NILLERZ´S LOG - Back of my carbs BITCH.. ;-)


Nille
 Share

Recommended Posts

Spændende log :smile:

Træner du i en bokseklub? Kan nemlig se du skriver sparring, da jeg gik til boksning i et fitnesscenter, fik vi nemlig ikke lov til at sparre. Det var bare hård træning, hvilket jo heller ikke er så ringe :wink: Trænede forinden 5 år i en rigtig bokseklub :smile:

Hey you Roberto

Syntes også selv at træning er spændene det skulle jo gerne afspejle sig i sin log :bigsmile:

Men det er i en rigtig bokseklub i Viby (Århus) jeg træner i.. men har fundet ud af at de også har boksehold i mit fitnesscenter, så når jeg ikke kan få nok og ikke gider vægttræne (som jeg burde gøre istedet) så kan jeg lige nappe en time med.. :w00t:

Måske du skulle prøve at tage dit boksning op igen.. *smiler*

Hygge Pernille

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey you Roberto

Syntes også selv at træning er spændene det skulle jo gerne afspejle sig i sin log :bigsmile:

Men det er i en rigtig bokseklub i Viby (Århus) jeg træner i.. men har fundet ud af at de også har boksehold i mit fitnesscenter, så når jeg ikke kan få nok og ikke gider vægttræne (som jeg burde gøre istedet) så kan jeg lige nappe en time med.. :w00t:

Måske du skulle prøve at tage dit boksning op igen.. *smiler*

Hygge Pernille

Ok, så træner du jo et sted, hvor I går til den :wink: Det er nu en dejlig form for træning, men også ekstrem hård :wink: Især skyggeboksning og sjipning :laugh: Kender ikke lige klubben i Viby, men der er jo også mange klubber efterhånden og der er sikkert kommet flere til siden jeg stoppede :smile:

Ja, kom faktisk til at tænke på det samme, så gæster min gamle klub på fredag og ser om det stadig har min interesse, men får det nok svært, når jeg er i så dårlig en form :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige..

Jeg kan lige så godt indrømme det. Jeg kom forbi din log pga. en nylig debat om at poste billeder af sig selv (du ved sikkert hvilken).

Håbede at finde endnu en afklædt pige :tongue: men må sige at jeg blev lidt skuffet ...just kidding. :wink:

Håber i øvrigt den storm snart er ovre :raisebrow:

Jeg glimmede hurtigt igennem loggen og synes faktisk at den er ret spændende.

Jeg kan se dit mål med træningen er at bestå politiets fysiske prøve og så endda i overbevisende stil... det er også det eneste der holder :smile:

Jeg starter på politiskolen til foråret og har derfor været igennem hele møllen. Så hvis du har nogle spørgsmål eller brug for vejledning skal du endelig skrive.

Jeg synes det ser ret fornuftigt ud med din træning. Dejligt at du virkelig gør noget for det!

Har du været til de skriftlige prøver, siden du kun nævner de fysiske? Eller er du ved at forberede dig til dem også?

Link to comment
Share on other sites

Hey Pernille :bigsmile:

Var lige forbi og kigge... det ser rigtig godt ud med din træning! Og mht. box - ja, så er der kun en vej - pratice...pratice... Synes det er flot, at du overlevede 5x3 min med en 95kg slagtersvend!!!

Tror den tungeste jeg har sparret med var en 80 kg... :laugh:

Mht. fitnessbox - så er det jo møntet på kondition og ikke en skid andet. Hverken teknik eller noget - så hvis man vil lære at bokse, så er det ned i en rigtig klub. Hvis det er hammer god konditionstræning, så er der selvfølgelig ikke noget i vejen for at hoppe på holdet i fitnesscenteret... jus my 5 cents..

Forsat god træning..

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hej Nillepige..

Jeg glimmede hurtigt igennem loggen og synes faktisk at den er ret spændende.

Jeg kan se dit mål med træningen er at bestå politiets fysiske prøve og så endda i overbevisende stil... det er også det eneste der holder :smile:

Jeg starter på politiskolen til foråret og har derfor været igennem hele møllen. Så hvis du har nogle spørgsmål eller brug for vejledning skal du endelig skrive.

Jeg synes det ser ret fornuftigt ud med din træning. Dejligt at du virkelig gør noget for det!

Har du været til de skriftlige prøver, siden du kun nævner de fysiske? Eller er du ved at forberede dig til dem også?

Hey typen.. hvilken type he he.. :tongue: (hmm føler mit navn er lidt for orginalt)

Ja håber med at det hele forgår i overbevisende stil til den politiprøve.. kunne da være sejt at tage mændenes runde det må da give rene 5 taller :w00t: Meeennn det er ren ønsketænkning skal vist til at træne dobbelt så meget for at nå det i realistisk tid.. øv bøv..!

