Forslunds log vol. II


Chris27
 Share

Recommended Posts

Dagens træning: mandag 16/01-2005

Hugvend: 1x5x20 - 1x5x40 - 4x5x30 - 1x5x40

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 4x6x90

Bænk:1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x67,5 - 1x5x77,5 - 3x5x67,5

OL Squat: 1x5x50 - 1x5x72,5 - 1x5x80 - 3x5x72,5

Supersetet med:

Military: 5x5x41

God træning i dag. I huset var Kurterne samt familien Incognito (de bør nok skære ned på Gustavs sukkerration :tongue: ).

I vend havde jeg lave vægte for at komme ned i benene, det lykkedes også, men jeg foreløbig næppe holde balancen med over 50kg.. men det må jeg finde ud af en anden dag.

Rumænsk dødløft var ikke så tung, selvom jeg gik op i vægt, så den går fint, og må efterhånden hjælpe på dødløft og squat :smile:

Bænken er ved at være god. Jeg mærkede intet til skulderen og fik 5x77,5, som jeg var lidt spændt på (oven i købet ikke til failure :smile: ), det var vist min bedste 5rep i et år. Næste uge øger jeg mine workset til 70kg.

I squat er jeg begyndt samme system som i bænken, og det gik udmærket. 5x80 var også rimelig pæne, og næste uge prøver jeg 5x82,5. Anders fik ellers overtalt mig til at prøve et sæt overheadsquat for at holde ryggen helt lodret.

Da det sidste uge viste sig at det var for voldsomt at gå fra 40 til 42,5 :blush: , lavede jeg i dag 41kg.. det gik rimeligt.

Træningen får 7 på 10-skalaen, det alt gik udmærket.

Morgenvægten i går var 88,7kg

Og gud hvor er dette indlæg egentligt kedeligt :blush: , men det må jeg vel leve med.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: 19/01-2005

Hugvend: 1x5x20 -1x5x30

Frivend: x5x40 - 2x5x45 - 1x5x50

Dødløft (dag2): 1x5x80 -1x3x120 - 4x3x140

Chinups: 3-4-4-3-3

Dips: 1x10

Da jeg har haft en hård uge og fik sent fri fra arbejdet, besluttede jeg at nøjes med de vigtige øvelser. Batman og Incognito var også dernede.

Vend var igen med lette vægte for at øve mig i at komme ned i benene. Når jeg får styr på balancen sker det nok ting og sager. Batman mener at 80kg kommer, når teknikken er blevet finpudset, og det er da en udmærket start :smile:

I dødløft har jeg måske været lidt ambitiøs i mit program selvom dagens 3x140 ikke var meget tungere end sidste uges 4x130. For der er ingen lette dage, og dagens løft var tunge, selvom stilen vist så rimelig ud. Incognito synes at stilen på mit opvarmningssæt var pæn :blush:

Chinups var stadig ynkelige men bedre end sidst.

Dagen får 5 ud af 10 i karakter. Da jeg ikke fik lavet meget men trods alt, hvad jeg havde planlagt og vend går fremad.

Derudover synes jeg at vi har haft nok vinter nu, så jeg vil gerne ansøge om bedre vejr.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: 21/01-2005

Frivend: 1x5x20 - 1x5x40 - 4x5x45

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 4x6x90

Bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 5x5x67,5

Frontsquat: 1x5x50 - 5x3x70

Supersettet med:

Military: 4x5x40 - 1x2x45

Træning med Batman og Incognito sr + jr.

Der var kollektiv iltmangel i Thor i dag (eller noget), så både mig og Batman blev vildt forpustede af ingenting. Men jeg fik gennemført det planlagte. Frontsquatten var dog tung i dag, også tungere end jeg synes, at den burde. I military skulle jeg også have holdt mig fra 45kg i dag, da de ikke ville nogen veje.

Incognito var begyndt på sit hardcoreprogram med 1mio sæt frontsquat og div cirkusøvelser til opvarmning. Hvis det virker bliver han nok meget stærk.

Dagen får 4 ud af 10 i karakter. Da jeg fik lavet, hvad jeg skulle, men mine lørdage er ikke planlagt så hårde og jeg følte mig træt hele tiden..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 23/01-2005

Frivend: 1x5x0 - 1x5x0 -2x5x45 - 2x5x50

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 4x6x90

Bænk: 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x67,5 - 1x5x77,5 - 3x5x67,5

OL Squat: 1x5x50 - 1x5x72,5 - 1x2x92,5 :blush: - 1x5x82,5 - 2x5x72,5

Supersettet med:

Military: 4x5x41,5 - 1x6x41,5

Der var fuldt hus i dag i Thor med Kurterne, Morten+ kammerat, Incognito med familie g da jeg gik kom også Heffe for første gang i nyere tid.

