Tulles tossestreger


tulle
 Share

Recommended Posts

Hvis ikke jeg kommer ud og løbe i aften sidder årsagen her:

post-1318-1140541337_thumb.jpg

Jeg har nu fundet ud af at min kære lille nin er en han... og den er vist så absolut ved at være kønsmoden :w00t: Ihvertfald brugte den det meste af natten på brummende at løbe rundt efter Bamse (marsvinet den deler bur med) :tonguew: Sådan et stk brunstig hankanin kan larme aldeles meget :bunny: Så det var begrænset hvor meget søvn jeg fik i nat... Bamse tager det nu ganske pænt, men tror nu alligevel at Nino må til dyrlæge og vinke bye bye til sin manddom :rolleyes:

Nå må se om en morfar hjælper på energien så det måske bliver til en lille joggetur :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:wink::wink::wink::wub::wub::wub: Neeeeeeeeeeeeeeeeej den er bare sød. En lille dværgvædder??? Har selv haft en kæmpe fransk vædder af slagsen. Bare den lækreste ninus åhh så sø :wub::wub:

Hæhæ pelsen bedrager :devil: Den er en værre én :tongue: Billedet er taget lige efter jeg hentede den i november, den er allerede næsten dobbelt så stor nu :w00t: Ved faktisk ikke om han er en dværg eller almindelig, men det finder jeg jo nok ud af inden for det næste år alt efter hvor meget han vokser :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22/2:

En lille jogge-tur:

32.53 min.

Ikke en særlig god tur... En af de dage hvor man ikke føler man kommer ud af stedet :blink: Men kom da hjem til sidst :tongue:

Og en lille kanin-update:

Kl 2 i nat måtte jeg over i kælderrummet for at finde Bamses gamle bur og få hende over i det... der syntes hun vist ikke længere det var sjovt at agere lolitadukke for Nino så nu er der bestilt tid til ham hos en dyrlæge på tirsdag :unhappy: Det stakkels lille kræ sidder og ser fortabt ud når ikke han snuser rundt for at finde Bamse :unsure: Bliver godt at kunne genforene dem igen om en uges tid :wub::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23/2:

Fridag i dag og i morgen, herligt :4thumbup: Og nu hvor jeg har fået gang i noget løb må jeg da også hellere se om ikke jeg kan få gang i noget styrketræning også... var ihvertfald oppe og gøre et forsøg her til aften :wink:

Træning i fitness.dk :

De kg jeg tog var vist ikke noget at skrive hjem om så det lader jeg være med :4banned::innocent: Men følgende øvelser blev kørt med 4-5 set á 8-12 rep:

chestpress i maskine

lat. raises

DB bent åge

ezbar curls

ass. disp

swiss ball crunches

og så lidt 5 x 5:

single leg squat

rumænsk dødløft

Rigtig lækkert at få brugt musklerne igen, men der er vist lagt i ovnen til en gang solide DOMS i morgen :bottom::tongue:

Rent energimæssigt er det som om det er begyndt at hjælpe i denne uge :bigsmile: Så nu er der vist også kræfter til at koncentrere sig lidt om det diæt-halløj. Det har slet ikke kørt :nonono: Har i stedet haft den underligste tvangs agtige mani siden årsskiftet hvor jeg har været nærmest besat af chips og til dels også chokolade :dry: I weekenden tog jeg så endelig en kold tyrker :4thumbup: Det var bare blevet sådan en rigtig dårlig vane med at når jeg alligevel spiste så usundt var det heller ikke værd at forsøge at træne, meget dum trummerum at havne i :rocketwhore: Men kombinationen af kold tyrker og start på motion har gjort underværker :firebounce: Har ikke taget noget på trods al den usunde kost, men heller ikke tabt mig... nu er der så lidt bedre odds for jeg har ikke erstattet snaskspisningen med andet, blot skåret det væk så det er nok nærmest en halvering af energiindtaget :wink:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 24/2:

AAAAAAVVVVVVV jeg har, ganske som ventet, DOMS i dag :4jumpy: I bagskuldrene, i ryggen, i maven og allermest i :moon: Derfor er i dag blevet til lidt restitutionscardio :smile:1 time og 40 min. rask gåtur :walking: Til biblioteket og hjem igen med tasken fuld af bøger, ville egentlig have taget metroen tilbage, men tænkte "naaahhh nu er jeg jo afsted" :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tænkte jeg lige ville dele dette med folk... Af ren nysgerrighed og grundet min egen historie studerer jeg de såkaldte "pro-ana" sider. Sider hvor piger (hovedsagligt) har gjort det til et modefænomen at sulte sig selv til tændstikker, dog uden at det har samme baggrund som hos de virkelige anorexitilfælde hvor det i bund og grund slet ikke handler om at være tynd. Virkelig sygeligt og desværre mere og mere udbredt. På siderne vises ofte billeder af ultratynde modeller. Her fandt jeg så en side hvor originalerne er til højre og de manipulerede der udstilles på disse pro-ana sites til venstre.

