Maraton spinner i KBH


caNInen
 Share

Recommended Posts

BTW: Mht lokaler. Det lyder rigtig rigtig godt med cykler i forskellige niveauer, så kan alle nemlig se...Super... :4thumbup:

Du har ret det er ret fedt at alle kan se instruktøren og omvendt.

DU har nok også ret i at holde eventen inden JUL bliver ret stresset, så et NYTÅRS event er nok bedre - væk med juleanden - er du altid så klog? hehe

Hvis ikke der er nogle fra KBH' eller omegn der melder om bedre centre inden den 29. oktober, går vi videre med afholdelse i Helsingør - Synd det ikke er sommmer, her er Nordsjælland nok det fedeste sted i DK :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selv om jeg er stor tilhænger af, at få juleanden brændt af igen så hurtigt som muligt, så synes jeg nu det er lidt optimistisk at arrangere noget til nytår... I Horsens brugte vi LANG tid på at arrangere det - faktisk siden februar, men primært også fordi ingen af os arbejder fuldtid i centret, og har andre ting i hverdagen som også skal passes. Hvis du/I samtidig ikke har lokaler før den 29. okt., som det tidligste, så skal der fart på!

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg er stor tilhænger af, at få juleanden brændt af igen så hurtigt som muligt, så synes jeg nu det er lidt optimistisk at arrangere noget til nytår... I Horsens brugte vi LANG tid på at arrangere det - faktisk siden februar, men primært også fordi ingen af os arbejder fuldtid i centret, og har andre ting i hverdagen som også skal passes. Hvis du/I samtidig ikke har lokaler før den 29. okt., som det tidligste, så skal der fart på!

lyseslukker - måske er vi hurtigere i KBH!? :tongue: Nå du har jo sikkert ret ....

I næste weekend beslutter vi hvilket center, og herefter går vi igang med det egentlige arbejde b.la. at finde en realistisk dato - der skal jo også være tid til lidt marketing, og kalender afkrydsning m.v.

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Vi er mange jydehold der er klar og også instruktører, så bare se at komme i gang med planlægningen. Hellere nu end senere for der er meget der skal tilrettelægges inden sådan et event kan fyres af.. :4mewantfood:

jajaja - tante skrap ho ho - Vi skal bare ha' centervalget i orden i weekenden - sådan er det jo med demokrati. Tænk hvis der lige var en der rystede op med et center med fri minibar og topløs betjenning :blink:

Hvis ikke der kommer et bedre center/lokale end vores lokale, så begynder vi den seriøse planlægning (og de dumme spørgsmål) fra starten af næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Well de dumme spørgsmål starter allerede i dag :cooldance:

Jeg vi meget gerne høre, hvordan du mener vi bedst kvalitetssikrer instruktør valget?

Jeg tænkte at vi kunne dele instruktørene op så der kom 10 fra KBH og 10 fra Jylland .... Man kunne også sørge for en præmie til den bedste instruktør (valgt af deltagerne)!?

Jeg glæder mig til at høre din mening :4thumbup:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Den måde man bedst vælger de kvalitetsrigtige instruktører er ved, at man selv tager ud og kører ved alle instruktører! Men det kan jo være ret tidskrævende... Vi valgte mange af instruktørerne gennem anbefalinger fra andre spinningansvarlige, men også på baggrund af vores egne erfaringer.

Mht. til præmie til den bedste instruktør så er det en en okay ide, men min personlige holdning er, at det ikke er det, et 24 timers maraton går ud på. Mange instruktørerer synes bl.a. at for at være en super instruktør, så skal man køre et killer program, så ingen kan stå på benene bagefter, hvilket jo ikke er ret hensigtsmæssigt, når man skal holde et helt døgn...

Link to comment
Share on other sites

Den måde man bedst vælger de kvalitetsrigtige instruktører er ved, at man selv tager ud og kører ved alle instruktører! Men det kan jo være ret tidskrævende... Vi valgte mange af instruktørerne gennem anbefalinger fra andre spinningansvarlige, men også på baggrund af vores egne erfaringer.