I ænk fik jeg som planlagt igen 5x77,5 igen, men den føltes tungere end sidste uge, og der skulle kæmpes noget. Det varer heldigvis 2 uger før jeg skal på 80kg. I øvrigt rart at have fået stabil spotter i Batman fremfor de tåger, som jeg ofte har brugt i HardWork :smile:

I squatten fik jeg en hjerneblødning og talte 10kg forkert på mit tunge sæt, så jeg fik kun 2 forkælede reps. Men da det højeste, som jeg tidligere har løftet i OL squat er 1x90kg, bør jeg vel ikke brokke mig. Men jeg var godt nok skuffet over mig selv og min elendighed indtil jeg fik talt efter :crazy: . Sådan går det, når man bruger alle de små skiver :blush: Min planlagte 5x82,5kg bagefter gik fornuftigt. Næste gang øger jeg til 75kg i de lette sæt :smile:

Military var egentligt ikke vildt tung, men jeg blev svimmel og så stjerner undervejs i alle sættene, højst mystisk.. måske glemte jeg at trække vejret :blink:

Træningen får 6 ud af 10, da jeg fik, hvad jeg skulle og squatten egentlig var udmærket.

Morgenvægten søndag var 88,3kg (det er lidt planlagt, at den falder).

Link to comment
Share on other sites

Military var egentligt ikke vildt tung, men jeg blev svimmel og så stjerner undervejs i alle sættene, højst mystisk.. måske glemte jeg at trække vejret :blink:

Eller også glemte du at kigge fremad i stedet for at lade øjnene (og hovedet) følge med stangen opad. Jeg har selv oplevet det du beskriver et par gange. En af gangene sortnede det for øjnene, og jeg var ved at besvime. Det sker ikke, hvis du holder hagen ned mod brystet, mens du løfter.

Link to comment
Share on other sites

Bruno> Det har jeg ikke tænkt over, men det vil jeg gøre på lørdag, og se, om det gør nogen forskel.

Er din opdateringsfrekvens i øvrigt et udtryk for din træningsfrekvens :blink:

Dagens træning: 26/01-2006

Frivend (teknik): 1x5x20 -7x5x40 - 1x5x50

Dødløft (dag 3): 2x5x80 - 1x3x120 - 4x2x150

Bænk (let): 1x5x20 - 1x5x50 - 5x5x62,5

Chinups: 5x4xmig

Kurterne var for en gangs skyld fraværende, så det var bare mig og Morten. Morten er nok den bedste til at kigge på min teknik, så han holdt øje med mit frivend, som begyndte at se godt ud... lige indtil jeg prøvede 50kg, det gik knapt så godt.

Dødløften var overraskende let i dag, lettere end sidste uges 3x140kg,så mine bange anelser om, at mit program var for tungt var vist overdrevne :bigsmile: . Morten kommenterede ikke stilen, jeg tror, at det er et godt tegn, da han ellers er ret pylret. Næste uge laver jeg singler på 160kg.

Bænken var ret let, som den burde være, medens chinups stadig ikke er mponerende.

Træningen får 6 ud af 10 med et lille program men en god dødløft (dødløft er jo den ultimative øvelse :superman: ).

Jeg er også slupet af med min dårlige vane med at stå op om natten og følge med i liveopdateringerne af NBA-kampene (jeg er med i et NBA-spil på ESPN), hvilket var yderst skadeligt for min søvn, og dermed gjorde mig ret træt om dagen, så nu er jeg meget friskere.. dejligt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bruno> Det har jeg ikke tænkt over, men det vil jeg gøre på lørdag, og se, om det gør nogen forskel.

Er din opdateringsfrekvens i øvrigt et udtryk for din træningsfrekvens :blink:

Ja, det er den. Men jeg kommer pludselig i tvivl om, hvorvidt du har bemærket, at jeg er flyttet tilbage til min logbog? Ellers kan jeg godt forstå, at du undrer dig over, at jeg åbenbart holder flere ugers pause mellem hver træning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bruno> Jeg kan jo ikke nå at følge med i alle dine logs og blogs, der er jo kun 24timer i døgnet.

