Mod ledsmerter?


lonelyone
 Share

Recommended Posts

hey...

Jeg får en tilbage vendende skulderskade, og jeg synes mine led knager. Jeg løfter tungt, men det burde jo ikke være et problem, hvis bare teknikken er iorden. Jeg har overvejet msm, fiskeolie og glocosamin (mener jeg det hedder), men er itvivl om det overhovedet ville hjælpe.

Hvad ville i anbefale?

pfht.

Simon

Link to comment
Share on other sites

hey...

Jeg får en tilbage vendende skulderskade, og jeg synes mine led knager. Jeg løfter tungt, men det burde jo ikke være et problem, hvis bare teknikken er iorden. Jeg har overvejet msm, fiskeolie og glocosamin (mener jeg det hedder), men er itvivl om det overhovedet ville hjælpe.

Hvad ville i anbefale?

pfht.

Simon

du bør købe disse piller, de øverste på listen- advanced C-joint: http://www.hollandandbarrett.com/pages/Cat...58F&CID=25#D395

3 i en, så bliver det vist ikke bedre, har selv lige kørt en måned med dem siden jeg kom hjem fra england hvor jeg købte dem, og synes de lader til at virke - men det er jo altid svært at vurdere - men min træning går i hvert fald bedre nu.

desuden bruger jeg også fiskeolie

Edited by korsager
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share