Optagelseskrav til AKS


Roadrunner
 Share

Recommended Posts

Ja sq, det svarer ca. til 16km/t :crazy:

Det tempo gad jeg godt kunne holde i 38min :superman:

Ved ikke helt hvad du vil hen med den post, men det er som skrevet, ikke umuligt at træne sig op til at løbe 38min på 10km for de fleste friske unge mænd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

på et tidspunkt var der et program der efter station 2, gik bag om special styrken. Der kom de lidt ind på optaglseskravende. Det de sagde var at optaglseskravende fysisk var meget lig med det man forventer for de danske special enheder (jæger + frømænd). Så se under hvad deres optaglses krav er og så har du et godt billede. Men der ud over skal du (som sagt tidligere) havde været betjent i 5 år, uden de store klagesager over det. Det er nemlig kun utrolig få der kommer ind hver år. Efter hvad jeg har hørt fra en tidligere politi direktør så er der ca. lige så mange der kommer ind til AKS hvert år, som der kommer ind til de andre dvs. 2-3 stykker max pr. år.

Link to comment
Share on other sites

Det var såmænd kun fordi jeg synes det er flot at kunne holde en fart på 16km/t konstant i 38min.

tja, da jeg var 16 løb jeg en 6km på 20min - svarende til 18km/t. Jeg var i rigtig god form, men det var jeg kommet ved at spille fodbold, altså korte spurter. Så 10km på 38min er bestemt ikke umuligt for de fleste

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share