Dagens træning: lørdag 28/01-2006

Frivend: 1x5x20 - 2x5x40 - 1x5x45 - 1x5x50

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 4x6x90

Bænk (mellemdag): 1x5x20 - 1x5x50 - 5x5x70

Frontsquat: 1x5x50 - 4x3x70 - 1x0x80(fail :cry: )

Supersettet med:

Military: 3x5x40 - 1x7x40

Alle andre end mig var ikke til træning, selv Batman er vist gået i stå igen. Ikked så fedt :dry:

I frivend prøvede jeg at fortsætte på, hvad Mrten lærte mig i torsdag, og mine 5x50kg var også en del pænere og mere kontrolleret end sidst.

I bænk gi jeg 2,5kg op, og det gik egentligt fornuftigt nok. Selvom det føles af meget, at jeg skal løfte et sæt på 77,5kg på mandag, men det tunge sæt er begyndt at snyde og føles lettere end forventet, så det skal nok gå. :smile:

Frontsquat gik bedre end sidst med pænere reps. 80kg var dog en monumental fiasko, hvor jeg kom så langt ned at albuerne støttede på knæene, og så var der ingen vej op. Faktisk ret skuffende, og jeg burde måske have prøvet den igen or at vise, at jeg sagtens kan løfte 80kg. I øvrigt min første failure i frontsquat nogensinde.

I military lyttede jeg til Bruno og kiggede fremad, og jeg blev i hvert fald ikke svimmel.

Dagen får 4 ud af 10, fordi jeg var alene og havde en skuffende frontsqua failure.

På arbejdet har jeg fået af vide, at jeg surfer for meget på nettet :unhappy::innocent: , så mit Mol forbrug falder nok lidt nu. Til gengæld skal jeg også dot-net certificeres, det er vist ret godt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Top-point herfra for den ultra elegante formulering.

Keep-on-truckin' lone-ranger!

Håber snart vi ses i Thor :w00t:

Sally :smile:

Jeg synes, at jeg klynkede for meget i min gamle logbog, så nu er jeg gået over til positive formuleringer :4thumbup: .

Ja vi er stadig ikke stødt sammen i Thor (jeg ville nok genkende dig :tongue: ). Jeg er ellers begyndt at støde på Anders deroppe igen.

Som det store vanemenneske jeg er, er jeg nem finde dernede, så vi støder nok lige pludselig sammen. I dag var jeg også nem at genkende :cool:

Der er godt nok også gang i din log :bunny::firebounce:, der kan jeg slet ikke følge med.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: 30/01-2006

Frivend: 1x5x20 - 2x5x40 - 1x8x40 - 1x7x40 - 1x5x40 - 1x5x50

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 4x6x90

Bænk (tung): 1x5x20 - 1x5x50 - 1x5x70 - 1x5x77,5 - 3x5x70

Overhead squat: 2x5x20 -1x2x25(fail på 3.) - 1x5x25

Military: 2x5x42,5

Træning med Morten og Kurt.

Frivend må være den mest frustrerende øvelse. Jeg fik ros for mine 40kg, men 50kg lignede :4pooh: , jeg må nok bare arbejde videre.

Rumænsk dødløft var halvtungt, måske fordi Morten rettede på mig, så det blev meget langsomt.

I bænk fik jeg, hvad jeg skulle med mine 5x77,5kg. Det var dog ret tungt, og jeg overvejer, om jeg som planlagt skal prøve 5x80kg næste uge...hmm

Efter dødløft følte jeg mig ret slidt (som efter et maxforsøg i dødløft), så jeg kunne ikke overskue at squatte, så jeg prøvede istedet overhead squat, det ikke særlig hårdt men ikke er så nemt, som det ser ud.

Træningen får 4 ud af 10, da mine sidste øvelser blev noget rod og frivend frustrerer lidt.

Morgenvægten i går var 88,3kg (-0,0kg burde være mindre). Jeg diæter lidt og håber, at det ikke går ud over styrken, men så skal jeg nok være flittigere end i dag :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: torsdag 02/02-2006

Frivend: 1x5x20 - 8x5x40

Dødløft: 1x5x80 - 1x3x120 - 1x1x140 - 2x1x160 - 8x1x120

Bænk (let): 1x5x40 - 5x5x62,5

Chinups: 1x5 - 1x4

Jeg er blevet uvenner med min cykel, som jeg ikke kan låse op, så jeg får gået en masse for tiden. Bla gik jeg 40min fra arbejde til træning.

