Sideeffekter ved at tage vægtforøgelses pulver


kristian_KH1301
 Share

Recommended Posts

Hey allesammen...

Jeg skal igang med at tage noget Vikinge vægtforøgelses pulver, en blanding mellem Kulhydrater og Protein"

Jeg ville bare lige hører om der er nogle side effekter ved at tage det.. jeg vejer 74 kg og er ca. 184cm høj.. jeg er temmelig markeret hvad angår muskler, specielt på maven. Men har bare et ønske om at tage en 5-6 kg på... Det skal selvfølgelig nævnes at jeg vil træne samtidigt med jeg tager pulveret..

Jeg har desværre hørt om nogen som har nævnt at Protein pulver og sån har givet dem nogle bivirkninger, som fx. få helt vildt mange bumser på ryggen og i ansigtet.. Jeg vil bare lige hører om der er erfaringer med dette.. Jeg ville være meget ked af at skulle til at være fyldt med bumser ligesom i sine tidlige teenage år.. det skal nævnes at jeg slet ikke har problemer med bumser nu, hvis det er af betydning, og har aldrig haft nogen på ryggen...

venlig hilsen...

Link to comment
Share on other sites

Det med Bumser er ikke protein-pulverets skyld, men derimod det man blander det op i, som regel skummet-mælk, det har der været en del tråde om kan give bumser.

Ellers er der ingen probs idet, du kan jo starte og hvis din krop opfører sig mærkeligt, så kan du altid standse igen.

Link to comment
Share on other sites

Det med Bumser er ikke protein-pulverets skyld, men derimod det man blander det op i, som regel skummet-mælk, det har der været en del tråde om kan give bumser.

Ellers er der ingen probs idet, du kan jo starte og hvis din krop opfører sig mærkeligt, så kan du altid standse igen.

Undskyld mig Lamotta!

Men hvorfor skulle hans krop begynde at opfører sig unormalt pga. en gang uskadeligt weightgainer! :raisebrow:

Er det ikke lidt at skræmme ham væk for et fuldstændigt ufarligt kosttilskud

Paintrain; Vidste godt du bulkede men 30g mælke fedt er fandme sejt :P

Edited by pegasus
Link to comment
Share on other sites

Det med Bumser er ikke protein-pulverets skyld, men derimod det man blander det op i, som regel skummet-mælk, det har der været en del tråde om kan give bumser.

sådan noget fis.. det er aldrig BEVIST at mælk giver bumser.

Jeg har selv spist vikings vægtforøger. Åd 200 gr. om dagen, hvilket er pænt meget. De eneste bivirkninger jeg får af pulver, er at jeg går og prutter hele tiden :)

Det kan jeg iøvrigt gøre ligemeget om det er pulver el. norm. mad - bare jeg indtager nok..

Link to comment
Share on other sites

30 gram mælkefedt? Skummetmælk indeholder 0.1 gram per 100 ml.

Og nej, du har ikke noget at bekymre dig om. Ville dog købe proteinpulver som supplement til en sund kost.

Ja men nu stod der letmælk :wink:

Som indeholder 1,5g fedt pr. 100g

Så er der 30g fedt i 2 liter :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share