Designer Protein


lillejohn
 Share

Recommended Posts

Jeg har 3*2,3 kg designer protein, med peanut/caramel smag som jeg nok ikke får spist og derfor gerne vil af med. De ikke i fare for at blive for gamle eller noget. Realistiske bud modtages.

Årrrrrrrrrrrh min favorit smag....

:4mewantfood:

aner ikke hvad de koster så kom med et bud.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Sakset fra en unavngiven internetbiks:

Designer Protein 2.3Kg Peanut caramel Pris: 249,- (spar 350,-)

Du må da have drukket af natpotten, hvis du mener at du vil have 1000 kr for 3 af dem :laugh:

Ligesom Svendsen hælder jeg mig også op af, at du har købt for mange det selv samme sted, og nu forsøger at platte dig til lidt penge hos tilfældige mol-brugere.

Nu er det ikke ligefrem den mest udbredte smagsvariant, og at du så rent tilfældigvis lige pludselig er kommet i besiddelse af den mængde - ja det lugter meget kraftigt af, at du netop har benyttet det pågældende tilbud.

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvis du kan købe til bedre pris andet så gør da det eller lad være. Folk spørger om en pris at gå efter, skulle jeg så sige 200 kr for alle 3 eller hvad? Du kan få en bøtte hjem fra USA til 211 kr med moms og porto(billigste jeg har kunnet gøre det til). Så hvis jeg har for meget af det slår jeg så plat på nogen ved at sælge det over 211 pr bøtte?? Tag jer da sammen....

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvis du kan købe til bedre pris andet så gør da det eller lad være. Folk spørger om en pris at gå efter, skulle jeg så sige 200 kr for alle 3 eller hvad? Du kan få en bøtte hjem fra USA til 211 kr med moms og porto(billigste jeg har kunnet gøre det til). Så hvis jeg har for meget af det slår jeg så plat på nogen ved at sælge det over 211 pr bøtte?? Tag jer da sammen....

Der er nu stadig også et stykke til de 1000kr, John :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvis du kan købe til bedre pris andet så gør da det eller lad være. Folk spørger om en pris at gå efter, skulle jeg så sige 200 kr for alle 3 eller hvad? Du kan få en bøtte hjem fra USA til 211 kr med moms og porto(billigste jeg har kunnet gøre det til). Så hvis jeg har for meget af det slår jeg så plat på nogen ved at sælge det over 211 pr bøtte?? Tag jer da sammen....

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej det ville da være frygteligt hvis jeg tjente 10 kr på dig og du så selv har sparet noget i forhold til hvad det koster andre. Og ja jeg ved godt de er på TILBUD et sted hvor det også er billigt(skal han også helst tabe penge på det eller er det kun en privat person?). Det er da den mest mærkelige holdning at have.

De er iøvrigt solgt.

Link to comment
Share on other sites

Nej det ville da være frygteligt hvis jeg tjente 10 kr på dig og du så selv har sparet noget i forhold til hvad det koster andre. Og ja jeg ved godt de er på TILBUD et sted hvor det også er billigt(skal han også helst tabe penge på det eller er det kun en privat person?). Det er da den mest mærkelige holdning at have.

De er iøvrigt solgt.

Der må jeg nok give Mølvis ret... - det er vist ikke helt normalt at man kan forvente at få det for det man selv har givet... - heller ikke selvom det er prot pulver der ikke er "taget hul på". Der ville i realiteten ikke være noget i vejen for at du tjente en 10' er på det, men "vi" sparer jo intet ved det... - så den holder altså ikke.. - sorry, men jeg tror det er dig der er galt på den....

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share