Løbegrupper i Horsens?


Randi-Squash
 Share

Recommended Posts

Hejsa..

Jeg har ikke været så aktiv herinde, men nu må I kloge hoveder udnyttes lidt :wink:

Er der nogen der kender noget til løbegrupper i Horsens??

Jeg vil gerne løbe sammen med nogen andre, da det er lidt kedeligt at løbe alene, og desuden kunne det være motiverende :)

Jeg spiller en del squash og benytter equinox, men det er jo indendørs :dry:

Håber nogen kan hjælpe :)

Vh Randi

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er dig på din avatar ligner du ikke ligefrem en der behøver at tabe sig... :wink:

Det er nu mig, men cutte det skal jeg :) Jeg har en relativ høj BMI i øjeblikket.. Men nu har jeg også været i gang med styrketræning et stykke tid, så musklerne har vist også sat sig. Men min BMI på 22 stemmer ikke over ens med min fedtprocent på 10,5.. Jeg skal ned og have det tjekket igen.

Er det egenligt mest troværdigt at få det gjort hos sin idrætslæge eller i Equinox.. Eller er det egenligt ligegyldigt, fordi de bruger samme redskaber?

simoh skal til at passe på... ellers skal jeg lære ham at løbe, skal jeg :devil::devil:

Ps. var ikke for at ødelægge din tråd... sorry :smile:

Intet ødelagt.. Men fornemmer at du ikke løber så meget ?! :wink: Eller er du frisk på bygholm sø et par gange om ugen?

Btw. Aletica er en relativ dyr klub, hvis man i forvejen har Equinox og fuld dækning i squashklubben. (sparetip - løb selv.. det er altså bare lidt kedeligt)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er din fedtprocent blevet målt?

På billedet ser du ganske slank ud. Måske du kunne poste et billede så man kunne danne sig et bedre indtryk? En fedtprocent på 10 % for en kvinde er nemlig forholdsvis lav. Jeg ville ikke mene at en kvinde med en så lav fedtprocent burde have behov for at tabe sig.

Link to comment
Share on other sites

BMI kan du ikke bruge til en hat :wink: fedtprocenten er det der tæller :smile:

Ja, det ved jeg egenligt godt, men man bliver punket med så mange meninger, og det med at man skal gå efter BMI'et, er bare en af dem :blink:

Hvordan er din fedtprocent blevet målt?

På billedet ser du ganske slank ud. Måske du kunne poste et billede så man kunne danne sig et bedre indtryk? En fedtprocent på 10 % for en kvinde er nemlig forholdsvis lav. Jeg ville ikke mene at en kvinde med en så lav fedtprocent burde have behov for at tabe sig.

Den er målt med en vægt, og derud over fik jeg nogle elektroder på mine fingre (i et styrkecenter).

Jeg prøver at oprette en mappe.

Link to comment
Share on other sites

Randi....Atletica er IKKE dyr at træne i.Som motionist betaler man 275 kr/år, og det at være passiv betyder at klubben betaler gebyret i diverse konkurrencer.Ellers kan man møde op alt det man vil.Er lige selv startet og det sparker altså lidt r.. med bl.a. intervaltræning med en flok der bare kan løbe.Prøv at møde op f.eks. tirsdag 18.00 ....

Edited by LBB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share