Vægttab, men ikke på den fede måde...


Bøgild
 Share

Recommended Posts

masser, læs lidt i dette fora og fortæl så lidt mere om hvor meget og vor hurtigt du vil tabe dig. Hvad du har af tid om ugen, hvad din form er, hvor aktiv du er på jobbet (fysisk altså) :) og hvis du kan komme i tanker om andet relevant vil vi også gerne høre det. Sig til hvis der er noget i vægttab-foraet du synes lyder specielt godt/dårligt... så jeg kan få et indtryk af hvilken type du er. Men grundlæggende: hvis du trænger til at komme i gang, behøver du jo ikke at vente på at få svar herfra, det gælder bare om at komme i gang! hvilket fører mig til følgende spørgsmål: er det motivationen eller konkrete oplysninger du mangler? :)

Og så i øvrigt: velkommen til

Link to comment
Share on other sites

Det er sq et lidt sjovt problem du har, tror der er mange herinde der er ret jaloux på din store muskelmasse...

Når du siger at det primært er muskelmasse du godt vil af med, så må jeg forvente at du har ret ok styr på træning og kosten.... så det eneste jeg vil anbefale er nok at skære ned i størrelse på dine måltider, men sørg for at spise tit.

Ellers skal du nok prøve at køre noget mere konditionstræning ind.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share