Ville ønske jeg var i dine sko, hvad ang. politiet.. super fedt at du er kommet så langt, kender efterhånden en del som er kommet ind eller som har fået en plads :4police: kan kun sige jeg er misundlig, har hørt det skulle være super fedt derover..

Sidder dog stadig med min ansøgning.. og den skal også se at komme ud af døren så startskuddet starter!! men har indtil nu ventet til jeg var 100% sikker på at bestå, gider ikke spilde min tid med at starte forfra, hvis jeg skulle være så uheldig med at dumpe.. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Mht. fitnessbox - så er det jo møntet på kondition og ikke en skid andet. Hverken teknik eller noget - så hvis man vil lære at bokse, så er det ned i en rigtig klub. Hvis det er hammer god konditionstræning, så er der selvfølgelig ikke noget i vejen for at hoppe på holdet i fitnesscenteret... jus my 5 cents..

Forsat god træning..

:4heart: Tania

Hey Figther Girl.. :bigsmile:

De har både fitnessbox og alm boksning i fitnessdk.. men ja du har da ret, det er mere koncenteret i min bokseklub, plus vi bruger 2 halv time istedet for en lille bitte time.. Men lidt ros skal fitnessdk have, de har nogle gode træner, som prøver at få det bedste ud af det de har.!

Men tror jeg skal holde mig til de 3 træningsdage (boksning) jeg har i amatørklubben i viby, og træne vægte de andre dage.. Det får jeg vist mest ud af. :headphonedance:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS TRÆNING Weeee...Elsker fredag :biggrin:

Boksetræning kl. 8.30 I alt 2,5 times træning

Opvarmning 25 min:

skyggeboksning i gadedrengløb, englehop, spurt løb, general opvarmning af arme, nakke osv.. (i løB)!!

plus en masse opvarmning af led osv..

Skyggeboksning m. makker i ringen:

5 omgange @ 3 min

Plet - tekniktræning m. Træner (kan godt lide at køre plet m. træneren syntes man lære meget) fik dog også ros af træneren..!! :4jumpy:

2 omgange @ 3 min

Sparring m. makker: :king:

2 omgange @ 3 min

Valgte denne omgang en lidt mindre fyr, end "slagtersvenden" men det hjalp lige meget, fik tæsk igen..!!

Er ved at blive lidt hårdføre ha ha.. i dag fik jeg en Ordenlig en på næsen.. bulls eye måtte lige stoppe op, og se efter næseblod plus jeg fik sq lige et par tåre i øjnkrogene (han må have ramt en tårekanal) :crybaby: ha ha.. :blush: Op på hesten igen og vi fortsatte sparringen..!

Sandsække:

5 omgange @ 3 min

lidt konditræning/teknik:

Jagter hianden med parraderne oppe i grundstilling, god til at blive hurtigt med at flytte fødderne..

Til slut vægtræning: :showoff:

dødløft:

2 sæt * 10rep @ 40 kg

Kabel row siddende på gulv:

2 sæt * 8rep @ 35 kg

Løft jernstang m. smal greb op til hagen (ved ikke hvad den hedder øvelsen)

2 sæt * 8rep @ 20 kg

Jeps så havde træneren laver super mad til os igen efter træning.. det er kanon hyggeligt at sidde og slappe af efter en lang hård træning, vi skulle have set en film.. men han havde selvfølgelig taget den forkerte med..

Link to comment
Share on other sites

Du skal da ikke klage dig over din styrke, 8 reps på 60 kg i squat er da stærkt :devil: og en 40 kg i bænkpres. Hvad er kravene da for at blive betjent?

Hey Roberto..

Må nok hellere rette, selvom det lyder sejt at jeg kunne tage 40 kg i bænk.. men kan altså kun tage 10 * 30 kg :laugh: Men er da sikker på de 40 kg kommer i den nærmeste fremtid.. :wink:

Ang. kravene til politiet, så skal piger kun kunne bænke de 10 * 30kg, så den er jo i hus!!

Link to comment
Share on other sites

Du lyder godt nok ikke som den stereotypiske pige. Fedt du kan tage lidt tæsk og bare smile af det :cooldance:

Du ligger meget arbejde i det fysiske, men for en sikkerheds skyld synes jeg du skal øve dig på de skriftlige prøver også. Jeg har en ven som lige har fået afslag fordi han åbenbart ikke klarede de skriftlige prøver overbevisende nok.

Det skulle efter sigende være nemmere for piger at komme ind på skolen. Politiet skal repræsentere det samfund vi lever i og der er jo ikke så mange kvindelige politibetjente. Men det er altid federe at klare skærene i overbevisende stil :showoff:

Jeg har en del materiale som jeg tror du kan bruge til de skriftlige prøver hvis du er interesseret?

