Boksning: Nikolay Valujev


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Jeg har set adskillige af hans kampe. Hans teknik er faktisk nogenlunde, i forhold til han er så vanvittigt stor. Men det går langsomt. MEGET langsomt.

Tror faktisk Ruiz får svært ved at køre sin normale "hit and grab" teknik på ham. Tror og håber Valuev vinder, så vi kan få the Crying Man smidt af helvede til.

Men DBM har ret. Standarden er elendig i de tunge vægtklasser. Hvis man er stor og en dygtig atlet, så er NBA, NFL etc. desværre mere tiltrækkende end boksning.

Er man ikke størrelsesfascist ( :laugh: ), er der dog masser af fantastisk boksning at se fra 80kg og ned efter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I kan jo se kampen på lørdag. :smile:

Da den bokses i Tyskland sender Tysk TV som altid live på ARD:

22:25 Boksning: Nikolaj Valuev-John Ruiz, direkte

VM-titelkamp i sværvægt - fra Berlin, Tyskland.

(Boxen im Ersten)

Desuden VM-titelkamp i supermellemvægt: Laila Ali-Asa Sendell.

Link to comment
Share on other sites

I kan jo se kampen på lørdag. :smile:

Da den bokses i Tyskland sender Tysk TV som altid live på ARD:

22:25 Boksning: Nikolaj Valuev-John Ruiz, direkte

VM-titelkamp i sværvægt - fra Berlin, Tyskland.

(Boxen im Ersten)

Desuden VM-titelkamp i supermellemvægt: Laila Ali-Asa Sendell.

Uskøn forestilling...

post-1882-1134861721_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja det var ikke pænt, men det var også tyveri. Ruiz skulle som absolut minimum have haft uafgjort.

...det er desværre en tendens i tyskland, når det enten er tyske boksere eller østeuropæere der bokser på tysk licens.

Eneste positive er, at vi nu med garanti kan se næste WBA titelkamp på ARD.

Link to comment
Share on other sites

Nu mangler vi bare en titelkamp mellem Valujev og Butterbean, så er farcen komplet. Eller yderligere et come-back fra en George Foreman på +50 år. Jeg tror iøvrigt, han ville vinde WBA-titlen uden de store problemer. Det ældste forbund er efterhånden ved at være lidt parodisk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan huske engang sværvægt betød sportens flagskib..

I dag skal man godtnok ned i vægtklasserne eller over i noget som f.eks K1 for at se noget der er værd at se på teknisk!

Ja, alle de dygtige atleter på 100+ er i NFL eller NBA. Det betyder desværre at det vil være mere held end noget andet, hvis vi nogensinde får en "great" heavyweight champ igen. Og uden laveste fællesnævner (de store), får boksning nok aldrig sin status tilbage... :unhappy:

Det gode ved boksning er så at der er plads til fantastiske atleter i ALLE størrelser. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu mangler vi bare en titelkamp mellem Valujev og Butterbean, så er farcen komplet. Eller yderligere et come-back fra en George Foreman på +50 år. Jeg tror iøvrigt, han ville vinde WBA-titlen uden de store problemer. Det ældste forbund er efterhånden ved at være lidt parodisk.

Jeg gad godt at se Valujev imod Butterbean :D Fordi Butterbean smadrede jo Johnny Knoxville Fuldstændigt( jackass the movie ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share