Puls ur ?


Rothman
 Share

Recommended Posts

Jeg skal deffe og det kunne i den forbindelse være ret cool, hvis jeg kunne se hvor mange kcal jeg forbrænder, og derfor er polar F4 - det ur jeg havde tænkt mig -

men skulle der være dårlige erfaringer med lige det ur, eller hvis nogen kunne finde et alternativ Nike/cadiosport eller andet. kunne det være fedt at vide

Tak for alle besvarelser... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nybegynder på løbefronten, og leder også efter et ur. Jeg synes dog ikke at jeg kan se direkte af Polars katalog om der er nedtælling på urene, eller er det underforstået?

Er der andre producenter af løbeure?

:please:

Det ultimative løbeur fra Polar er s625x - det er et super ur hvis du vil gøre mere ud af dine løb end bare lige en enkelt "søndags tur" Prisen er dog 2999,95, men det er det værd.

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal det kunne?

I hvilke situationer skal det bruges?

Jeg har så godt som intet sammenligningsgrundlag, men til prisen er Sigmasport PC15 et fantastisk køb. Fås til 350,- hos BikeBuster

De kalorietal det ur eller alle andre pulsure giver skal tages med en spand salt, for det er grove estimater. For PC15'erens vedkommende er det så vidt jeg husker direkte proportionalt med snit-pulsen.

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at handle der? hvor lang tid er de om at levere? For det er da gode priser på polar ure!! har selv kigget på et axn 700 og det koster her under halvdelen af hvad det gør på sport-tiedje!

Jeg har ikke selv handlet der, men læste om siden i et andet forum... tror det var dourun..:dry:

Der var en som havde bestilt, og det var foregået uden problemer af nogen slags.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share