Endnu engang var der kun mig og Morten til træning.

Morten kiggede igen på mit frivend, men det er en lorteøvelse. Hvor det begyndte at ligne lidt sidst var alt elendigt i dag, og jeg er ikke sikker på, at jeg bare havde bare et pænt løft :4ranting: . Dage som i dag overvejer jeg at opgive den.

I dødløft ville jeg lave 4 singler på 160kg og jeg lavede også de to første, men efter mange formaninger for den tidligere rygskadede kommende sygeplejerske, som ikke var imponeret over min stil, endte jeg med nogle lette singler.

Jeg ved at min stil ikke er pæn, men på den anden side ved jeg også at vægtløfterne er overpylrede, så hvad bør jeg gøre, for jeg trænger til en plan for mit dødløft.

Dagen får 4 ud af 10 pga nogle ringe frivend, resten var styrkemæssigt ok, omend lidt kort.

Men ellers er træningen i Thor for tiden ikke særligt inspirerende. Der er stort set ingen mennesker (selv Batman som jeg trænede sammen med hver gang har jeg ikke set i to uger), hvilket ikke giver meget stemning, så jeg savner Hardwork lidt.

Så er der frivendet, som jeg satser meget på at få styr på, men bare ikke vil lykkedes. Generelt er jeg vist også lidt planløs.

Men styrken vil jeg ikke brokke mig over, for selvom den ikke er helt i top (efter min standard), så er den ikke så langt fra oveni købet selvom jeg cutter (min uofficielle morgenvægt var 87,3kg)

Link to comment
Share on other sites

Af nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor du træner så meget frivend? Med mindre du har ambitioner om at blive vægtløfter, er det vel ikke noget, du kan bruge til noget.

Det er måske et godt spørgsmål. Jeg har ikke umiddelbart nogle planer om at blive vægtløfter (selvom jeg ikke vil udelukke noget). Men i en vægtløftningsklub bliver man jo opfordret/inspireret til det.

At jeg har den med hver gang er fordi jeg også bruger den som opvarmning. Endvidere skulle det være en god muskelbygger (når og hvis jeg får styr på teknikken).

Men en dag som i dag ovevejer jeg om den er besværet værd.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 06/02-2006

Sheiko:

Bænk: 1x5x45 - 1x,4x55 - 2x3x62,5 - 6x3x72,5

Squat: 1x5x50 - 1x4x60 - 2x3x70 - 5x3x80

Bænk: 1x5x45 - 1x5x55 - 5x5x62,5

Rumænsk dødløft: 1x6x60 - 4x6x90

Jeg sprang lørdagstræningen over, fordi jeg ikke gad gå 45min til træning, men i dag hentede jeg min gamle racercykel fra cykelsmeden, så jeg blev lidt mobil igen.

Der var kun mig og Morten i huset. Tilsyneladende er vi de eneste tilbageværende brugere af vægtløftsrummet. Det gode Squatstativ stod endda som da jeg forlod det i torsdags. Klubben savner efterhånden aktive medlemmer, når selv nisserne tilsyneladende er stoppet.

Som Bruno bemærkede, så er der ingen grund til at bruge så meget tid på frivend, når den kun skaber frustrationer, så jeg vil prøve noget andet nemlig SHEIKO.

Jeg regner med at tage bænkdelen som i programmet men nøjes med første squat pas hver gang, ellers er det for hårdt. Jeg regner ikke med at følge dødløftdelen.

Bænk havde jeg sat mix max til 90kg, hvilket burde være rimeligt, når jeg kan tage 5x77,5. Det var ikke særlig hårdt i dag, men bænkdelen i Sheiko er vist heller ikke så skræmmende.

Squat var til gengæld ret tungt. Jeg havde sat 1RM til 100kg, hvilket burde være rimeligt, da jeg for to uger siden lavede2x92,5kg i dag. Men det var både tungt og grimt. Forhåbentligt skyldes det bare, at jeg har forsømt squat lidt de sidste par uger, så den bliver bedre næste gang.

Træningen får 5 ud af 10, da bænken var god og frandringen var god mens squatten trak ned.

Morgenvægten i går var 88,2kg (-0,1kg) -0,1kg på to uger er lidt i underkanten, så der må jeg lige gøre mig lidt mere umage.