Link to comment
Share on other sites

LØRDAGS TRÆNING :showoff:

Puha skulle da lige tage mig sammen efter en hygge weeekendt, :bigsmile: og en lang togtur.. så skyndte mig at pakke

tasken om til træning inden jeg fik andre tanker..!!

Squat:

1set * 8reps @ 64,0 kg

1set * 6reps @ 64,0 kg

1set * 5reps @ 56,5 kg

Bænk press:

1set * 8reps @ 17 kg (opvarmning)

1set * 5reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 30 kg

Millipress:

1set * 10reps @ 16,5 kg

1set * 8reps @ 20,0 kg

1set * 6reps @ 20,0 kg

upper back fly maskine

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 40 kg

Front Pull down

1set * 8reps @ 30 kg

1set * 5reps @ 35 kg

1set * 5reps @ 30 kg

Rotary Torso (mave side)

Højre - Venstre

15 stk - 15 stk * 20 kg

10 stk - 10 stk * 20 kg

mave alm.

50 stk

Det var vist dagens træning.. der er jo også en dag i morgen tidlig med boksetræning, jeg ser frem til :4thumbup:

Edited by Nillepige25
Link to comment
Share on other sites

MANDAGS TRÆNING

Boksetræning kl. 8.30 :4boxing:

Opvarmning 25 min:

skyggeboksning i gadedrengløb, englehop, spurt løb, general opvarmning af arme, nakke osv.. (i løB)!!

Skyggeboksning: (idag vi prøve at skyggebokse under nogle reb som var sat op i hoftehøjde for at lære at dukke os) lidt anderledes og sjov måde at skyggebokse på..

5 omgange @ 3 min

Tekniktræning:

5 omgange @ 3 min

Sparring m. makker

5 omgange @ 3 min -

I dag fik jeg ikke så mange tæsk, også rart at prøve.. he he

boksede med en pige som er lige så stærk/slap som mig og på samme nivau, så vi kunne nemmere afprøve

en masse teknik, uden at smadre hianden..:banana:

Sandsække syretræning: DEN ER SÅ HÅRD!!! for pokker

24 omgange @ 15 sek (hook/uppercute, og lige stød)

Næsten 2,5 timers hård træning, var bare så smadret i dag.. Men det betyder ikke så meget, når man får ros af træneren..! Weeee.. "han kom hen og sagde at det så sq godt ud mit boksning" Så gir man den lige en extra skalle :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING

Nille her er ikke den bedste til at løbe, har en numse som er hård at slæbe på.. ha ha!! tror dog ikke jeg kan

skubbe skylden på den, men min løbekondi.. Hvorfor er der så meget forskel på kondition?? nogen ting har jeg en meget større udholdenhed end andre, og er meget aktiv syntes jeg selv.. Måske er det bare min indstilling til løb jeg skal ændre på og sige jeg ELSKER AT LØBE :hmmm:

Løbetræning 6 omgange @ 400 m på Århus station: Skev omgangs tider ned, så jeg har noget at gå efter til næste gang.

1 omgang @ 400 m - 2 min 5 sek

2 omgang @ 400 m - 2 min 13 sek

3 omgang @ 400 m - 2 min 20 sek

4 omgang @ 400 m - 2 min 30 sek

5 omgang @ 400 m - 2 min 35 sek

6 omgang @ 400 m - 2 min 40 sek

i alt 2400 m på tid 14 min 23 sek :confused: ikke den bedste tid..

Vil gerne løbe den på 11 min en dag.. :satisfied:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS TRÆNING

Nille her er ikke den bedste til at løbe, har en numse som er hård at slæbe på.. ha ha!! tror dog ikke jeg kan

skubbe skylden på den, men min løbekondi.. Hvorfor er der så meget forskel på kondition?? nogen ting har jeg en meget større udholdenhed end andre, og er meget aktiv syntes jeg selv.. Måske er det bare min indstilling til løb jeg skal ændre på og sige jeg ELSKER AT LØBE :hmmm:

Bare bliv ved, så kommer det der med at elske at løbe.

Har du nogensinde oplevet runner's high? (tilstanden, ikke manden) Det bliver man totalt afhængig af :smile:

God fornøjelse med det

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Skulle lige prøve at ligge et billede ind eller to.. dato. 01.nov.05

Håber at se en lidt tyndere og mere veltrænet Nille om nogle måneder :blush:

Hey Nille..! :bigsmile:

Rrraaaauuuw..! :wink: hehe

Fint med billeder, godt at se du fik det til at virke..! Selvom jeg stadig mener du bør smide din MAC Laaaangt væk..! hehe :wink:

Hvordan går det forresten med kosten..?

