"Personlig træningsmakker" søges!


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Jeg leder efter en af jer garvede drenge M/K, som kan hjælpe mig løbende.

Hvem og hvad?

Har tidligere haft personlig træner (-synes det var lige lovlig :sleepy: pebret) -og jeg tror også jeg vil få stor glæde af at se hvordan en anden, ambitiøs og mere garvet person træner. Modellen kunne være at vi ses en gang om ugen, hvor vi træner sammen og du så løbende hjælper mig med øvelser og program. Hvis du ved noget om kost og vægttab (ja, ja :blahblah: tøseting men vigtigt) vil det også være hoch-spitze :cooldance:

Hvor? :blink:

Jeg selv træner i Hard Work, og har chekket at det koster 100,- at ta' en gæst med, så det ville jo være smart hvis du var medlem i forvejen. Ellers finder vi ud af det.

What's in it for you? :raisebrow:

Udover at du får fornøjelsen af mine beundrende suk og "Hold da op hvor er du stærk-komplimenter" vil jeg gerne betale noget.. men ikke så meget som proff'erne ta'r. Det kan vi også lige snakke om!

Who the fuck is Alice.. øhh Sally?

Kig på første side i min log, der står lidt generelt. Her kan du selvfølgelig også se hvad jeg pt træner.

Må man det? :nono:

Har kigget rundt her på MOL for at finde et sted man kunne annoncerer sådan en "kontaktannonce". Har ikke kunne finde noget...

:smile::smile::smile: Såååee derfor send mig en MAIL, eller skriv til min LOG, så vi ikke belemre alle andre :blush:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

What's in it for you?

Udover at du får fornøjelsen af mine beundrende suk og "Hold da op hvor er du stærk-komplimenter" vil jeg gerne betale noget.. men ikke så meget som proff'erne ta'r. Det kan vi også lige snakke om!

:laugh:

Ej, rigtig god ide, Sally. Men pas nu på med, at du ikke kommer til at give for mange penge. Det er trods alt sort, ikke?

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Ej, rigtig god ide, Sally. Men pas nu på med, at du ikke kommer til at give for mange penge. Det er trods alt sort, ikke?

Hr. K

Åhh hvor er du sød! JA, PAS PÅ PENGENE!

Har faktisk tænkt på dig og Alva, det virker jo som om at det går fint med at træne sammen selvom jeres niveauer er vel også ret forskellige ikk'?

Kærlig hilsen

Sally

Link to comment
Share on other sites

Åhh hvor er du sød! JA, PAS PÅ PENGENE!

Har faktisk tænkt på dig og Alva, det virker jo som om at det går fint med at træne sammen selvom jeres niveauer er vel også ret forskellige ikk'?

Kærlig hilsen

Sally

Haha .. jo. Jeg er Kloge Åge i forhold til hende, men hun tuder i det mindste ikke over træningen, som jeg hele tiden gør. :laugh: Så jo, vi komplementere hinanden godt.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Jeg er så jublende heldig at Incognito har meldt sig på banen. Helt fantastisk, da jeg tidligere har været med ham i Thor og lærer de fornemme dicipliner død, squat og bænk, så mon ikke vi indimellem kommer til at træne i De Hæderkronede Gamle Lokaler på Kløvermarksvej :jodler: :jodler: :jodler:

Glæder mig allerede :4jumpy: !

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share