Og kan vi så komme af med det skrækkelige vejr (og dumme lastbilchauffører, som synes det er sjovt at sprøjte folk til med sjap :rocketwhore: ).

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: lørdag 11/02-06

Frivend: 1x5x20 - 3x5x40 - 1x5x45

Dødløft: 1x5x80 - 3x5x120

Bænk (Sheiko dag 2): 1x5x45 - 1x5x55 - 2x4x62,5 - 2x3x67,5 - 2x2x72,5 - 2x1x77,5 - 2x2x72,5 - 2x3x67,5 - 1x4x62,5 - 1x6x57,5 - 1x8x55 - 1x10x50 - 1x12x45

Chinups: 5x4xmig

Jeg må erkende at træningsmotivationen er ikke helt i top for tiden, derfor missede jeg også torsdagstræningen (det og et frygteligt dårligt vejr), men i dag kom jeg igen derned, hvor Morten og en genopstået Batman var i gang.

Frivend gik fint, måske hjalp det med to coaches i dag :smile: , det var så eksplosivt, at jeg var ved at få næsten alle reps i hovedet.. dejligt. Men jeg har skåret den ned til en gang om ugen.

I dødløft bliver min stil altid kritiseret (det er simpelthen ikke øvelsen at træne i en VL-klub), så jeg tog ikke så mange kilo på i dag, og det føltes også fint og let, og jeg kunne også have lavet det med 20kg ekstra. Problemet er at jeg ikke får nogen input til, hvad jeg skal gøre for at blive stærkere den, men bare hvordan den bliver sikrere (og det sikreste er at lave den med 40kg :nonono: ).

Jeg er i øvrigt tilbage i inderste hul i mit styrkebælte :bigsmile:

I bænk havde jeg Sheikomarathon på pyramideform :superman: hvilket var let nok og der var flere reps til overs i alle 18sæt.

Træningen får 6 ud af 10, fordi det var let overstået og frivend var god.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 13/02-2006

Frivend: 1x5x20 - 2x5x40 - 1x5x45 - 1x5x50

Squat(Sheiko dag 3): 1x5x50 - 2x4x60 - 2x3x70 - 5x3x80

Bænk(Sheiko dag 3): 1x5x45 - 1x4x55 - 2x3x62,5 - 6x2x72,5

Rumænsk dødløft: 1x6x70 - 1x6x90

Morten og Batman var i huset i dag,så jeg var ikke helt Palle :smile: .

Frivend var fornuftigt i dag. 5x50kg ikke var vildt lette, så føltes de teknisk gode, selvom Batman mente at afslutningen ikke var så god, men det er en småting :cool:

Squat var igen led men føltes lidt bedre en sidste mandag, hvor jeg lavede samme sæt. Lidt coaching her hjælper på småtingene, så skal der bare være lidt mindre goodmorning i det.

Bænken var der ingen problemer i, selvom 72,5kg gerne måtte være lidt hurtigere.

I dødløft knækkede min ene straps, og så gad jeg ikke mere (ok - dårlig undskyldning :blush: ).

Træningen får 4 ud af 10 da squatten gerne måtte have været lidt lettere.

Da jeg gik prøvede Morten at lokke to diskopumpere til at lave lidt hardcoretræning, vist med blandet succes...han er måske heller ikke den bedste til at argumentere for øget muskelmasse.

Vi snakkede også om, at vi behøver flere medlemmer, specielt når Heffe og Incognito vistefterhånden må kaldes tidligere medlemmer.

Morgenvægten i går var 87,8kg (-0,4), den var ellers lavere om fredagen, men det satte min brors lasagne vist en stopper for :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hovhov...

JEg regner med at kigge ud i Thor mandag og torsdag fremover osse, men lige i denne tid med speciale og så videre, må jeg vist tage de hurtige løsninger.... Noget nyt om krebsen?

Ok det er godt at høre :smile: Det lød bare på din logbog, som om at du var blevet fast IK99 mand :wink:

Det går vist efterhånden godt med Krebsen. Jeg har ikke snakket med ham, men Batman har været ude hos ham nogen gange. Han duker sikkert op igen i Thor om en måneds tid.

Morten og Batman har også godt gang i deres historier om ham :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: torsdag 16/02-2006

Frivend: 1x5x20 - 2x5x40 - 1x5x45 - 1x5x50

Squat(Sheiko dag 4): 1x5x50 - 2x4x60 - 2x3x70 - 2x2x80 - 3x1x90

Bænk(Sheiko dag 4): 1x5x45 - 1x4x55 - 2x3x62,5 - 6x2x72,5

Rumænsk dødløft: 1x6x60 - 4x6x80

Udmærket træning med Kurterne i dag.

