Sign in to follow this  
razor

Doping test i Squash og Fitness (Odense)

Recommended Posts

Hejsa .... vil bare lige fortælle om den nye kontrakt som man skal underskrive i Suqash og Fitness i Odense.

Som noget nyt er der risiko for at blive udtaget til en doping-prøve !!! ..... så hvis der er nogle som "krudter" eller tager div slankemidler (købt på nettet m.v) ... så er I advaret .... :smile:

Pu ha!! Ja, så er det da godt, at jeg har skiftet fra dét center :unhappy:

:rofl2:

Ja... fandme ja... du tager så meget krudt at det står ud af ørene på dig.... KÆÆÆÆÆÆÆFT du var LEEEE' i dag - dit ego overskyggede jo fuldstændig mit :devil:

Edited by angel

I er syge i bægeret alle sammen! :w00t::w00t:

Det er alt det dope :crazy:

JesperT spicer vandet + han i dag også ville træne uden en trævl på kroppen samt fremvise hans private parts :rudolph:

... han er en syg syg mand :4thumbup:

Det er alt det dope :crazy:

JesperT spicer vandet + han i dag også ville træne uden en trævl på kroppen samt fremvise hans private parts :rudolph:

... han er en syg syg mand :4thumbup:

Jesper er dåm, man skal dele med de andre når man har godter med i klassen (her OBBC) :rudolph:

Razor << Fed nyhed :4thumbup: Mon medicinskabet skifter center så?

Kæft, en masse OBBC-noise .... :dry:

*GG* .... kender du også ham ..... han findet vel et andet sted at træne når han læser den nye kontrakt ... hvor han så vil træne det er jo lige det ... jeg ved ikke lige hvor mange steder der er tilbage i Odense som ikke har "pissetest" .....

Edited by razor

*GG* .... kender du også ham ..... han findet vel et andet sted at træne når han læser den nye kontrakt ... hvor han så vil træne det er jo lige det ... jeg ved ikke lige hvor mange steder der er tilbage i Odense som ikke har "pissetest" .....

Ja gu kender jeg ham da ... altså sådan på afstand. :wink: Jeg har tit og ofte brokket over, at han og hans slæng burde smides på røven ud af døren.

At jeg så ik lige ved, om de nye toner i SF ændrer noget på dopingbrugen, er en helt anden sag ...

Overarmen << Du behøver ikke blive forarget og gå i baglås. Der er bare en stribe indlæg her, som ik rigtigt har noget med forholdene i SF at gøre.