 kg

1set * 5reps @ 50,0 kg

1set * 5reps @ 55,0 kg

2set * 8reps @ 60,0 kg

Bænk press:

1set * 10reps @ 30 kg (se lige no problemos) :bigsmile:

1set * 5reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 30 kg

Dumbbell Fly:

1set * 8reps @ 6 kg

1set * 8reps @ 7 kg

1set * 8reps @ 8 kg

upper back fly maskine

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 35 kg

Front Pull down

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 35 kg

Leg Extension

1set * 10reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 40 kg

Leg Curl

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 8reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 40 kg

Rigtig god træning idag, syntes jeg kan mærke at jeg er ved at have overskud så det er jo bare super..!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.30

Opvarmning 25 min:

skyggeboksning i gadedrengløb, englehop, spurt løb, general opvarmning af arme, nakke osv.. (i løB)!!

Skyggeboksning:

5 omgange @ 3 min

Sparring m. makker

5 omgange @ 3 min -

Nå denne gang havde jeg besluttede mig for at gi gas :king: og det gik bestemt også bedre med at vænne sig til at slå, uden at tænke på om det gjorde ondt på den anden (til en vis grænse selvfølgelig)!!

MEN Pernille her lukkede kæften for højt op om at det kunne være sjovt også at tage en runde med fyrene..

Øhhh fik så den 2 største på vores hold (95kg) som er uddannet slagtersvend.. :blink:

Han havde altså ikke noget problem i at slå til, selvom det var MIG der stod der.. *piv* Så fik selvfølgelig en del tæsk på siden af hovedet, og en på næsen.. AV! Sq da.. men det gode var at det var ham jeg lærte mest af.. :4crutches:

Sandsække:

5 omgange @ 3 min

Sandsække syretræning:

45 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Cirkeltræning:

Mave, ryg, englehop, reaktionsøvelser, tøsechins, håndvægte, armbøjninger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share