Hvordan kan 26 kg blive til 43 kg?


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Uhhhh bliver lige nødt til at bumpe den her... - Sidder simpelthen og krummer tær lige nu, 'du blir hvad du spiser' er normalt banned på mit tv - men i en febrilsk sappning, overværede jeg lige 2 minutter; hvor Lene nåede at lave heksejagt på en enkel rugbrødsmad (godt nok med steg) der jo måtte være selve synden der medføre et ikke opnået vægttab (speltykiks var dog anbefalelsesværdigt) - det er simpelthen så usmageligt, og tegn på manglede fysiologisk og psykologisk indsigt - i enden medføre det da også at, - forsøgspersonen er bukket totalt under, og bliver taget i et orgie af burgere og pomfritter, og indsmulede rundstykker til morgenmad.

Ellers nåede jeg lige at se Lene råde den ene madamme, til at skære endnu mere ned for det magre kød (udskifte med frugt), så hun kunne tabe sig ENDNU hurtigere (tabet lå vidst på en 2-3 kg per uge i forvejen - og hele hendes kost bestod af frugt og grønt), her kunne man passende anbefale at hun beholdte kødet, og netop tilføjende - - - kan man tillade sig at sige det - - - en rugbrødsmad. :crazy:

Der burde simpelthen laves advarelser imod programmet, henvendt til enhver der vil leve sundere, og oprigtigt ønsker tabe sig. - Jeg undre mig over hvornår en sober MOL person ( :poking: MZ) sælger tv3 en ordenlig anstændig 'slanke'-tv-udsendelse.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg kan stille ét spørgsmål op, der kan skyde hele Lene Hanssons program i sænk:

Hvis hun er så klog på hendes principper, hvorfor er hun så selv overvægtig?

Dét har jeg virkeligt undret mig over hver eneste gang jeg ser det...

EDIT: OK - hun er ikke decideret fed, men heller ikke just "slim-fit"...

HELT ENIG! Det tænkte jeg også konstant på da jeg var ved at kaste op over programmet for 2 uger siden!

Er der ikke nogen der kunne tænke sig at spørge hende om det?? Det har jeg ikke rygrad til :crazy:

Hun er præcis ligeså slank som min kæreste var før hun smed 8 kg. Og så ser Lene jo ikke just sund ud, heller! Jeg ville gerne se hende i badedragt med appelsinhud (eller ville jeg :blink: ) Hvor utroligt at hun ikke nævnte så meget som én gang hvor vigtigt der er at indtage VAND nok (hun prædiker trods alt om vigtigheden for at indtage 70% væske) - det er da den bedste metode at udrense affaldsstoffer på! :devil:

Og advarsel til alle MOL-folk: Lad være med at se hendes programmer mere, hvis I gerne vil have dem fjernet fra TV. Vi skal nødigt støtte hende, ved at højne seertallet. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hvor utroligt at hun ikke nævnte så meget som én gang hvor vigtigt der er at indtage VAND nok (hun prædiker trods alt om vigtigheden for at indtage 70% væske) - det er da den bedste metode at udrense affaldsstoffer på! :devil:

Tror du at man taber sig af at drikke meget vand? og hvilke affaldstoffer taler du om?

Link to comment
Share on other sites

 Share