Mht. til præmie til den bedste instruktør så er det en en okay ide, men min personlige holdning er, at det ikke er det, et 24 timers maraton går ud på. Mange instruktørerer synes bl.a. at for at være en super instruktør, så skal man køre et killer program, så ingen kan stå på benene bagefter, hvilket jo ikke er ret hensigtsmæssigt, når man skal holde et helt døgn...

Jeg er til dels enig med Rikkekim her. Det med præmier til instruktører kan jeg ikke se det fede i. Det er jo ikke dem, det principielt set handler om. Det er jo deltagerne. Ja det ved jeg jo så ikke, hvad det er du præcist havde tænkt dig med dette event. Hvorvidt det tilegner sig deltagere som udelukkende er instruktører eller den menige cykel dansker :smile: Personligt tror jeg, at det bedst er at involvere alle dem,der har lyst...på den måde får du også langt flere tilmeldinger. Jeg ved sgu ikke om, jeg er en tante skrap, men erfaringsmæssigt har jeg tilegnet mig en masse viden om netop cycling og cycling events, men derfor tror jeg alligevel, at det er common sense at man ikke bare plastrer et eller andet event på plakaten, og så regner med at det hele kommer af sig selv knægt.... Benarbejde= succes og det gælder egentlig ret mange andre ting også :4thumbup:

Jeg mener dog, at det vil være umuligt at prøvekøre alle 24 instruktører og slet ikke hvis I vælger 12 fra Jylland og 12 fra andre steder... Ideen er som sådan okay men ikke specielt realistisk..Derudover behøver en god instruktør ikke nødvendigvis være ham eller hende, der kører nogle killertimer. Det kan ligeså vel være den med den mest fantastiske udstråling, ham med det fedeste musik eller hende med det mest gennemførte program. Sørg for at finde nogen, der hver især har deres egen stil, så man ikke ender med et 24 timers plaget af landevejsspinning eller et event udelukkende med cirkuskunster på cyklen. Det er vigtigt, der er noget for alle til et 24 timers spinning event..

Just my besyv. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er til dels enig med Rikkekim her. Det med præmier til instruktører kan jeg ikke se det fede i. Det er jo ikke dem, det principielt set handler om. Det er jo deltagerne. Ja det ved jeg jo så ikke, hvad det er du præcist havde tænkt dig med dette event. Hvorvidt det tilegner sig deltagere som udelukkende er instruktører eller den menige cykel dansker :smile: Personligt tror jeg, at det bedst er at involvere alle dem,der har lyst...på den måde får du også langt flere tilmeldinger. Jeg ved sgu ikke om, jeg er en tante skrap, men erfaringsmæssigt har jeg tilegnet mig en masse viden om netop cycling og cycling events, men derfor tror jeg alligevel, at det er common sense at man ikke bare plastrer et eller andet event på plakaten, og så regner med at det hele kommer af sig selv knægt.... Benarbejde= succes og det gælder egentlig ret mange andre ting også :4thumbup:

Jeg mener dog, at det vil være umuligt at prøvekøre alle 24 instruktører og slet ikke hvis I vælger 12 fra Jylland og 12 fra andre steder... Ideen er som sådan okay men ikke specielt realistisk..Derudover behøver en god instruktør ikke nødvendigvis være ham eller hende, der kører nogle killertimer. Det kan ligeså vel være den med den mest fantastiske udstråling, ham med det fedeste musik eller hende med det mest gennemførte program. Sørg for at finde nogen, der hver især har deres egen stil, så man ikke ender med et 24 timers plaget af landevejsspinning eller et event udelukkende med cirkuskunster på cyklen. Det er vigtigt, der er noget for alle til et 24 timers spinning event..

Just my besyv. :bigsmile:

Mente nu også mest, at det optimale ville være at afprøve alle instruktører, men selvfølgelig er det næsten en umulig opgave. Er enig med Julie i, at det ikke behøver være landevejsprægede instruktører eller spasmagere alle sammen. Der skal være noget for enhver smag. Mange diskussioner herinde går på, at man ikke bryder sig om forskellige øvelser på cyklen (fryseture, hen over sadlen osv.), men der sidder nu stadig enkelte medlemmer rundt omkring, som synes øvelserne er gode. Det er så op til arrangørerne at tage stilling til om man vil tage hensyn til disse præferencer.