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Skulle lige prøve at ligge et billede ind eller to.. dato. 01.nov.05

Håber at se en lidt tyndere og mere veltrænet Nille om nogle måneder :blush:

Faktisk en ganske imponerende erector du holder dig der! Faktisk rigtig godt taget din korte træningserfaring i betragtning... Og bryst billeder er jo altid velkomne... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Ja så prøver jeg at få det til at virke - men jeg er virkelig mongol til det :dry:

Tro rjeg kom til at sende en mail til mig selv fremfor et indlæg....

Imponerende billeder - men hvad h..... er den erectus(???) ham fyren snakker om?? :dry:

ses

Erector Spinae, Den muskel der ekstenderer ryggen... Dvs. den modsatte bevægelse af mavemusklerne..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nille..! :bigsmile:

Rrraaaauuuw..! :wink: hehe

Fint med billeder, godt at se du fik det til at virke..! Selvom jeg stadig mener du bør smide din MAC Laaaangt væk..! hehe :wink:

Hvordan går det forresten med kosten..?

Hey Anderes..

Jo tak, og tak for hjælpen..! :bigsmile: men min mac smider jeg sq ikke ud, den er jo cool..!! kan jo ikke gøre for at den driller lidt på mange af de danske hjemmesider.. øv øv :confused:

Ang. kosten så har jeg skam ændret den.. får en del mere protien daglig, og prøver hårdt at skære ned på kulhydraterne..

Ca. tal. Prot. 90g - kul. 151g - fedt. 66g (sund fedt) kcal. 1667

Består hovdesalig af 3 stk rugbrød, m. makral, tun, kyllingpålæg, æg, havregryn, minimælk, rosiner, mandler.. og en spand frugter og grønt.. sublere op med ca. 30 g protien pulver, for at nå de 90g..

gir det lige et stykke tid, syntes jeg kan mærke lidt fremskridt.. men det går stille!!..

Link to comment
Share on other sites

Hej Nille

Ja så prøver jeg at få det til at virke - men jeg er virkelig mongol til det :dry:

Tror jeg kom til at sende en mail til mig selv fremfor et indlæg....

Imponerende billeder - men hvad h..... er den erectus(???) ham fyren snakker om?? :dry:

ses

Erector Spinae, Den muskel der ekstenderer ryggen... Dvs. den modsatte bevægelse af mavemusklerne..! :smile:

Heeeeyyy Loui min bokseveninde :w00t:

hehe nope du sendte skam et indlæg.. skal da lige ind og se hvad du har postet af godter..!!

Viste heller ikke hvad Erector Spinae er for en muskel..!?

modsatte af mavemuskler, måske jeg skulle begynde at kikke lidt mere på dem i stedet for.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Uhh Nille-pigen :w00t: Billeder.. We like :blush:

Fedt du kunne få slædt bootyen med hele vejen rundt om århus stadion :wink: Den skal skam nok følge me, og du kommer da lynhurtigt i form til de 11 min, med den indsats du ligger for dagen :smile:

:4flex:

ps. der kommer måske også et par billeder i min log inden længe :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Anderes..

Jo tak, og tak for hjælpen..! :bigsmile: men min mac smider jeg sq ikke ud, den er jo cool..!! kan jo ikke gøre for at den driller lidt på mange af de danske hjemmesider.. øv øv :confused:

Ang. kosten så har jeg skam ændret den.. får en del mere protien daglig, og prøver hårdt at skære ned på kulhydraterne..

Ca. tal. Prot. 90g - kul. 151g - fedt. 66g (sund fedt) kcal. 1667

Består hovdesalig af 3 stk rugbrød, m. makral, tun, kyllingpålæg, æg, havregryn, minimælk, rosiner, mandler.. og en spand frugter og grønt.. sublere op med ca. 30 g protien pulver, for at nå de 90g..

gir det lige et stykke tid, syntes jeg kan mærke lidt fremskridt.. men det går stille!!..

Bare rolig det skal nok komme..! :bigsmile: Det ser i hvert fald ganske fornuftigt ud..

Har du forresten fået bestemt dit ligevægtsindtag..?

Link to comment
Share on other sites

Bare rolig det skal nok komme..! :bigsmile: Det ser i hvert fald ganske fornuftigt ud..

Har du forresten fået bestemt dit ligevægtsindtag..?

Nope har ikke fået regnet min ligevægtsindtag ud.. hvordan gør jeg det?? eller skal jeg bare ned i centert og hoppe på den elektronisk vægt ?? Overvejer jeg at gøre i morgen tidlig, skal lige se om jeg kan komme så tidlig op.. :sleeping:

Weeee.... Så er det på vej til Boksetræning, der er lige røget lidt havregryn m. rosiner ned så nu er jeg kamp klar :firebounce:

Var bare lige lidt nysgerrig her til morgen, skulle lige se om der var en som fik postet nogle billeder i går aftes.. ti hi.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share