Skræmmende, ganske enkelt :freaked:

Billedmanipulation af farlig karakter.

Link to comment
Share on other sites

Hellige bimbam - de er sq da tynde nok i forvejen...
Lige min ord! Fuldstændig syg idé de har fået der :nonono:.

Enig med jer :w00t: Bliver på en gang både bekymret, men faktisk også temmelig arrig når jeg ser den slags og læser på siderne hvordan disse "pro-anas" giver hinanden tips til hvordan man taber sig, snyder omgivelserne til at tro at man spiser osv. osv. Det beviser desværre også at de aldrig har prøvet the real deal :dry: Har ma først været der selv ved man godt at der ikke er noget som helst smart i den slags :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 26/2:

Morgencardio:

36.55 min. joggetur. God energi i benene, god rytme og super vejr :sun:

Nu har jeg skrevet meget om at jeg sover længe nogle gange, men for lige at få det på det rene er det ikke lige nu jeg har været afsted :tongue: Nåede bare ikke at skrive det ind tidligere da jeg skulle på arbejde :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg skrevet meget om at jeg sover længe nogle gange, men for lige at få det på det rene er det ikke lige nu jeg har været afsted :tongue: Nåede bare ikke at skrive det ind tidligere da jeg skulle på arbejde :wink:

:laugh::tongue::laugh::tongue::laugh:

:w00t: Cat

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/2:

Nogle dage skulle man bare være blevet i sin seng, dette var en af dem!!!

Havde åbnevagt på arbejde, og jeg møder gerne ind sådan en halv times tid før jeg egentlig skal om mandagen da der altid er ekstra travlt lige fra vi åbner. Så har jeg god tid til at gå rundt og få vores bake-off klar og ordne de andre ting uden at få stress. Men stater så med at konstatere at ham der lukkede i går ikke har lavet dagens gerning. Intet havde han fyldt op i køleren, dankort var ikke lukket, nye ugeblade ikke sat frem osv. :4ranting: Så i stedet for at have god tid nåede jeg kun med nød og næppe at få de akut nødvendige ting bragt i orden!

Var så lidt småirritabel resten af min vagt, syntes ikke helt tingene kørte i dag, var fx ved at gå på snuden over en en ramme cola som af uransaglige årsager pludselig stod og flagrede midt i det hele ude på lageret og sådan fortsatte det... :nonono:

Da jeg så endelig har fri skulle jeg lige på toilet og kan her konstatere og at noget er kommet to dage før tiden :sneaky2: Jow jow fantastisk afslutning på dén arbejdsdag :wacko: (nu kan jeg så godt sidde og grine af det :wink: ).

Efter en længere, og tiltrængt, morfar måtte jeg lige op og handle lidt. Ville så ud og løbe når jeg havde klaret det. Men på vej hjem blev jeg lidt småskidt og da jeg kom hjem og satte mig ned fik jeg det virkelig ubehageligt :w00t: Kraftig kvalme, følelesen af at hvis jeg rejste mig ville jeg blive virkelig svimmel. Så måtte lægge mig og faldt i søvn. Vågnede så for en time siden og nu kan jeg ikke sove mere... Det kan man da kalde en øv-dag :blink:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Tænkte jeg lige ville dele dette med folk... Af ren nysgerrighed og grundet min egen historie studerer jeg de såkaldte "pro-ana" sider. Sider hvor piger (hovedsagligt) har gjort det til et modefænomen at sulte sig selv til tændstikker, dog uden at det har samme baggrund som hos de virkelige anorexitilfælde hvor det i bund og grund slet ikke handler om at være tynd. Virkelig sygeligt og desværre mere og mere udbredt. På siderne vises ofte billeder af ultratynde modeller. Her fandt jeg så en side hvor originalerne er til højre og de manipulerede der udstilles på disse pro-ana sites til venstre.