Synes stadig, at et arrangement i januar lyder lidt optimistisk - især når der stadig ikke er fastlagt et center eller en dato...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frisk på en gang spinning.

Har I overvejet Equinox i Valby. De har klart det bedste spinning lokale jeg har været i. Det er stort med mange cykler, niveaudelt så alle kan se noget.

Og desuden bor jeg lige om hjørnet, så jeg kunne sove i en rigtig seng. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frisk på en gang spinning.

Og desuden bor jeg lige om hjørnet, så jeg kunne sove i en rigtig seng. :)

Det holder ikke synes jeg - til sådan en event skal man være på stedet - ikke bare være tilstede når man lige er på cyklen - der skal være lejrstemning - og det går ikke hvis alle CPH borgere bare tager hjem til sig selv.

Jeg er frisk på at stille op i øvrigt - synes man skulle finde en dato i februar/marts

Link to comment
Share on other sites

Det holder ikke synes jeg - til sådan en event skal man være på stedet - ikke bare være tilstede når man lige er på cyklen - der skal være lejrstemning - og det går ikke hvis alle CPH borgere bare tager hjem til sig selv.

Jeg er frisk på at stille op i øvrigt - synes man skulle finde en dato i februar/marts

Nu var det også mest ment som en joke. Men anbefalingen af centret kan jeg stå inde for. Deres spinning sal er klart bedre end de SATS salen jeg har været i. Stor om med god plads omkring cyklerne. Samtidigt er der projektor og lærrede hvis der skulle ses film.

Link to comment
Share on other sites

Nu var det også mest ment som en joke. Men anbefalingen af centret kan jeg stå inde for. Deres spinning sal er klart bedre end de SATS salen jeg har været i. Stor om med god plads omkring cyklerne. Samtidigt er der projektor og lærrede hvis der skulle ses film.

Jeg har ikke nogle kontakter i Equinox, og derfor vil det selfølgelig set med mine øjne, være lettest i vores HW center i Helsingør (de har allerede sagt ja tak)- nej det er IKKE langt fra CPH, jeg arbejder der og kører turen hver dag :smile:

Hvis det omtalte center er MEGET bedre, så er det selvfølgelig værd at overveje - om ikke andet så næste gang - kom gerne med nogle mere præcise data :-)

Vi kan være op til 50 cykler i niveau - dog lidt tæt og varmt, så alle kan se instruktøren og omvendt. Lokalet og hele centret er ikke mere end 1½ år gammelt - og ret stort. Vi kan få et lokale til soveposer og camping. Hvis det er fedt med en projektor (lad mig høre jeres mening) så er det det et mindte problem, faktisk har jeg selv en :w00t:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Det holder ikke synes jeg - til sådan en event skal man være på stedet - ikke bare være tilstede når man lige er på cyklen - der skal være lejrstemning - og det går ikke hvis alle CPH borgere bare tager hjem til sig selv.

Jeg er frisk på at stille op i øvrigt - synes man skulle finde en dato i februar/marts

Du har helt ret, jeg har da' selv tænkt mig at tage soveposen med ... det er da ½ delen af fornøjelsen, kan jeg forestille mig :wink:

KANON, du er frisk!

Link to comment
Share on other sites

Kære alle

som opfølgning på mit spørgsmål om kvalitetssikring af instruktører, er holdningen indtil videre:

1) Præmie til instruktørene er en dum ide' (det var tænk som en ekstra motiavtion ;-) eventet er først og fremmest for deltagere - jeg er ikke selv instruktør, bare spinner gal.

2) I den ideelle verden ville vi prøvekøre samtlige instruktører i DK, det kan vi nok ikke nå. Men hvis nu I friske jyder finder 12 gode forskellige instruktører fra Jylland - Så kan vi fra CPH finde 12 gode herfra øen, så er mulighederne for kvalitet i udvælgelsen jo bedre, er I friske?

3) Ja vi har travlt, men jeg vil hellere flytte datoen, end at gå på kompromis med arrangementet - Datoen bliver på INGEN måde fastlagt, før at der er overblik over arbejdsopgaverne / omfanget :w00t:

Er I enige, eller har jeg misforstået noget? - Alle er MEGET velkommen til at kommentere ...

