brysttræning


jjørgensen
 Share

Recommended Posts

Hej.

jeg træner og træner, men jeg ville gerne ha mere faste pecs.

jeg bruger bænkpres, incline DB bænkpres, pec dec, dips, og pullover. det er nok de øvelser jeg bruger mest. jeg træner bryst to gange om ugen, og omkring 6-10 reps i 4 sæt.

Har i nogen gode råd til mig?

jeg vil osse gerne være stærkere samtidig i netop bryst øvelserne.

mvh jesper

Link to comment
Share on other sites

Hej.

jeg træner og træner, men jeg ville gerne ha mere faste pecs.

jeg bruger bænkpres, incline DB bænkpres, pec dec, dips, og pullover. det er nok de øvelser jeg bruger mest. jeg træner bryst to gange om ugen, og omkring 6-10 reps i 4 sæt.

Har i nogen gode råd til mig?

jeg vil osse gerne være stærkere samtidig i netop bryst øvelserne.

mvh jesper

det er nok ikke øvelserne der skal skiftes ud.. måske færre øvelser der fokuseres mere på..

ellers skulle du med et ordentligt program og en lav fedtprocent nok kunne få dine faster patter..

Link to comment
Share on other sites

Lyder ik som om det er din træning der er noget galt med, måske smid dips af.. Ellers okey..

Ved ik om du laver armbøjninger til daglig?

men prøv at lav en 1-2 sæt á 20 stks inden senge tid i en 14 dages tid .. en metode jeg bruger hvis jeg er gået i stå i min bryst udvirkling.. ved ik hvorfor men virker hos mig..

Min teori går ud på at let træning booster din muskelforøgelse. fx spiller jeg fodbold 1-2 gange om a cirka en times tid. det er meget let for sjow træning, Men det har bevirket af min højre Quads og baglår/Læg er blevet væsenligt større og stærker end mit venstre ben.. (ja er højrebenet) :D

Goodluck med træningen

Edited by StylaNo1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share