Skræmmende, ganske enkelt :freaked:

Billedmanipulation af farlig karakter.

Hej Tulle.

Lurede lige på din log, totalt sygt det der...

Er faktisk ved at skrive bacheloropgave om emnet, det er en frygtelig lidelse...

Kig endelig forbi min log en dag

Mette :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/2:

Nogle dage skulle man bare være blevet i sin seng, dette var en af dem!!!

Havde åbnevagt på arbejde, og jeg møder gerne ind sådan en halv times tid før jeg egentlig skal om mandagen da der altid er ekstra travlt lige fra vi åbner. Så har jeg god tid til at gå rundt og få vores bake-off klar og ordne de andre ting uden at få stress. Men stater så med at konstatere at ham der lukkede i går ikke har lavet dagens gerning. Intet havde han fyldt op i køleren, dankort var ikke lukket, nye ugeblade ikke sat frem osv. :4ranting: Så i stedet for at have god tid nåede jeg kun med nød og næppe at få de akut nødvendige ting bragt i orden!

Var så lidt småirritabel resten af min vagt, syntes ikke helt tingene kørte i dag, var fx ved at gå på snuden over en en ramme cola som af uransaglige årsager pludselig stod og flagrede midt i det hele ude på lageret og sådan fortsatte det... :nonono:

Da jeg så endelig har fri skulle jeg lige på toilet og kan her konstatere og at noget er kommet to dage før tiden :sneaky2: Jow jow fantastisk afslutning på dén arbejdsdag :wacko: (nu kan jeg så godt sidde og grine af det :wink: ).

Efter en længere, og tiltrængt, morfar måtte jeg lige op og handle lidt. Ville så ud og løbe når jeg havde klaret det. Men på vej hjem blev jeg lidt småskidt og da jeg kom hjem og satte mig ned fik jeg det virkelig ubehageligt :w00t: Kraftig kvalme, følelesen af at hvis jeg rejste mig ville jeg blive virkelig svimmel. Så måtte lægge mig og faldt i søvn. Vågnede så for en time siden og nu kan jeg ikke sove mere... Det kan man da kalde en øv-dag :blink:

Så kan det da kun blive bedre :bigsmile: ....

Håber ikke du er ved at blive syg :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hej Tulle.

Lurede lige på din log, totalt sygt det der...

Er faktisk ved at skrive bacheloropgave om emnet, det er en frygtelig lidelse...

Kig endelig forbi min log en dag

Mette :smile:

Ihhh velkommen i min log, lur bare løs :4thumbup: Må lige ind og snuse hos dig :bigsmile: Er ikke så meget på MOL mere som jeg har været så de nye logs går ofte hen over hovedet på mig :blush:

Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe med noget til din bachelor, har været igennem hele møllen med indlæggelse, sonde osv. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/2:

Cardio:

Blev til en del gåen frem og tilbage i dag, skulle jo op til dyrlægen med lille kanino i dag. Tog taxa derop og gik så til og fra metroen nogle gange da jeg skulle tilbage og hente ham i eftermiddag. Sygeplejerskerne var blevet helt vilde med ham så det var lige ved jeg frygtede jeg ikke fik ham med hjem igen :laugh:

Her til aften blev det så til en joggetur, 45.31 min. Helt fantastisk som det går med de ture for tiden :firebounce: Lette ben, god vejrtrækning, det hele spiller bare :alright:

Link to comment
Share on other sites

Så kan det da kun blive bedre :bigsmile: ....

Håber ikke du er ved at blive syg :unsure:

Hov et overset indlæg :w00t::blush:

Ja det er gået fremaf siden mandag :4thumbup: Ved ikke om jeg går rundt med et eller andet, for i dag skete der det pinlige at jeg sov over mig :4slap::nonono: Gik ellers i brædderne i går eftermiddags og sov nogle timer... og så i seng så jeg kunne få lige knap syv timer i nat... Kan også godt huske at mit vækkeur ringede og jeg tænkte at jeg liiiige ville snue videre til alarmen i tlf også gik i gang :sleeping: Og så vågnede jeg kvart over otte, et kvarter efter jeg skulle være mødt!!! :blush: Og tlf lå og vibrerede hysterisk på gulvet, det var souchefen der forsøgte at ringe mig op. Så var det ellers op og i tøjet! Men da jeg kom på arbejde grinede de bare af det, vi var nemlig mange på arbejde i dag da der var status :smile:

