Hvidovre styrkeløfts forening


sats
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er for nylig flyttet til Hvidovre og så måtte jeg jo til at træne igen, efter en længere pause. En universitetsstart og 2 flytninger + en værnepligt satte en lidt effektiv stopper for træningen sidst.

Centeret koster 350/kvartal iflg. CenterGuiden, hvilket må siges at være rimelig favorabelt. Det lyder alt sammen lidt for godt, så jeg ville vide om jeg overhovedet har mulighed for at træne der? Eller om det kræver noget specielt; fx at deltage i styrkeløftskonkurrencer, for det er jeg ikke videre interesseret i, i hvert fald ikke lige til at ligge ud med, det kan jo være det fanger.. :)

Edited by sats
Link to comment
Share on other sites

De drikker mange bajere. Guldbajere. :laugh:

Arh, ike så meget det jeg tænkte på. =D..

Men tak, det er jeg også ved at være vant til. Universitets livet er sku heller ikke så meget andet. En masse druk og så lidt læsning fra tid til anden ^_^ :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke et center, men en kælder. Der er, hvad der skal til for at blive stærk, men ingen maskiner og ingen kabler med undtagelse af en legcurl, en lægmaskine og en gammel stående row maskine. Så hvis du er full-blown BB'er, så vil du nok savne noget.

Jeg tror godt det er muligt, at træne der uden at have ambitioner om at stille op, men som du siger, så kommer det vel.

Link to comment
Share on other sites

Du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi, og se om det er noget for dig :smile:

Vi ser helst at folk stiller op i styrkeløft da det jo er en styrkeløft klub og ikke et fitness center

og ja, vi har da et køleskab stående hvor der hovedsageligt er guldøl i

AndersL <---- DØØØØØ!!

:tongue:

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Du kan kende lille Prehn på den meget grønne og tidløse trikot... desuden hedder han ikke lille Prehn fordi han er den yngste men det finder du jo nok ud af... derudover går rygtet på at han er til mænd eller nærmere betegnet unge drenge så pas på når du kører stivbenet dødløft :innocent:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

hey.. hvis jeg var dig vil jeg tag ud bag rødovre centeret, i noget der hedder Workout fitnees club, der træner jeg selv, da jeg synes de steder der er i Hvidovre ikke er gode nok, jeg bor selv i Hvidovre og det tager ikke specielt langtid at komme hen til det center i Rødovre.. det koster også kun 275 kr, for fri træning hver månede.

H. Dardar

Link to comment
Share on other sites

hey.. hvis jeg var dig vil jeg tag ud bag rødovre centeret, i noget der hedder Workout fitnees club, der træner jeg selv, da jeg synes de steder der er i Hvidovre ikke er gode nok, jeg bor selv i Hvidovre og det tager ikke specielt langtid at komme hen til det center i Rødovre.. det koster også kun 275 kr, for fri træning hver månede.

H. Dardar

Der er forskel på 275 kr for en måned og 350 kr for et kvartal.

Link to comment
Share on other sites

Du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi, og se om det er noget for dig :smile:

Vi ser helst at folk stiller op i styrkeløft da det jo er en styrkeløft klub og ikke et fitness center

Det vil jeg da gøre så. Fungerer det sådan at man får en nøgle så det er døgnet rundt man kan tage derned, eller?

Der går jo nok noget tid inden man er på det niveau der kræves i konkurrencer alligevel, så man kan vel nå at blive bidt af det indtil da. =D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share