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Det holder ikke synes jeg - til sådan en event skal man være på stedet - ikke bare være tilstede når man lige er på cyklen - der skal være lejrstemning - og det går ikke hvis alle CPH borgere bare tager hjem til sig selv.

Jeg er frisk på at stille op i øvrigt - synes man skulle finde en dato i februar/marts

Lige præcis Arne. Til et 24 timers event BLIVER MAN PÅ STEDET hele seancen ud. Ellers er der jo ingen idé med det...

Fantastisk A..Ja lad os få noget på bordet i en fart, så vi kan komme over til jer... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke nogle kontakter i Equinox, og derfor vil det selfølgelig set med mine øjne, være lettest i vores HW center i Helsingør (de har allerede sagt ja tak)- nej det er IKKE langt fra CPH, jeg arbejder der og kører turen hver dag :smile:

Hvis det omtalte center er MEGET bedre, så er det selvfølgelig værd at overveje - om ikke andet så næste gang - kom gerne med nogle mere præcise data :-)

Vi kan være op til 50 cykler i niveau - dog lidt tæt og varmt, så alle kan se instruktøren og omvendt. Lokalet og hele centret er ikke mere end 1½ år gammelt - og ret stort. Vi kan få et lokale til soveposer og camping. Hvis det er fedt med en projektor (lad mig høre jeres mening) så er det det et mindte problem, faktisk har jeg selv en :w00t:

Når ALLE alligevel skal være på stedet, kan det for min skyld ligge i Korsør...Det er bare et spørgsmål om at dele noget transport med nogen, og såååå store afstande har I nu heller ikke på øen. Her på mainland pendler folk jo fra Herodes til Pilates for at komme med til events, så lad os da bare tage Hard Work I Helsingør. :smile: Projektor er vist det mindste problem og efter min meninge ikke nødvendigt...Så hellere få fat i nogle sponsorer til mad, drikke osv...

Link to comment
Share on other sites

Kære alle

som opfølgning på mit spørgsmål om kvalitetssikring af instruktører, er holdningen indtil videre:

1) Præmie til instruktørene er en dum ide' (det var tænk som en ekstra motiavtion ;-) eventet er først og fremmest for deltagere - jeg er ikke selv instruktør, bare spinner gal.

2) I den ideelle verden ville vi prøvekøre samtlige instruktører i DK, det kan vi nok ikke nå. Men hvis nu I friske jyder finder 12 gode forskellige instruktører fra Jylland - Så kan vi fra CPH finde 12 gode herfra øen, så er mulighederne for kvalitet i udvælgelsen jo bedre, er I friske?

3) Ja vi har travlt, men jeg vil hellere flytte datoen, end at gå på kompromis med arrangementet - Datoen bliver på INGEN måde fastlagt, før at der er overblik over arbejdsopgaverne / omfanget :w00t:

Er I enige, eller har jeg misforstået noget? - Alle er MEGET velkommen til at kommentere ...

Danfanatiker er enig med alle punkter og melder sig gerne som instruktør...Kender også tre andre fantastiske emner, der vil dø for at komme med som presenters (og som kan matche selv de bedste)

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk en projektor lyder super - kunne da godt selv tænke mig at mixe noget video/audio på min session hvis jeg skal køre...

Klart klart Spokie, men det vigtigste er ligesom alllllllllllllllt det andet der lige skal til også for at få sådan et event op at køre....Og især hvis det hele skal forelægge til et afterNewyear-event...ikke.. I er så søde I Cph'er...Tager alting så let. Det kunne vi jyder faktisk lære noget af...Her skal alting være så f....seriøst... :sneaky2: (lige en lille opsang til mange jyder) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk en projektor lyder super - kunne da godt selv tænke mig at mixe noget video/audio på min session hvis jeg skal køre...

Jammen - det er den mindste del, hvis det er det du ønsker så får du det .... danfanatiker siger du er god, og hun er jyde og derfor meget seriøs, siger hun selv :w00t:

Samtidigt var du den første der var positiv omkring projektet! Som jeg ser det skal du være ret elendig, for ikke at køre en instruktør time til eventet - Der er jo ikke ligefrem noget i din fremtoning, der tyder på at du sider og fedter husleje af :wink:

Kører du i SATS i Parken, kan man mod betaling køre en time derinde?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share