Efter en hel dag med: 1 sneakers, 2 sneakers.... 68 sneakers var jeg lidt bims i hovedet af al den tællen. Men blev alligevel enig med mig selv om at en lille løbetur var bedre end slet ingen selvom gejsten ikke rigtig var der :4whip: Så en løbetur på 24.13 min blev det trods alt til i aften :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/3:

I dag besluttede jeg at det var på tide ugens gæst viste sig i fitness.dk igen :tongue: Så længe jeg træner så uregelmæssigt skriver jeg ikke vægte, reps eller noget ned til træning, bliver bare så mopset over nedgangen så det er kun øvelserne der bliver skrevet i loggen :wink:

pull down med smalt v-grep

flyes i maskine

lat. raises

rumænsk dødløft (5 x 5 x 70 kg) Dén vægt bed jeg mærke i fordi det trods min sjældne træning tilsyneladende ikke går tilbage her :blink:

stabilisering i yderlår Kan mærke lidt i balderne nogle gange når jeg løber at det vist er en god ting for mit ustabile bækken :sneaky2:

ez-bar curls

push down

cable woodchops

sit ups med 5 kg skive

Ganske fin træning hvor jeg nåede hele vejen rundt. Kan godt mærke lidt nedgang generelt i styrke, men det er nok ikke så underligt når jeg har sat mig selv på skrumpekost :wink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Weekender er altså bare alt for korte :hmmm: I går droppede jeg en løbetur da jeg kunne mærke benene trængte til en pause!

I dag har der været total restitution i sengen efter en temmelig våd nat :beerchug::tongue: Har lidt ondt i min fod i dag... selvfølgelig går sålen af min støvle lige før vi skal ud af døren og i by :mad: Det fiksede vi så lige med en boremaskine og en skrue, og den har lavet et pænt rødt mærke under min fod :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Wauw denne gang slap jeg med kvalme i 1½ døgn efter en bytur, det er jo en halvering fra sidste gang :4thumbup: :tongue: Det var godtnok hårdt at skulle åbne geschäften i morges og derfor har der heller ingen træning været i dag :blush: Men nu føler jeg mig efterhånden så frisk igen at tror jeg skal op og træne i fitness i morgen :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7/3:

Træning i fitness.dk

bænk (5 x 5)

single leg squat (5 x 5)

lat. raises

pull down, smalt v-greb

stabilisering i yderlår Kedeligt, men tror det er en god idé at køre den, det eneste sted det kan mærkes pga. den lave vægt er lige præcis der hvor der også har været lidt brok fra under løbeturene :wink:

ezbar curls

ass. dips

cable wood chops

swiss ball crunches

Det var vist det :unsure: Lidt svært at huske om jeg har det hele med efter jeg ikke skriver noget ned mere... Men en god omgang, energien var forbavsende i dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8/3:

Fridag i dag :4thumbup: Startede dagen (øhh altså da jeg stod op sådan lidt over 12 :4whistling: ) med en morgengåtur, vil skyde på ca. 35 min. :walking:

Eftermiddagen blev brugt på at holde styr på kaninen der nu måtte komme ud af buret for første gang siden kastrationen, der var godtnok liv i den lille fyr :w00t: Og så er den genforenet med marsvinet :wub: Selv ikke de bedste hollywood skuespillere ville kunne overgå den kærligheds- og glædesscene der udspillede sig der :heartpump::tongue:

Her til aften blev det så til en gang cardio:

36.45 min. jogging.

Endnu en af de rigtig gode ture :w00t: Dog var der en lille trist ting... fandt en lille påkørt kat. Stendød, det ene øje var poppet ud af hovedet... fatter ikke folk bare kan påkøre sådan en og så skride, stakkels lille dyr :crybaby: Heldigvis har den efter alt at dømme ikke lidt, tror den var dræbt på stedet!

Link to comment
Share on other sites

Fridag i dag :4thumbup: Startede dagen (øhh altså da jeg stod op sådan lidt over 12 :4whistling: )

Åh herregud, da. Jeg kom først fri af dynerne 12:45.

Betaler så også for det "om lidt" når det :devil::rocketwhore: ur ringer lidt over seks for jeg kan jo ikke sove allerede nu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share