Jeg var spændt på squatten, da den har føltes tung de første par squatdage i Sheiko, men den gik bedre end ventet i dag med en teknik, som føltes bedre end sidst :smile: . På 90kg kunne jeg dog ret tydeligt mærke, hvor mit stickingpoint er.

Kurt ville squatte sammen med mig, men han kunne ikke nå op til stangen :tongue:

Bænken var nem, men Sheikobænk er altid nem... gad vide, hvor effektiv den er.

I rumænsk dødløft gik jeg fra 90kg til 80kg, da den havde føltes ret tung de seneste gange, og jeg gerne vil udføre den Jane Fonda-strict. Den var heller ikke så tung i dag, så den hedder nok snart 85kg igen :wink:

Træningen får 6 ud 10 da squatten går den rette vej.

I øvrigt regner Batman med at Krebsen er tilbage i starten at marts, så skal vi høre på hans brokkerier igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning: mandag 20/02-2006

Frivend: 1x5x20 - 2x5x40 - 1x5x45 -1x5x50

Bænk (Sheiko dag 6): 1x5x45 - 1x4x55 - 2x3x62,5 - 5x2x72,5

Squat (Sheiko dag 6): 1x5x50 - 2x5x60 - 5x5x70

Bænk (Sheiko dag 6): 1x4x50 - 1x3x57,5 - 5x2x67,5

Dødløft: 1x5x80 - 2x3x120 - 1x3x140

Jeg sprang lørdagens træning over pga dårligt vejr og min for tiden svingende motivation. Men for at lave lidt, fandt jeg mine håndvægte frem og kørte lidt stående håndvægtspres (1x10x17 - 1x6x18 - 1x7x18 - 2x6x18),.

I dag var jeg så i hulen igen med the usual suspects: Kurt, Batman og Morten.

I Sheiko var jeg nået til dag 6 (selvom jeg egentlig skulle lave dag 5 i lørdags), som nærmest ligner en deloaddag.

Bænken var let, men jeg må erkende, at jeg intet overblik har over min styrke her, men jeg fortsætter ufortrødent.

Squatten var heller ikke tung og Morten roste min teknik (en premiere :tongue: ), og mente selvfølgelig, at jeg skulle blive på den vægt i stedet for at kæmpe mig igen 80kg sæt. Men jeg kan da ikke blive på 70kg for evigt.

Jeg fik også lidt hurtigt dødløft til sidst, da jeg sprang lørdag over.

Træningen får 5 ud af 10.

Som min logbog antyder, er motivationen til styrketræning ikke på toppen for tiden. Det skyldes nok mest, at jeg efter et halvt år i Thor med rutinerede løftere egentlig ikke synes, at jeg er blevet bedre til noget. Der burde ellers være plads til fremgang.

Morgenvægten i går var 87,9kg (+0,1kg), så jeg har tabt 0,4kg på 4ugers diæt. Så jeg må erkende, at kiloene ikke falder af, nu hvor jeg ikke har 12km til arbejdet mere. Så jeg cyklede i stedet 20km ud til min forældre (men tog toget hjem, da jeg punkterede :mad: ).

Ifølge Batman kommer Krebsen nok forbi på torsdag :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Som min logbog antyder, er motivationen til styrketræning ikke på toppen for tiden. Det skyldes nok mest, at jeg efter et halvt år i Thor med rutinerede løftere egentlig ikke synes, at jeg er blevet bedre til noget. Der burde ellers være plads til fremgang.

Hvor kan jeg bare genkende det! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Som min logbog antyder, er motivationen til styrketræning ikke på toppen for tiden. Det skyldes nok mest, at jeg efter et halvt år i Thor med rutinerede løftere egentlig ikke synes, at jeg er blevet bedre til noget. Der burde ellers være plads til fremgang.

.

Måske var det nu man kunne tage en break og så prøve noget helt andet, bare for et par måneder? Boksning ? Svømning? Klatring? Løb? Bodyweight conditioning? Squash? Whatever? Hvis træningen bliver noget man bare gør for at gøre det, så gør man sjældent gladere hjem. Nogen gange skal man lige et skridt væk fra vægtene for at finde ilden igen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share