Trænings-DVD'er


Tulletøsen
 Share

Recommended Posts

Jeg overvejer at supplere mine ugentlige 3 x fullbody styrkeprogram og 1 x spinning med noget hjemmetræning når jeg lige har tid.

For nogle år siden brugte jeg en video med Gitte Schnell som jeg egentlig synes var meget god. Kunne også se/mærke resultater. Nu har jeg så fået en DVD-afspiller og har ikke mulighed for at bruge det gamle VHS-bånd - men jeg har svært ved at finde ud af hvad der vil være et godt køb.

Jeg har kig på

787364461592o_300x200.jpg

 BESKRIVELSE

"10 Best Fitness" Contains 10 movies on 5 double sided discs. Contains: Kick Butt (two 45 minute programs); Yogacize (70 min.); Fat Burners (three 30 minute programs); Body Focus (three 30 minute programs); Jazzthetics (two 30 minute programs); Tai Fit (three 30 minute programs); Rotation and Motivation Series (three 30 minute programs); Back In Action (40 min.); Lite Aerobic Workout (40 min.) and One Step Beyond (50 min.).

og

085365503427_300x200.jpg

Men er de noget værd? Eller kan I anbefale nogen der er gode? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gået i gang med The Naked Warrior af Pavel Tsatsouline. Det er dog for tidligt give en vurdering efter en uge.

Men hvis du har noget på vhs der virker for dig, så få en video geek i bekendskabskredsen til at overføre til dvd. Efter at hdd/dvd recs er kommet ned i pris, er det ikke længere det rene alkymi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Jeg overvejer at supplere mine ugentlige 3 x fullbody styrkeprogram og 1 x spinning med noget hjemmetræning når jeg lige har tid.

For nogle år siden brugte jeg en video med Gitte Schnell som jeg egentlig synes var meget god. Kunne også se/mærke resultater. Nu har jeg så fået en DVD-afspiller og har ikke mulighed for at bruge det gamle VHS-bånd - men jeg har svært ved at finde ud af hvad der vil være et godt køb.

Jeg har kig på

787364461592o_300x200.jpg

 BESKRIVELSE

"10 Best Fitness" Contains 10 movies on 5 double sided discs. Contains: Kick Butt (two 45 minute programs); Yogacize (70 min.); Fat Burners (three 30 minute programs); Body Focus (three 30 minute programs); Jazzthetics (two 30 minute programs); Tai Fit (three 30 minute programs); Rotation and Motivation Series (three 30 minute programs); Back In Action (40 min.); Lite Aerobic Workout (40 min.) and One Step Beyond (50 min.).

og

085365503427_300x200.jpg

Men er de noget værd? Eller kan I anbefale nogen der er gode? :smile:

Har du købt/prøvet nogle af dem?

Jeg har nemlig også kig på den første DVD-pakke du viser..........den med de 10 dvd'er. Den lyder rigtig spændende. Jeg laver øvelser foran DVD'en 4 gange om ugen, men jeg synes at jeg godt kan blive lidt træt af det samme. Så det kunne være fedt med sådan en der er så meget variation i :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share